ADVENTURETIM Objavljeno Februar 21 Objavljeno Februar 21 Od letošnjega leta tudi pri nas zastopstvo motornih koles BRIXTON. Zasnovani in dizajnirani v studiju KSR v avstrijskem Kremsu, proizvedeni v kitajskem Gaokinu ( 500 in 1200 ccm motocikli ) in Wonjanu.( 125 in 250 ccm motocikli ) Centralna skladišča motociklov in rezervnih delov v Nemčiji in Italiji. 4 letña garancija na motocikle. Zanimiv retro dizajn, od klasikov,caffe racerjev,scramblerjev,do modernih klasikov in adventure motociklov. Preverjeni agregati ( 125 in 250 ccm temeljijo na Suzukijevih modelih GN125/250, 500 ccm na Hondi CB500 ) Komponente kot so BOSCH,NISSIN,KYB,BREMBO so prisotne na vseh večjih Brixtonih. 1
smasher Objavljeno soboto ob 10:09 Objavljeno soboto ob 10:09 (popravljeno) Ma, mene je izredno zanimal Flesberg 250, samo ko sem ga hotel uvozit ni imel še 6000km, pa sem potem vzel masha. Mi je pa zelo všeč Flesberg (ki ne vem če je še v ponudbi). Problem teh modelov je da so bili pred leti bolj aktualni ker ni bilo toliko ponudbe v malih kategorijah, sedaj imajo žeTriumph, Royal Enfield in tudi honda male 350 - 400 kufe rejser, scrambler.... In je že več konkurence na trgu kot recimo pred štirimi leti, kjer bolj poznane znamke niso imele ponudbe v teh kategorijah. Tudi Crossfire 500 STORR, bi morda bolj "zapalil", če nebi imeli sedaj že toliko modelov v tem segmentu. recimo tole bi mislim bilo kar zanimivo preden je CF moto in RE dalvn svoje in KTM nebi napovedal svojega novega Popravljeno soboto ob 10:18. Popravil smasher
ADVENTURETIM Objavljeno soboto ob 17:48 Avtor Objavljeno soboto ob 17:48 pred 7 urami, smasher pravi: Ma, mene je izredno zanimal Flesberg 250, samo ko sem ga hotel uvozit ni imel še 6000km, pa sem potem vzel masha. Mi je pa zelo všeč Flesberg (ki ne vem če je še v ponudbi). Problem teh modelov je da so bili pred leti bolj aktualni ker ni bilo toliko ponudbe v malih kategorijah, sedaj imajo žeTriumph, Royal Enfield in tudi honda male 350 - 400 kufe rejser, scrambler.... In je že več konkurence na trgu kot recimo pred štirimi leti, kjer bolj poznane znamke niso imele ponudbe v teh kategorijah. Tudi Crossfire 500 STORR, bi morda bolj "zapalil", če nebi imeli sedaj že toliko modelov v tem segmentu. recimo tole bi mislim bilo kar zanimivo preden je CF moto in RE dalvn svoje in KTM nebi napovedal svojega novega Felsberg je še vedno v ponudbi. Storr bo zanimiv predstavnik razreda, kzgled je močno drugačen, agregat pa dvovaljnik. Za tistega,ki daje prednost cesti, zna biti ptava izbira,cena pa je tudi interesantna.
ADVENTURETIM Objavljeno soboto ob 18:21 Avtor Objavljeno soboto ob 18:21 pred 9 urami, Snečer pravi: Ne vem, če bo vrsta? Nič se ti ne boj za vrsto. Motorji bodo na voljo za ogled in test. Izbira je velika,izgled, izdelava, vozne lastnosti prepričljive, cene pa dostopne in konkurenčne. Se bo vsak lahko sam prepričal.
Snečer Objavljeno soboto ob 18:24 Objavljeno soboto ob 18:24 pred 2 minutami, ADVENTURETIM pravi: Nič se ti ne boj za vrsto. Motorji bodo na voljo za ogled in test. Izbira je velika,izgled, izdelava, vozne lastnosti prepričljive, cene pa dostopne in konkurenčne. Se bo vsak lahko sam prepričal. Vprašam pač, kaj je botrovalo odločitvi prevzeti eksotično marko brez nekih zaželjenih modelov na za naš zahteven trg
ADVENTURETIM Objavljeno soboto ob 18:27 Avtor Objavljeno soboto ob 18:27 pred 1 minuto, Snečer pravi: Vprašam pač, kaj je botrovalo odločitvi prevzeti eksotično marko brez nekih zaželjenih modelov na za naš zahteven trg Eksotično? Če je ne poznaš, še ne pomeni da je eksotična.😉 Glede zaželjenosti modelov pa pustiva ljudem, da se sami odločijo.
Snečer Objavljeno soboto ob 18:29 Objavljeno soboto ob 18:29 Pravkar, ADVENTURETIM pravi: Eksotično? Če je ne poznaš, še ne pomeni da je eksotična.😉 Glede zaželjenosti modelov pa pustiva ljudem, da se sami odločijo. Pa saj to te vprašam, če se je pojavilo takšno povpraševanje po tej znamki v Sloveniji in modelih. Brixton mi je precej eksotična znamka, po čem bi mi morala biti poznana?
ADVENTURETIM Objavljeno soboto ob 18:42 Avtor Objavljeno soboto ob 18:42 pred 5 minutami, Snečer pravi: Pa saj to te vprašam, če se je pojavilo takšno povpraševanje po tej znamki v Sloveniji in modelih. Brixton mi je precej eksotična znamka, po čem bi mi morala biti poznana? Se je pred 3 leti pojavilo povpraševanje za Kove? Gre za to, da hitro prepoznam povprečje od dobrega. In različne dodane vrednosti. Zakaj je brixton poseben? Ker ima samosvoj stil, se obrača v preteklost, združen z moderno tehniko. Ogromno klasičnega stila, dobre komponente in fer ceno dobiš v paketu, podkrepljeno z odličnim suportom motociklov in rezervnih delov. 1
Poni Objavljeno soboto ob 19:28 Objavljeno soboto ob 19:28 Deloma off-topic ... vaške klepetulje namigujejo, da se Brixtoni nabirajo v skladišču v Naklem, tam pa sem zadnjič videl električne triale in endurote, se ve že kaj o tem?
ADVENTURETIM Objavljeno soboto ob 19:33 Avtor Objavljeno soboto ob 19:33 pred 3 minutami, Poni pravi: Deloma off-topic ... vaške klepetulje namigujejo, da se Brixtoni nabirajo v skladišču v Naklem, tam pa sem zadnjič videl električne triale in endurote, se ve že kaj o tem? Ja...ARCTIC LEOPARDI so to. https://arcticleopard.eu/ So se že izdatno testirali pri nas,tako v rokah amaterjev,kot profesionalcev. Trik je v bateriji in dosegu, ki zdrži neverjetnih 5 ur vožnje. Razpon pa od trialov,trialov s sedežem,do kombinacije triala in endura, pa tudi pravi hard enduro se najde. 1
ADVENTURETIM Objavljeno nedeljo ob 18:36 Avtor Objavljeno nedeljo ob 18:36 Pa začnimo kar s prvim modelom,ki je že bil omenjen. FELSBERG 250 Gre za neo-retro scrambler motocikel. Krasijo ga res zanimivi detajli,kot so pokrov rezervoarja,izpišni sistemaska z lučjo,široko krmilo,led osvetlitev. Pika na i je dvobarvno lakiranje. Agregat je znani,preverjeno neuničljivi zračno hlajeni stroj, z lepo pulzirajočim delovanjem, je zelo prožen in ima super zvok. Agregat je na trgu prisoten prek 40 let. Končna hitrost.je okrog 130km/h, vožnja od praktično mirujočega pa do 110km/h je izjemno prijetna in nenaporna. Hkrati pa zaradi nizke mase ( 155kg ) nizkega sedeža, sobre ergonomije in primernih pnevmatik, dovoljuje tudi potepanja po neutrjenih poteh. Odličen kot prvi motocikel za motoriste/motoristke nižje rasti, kot drugi motocikel pri hiši,namenjen zabavi,ki jo ta motocikel kljub majhni prostornini omogoča. Nizki stroški uporabe,servisov,zavarovanja. Maloprodajna cena je 3.900 eur 2
ADVENTURETIM Objavljeno ponedeljek ob 07:01 Avtor Objavljeno ponedeljek ob 07:01 Če ostanemo pri družino felsberg, potem lahko združimo in dodamo še dva modela. FELSBERG 125 FELSBERG 125 XC Felsberg 125 je klasični scrambler, v zanimivih mat barvah, tudi ta model omogoča vožnjo po brezpotjih, pnevmatike so tipa 50/50. Namenjen je mladim z izpitom do 125ccm,ali pa lastnikom B kategorije s kodo 125. Tudi ta model poganja preverjeni Suzukijev zračno hlajeni agregat, ki se je skozi leta izkazal z izjemno zanesljivostjo in prožnostjo,ter zelo majhno porabo. 2920 eur Felsberg 125 XC, je še bolj terensko usmerjena verzija felsberga. Daljši hod vzmetenja, večja oddaljenost od tal, še bolj terenska ergonomija,bolj grobe gume, več zaščite...v oči pade tudi zaradi kromiranega rezervoarja v stilu enduro motociklov iz 70ih let. 2980 eur 2 1
Snečer Objavljeno ponedeljek ob 20:11 Objavljeno ponedeljek ob 20:11 Za 3 jurje, ok teža, nek retro look, ja, zakaj pa ne ... Vprašanje če rabiš kaj več za "uživanje". 1
vandrovec Objavljeno torek ob 06:58 Objavljeno torek ob 06:58 pred 10 urami, Snečer pravi: Za 3 jurje, ok teža, nek retro look, ja, zakaj pa ne ... Vprašanje če rabiš kaj več za "uživanje". Načeloma je dovolj...nekako me pa ne pritegne., stil, barve...morda bo še za razmislit. Ne vem zakaj se v Ita prodajajo malo rabljeni za drobiž. Ta 125 za 1200€ skoraj nov, sicer je bil hitro prodan, 250 je za 1800 tudi malo rabljen. Vsaj ostalim rabljenim bodo morda zbili cene ker se prodajajo po nenormalnih cenah...več konkurence v nižjih razredih.
ADVENTURETIM Objavljeno torek ob 07:07 Avtor Objavljeno torek ob 07:07 Po Felsbergih prehajamo na serijo Cromwell. Prvi predstavnik družine Cromwell naj bo kar Brixton Cromwell 1200. Odlikuje ga klasičen angleški dizajn,na njem dominira 1220ccm agregat,z izjemnim navorom 108Nm/3200 vrtljajih. Ima 270° gred z značilnim zvokom in pulziranji. Komponente vzmetenja podpisuje priznani KYB, so nastavljive. Zavore podpisuje Nissin. Elektronika je Boscheva Motor ima ride by wire, tempomat, 2 motorni mapi, TCS in seveda ABS Na voljo je v 2 verzijah,klasična in scrambler z oznako x ter v 5 različnih barvah. Cena 9750 eur 4 1
ADVENTURETIM Objavljeno torek ob 14:44 Avtor Objavljeno torek ob 14:44 Če ostanemo pri seriji Cromwell, omenimo še Cromwell 125 in 250. 125ka ima kot vsi 125ccm Brixtoni, razen Crossfire 125lc, znani zračno hlajeni Suzukijev motor. Na tem klasiku je precej kromiranih delov,barve so prilagojene stilu motocikla. Lahkoten ( 135kg ) nezahteven motocikel, z zelo majhnimi stroški vzdrževanja. Cena: 2750 eur 250ka, si deli agregat s Felsbergom 250. Ostale značilnosti so podobne 125ki, barve so prilagojene 250ki, v dveh dvobarvnih kombinacijah. Masa z gorivom zelo nizkih 145kg,vozne lastnosti zelo neutrujajoče. Cena: 3750 eur 1
ADVENTURETIM Objavljeno včeraj ob 15:20 Avtor Objavljeno včeraj ob 15:20 Naslednja serija motociklov znamke BRIXTON je serija CROSSFIRE. Začnimo z najmanjšim modelom, Crossfire 125 XS Spada med popularne fun-bike. Zaradi 12 palčnih koles deluje izjemno majhen, čeprav je ergonomija popolnoma primerna za dve odrasli osebi. Krasna izbira za potepanja po mestu, Izlete v naravo,ki jo omogoča izbira pnevmatik, odličen tudi za voznike bivalnikov. Je izjemno enostaven za vožnjo,tla bo dosegel prav vsak, masa 111kg je tu še v dodatno pomoč. Poganja ga zračno hlajeni agregat, odet je v tri zanimive mat barve. Cena: 2450 Eur 1
pupa Objavljeno pred 4 urami Objavljeno pred 4 urami Ob 22. 2. 2025 ob 19:29, Snečer pravi: Pa saj to te vprašam, če se je pojavilo takšno povpraševanje po tej znamki v Sloveniji in modelih. Brixton mi je precej eksotična znamka, po čem bi mi morala biti poznana? Jaz sem tip človeka, ki raje izbere kaj "eksotičnega", kot nekaj, kar vozi vsak tretji. Meni so ti retro motorji od nekdaj zelo všeč in če bi se odločala za tretji motor (ker drugi bi bila kaka mala endurca), bi z veseljem kaj takega vzela. Hočem povedat, da se bodo verjetno našli ljudje. Je pa res, da vprašanje, če jih bo toliko, da bo zastopstvo rentabilno. Ampak to bo pa čas pokazal.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se