Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
samobb

Luči, žarnice...

Recommended Posts

GUMY

Ne priporocam, ker dodatno obremenjujes akumulator, kar pomeni da lahko zmanjka elektrike za polnjenje, poleg tega pa tvegas pregrevanje notranjosti luci in unicenje parabole. Ce bi bila luc porabnik, ki je le obcasno vkljucen, ne bi bil problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
easyrider

Bolje je, da zamenjaš cel reflektor za takšnega, ki ti bo omogočal uporabo močnejše žarnice. Glede polnjenja pa mislim (moje mnenje), da ni bojazni, saj so zadeve nasplošno "predimenzionirane", zato nebi smel imeti problema, če imaš namesto 25W žarnice 35W.

lp Easyrider

Share this post


Link to post
Share on other sites
ak

Višja poraba energije (10W) je zanemarljiva, je pa dejansko bolje menjat celo luč. Glej samo, da bo luč imela ustrezen atest...

Ejkej

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Če hočeą res dobro videti ponoči, si daj na motor dodatne luči, tako kot imajo to čoperji.

Ampak te luči morajo biti kvalitetne - ne neka čoperska kromana ąara od XY proizvajalca.

Priporočam ti da daą gor "ąpic" lampe od Helle model Micro FF. So pravokotne in ful majhne 5x8 cm. So 100 Watne in svetijo do 200 metrov. Pri nas se jih ne dobi, pa čeprav Saturnus dela za Hello.

Ice ali se lahko pozanimaą, če se te luči da nabaviti v Gradcu ?

Montirat jih daj avtoelektričarju, da ti naredi svoje vode preko relejev direktno na akumulator, drugače ti bo vse ľice skurl.

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Kar koli že dodatno "električno obešate" na svoje motocikle (velja tudi za avtomobile), ne tega početi neposredno na sponki akumulatorja, ampak odvzemite potrebno električno energijo iz regulatorja napetosti. V primeru, da jemljete električno energijo neposredno iz akumulatorja, boste zmotili napajanje akumulatorja.

Čeprav je res, da je sponki akumulatorja lažje najti, kot sponki regulatorja. Uravnavana napetost ponavadi prihaja v škatlo z varovalkami. Zato se vklopite na dovod v škatlo z varovalkami in dogradite varovalko za dodatnega porabnika.

Preverite tudi zmogljivost vašega alternatorja (ali dinama, saj ne vem, kaj je običajno na motociklih, predvidevam pa, da so sedaj alternatorji).

Če imate alternator, ne smete v nobenem primeru voziti brez akumulatorja, pa čeprav je še tako slab in ne zmore obrniti zaganjača, ker je alternator izračunan na akumulator in upošteva njegov upor. V nasprotnem primeru bo pregorel regulator.

Če boš moč žarometa povečal samo za 10 W ne bo hudega. Če pa boš namestil dodatni žaromet (100W), kot predlaga Ljcoto5, pa moraš uporabiti releje, sicer boš v najboljšem primeru uničil stike v stikalu za prižiganje luči.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Ice ali se lahko pozanimaą, če se te luči da nabaviti v Gradcu ?

yep.samo jih je treba najbrz narociti.sam jih se nisem zasledil v stacuni na polici.

-----

who dares wins

Share this post


Link to post
Share on other sites
VETER

Sem šel pred dnevi v boje založeno trgovino, da si kupim novo žarnico H1. Potem ko sem se malo razgledal nisem več vedel kaj naj kupim.

Imajo namreč žarnice, ki naj bi svetile "modro" pa ene, ki so polnjene z Xenonom in druge, ki so tako imenovane "premium" in naj bi dajale za 30%več svetlobe. Tudi v ceni je bila razlika tja od 500sit od 3.000sit. Sedaj me pa zanima, če ima kdo kakšne izkušnje s temi dražjimi žarnicami ali se splača dat recimo skorja 2.500sit za "modro" ali 3.000 za tisto z Xenonom ali je to bolj bla bla bla in si potem še bolj v "temi" kot z navadno?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

racunica je zelo enostavna: z doloceno napetostjo lahko dobis samo toliko svetlobe (enostavno povedano).s 55W ne mores dobiti vec kot za 55W svetlobe.vse tiste zarnice z 30-50% vec svetlobe so nategovanje potrosnika.mogoce se ti zdi bolj svetlo,ker je zarek bolj bel (ali moder ali kaj vem kaksen),samo ni nic vec svetlobe na cesti.

edino kar je prednost modrih zarnic,da so bolj vpadljive,se pravi,da bolj izpadas iz ozadja.

za vec svetlobe uporabi 80/100W zarnice.enostavno.aja,pa zavaruj luci z dodatno "leteco varovalko" (?!)

------

Been There Done That

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ko sem sam menjal zarnice za mocnejse sem napeljal debelejsi kabel od baterije do zarnice in vmes "leteco varovalko",kaj pa vem kako se temu rece pravilno.seveda z relejem.

ker vecja moc zarnice=vecja poraba elektrike=debelejsi kabel=vec mirnega spanja

------

Been There Done That

Uredil - Ice on 15/10/2001 12:47:25

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

Ice, zakaj ne? W je enota za moč, ne za svetilnost. Nekatere žarnice spremenijo večji procent v toploto, nekatere manjši. Primerjaj le svetilnost novih "varčnih" žarnic s klasičnimi. Dosegajo isto svetilnost pri precej manjši moči. Pravi podatek o svetilnosti bi bil v luksih, watti povedo bolj malo.

Andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
lojzi

Jaz moram pritrditi Andreju, pa še nekaj je - različne valovne dolžine svetlobe in funkcionalnost le teh. Torej, večji izkoristek (več svetilnosti, manj gretja) in bolj homogen snop, boljša vidljivost pri isti moči. Mislim, da ima klasična žernica itak samo okoli 5% funkcionalne svetlobe, ostalo je sipanje in gretje. Fizika ! Oziroma, da bo bolj jasno, recimo efekt laserja ! Ja ?

Lojzi ma vas rad

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN

quote:

Ice, zakaj ne? W je enota za moč, ne za svetilnost. Nekatere žarnice spremenijo večji procent v toploto, nekatere manjši. Primerjaj le svetilnost novih "varčnih" žarnic s klasičnimi. Dosegajo isto svetilnost pri precej manjši moči. Pravi podatek o svetilnosti bi bil v luksih, watti povedo bolj malo.

Andrej

Tako je.

Vendar žarnice istega tipa-načina pretvorbe el. moči v svetilnost imajo približno enak izkoristek in tedaj velja dokaj natančno vse kar je Ice napisal.

Če je pa tako kot pri varčnih žarnicah ko imamo ionizirajoče sevanje namesto žarilne nitke, tedaj so principi drugačni in izkoristki tudi.

lp RAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
VETER

Hm..ja vidim, da ste ICE-a popravili glede izkoristka žarnic. Pa še nekaj bi dodal, namreč sama luč fokus je načrtovana za eno žarnico, recimo 55W in je vprašanje, če se kaj enostavno ne stopi ko daš noter recimo 100W. Sicer bi jaz to probal, a moj motor ni več pod garancijo tako, da bi potem moral sam plačati luč pa mi ravno ni za tak eksperimet.

Niste mi še pa nič pomagali glede mojega vprašanja, oziroma kakšne praktične izkušnje!! Po mojem, bi lahko imele druge vrste H1 ali podobnih žarni večji izkoristek od običajnih. Mislim, da so H žarnice že tako ali tako polnjene z nekim plimom, ki jim da malo večji izkoristek kot čisto običajne, lako se pa seveda motim!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

hvala za vse popravke.stromar nisem in tudi vse te fizikalne enote so mi bolj spansko selo.je pa preverjen rezultat razlicnih zarnic v istem zarometu.

konkretno FJ1200,letnik ´90; 55/60W,80/100W in philips all-weather 55/60W.razlik skoraj ni (razen z 80/100 je ponoci dan),oz.je philipsova za malenkost bolj opazna od ostalih.vecji faktor je izoblikovanost reflektorja,njegova cistost,cistost stekla in naravnanost zarometa.

po primerjavi med 80/100W zarnico v 12 let starem zarometu (FJ 1200)in 55/60W v novem (GSF 1200 S) daje nova oblika in cistost reflektorja vec efektivne svetlobe na cesto.

za stransko razvetlavo ceste pa ne preostane drugega,kot montirati meglenke nizko na motor in dolge luci visoko (cim blizje ocem).

------

Been There Done That

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Nekaj pozabljate. Večja moč, večje segrevanje. Lahko odstopi ( se sežge ) notranja naparitev pri paraboli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZOKI

Na motorju nimam izkušenj z močnejšimi žarnicami (100W),vem pa da se pri avtu z takimi žarnicami pri dolgi vožnji z lučmi,kar je danes itak obvezno,žarometi tako segrejejo,da če naletiš na ploho,ti popokajo stekla na lučeh. Preverjeno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexb

Na avtu imam ze kaksni dve leti xenon blue 100W zarnice. Razlika je ocitna. Posebej izstopajo bele oznake (obcestni kolicki, registrske tablice itd.). Stekla mi niso nikoli popokala, prav tako se ni stopila notranjost luci. Edini problem je to, da zarnice malo prej crknejo.

Prav tako sem zarnico probal na motorju in bilo je ok, vendar je kmalu pregorela. Stopilo pa se prav tako ni nic.

Zdej mam raje kr navadno zarnico.

Alex

--

"When in doubt hit the gas..."

Share this post


Link to post
Share on other sites
stenere

quote:

Na motorju nimam izkušenj z močnejšimi žarnicami (100W),vem pa da se pri avtu z takimi žarnicami pri dolgi vožnji z lučmi,kar je danes itak obvezno,žarometi tako segrejejo,da če naletiš na ploho,ti popokajo stekla na lučeh. Preverjeno!

Na Yugotu sem mel skor tri leta 100/95w zarnice (cist navadne, ne kake modre), razen z volanskim saltrom(dokler nisem releja nastimal) nikol problemov.

Ko sem kupil SuperTeneretko, sem si rekel "Poglejmo kaj je s temi modrimi zarnicami" in kupil modro. Ko sem se prvic po mraku pelal, sem jo ven vrgu. Potem sem dal noter navadno 100/95w (Dolga/kratka), drugo ki je samo dolga sem pustil original ker dolge tk dost svetijo.

Nisem imel dodatnega releja, v slabih dveh letih(ca 16.000km) mi ni skurlo ne fokusa niti napeljave.

LP G.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN

quote:

Da mi tema ne "crkne" pregorela tako ali tako ne bo, glede na dinamiko.

Pa kaj si toliko navalil s temi žarnicami.

Očitno nima nobeden več kaj o tem povedat.

Pejd na internet kakšno alto visto npr. pa odtipkaj lamp, pa electric lamp, pa lamp for wehicle and so on, pa raziskujkaj se bo že kaj našlo.

Lahko greš tudi direkt na proizvajalce pa ti bodo še oni naložili.

lp RAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
VETER

quote:

quote:

Na motorju nimam izkušenj z močnejšimi žarnicami (100W),vem pa da se pri avtu z takimi žarnicami pri dolgi vožnji z lučmi,kar je danes itak obvezno,žarometi tako segrejejo,da če naletiš na ploho,ti popokajo stekla na lučeh. Preverjeno!

Na Yugotu sem mel skor tri leta 100/95w zarnice (cist navadne, ne kake modre), razen z volanskim saltrom(dokler nisem releja nastimal) nikol problemov.

Ko sem kupil SuperTeneretko, sem si rekel "Poglejmo kaj je s temi modrimi zarnicami" in kupil modro. Ko sem se prvic po mraku pelal, sem jo ven vrgu. Potem sem dal noter navadno 100/95w (Dolga/kratka), drugo ki je samo dolga sem pustil original ker dolge tk dost svetijo.

Nisem imel dodatnega releja, v slabih dveh letih(ca 16.000km) mi ni skurlo ne fokusa niti napeljave.

LP G.

In zakaj to "modra" ni bila všeč?

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

niso žarnice, je pa blizu..

zanima me, če kdo ve s čim je lepljeno steklo žarometa na parabolo, gre za nekakšen silikon bele barve, mogoče temperaturno malo odpornejši in pa tudi lepiti mora zelo močno; je bolj žilav od navadnega silikona

Share this post


Link to post
Share on other sites
elektronik
zanima me, če kdo ve s čim je lepljeno steklo žarometa na parabolo

Poglej v splošno, te mase so uporabne tudi za steklo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!