Skoči na vsebino

Kawasaki Z 636


johan

Priporočene objave

Od kje ti ta ideja? Men so pa vsaj Ninje izredno všeč...

Sej ne pravm, da ni lepa, je samo malce tradicionalistična....

Poglej npr. Yamaho s svojo R1 (nasledila Thunderace), poglej Hayabuso, še Honda se počas prebuja....

Samo, zdi se mi, da traja evolucija Ninje malo predolgo, vseskoz neke izboljšavice, majhni detajli (npr. okvir bo spet alu srebrn, medtem, ko konkurenca že dela črne mat okvirje), da ne omenjam kolk časa so porabli, da za vizualen agresiven izgled uvedejo asimetrične dvojne zadnje vilice (pr 9-ki, valjda jih 6-ka spet nima)....

Hočem rečt, da bi moral biti pr Kawasakiju malce bolj inovativni, pristopit z malce več poguma oblikovalskega, u bistvu, bit bolj drzni.... 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okey, to pa mogoče res.

Lahko pa da so samo tako upiljeni na idealno razporeditev tež. itd, da se ne afnajo s kakršnimi koli slogovnimi zadevami in dajo vse samo na lego ne cesti...

Ko sem že ravno na tem, bi nekaj vprašal...

Recimo da imate vi 240 kilogramski motor. Njegova leva stran tehta 120kg, njegova desna stran 120kg. A je res?

Nato zamenjate avspuh z Akrapovičem. Namesto 20kg težkega originalnega avspuha imate recimo 8kg težkega Akrapoviča.

Torej sedaj leva stran tehta 120kg, desna pa 108kg. A imam prav? In, a se to sploh občuti pri vožnji?

Lep pozdrav,

Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oblikovno zanimiv mi je najbolj sprednji del z lučmi, ki lepo sovpada z zadnjim delom, repom, linija je enotna, noben blazno izstopajoč detajl ni viden.... 8)

U skupnem, dost lepo zdizajniran izdelek......

Me pa zanima, kaj bo letos pokazala Yamaha z novo R6, najbrž bo spet kreirala nove smernice, tko, kokr jih je s prvo R1 (kr spomnite se naslednjih modelov konkurentov, same kopije v detajlih..)

Pri nas je bilo tako v osemdesetih z Iskrinim telefonom Davorina Savnika, svetovna uspešnica, žal Iskra takrat ni patentirala tiste "aerodinamične" oblike....Cel svet ga je kopiral, izdajal pa kot svoj izdelek....Hja, Juga, no.... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dunker,pejt se raj pelat. :roll: to,o cemu zdaj razmisljas,je ze brez veze. :wink:

Ice, lohk da je brezveze, ampak... kakšnega komentarja pa nis dal.

Vsaj zanimivo je slišat, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dunker,tista kila ali pet je pri cestnih motorjih skoraj zanemarljiva.ce se presedas na sedezu nastanejo vecje razlike pri razporeditvi mase.boljse obcuti obtezitev spredaj/zadaj,tank-torba ali top-case.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem slišal da bo nova šestka na voljo v dveh variantah ZX-6R in ZX-6RR!

Najbolj me zanima kaj vse bo ponujala RR varianta.

Zgledal bo tkole, razlike med ZX-6R pa ugotovi sam..

kawa_zx-6rr.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po slikah zgledata R in RR varianta isti. Samo predvidevam da je razlika v mašini, R636 bo namenjena folku za na cesto, 600RR pa za SuperSport dirkače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

V malezijskem Sepangu so s pompom poslali na stezo oba nova Kawasakija. Šestica tudi uradno živi.

Za nameček sta znani celo slovenski ceni novih modelov, R bo stal 9211 EUR, športnejši sorodnik RR pa 9411 EUR. Kaj in koliko dobite za ta denar?

Nova šestica je res povsem nova. Ne zanašajte se na kozmetične izboljšave in filigranske podrobnosti, ki jih odkrijejo le najboljši poznavalci. Kawasaki se ni trudi z malimi koraki, pred novim tržnim letom je zavzel bojevito samurajsko pozo. Konec je dobrikanja razvajenim strankam, ZX-6R postaja ljubitelj dirkalnih stez. RR pa tako ali tako zaživi samo tam. Agresivna zunanja podoba je samo podaljšek poslastic, ki čakajo pod oklepom. Da najprej preženemo dilemo, RR ni navaden motocikel. S 600-kubičnim štirivaljnikom cilja najprej na amaterske dirkače, ki imajo stezo za drugi dom. Manjša prostornina zadosti homologacijskim zahtevam supersport prvenstva, ugodnejša pot batov pa za boljše zmogljivosti v najvišjih vrtljajih. Sami bati so drugače obdelani, sklopka ima omejevalnik navora, zadnja nihajna roka je nastavljiva, mogoče pa je kupiti tudi poseben komplet dirkaških delov skupaj s programsko opremo za nastavljanje centralne procesne enote. Tudi ZX-6R ni od muh, agregat ima 636 kubičnih centimetrov, elektronski vbrizg (lopute premera 38 mm), sekundarne lopute za enakomerno podajanje moči, 32-bitni procesor računalnika, ki skrbi za vbrizg in vžig. Nova motorna glava je 10 mm krajša, zato tehta manj. Sesalne cevi so skrajšane za 10 mm, dodali pa so celo manjše vijake za pritrjevanje na blok, kar prav tako prispeva k zmanjšanju teže. Izgorevalni prostor je spremenjen zaradi manjšega kota med obema vrstama ventilov. Ventili so večji, sesalni s 27 mm, izpušni z 22,5 milimetra in imajo nove, ovalne vzmeti. Spremenjena je karakteristika odmičnih gredi, drugačna je pogonska veriga in oljni kanali. Ojačali so karter in valje iz aluminija. Nov menjalnik ima krajša prestavna razmerja v tretji, četrti, peti in šesti prestavi. Zaradi sredinskega kanala za dotok zraka (Ram-Air) si obetejo boljši izkoristek pri visokih hitrostih. Optimiziran izpušni sistem je lažji, gosti pa tudi katalizator. Celotna druščina spravi skupaj 118 KM pri 13000 vrt./min., z Ram-Air učinkom pa kar 125 KM, kar ga uvršča v sam vrh. Nov okvir iz aluminijeve litine je perimetrične zasnove in ponuja izboljšano torzijsko trdnost. Z njim so lahko vpeti zadnjo nihajno roko še bolj naprej, jo podaljšali in s tem izboljšali trakcijo. Drobne spremembe je zahteval tudi nov zračni kanal in novi ležaji krmila. Svetovna novost pri japonskih šeststokubičnih športnikih so USD vilice. S cevmi premera 41 milimetrov so popolnoma nastavljive. Zadaj ima nova nihajka iz ekstrudiranega aluminija Uni-Trak sistem vzmetenja s centralnim blažilnikom, v značilni piggyback konfiguraciji (rezervoar za plin). Po Kawasakijevem mnenju so naredili tudi malo revolucijo pri zavornem sistemu. Vgradili so radialno nameščene prednje kolute (štirje bati na kolut), ki naj bi izboljšali občutek pri pojemkih in zmanjšali potrebno moč. Koluti so premera 280 milimetrov, zadaj pa 220 milimetrov. Zunanjost je, ponavljam, agresivna. V njej ni težko prepoznati poteze Kawasakijevega motoGP dirkalnika, kar kaže na pomembnost tovarniškega športnega programa. Čeprav sta na prvi pogled videti oba žarometa nekako žalostno spravljena pod sredinski vstopnik svežega zraka, motocikel v živo zaznamuje predvsem potentnost. Kot bojevnik, pripravljen na boj. Brezkompromisno. Sedenje je povsem dirkaško, pomaknjeno naprej, nad rezervoar in na roke. Vse skupaj deluje ambiciozno kot celotno vzdušje okoli ZX-6R. Zadnja luč je sestavljena iz LED diod, prednja žarometa sta bolj konvencionalna, saj imata le nenavadno obliko in prozorno steklo. Elektronska enota v kokpitu, ki nudi vse informacije od hitrosti temperature, deluje nekoliko rudimentarno. No, dirkaško. Zato premore tudi štoparico in indikator pretikanja, ki ga je mogoče poljubno nastavljati. ZX-6R lahko kupite v modri, zeleni in črni barvi, ZX-6RR pa samo v Kawa-zeleni. Šestice so postale drugačne, morda tudi manj prijazne do običajnega uporabnika. Ampak prijaznost je relativna zadeva, saj zaradi nje nihče ne kupuje športnika. Športnik mora opravičiti svoj obstoj s popolno stoičnostjo pri dirkaških obremenitvah, čeprav se z njimi redko zares dirka. Za to peščico se najde drug biser iz iste hiše, ZX-6RR. Mala Ninja (ZXR 400 nalašč izpustimo) je postala pravi bojevnik in nenazadnje kaže na dejstvo, da v Kawasakijevo paleto prihajajo tako specialisti za dirkanje kot specialisti za prijaznost. Ostanimo pri prvih, ZZ-R600 bomo predstavljali šele čez dobro leto.

Tehnični podatki ZX-6R:

Motor štirivaljni, tekočinsko hlajeni, 4 ventili na valj, 636 ccm

Moč 87 kW (118 KM) pri 13000 vrt./min. (Ram-Air 125 KM)

Navor 67 Nm pri 11000 vrt./min.

Medosna razdalja 1400 mm

Višina sedeža 825 mm

Teža 161 kg

Gorivo 18 L

Zavore 280 mm / 220 mm koluti

Pnevmatike 120/65-17 180/55-17

Cena 9211 EUR (DKS d.o.o.)

Tehnični podatki ZX-6RR:

Motor štirivaljni, tekočinsko hlajeni, 4 ventili na valj, 599 ccm

Moč 83,1 kW (113 KM) pri 13200 vrt./min. (Ram-Air 120 KM)

Navor 64,4 Nm pri 12000 vrt./min.

Medosna razdalja 1400 mm

Višina sedeža 825 mm

Teža 161 kg

Gorivo 18L

Zavore 280 mm / 220 mm koluti

Pnevmatike 120/65-17 180/55-17

Cena 9411 EUR (DKS d.o.o.)

vir motomania

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nameček sta znani celo slovenski ceni novih modelov, R bo stal 9211 EUR, športnejši sorodnik RR pa 9411 EUR.

Upam, da bo temu primerna tudi cena Yamahe YFZ R6 2003 :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Sem pregledal vseh 8 strani pa nisem zasledil ,da bi kdo izmed nas imel tak motor ali pa da bi ga vozil.

Potem ni tak dober ali kaj?

novih 636 mislim, da ni dosti pri nas, ne da bi motor bil slab, le verjetno dosti tistih ki bi ga imelo nočejo toliko plačat ali nimajo denarja pa kupijo rajši rabljeno prejšno varianto. je pa na testih se dobro odrezal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno res.

Sem pač mislil ,da bi kdo kaj iz svojih izkušn napisal.

Sem slišal ,da bi jo naj imel kolega od Dave the Wave (rdečo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes sem sedel na novi 636 let.03.Pravi dirkalnik.Krmilo ma spuščeno čist nisko tako,da si cel na rokah.Mi je model 02 bil boljši.Si lepše sedel pa tud sedež je drugačn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tako črno dobim čez 10 dni - j...ga, ne da se mi letos touringat, malo

plastike po dolgem času, po 10000 okoli sept. po PM če bo koga zanimala!

BTW! Zakaj imajo vse slikce zadnji sedez lepo pokrit a doplačat moraš

126 Eurov, ma kaj moram vedno jaz naredit eno zdraho ali kaj!? Trgovci!

resnico vedno, prosim! (in my dreams :roll: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, kot da bi jaz te stvari zavohal! Pravim jaz "Gospa BTW pokličte vi

DKS in vprašajte ali je to na slikci res zraven!" in potem "Ne ni! moraš

126 Eu doplačat!" jaz pa "Zakaj je pa na vseh slikah, in to brez zvezdic,

opomb itn...?" potem se mi pa ni več dalo in sem šel domov :lol:

V glavnem, mene najdejo borbe za vsakim vogalom :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala,Bom vse napisal ko dobim in predvsem utečem zadevo! Zdaj imam en kup te stare enduro opreme, ki se mi valja okoli nog a staro usnje insekti pozrl!:cry: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Aleš in vsi ostali! Zdaj pa boljše, da nehamo z mano dokler jo ne

dobim (18.03) če ne bojo to zaklenili :lol: edino če jo ima kdo od tukaj

prisotnih in kaj več pove, ker jaz o njej vem toliko ali pa še manj kot drugi

tukaj! :) Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!