Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
robberrt

Arai čelade

Recommended Posts

mladench

Sem jo hotel pa sem se odločil za Shoei GT-Air, zaradi temnega vizirja, ki ga ima Araika na zunanji strani in me ni prepričal. Zunanji vizir zatemni manj kot notranji in ko je dvignjen, NAJ BI ustvarjal določene vibracije. Pravim naj bi, ker je nisem nikoli sprobal na motorju, le v trgovini sem jo imel na glavi. Pa tudi nevem... zjutraj se odpraviš na pot (temno/oblačno) in imaš dvignjen temni vizir. Med vožnjo se ti napopajo mušice in umazanjiha na taprozorini vizir, potem pa spustiš temnega čez umazanijo?!?! nevem.

Mene tudi zanimajo praktične izkušnje uporabnikov :) 

https://www.revzilla.com/motorcycle/arai-pro-shade-system

https://www.revzilla.com/motorcycle/arai-signet-q-pro-tour-helmet

Share this post


Link to post
Share on other sites
3nity
pred 2 urami, Yamaha 09 pravi:

Si mogoče kdo lasti Arai QV-PRO čelado ? je vredna svojega denarja ?

Ta model je narejen za podolgovato in ne za tipično evropsko obliko glave, zato OBVEZNO preiskusi, če ti sploh sede na glavo.

Pintar ima testne čelade, tako da jih lahko tudi sprobaš med vožnjo.

Če je vredna svojega denarja? Hmm, moja prva araika ima 150k+ km za sabo in je še vedno 'kot nova'. Iz tega vidika 500€ ni dosti :)

Sicer pa sem tudi jaz skeptična zaradi zunanjega vizirja, predvsem sumim, da ustvarja šumenje in večji zračni upor, ko je dvignjen. Bi jo bilo definitivno fajn poiskusiti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yamaha 09

na tole z vizirjem pa niti pomislil nisem, da bi lahko bil problem... ja tole s preizkušanjem se zavedam in tudi ne mislim vržti 500+eur za nekaj kar nebo dobro sedlo na mojo glavo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
4 hours ago, 3nity said:

Če je vredna svojega denarja? Hmm, moja prva araika ima 150k+ km za sabo in je še vedno 'kot nova'.

Kolikokrat si zamenjal notranjost? Moja je po 60.000km zelo zdelana. Predvsem ličnice se zelo posedejo in čelada zaradi tega ni več tako tesna in varna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Gre bolj za tanjšanje podloge, kot trganje le te. Ko se podloga poleže in s tem stanjša, postane čelada notri večja in nima več prave funkcije varovanja v primeru padca. Lahko ti celo pade z glave. Vprašaj Pintarja, ti bo razložil!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3nity

Raje kot nove inserte sem kupila novo čelado.

Pri zadnjem servisu mi je Pintar dejal točno tisto kar sem zapisala. Stara čelada mi ne pleše na glavi, tudi ličnice so tesne, edino ovratnik je razmehčan. Z 'kot nova' sem ciljala na to, da nima vidnih znakov obrabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!