Skoči na vsebino

Bridgestone / Firestone gume


Ice

Priporočene objave

dns sm mal pohaju pr simčiču in dubu nekje na kupu rabljenih gum eno BT011F pa sm jo uzel k ima še dobre 3+mm profila pa nč znucana po straneh (ja taljani majo dnar pa menjajo še dobre gume :slap: ) Pa nism nč vedu o tem modelu, prašu pa tudi nism k je mel gužvo. Kaj je to zaena bridgestone guma, povejte kej več če jo je kdo mel?

Gledam po netu pa je vse kar je uporabnega v nemščini. Js in nemščina ku motoristi in balet :blush: :wacko:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hojla,

jest sem nazadnje na Grobniku sprobaval Bridgestone BT002, type 3 spredaj in type 2 zadaj. Tlak 2,3 spredaj, 2,1 zadaj. Guma se je obnesla super, sploh ni sledi pregrevanja in zdrsavanja po 10 krogih in več. Traja malo dalj da se fino segreje. Vodljivost super, motor drži smer ko hudič. Edina slabost je polna cena za par,cca 90 tisoč :wacko: :eek:

Lp, Bizi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Jest sem na moji lubici dobil nataknjene BT14ke, spredaj v verziji SJ, zadaj J, po ~5700 kmjih bodo šle v petek v penzijo - ta hip so glih do indikatorjev.

Vtis je pa tko tko, malo mešano: zadnja drži kot hudič, resnično zadovoljen, prednjo pa mi je pri večjih nagibih v počasnejših ovinkih večkrat odneslo - ne kritično, do padca, ampak hudičevo neprijetno, da sem moral zmanjšati tempo ker mi je vzelo veselje... tak mlitav občutek je dajal prednji konec. Sprednja se je tudi pohladila blazno hitro, npr če sem primerjal prednjo in zadnjo pred in po postanku, npr tankanju.

Zadnje kmje postaja lubica tudi vedno bolj nemirna v hitrih ovinkih, zato grejo v petek gor Dunlop D208 RR, me zanima kako bo z njimi. Zanimivo je morda še to, da so Motorradovi testniki pri top-testu moje lubice opisali enake težave s prednjo gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato grejo v petek gor Dunlop D208 RR, me zanima kako bo z njimi. Zanimivo je morda še to, da so Motorradovi testniki pri top-testu moje lubice opisali enake težave s prednjo gumo.

S sprednjo 208RR nisem imel nobenih težav. Se pa v Dolomitih pri počasnih ovinkih zadnja ni in ni hotela dovolj segret. Na grobem asfaltu ni bilo problema ... je šlo po ušesih, če je blo treba ;) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S sprednjo 208RR nisem imel nobenih težav. Se pa v Dolomitih pri počasnih ovinkih zadnja ni in ni hotela dovolj segret. Na grobem asfaltu ni bilo problema ... je šlo po ušesih, če je blo treba ;) .

Meni sta po Dolomitih drseli tako sprednja kot tudi zadnja D208RR - je pa res, da so temperature bile samo do 6 st.C v dolinah in okrog 0 v hribih...

D.

PS: Tudi bratove Michelin Pilot Road so se podobno obnašale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sem nazadnje na Grobniku sprobaval Bridgestone BT002, type 3 spredaj in type 2 zadaj. Guma se je obnesla super, sploh ni sledi pregrevanja in zdrsavanja po 10 krogih in več. Traja malo dalj da se fino segreje. Vodljivost super, motor drži smer ko hudič. Edina slabost je polna cena za par,cca 90 tisoč  :wacko:  :eek:

:OK:

Bral v PS-u, voženo na R1 2005 (R1 Cup), enakovredna le Power Race.

Tudi na Grobniku so jih akt. Cro dirkači ožemali v testu 600-takov (ma se mi zdi, da z mehkejšo spredaj - tip 2 spredi in 3 zadaj) in zaključili, da boljših na Grobniku verjetno niso vozili. :hmm:

Sem potipal v Grazu: cca. 330 ojrov (vštet davek) za vse zmesi.

:doze:, da sem spomladi kupoval vnaprej....bom pa koštal naslednje leto. :rolleyes:

Kako pa kaj obraba zadnje(2) na Grobniku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla,

mal sem zamešal, type 3(medium) je spredaj, type 2 zadaj (medium hard) . Voženo na R1, slikano po cca 25 krogih.

Lp, Bizi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Jest sem na moji lubici dobil nataknjene BT14ke, spredaj...

Po avatarju bi sklepal da imaš še gsx in nebi niti klikal na profil... bi blo fajn, da vsi napišete s katerega motorja so izkušnje...

Zanimivo je morda še to, da so Motorradovi testniki pri top-testu moje lubice opisali enake težave s prednjo gumo.

Bridgestonko al splošno?

@gizmo: bt 011 so sport gume, priporočila revije Ps za gsxr1000 in ostale

Jaz sem imel na ktm SM bt012 spredaj in je držala tud pr 10C, o obrabi pa nevem kaj napisat, ker sm predčasno menjal z 207rr. Aja, se je prepočas nucala, pa se mi ni dalo čakat :yea1: V primerjavi z 207rr zdrži doooosti dlje in ne drži slabše. Nimam takega stila, da bi vidu razliko med tema dvema, ki je sigurno velika. Nism profi, ampak samo moje izkušnje :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gizmo: bt 011 so sport gume, priporočila revije Ps za gsxr1000 in ostale

Jaz sem imel na ktm SM bt012 spredaj in je držala tud pr 10C, o obrabi pa nevem kaj napisat, ker sm predčasno menjal z 207rr. Aja, se je prepočas nucala, pa se mi ni dalo čakat :yea1:  V primerjavi z 207rr zdrži doooosti dlje in ne drži slabše. Nimam takega stila, da bi vidu razliko med tema dvema, ki je sigurno velika. Nism profi, ampak samo moje izkušnje :zzz:

OK :OK: hvala, mi je tudi simčič reku d je mehka in dobra guma, prou zame O:-) Sm pa opazu d je po 4km se že segrela in dovolila nagib do amena :kva2: kaj to dela :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Jest sem na moji lubici dobil nataknjene BT14ke, spredaj... 

Po avatarju bi sklepal da imaš še gsx in nebi niti klikal na profil... bi blo fajn, da vsi napišete s katerega motorja so izkušnje...

Zanimivo je morda še to, da so Motorradovi testniki pri top-testu moje lubice opisali enake težave s prednjo gumo.

Bridgestonko al splošno?

@gizmo: bt 011 so sport gume, priporočila revije Ps za gsxr1000 in ostale

...

Hola frankie!

Sorry, sem že popravil.

Testniki so opazili enake težave na enaki gumi, torej 14ki.

Mimogrede: moje 14ke imajo zdaj 6300 km in čeprav imajo še nekaj profila (zlasti prednja) gredo jutri dol, ker je začela prednja pri vsakem malo resnejšem nagibu drset vsevprek, motorček pa se je začel pri vsaki spremembi smeri, zaviranju, pospeševanju guncat kot čolniček...

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bridgestone: BT-020 Battlax

Udobje pri vožnji, stabilnost pri visoki hitrosti in veliko število prevoženih kilometrov so osnovne lastnosti, ki jih pričakujemo od turnih pnevmatik. Najnovejša BT020 je dosegla vse tehnično visoko zastavljene cilje, predvsem pa še nedoseženo zmogljivost na mokrem vozišču. Tokrat se je Bridgestone posvetil tudi izboljšanju videza svojih turnih pnevmatik, obenem pa je poskrbel za varnost in udobje pri vožnji. Bridgestone predlaga BT020: touring je dobil novo podobo.

TEHNIČNI PODATKI

Zmes

Zmes Silice, ki ima za osnovo zmes pnevmatike BT54, omogoča izreden oprijem na mokrem vozišču in zagotavlja izjemno trpežnost.

Profil

Oblikovan je s pomočjo CTDM tehnologije; večji zgornji polmer in edinstveni profil za ublaževanje sunkov zagotavljata večjo stabilnost pri visokih hitrostih.

Zgradba

Bridgestoneova patentirana Kevler Mono Spiral Belt zgradba za udobno vožnjo.

Vzorec

Dva osrednja žlebova in žlebiči pod večjim kotom učinkovito izpodrivajo vodo.

Spretno razporejeni vzdolžni in prečni žlebovi prednjih pnevmatik oblikujejo vlečne bloke (oprijem). Zadnje pnevmatike odlikujeta videz in zmogljivost. Glavni diagonalni žlebovi izpodrivajo vodo, izboljšujejo stabilnost in prispevajo k privlačnemu videzu nove Battlax. Ozki žlebovi na robu tekalne ploskve pa se čvrsto oprimejo podlage v ovinkih.

Res odlične gume :OK: z njimi naredil že 14000 km ( so še za cca.1000 km)

ne bi dal nobenih drugih gor, res pa da so drage :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......Vtis je pa tko tko, malo mešano: zadnja drži kot hudič, resnično zadovoljen, prednjo pa mi je pri večjih nagibih v počasnejših ovinkih večkrat odneslo - ne kritično, do padca, ampak hudičevo neprijetno, da sem moral zmanjšati tempo ker mi je vzelo veselje... tak mlitav občutek je dajal prednji konec. Sprednja se je tudi pohladila blazno hitro, npr če sem primerjal prednjo in zadnjo pred in po postanku, npr tankanju. ........

.......Zanimivo je morda še to, da so Motorradovi testniki pri top-testu moje lubice opisali enake težave s prednjo gumo.

Pod tole bi se kr podpisal.

Povsem enake težave s prednjo gumo sem imel na SV 1000 in na GSX 600 R K4. Sem pa že tudi probal D208RR in GP, ki so za moj način vožnje neprimerno boljše. Edino RR se mi pregreva in potem zdrsne brez opozorila (samo na pisti).

Me pa močno zanima, kaj je s prednjo pnevmatiko BT014, da tako zdrsava. Ima kdo kakšne bolj oprijemljive informacije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Bridgestone: BT-020 Battlax

Udobje pri vožnji, stabilnost pri visoki hitrosti in veliko število prevoženih kilometrov so osnovne lastnosti, ki jih pričakujemo od turnih pnevmatik. Najnovejša BT020 je dosegla vse tehnično visoko zastavljene cilje, predvsem pa še nedoseženo zmogljivost na mokrem vozišču. Tokrat se je Bridgestone posvetil tudi izboljšanju videza svojih turnih pnevmatik, obenem pa je poskrbel za varnost in udobje pri vožnji. Bridgestone predlaga BT020: touring je dobil novo podobo.

TEHNIČNI PODATKI

Zmes

Zmes Silice, ki ima za osnovo zmes pnevmatike BT54, omogoča izreden oprijem na mokrem vozišču in zagotavlja izjemno trpežnost.

Profil

Oblikovan je s pomočjo CTDM tehnologije; večji zgornji polmer in edinstveni profil za ublaževanje sunkov zagotavljata večjo stabilnost pri visokih hitrostih.

Zgradba

Bridgestoneova patentirana Kevler Mono Spiral Belt zgradba za udobno vožnjo.

Vzorec

Dva osrednja žlebova in žlebiči pod večjim kotom učinkovito izpodrivajo vodo.

Spretno razporejeni vzdolžni in prečni žlebovi prednjih pnevmatik oblikujejo vlečne bloke (oprijem). Zadnje pnevmatike odlikujeta videz in zmogljivost. Glavni diagonalni žlebovi izpodrivajo vodo, izboljšujejo stabilnost in prispevajo k privlačnemu videzu nove Battlax. Ozki žlebovi na robu tekalne ploskve pa se čvrsto oprimejo podlage v ovinkih.

Res odlične gume :OK:  z njimi naredil že 14000 km ( so še za cca.1000 km)

ne bi dal nobenih drugih gor, res pa  da so drage  :wacko:

Jih imam tudi sam na GSX F-u in sem z njimi zadovoljen. Do sedaj mi še ni zdrsnila, je pa res, da je moja vožnja vse prej kot športna, ker se tudi motorja šele privajam. Do zdaj naredil le 1000km. Drugače lepo pelje v ovinek, pri žlajfanju ne sili motorja pokonci in občutek imam da smer vožnje zelo lepo drži. Kar se pa dežja tiče nimam še izkušenj, ker z njimi še nisem naletel na dež. Sem pa v Motoristu prebral, da je od sedmih testiranih gum zasedla le šesto mesto, čeprav so napisali, da ne kažejo nobenih hudih pomankljivosti. Bomo vidli. Res, da sem naredil le 1000 km in so gume že bile na njem, ko sem ga kupil, sploh ne kažejo občutka obrabe. Ker je moja vožnja bolj turistična kot športna, bodo tudi v prihodnje gor, ker jih ne bi rad menjaval vsakih 6000 km.

Ajgor, če so tebi zdržale 14000 km, potem bi morale meni še več :P Kakšne imaš pa izkušnje z njimi v dežju?

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ki sem ga kupil je imel gor BT020. Odlična guma saj je prijemala kot nora. Ko sem menjal sem znova vzel BT020. Vulkanizer mi je rekel da naj ne dajem tega gor ker ne bom zadovoljen. Pravi da je imel nov motor gume iz japonske in da so veliko boljše kot te, ki sm jih dal jst gor in so izdelane v evropi, čeprav gre v obeh primerih za gumo BT020.

In res ne vem ali me je prestrašu, ampak res se mi po več kot 2000 prevoženih kilometrih zdi da se ta guma obnaša slabše in ne drži tako kot prejšnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In res ne vem ali me je prestrašu, ampak res se mi po več kot 2000 prevoženih kilometrih zdi da se ta guma obnaša slabše in ne drži tako kot prejšnja.

Guma je že dobra,motorja si se navadil ,s tem pa tudi guma ni kos tvoji vožnji :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

a mi lahko kdo pove alternativo od Bridgestone za Dunlop d208? Približno enako kvaliteto gume... :hmm:

Morda BT 014 in njena predhodnica BT012, tudi malce starejša BT 010, kolikor sem zasledil v testih, vse tri dokaj kvalitetne. Odvisno, kaj pričakuješ od gume :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja dobro bi blo če bi bla po sredini mal bol trda...tko da če se voziš u izi, da ti jo ne tko ful pobira po sredini...in ko hočeš mal bol divjat pa je pr strani dost bol mehka :hmm:

čeprou zdej je bla d208 kar uredu..sam me zanima za bridgestone ker mam možnost ene ugodne varjante :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ne vem kaj, kako in kje voziš, ampak na trajnost po sredini v stilu D 208 RR (te sem vozil)pri navedenih Bridgestonkah ne bi stavil. Kot pri ostalih se da nekaj doseči s primernim pritiskom in ostalim šparanjem :D...

Če maš ugodno varianto, ni greh probat. Meni tudi BT020R (samo zadnja) ni slabo služila, upoštevajoč njeno namembnost.....dobro zagreta funkcionira, pa ob straneh nikakor ni mehka :grrr , da me ne bi narobe razumel.

...odgovor v pravem pomenu besede pa bi bil :208RR.

Popravljeno . Popravil Red
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoče kdo ve, ali se da dobit gume Bridgestone BT45 v dimenzijah : sprednja 90/90-18

zadnja 130/90-15

pa kje bi sploh dobil bridgestone gume

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!