Skoči na vsebino

Zobniki, verižniki


kasti

Priporočene objave

@Fr3nkY: Pozabil sem povedat, da čistim in podmazujem ketnco s pomočjo une škatlice.. Chain cleaner (Kettenmay) al kak se ji reče. Super zadeva, priporočam vsakem. Zato nimam problemov s prevelikim pritiskom iz spraya. Dal sem pa za njo mislim da 20 EUR. Vredno nakupa.

Je pa res, da moraš pol imet še eno čistilo za ketne. Ampak je ketnca kot nova. Če te zanima ti jo lahk slikam.

post-10955-126276727756_thumb.jpg

LP Be wild

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej lepo, da ti dobro služi.

Ampak do istih rezultatov prideš z staro zobno ščetko in eno krpo, pa saj ni treba celga tega mehanizma sestavljat in prat vsakič :) + imaš izgovor da sebi privoščiš novo ščetko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut to je res :D -->Za bel nasmeh vaše verige in zob.. Tako bi se lahk glasila Colgateva bikersko obarvana prodajna kampanja :D

Bom nehu, vem da sm :topic:

LP Be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtonetu sem našel oglas za zobnike supersprox . Jih je kdo že preizkusil? Baje da so ful vzdržljivi sam me zanima če ima kdo izkušnje z njimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ti lahko povem sam kar sem zasledil iz forumov, so zelo popularni zobniki.

Vrjetno so eni najbolših, sredina je iz aluminija, zobčki so pa iz železa(zadnji, sprednji je običajen, serija stealth), tako da imaš lahkost in trdnost. Hvalijo jih vsi lastniki, vrjetno že sam zato k so lepi :D. Cena je malo višja kot pri ostalih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene tudi zanima kaj uporabljate...tisti ki delajo dolge razdalje sem videl da uporabljajo avtomatske mazalce olj zanimivo...

jst pa sem bolj na kratkih razdaljah pa sem na spreju :)

kater sprej uporablajte?

imel sem enega, pa ga je blo več skoz drugje kot na ketni...

imel sem motorex ali kako se je imenoval, nek švicarski je bil zelo dober, sedaj pa imam Did-ovega, se mi je zdelo primerno, če delajo verige, ni hudič da ne delajo dobrih sprejev...

pa vaše mnenje?

v bistvu sploh ni pomembno kaksne razdalje vozis naenkrat. mazalec maze. ko je skoraj prazen ga napolnis (na ca. 6-9000 km). platisce po potrebi obrises s krpo.

meni se ne da vec skakati pod motorjem in mazati verige, cakati, obracati, cistiti.

vsak kakor mu pase. B)

BTW pred montazo mazalca sem sprobal prakticno vse spreje, katere se (je) v evropi da(lo) dobiti in se nekaj bolj eksoticnih mazalnih tvarin. in vsem je skupen isti manko: po dolocenih km je veriga suha (in sprej je ravno takrat varno spravljen v garazi) kar pogojuje krajso zivljensko dobo veriznega seta. ali pa vleces zraven se eno piksno s sprejem.

po ca. 21k km se je veriga na banditu raztegnila za dobre 3 mm; posledicno sem jo bolj iz ljubiteljske nagnjenosti kot potrebe nastavil. ce gledamo koliko se verige po dolzini dejansko da nastaviti sklepam, da bo ta set zdrzal vsaj se 40k km. pri uporabi sprejev sem verizne sete menjaval najkasneje pri 25k km (izjema je bil oem kit, ki je zdrzal 32k km).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej...stvar je taka, stoji pa takole.

Ker skozi celotno temo nisem uspel zvedeti, kateri seti zobnikov so primernejši in kateri ne bom vprašal kar direktno.

Menjati moram zobnike in verigo na CBR-ki... našel sem to -> Povezava do kataloga

Če ima kdo izkušnje s tem bi bil zelo hvaležen za mnenje oz. bi rad priporočilo

za celoten set (super bi bilo, da se dobi v Sloveniji...).

Najlepša hvala že vnaprej,

LP,A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je skoraj prazen ga napolnis (na ca. 6-9000 km).

z original oljem za mazalec ali...?

(sem pred tem, da ga nabavim...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej...stvar je taka, stoji pa takole.

Ker skozi celotno temo nisem uspel zvedeti, kateri seti zobnikov so primernejši in kateri ne bom vprašal kar direktno.

Menjati moram zobnike in verigo na CBR-ki... našel sem to -> Povezava do kataloga

Če ima kdo izkušnje s tem bi bil zelo hvaležen za mnenje oz. bi rad priporočilo

za celoten set (super bi bilo, da se dobi v Sloveniji...).

Najlepša hvala že vnaprej,

LP,A

Piši na PM. LETEČEMU, on lahko zrihta po ugodni ceni DID-ove sete verige in zobnikov .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj gixer NAJ BI imel v originalu razmerje 16-43. Svetujejo mi naj dam od spredaj dva manj...Malo cvikam da nebi ble potem brzine prekratke...

Evo kako bi izgledalo Original in dva manj spredaj .

Original:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z original oljem za mazalec ali...?

(sem pred tem, da ga nabavim...)

montiran je kettenoeler.com (aut. zadeva iz linza) in najbolj priporocljivo za tega je stihl polsinteticno olje za motorne zage. liter v slo stane ca. € 7.-, kar zadostuje za ca. 25-30k km, odvisno.

tocno katalosko stevilko stihl olja najdes na kettenoeler-strani. z njo gres k stihlu in narocis. simpl k´palacinke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z original oljem za mazalec ali...?

(sem pred tem, da ga nabavim...)

Mazalce ki nimajo črpalke lahko dejansko filaš s čimerkoli. Pri modelih kot je tale KLIK si omejen edino z viskoznostjo olja zaradi same črpalke, dočim tale KLIK požre kar pač zliješ notri, drugo vprašanje je kakšno olje se najbolj oprime verige in najmanj odletava. Po mojih izkušnjah se nekako najbolj obnese olje za menjalnike viskoznosti 90 ali več, pa še dobiš ga na vsaki črpalki. Najbolj neugodna so biološko razgradljiva olja za verige motornih žag, saj so malce boljša kot voda.

Ko boš kupoval tudi pazi tudi na kapaciteto olja, ki ga lahko naliješ v rezervoar. NEkateri proizvajalci imajo domet le okrog 1000km potem pa moraš kupovati dodatne rezervoarčke kar spet stane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ve kdo kaj o mazivu(ketnsprej) Dinitrol 353.Zanima me kako se obnaša do gumiobročkov pri ketni.V angleškem tehničnem

listu piše samo,da ni toksično in ,da ne vsebuje "salt nitrit",obstojno pa je na visoke pritiske in temperature do 200stopinj celzija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo zanima me ali je kdo že kupoval verižne sete v louisu?

Cene so namreč precej nizke za did komplet bi za mojo zx10r dal 193e D I D

Gledal pa sem tudi komplete REGINA kjer pa je cena samo 165e REGINA

A je to že kdo dal na motor, nebi rad dal gor neke crap robe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DID je zelo dobra zadeva. Jaz sicer uporabljam DC. Za moj motor pride skor 50€ ceneje kot DID pa ni nič slabše. Govorim za cel set. Če te zanima DC mi pošlji PM in ti dam kontakt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jest morm letos menjat set.

Sem pa nekje zasledil razlike v življenski dobi D.I.D verig.

Die unterschiedlichen Kettentypen entsprechen der Laufleistung der Ketten.

V-Ketten ca. 10-15.000 km Laufleistung

VM-Ketten ca. 15-20.000 km Laufleistung

ZVM-Ketten ca. 20-30.000 km Laufleistung

Sicer se meni zdi da temu ne bi pripisal neke večje teže, oz. je preveč dejavnikov, ki vplivajo na življensko dobo.

Ali mi lahko to nekdo pokomentira, ki ima izkušnje.

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kar realna kilometrina, seveda je pa odvisno od moči motorja, kako je ketna vzdrževana in da je kolo pravilno poravnano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kar realna kilometrina, seveda je pa odvisno od moči motorja, kako je ketna vzdrževana in da je kolo pravilno poravnano.

...in vsaj pomoje tudi kar v veliki meri od agresivnega prestavljanja navzdol in 'nečutnega' filinga na kuplungi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketno mažite na vsakih prevoženih ca 200 Km(vedno takoj po vožnji - toplo), po dežju pa vsaj na vsakih 100 Km in jo redno nastavljajte med 2-4 cm zračnosti in vam bo vsaka originalna ketna naredila garantirano 30-40 K kilometrov kdor nemaže pa to lenobo ali šparanje na mazivu plača z novim setom že pri 10-15 K kilometrih.:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketno mažite na vsakih prevoženih ca 200 Km(vedno takoj po vožnji - toplo), po dežju pa vsaj na vsakih 100 Km in jo redno nastavljajte med 2-4 cm zračnosti in vam bo vsaka originalna ketna naredila garantirano 30-40 K kilometrov kdor nemaže pa to lenobo ali šparanje na mazivu plača z novim setom že pri 10-15 K kilometrih.:hmm:

Da bi ketno mazal 3-5x na dan je pa že malo bolano. :slap: Če proizvajalec priporoča mazanje vsakih 1000km, je to verjetno čisto dovolj in od pogostejšega mazanja ne bo kake posebne koristi (razen za prodajalce maziv).

Jaz mažem vsake kvatre (po oceni nekje 1500-3000 km), pa mi veriga zdrži 30k km. Če bi mazal vsakih 100-200km, bi v dobri sezoni (25k km) porabil toliko več za spreje kot stane nov verižni set. Potem pa že raje imam vsako leto nov verižni set...

D.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam eno vprašanje

Včeraj sem menjal ketno, sprednji in zadnje zobnike oz. verižnik in zobnik.

Spredaj imam sedaj en zob manj, zadaj originalno, ketna pa ima originalno število členov.

Ketna je sedaj malo predolga, saj je že po prvem natezanju skoraj čisto na koncu možnosti nastavitve.

Spredaj 15 zob

Zadaj 41 zob

Ketna 102 člena

Kolko členov naj odstranim, da bo ketna normalno v začetnem položaju za natezovanje (da nebo že sedaj ko je nova čisto na koncu)?

Dankechon!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!