Skoči na vsebino

Zobniki, verižniki


kasti

Priporočene objave

that's it :grim pa če bo yozo ruknu gor 15/46 pole lahko tudi jest brez skrbi :)

trenutno ima pa 16/43

če bom jaz skočil v vodo boš ti tud al kaj :P

žal imam jaz že zdaj 16/46 (ko sem ga kupil je že imela to razmerje). Jaz bom zmanjšal le sprednjega za en zob, tko da bo 15/46 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bom jaz skočil v vodo boš ti tud al kaj :P

žal imam jaz že zdaj 16/46 (ko sem ga kupil je že imela to razmerje). Jaz bom zmanjšal le sprednjega za en zob, tko da bo 15/46 :D

1. ja :grim pa te bom rešu k kdor ni primorc težko d zna plavat :P

2. Sej ni važno kaj maš zdej, moji prenosi tudi niso original, in zgleda d jih je prejšnji lastnik menju. Motor je pa lih tak moj ku tvoj ane :hmm: torej če boš ti skaku, bom tudi jst :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem jaz izjavil, glede na to da sem imel "običajno" in sedaj O-ring, je slednja trša za zvijat za razliko od navadne, ki je čisto mehka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menim, da tisti 0,1 KM kolikor je vec potrebno za obracanje verige ne pride ravno do izraza kot odlocujoc faktor. tudi pri 125 ccm ne.

take razlike v efektivnosti lahko dobis ze z narobe napumpanimi gumami, slabsim bencinom, drugo jakno, vremenskimi pogoji itd. itn. ze notranje izgube v masini so vecje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. Sej ni važno kaj maš zdej, moji prenosi tudi niso original, in zgleda d jih je prejšnji lastnik menju. Motor je pa lih tak moj ku tvoj ane :hmm: torej če boš ti skaku, bom tudi jst :kva2:

a si že pomislil, da bo ketna mal prekratka, če boš dal zadaj 3 zobe več, spredaj pa enga manj :) Al pa se bo mogoče celo izšlo :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si že pomislil, da bo ketna mal prekratka, če boš dal zadaj 3 zobe več, spredaj pa enga manj :) Al pa se bo mogoče celo izšlo :hmm:

sej itak kadar mam za menjat se menja vse, tudi ketna, tako da če kupim komplet od DID ne falim neč :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gizmokak: Kje kupujes DID komplet? Tud js mam namen zamenjat  :)

zaenkrat še ne kupujem, dobi pa se jih (DID) v IT po nevem še kašni ceni točno, ker sm pozabu, ma se mi zdi da so 190EUR komlet zobniki in ketna, ker nism še gledu prou natančno so te cene le spomini :blush:

sicer pa tudi regina niso slabe... majo jih pa v MOTOR JET po dokaj ugodnih cenah :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne boš mogel izbirat število zob, ker lahko dobiš verjetno le original razmerje. Če je tako, pa še zraven naročaj sprednji zobnik, da boš imel potem 15/45 pa bo vredu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...glede cen,..jz sem dal letos pred sezono v Louisu za komplet,ketna+zobnika 164 EUR seveda od DID,...ne vem za Regino sem slišal,da ni tolk kvalitetna :hmm: ...možno da se motim/jo....

lp cagiva B)

Popravljeno . Popravil cagiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gizmokak: Kje kupujes DID komplet? Tud js mam namen zamenjat  :)

Pri Simčiču v Novi Gorici (verjetno že spada pod Solkan). Definitivno najcenejši. Mi je pa prijatelj rekel, da je še ceneje pri Fašistu v Lučiniku (Italija), vendar nisem preveril. Je pa pri Simčiču ceneje kot v Louisu z montažo vred .) Tako je vsaj bilo, tako, da tisti, ki to znamko kupite preverite še pri njemu.

Npr. D.I.D komplet je za ZZR 600 pri Louisu 169.95 EUR. Pri Simčiču je bil cca 157 EUR z montažo. Pa mi je rekel, da bi se dalo še kakšen mali popust dobit. Sem se takrat pozanimal, ker sem mislim, da bom kupil ZZR-ja. To je bilo kašne štiri mesece nazaj.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je boljše če je spredi večji zobnik kot manjši, ane? Kaj bi se dalo dobit za NSR za zadej 42 zobnik, namesto da dam spredi 12(original 14)? Zdej je 36 original

V Louisu nimajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krneki, tiste so 45 zobov kar je preveč

Bo tud 12ka dobra :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... res ne vem, zakaj bi nekdo spreminjal razmerja zobnikov, razen v dirkalne namene, kjer odločajo desetinke po krogu (lahko tudi manj, samo takih je v naši deželi zelo malo, da bi bila manj kot desetinka pomembno .) ) ....

... marsikaj sem že slišal v raznih "debatah", pa me resno zanima, čemu zamenjava zobikov (veliki, večji, največji) ...

... res je, da z zamenjavo zobnikov lahko pridobiš bodisi nekaj pospeškov ali pa na drugi strani nekaj več končne hitrosti ... ampak za cestno uporabo :? ...

Popravljeno . Popravil Gallus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker je brezveze da ti gre NSRka 160km/h če lohk to dosežeš recimo 1× na mesec, in še to po 2km ravnice ali pa klanca navzdol

če pa ti gre 140km/h (več za cestno uporabo res ne rabiš) maš pa boljše pospeške...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... res ne vem, zakaj bi nekdo spreminjal razmerja zobnikov, razen v dirkalne namene, kjer odločajo desetinke po krogu (lahko tudi manj, samo takih je v naši deželi zelo malo, da bi bila manj kot desetinka pomembno  .)  ) ....

... marsikaj sem že slišal v raznih "debatah", pa me resno zanima, čemu zamenjava zobikov (veliki, večji, največji) ...

... res je, da z zamenjavo zobnikov lahko pridobiš bodisi nekaj pospeškov ali pa na drugi strani nekaj več končne hitrosti ... ampak za cestno uporabo  :?  ...

sam sem to naredil zaradi piste. 15/46, s tem da smo pustili daljšo ketno da bi šlo 15/48 -> zaradi mobikroga

potem se je žal zgodila nesreča in z mobikrogom ni nič.

se mi pa na grobniku zvrti 6. do konca oz tam nek na ciljni ravnini. morda imam še ene 200, 300 obratov do blokade. Na ta račun pridobim nekaj na pospeških. koliko? ne vem, definitivno se pozna. desetinka ali manj? pač, ko se boriš tisti meter po metru napram močnejšim r6, zx6rr (bognedaj 636) itd se VSE pozna

sem pa na ta račun hendikepiran na navadni cesti pri končni hitrosti. kolikor sem pri izračunani končni 250 km/h (takrat na števcu 267) sploh lahko :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, a 250 ti ni dost na navadni cesti?

Čez glavo zadosti.. sam vseeno včasih paše malo več :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... misty...

... če si to naredil zaradi piste, se strinjam, še posebaj ko vidim sliko v tvojem profilu :OK: ... s predpostavko, da si na njej ti ...

... mobikrog poznam dokaj dobro, čeprav nisem tiste vrste voznik motorja, ki bi šel na pisto in ga ožemal do konca, pa tudi moja "mašina" ni najbolj primerna za kaj takega ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!