Skoči na vsebino

Zobniki, verižniki


kasti

Priporočene objave

Predvidevam da pri takih števcih lahko z kombinacijo tipk ali pa s kakim testerjem vpišeš prestavno razmerje.....(vsaj logično bi blo) Poklič na (uradni) servis tam bi mogl vedt....

Imam kar nekaj service manualov doma, pa ni nikjer kaj podobnega omenjeno... Žal.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda lahko takšno zadevo narediš tudi sam, če imaš kaj pojma o elektroniki... Lahko pa tudi poskusiš pre-programirati original števec, če se ne bojiš okvare... ;)

D.

Msiliš da se kdo oz. kak servis ukvarja s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej prijatelj, na pogonski gredi ima SPEED ROTOR. Kateri ima veternice nameščene. Zraven teh veternic je en senzor kateri zaznava hitrost premikanja teh veternic. Ko spremeniš razmerje pač izračunaš za koliko si podrl in naročiš novo podložko z pravim razmerjem veternic.

Slika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukej je problem, da morata biti faktor spremembe razmerja verižnika in fakot razmerja spremembe "vetrnice" enaka.

V primeru na sliki, ko ima verižnik npr. 16 zob, "vetrnica" pa 4 to žal ne gre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Da obudim temo. Kakšne zobnike lahko še zamenjam, da obdržim staro ketno? En mehanik mi je bluzil, da bi lahko samo spredaj zamenjal zobnik z enim zobom manj. Zadnjega pa bi moral pustiti istega. Je to res? Ali lahko še zadnjega zamenjam z dvema zoboma več?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bom odgovoril bol na splošno, ker ne vem točno za tvoj motor.

Načeloma je imel mehanik prav, spredaj zob manj. Ker če daš še zadej 2 več, bo ketna že tko našponana da vprašanje če bo pasal, če pa bo, boš imel zadnje kolo pomaknjeno čisto naprej.

Lahko daš pa spredaj 2 zoba manj pa bo isto razmerje. Pa tudi to je treba prej preverit, da ne bo zobnik premajhen in da ti ketna ne bo tovkla ob kakšen del.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za hitri odgovor. Torej je le imel prav :). Če bi pa kaj več hotel čarati, bi moral pa ketno zamenjati? Samo kaj, ko je to kar 200 evrov več, k že tako dolgemu spisku zimskih opravil :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bral na eni internet strani en zanimiv članek ta temo menjave zobnikov...v glavnem priporočajo enega manj spredaj,dva več zadaj.

pri varjanti samo eden manj spredaj, se na meritvah ni nič poznalo. Kako je s tem v praksi? Ima kdo na gsxr/ju dva manj spredaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lej zelo preprosto je, zračunaš razmerje, zadnji zobnik / sprednji zobnik

Če maš original spredaj 17 in zadaj 42 maš razmerje 2.47

Če premakneš za en zob spredaj je to potem 2.625

Spredaj en manj in zadaj en več pa 2.75

Spredaj dva manj, zadaj original 2.8 (se rpavi nekje isto kot zgoraj)

V praksi načeloma se že občuti en zob manj spredaj, še dva več zadaj je pa še bolš. Motor rata bolj odziven. Sej ko se navadiš mal pozabiš na to, ne čutiš več razlike, ampak če bi šel peljat nazaj original videš.

Jst osebno najbolj občutim(mogoče zgolj psihološko) v kakem stanju je veriga, če je nova, in lepo spucana in podmazana, se mi zdi da najbl gre :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi pa kaj več hotel čarati, bi moral pa ketno zamenjati? Samo kaj, ko je to kar 200 evrov več, k že tako dolgemu spisku zimskih opravil :D.

Ni nujno!Na cbr 1000rr l.04 si lahko menjal -1 in plus 2.

Na zx10r l.04 pa si moral podaljšat verigo.Tak,da vse je od modela.

Mislim,da komplet z zobniki stane 180eu :hmm: sama zobnika pa cirka 45 :hmm:

Sam ne bi dal spredaj -2.Razen na motorju na katerem je že firma sama v naslednjem letu,dala -1 na enak motor :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lej zelo preprosto je, zračunaš razmerje, zadnji zobnik / sprednji zobnik

Če maš original spredaj 17 in zadaj 42 maš razmerje 2.47

Če premakneš za en zob spredaj je to potem 2.625

Spredaj en manj in zadaj en več pa 2.75

Spredaj dva manj, zadaj original 2.8 (se rpavi nekje isto kot zgoraj)

V praksi načeloma se že občuti en zob manj spredaj, še dva več zadaj je pa še bolš. Motor rata bolj odziven. Sej ko se navadiš mal pozabiš na to, ne čutiš več razlike, ampak če bi šel peljat nazaj original videš.

Jst osebno najbolj občutim(mogoče zgolj psihološko) v kakem stanju je veriga, če je nova, in lepo spucana in podmazana, se mi zdi da najbl gre smile.gif

Moj gixer NAJ BI imel v originalu razmerje 16-43. Svetujejo mi naj dam od spredaj dva manj...Malo cvikam da nebi ble potem brzine prekratke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vglavnem da en zobnik manj se nebi občutlo to glih ne verjamem...sem 4-ko prešraufal preveč in se je tam en zobek fajn poznal...da ne rečem če sem dal zadi 2 več... če sem pa dal predaj enega manj pa zadaj dva več, je šlo po bregih skoz z brzino višjo, po ravnem je pa šla pač manj...more se nekje poznat tist en zobek...

mene nebo nihče prepričal da se "ne" pozna...

kot sem bral prejšne poste, eni trdijo, da če daš dva spredi manj, pa zadi dva več, da je razmerje isto. tud dolžina ketne nikakor nemore bit enaka, ker se odozadi za več poveča obseg kot se spredi zmanjša...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem bral prejšne poste, eni trdijo, da če daš dva spredi manj, pa zadi dva več, da je razmerje isto. tud dolžina ketne nikakor nemore bit enaka, ker se odozadi za več poveča obseg kot se spredi zmanjša...

Nisi dobro prebral :whistle:

Dolenc je napisal kako se računa.V bistvu je nekje bolje spredaj en manj in še zadaj dva 2 več.Kar je "enako" kot spredaj 2manj.Nekje enako razmerje prinese -1 in plus 2 in ne kot si napisal -2 in plus 2.Dolžina ketne pa seveda,da ni isto,zato gre to naredit samo na določenih modelih brez menjave verige.

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no to je nekaj drugega... če mal globoko razmisliš je čisto neki drugega obod malega kot velikega, tko da to bi mi blo bolj jasno...

jst sem mislo bolj pri začetku teme, ko neki trdijo da je to ena ista pesem...(malo sem pobrkal, se opravičujem)

Šešir, sej veš da teb zaupam :P hehehehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bodo nič bistveno krajše brzine, nekje pri isti hitrosti boš imel 1 do 1.5k rpm več.

Menjava se sigurno splača smile.gif

misliš da če dam spredaj dva manj da morem kaj menjavat ketno al bi blo bolše spredaj enega manj pa zadaj sva več?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno!Na cbr 1000rr l.04 si lahko menjal -1 in plus 2.

Na zx10r l.04 pa si moral podaljšat verigo.Tak,da vse je od modela.

Mislim,da komplet z zobniki stane 180eu trance_19_hmm.gif sama zobnika pa cirka 45 trance_19_hmm.gif

Sam ne bi dal spredaj -2.Razen na motorju na katerem je že firma sama v naslednjem letu,dala -1 na enak motor trance_19_hmm.gif

Zakaj ne dva manj spredaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne dva manj spredaj?

Če se ne motim je standardna veriga, ki ni pretegnjena, dosti dolga za varinte 1 spredaj manj, 1 spredaj manj in 2 zadaj več, 2 spredaj manj. Vsaj tako je pri CBR600 rr.

Pač premikaš potem kolo za tistega 0,5 do 1 cm naprej-nazaj. Res je tudi da s tem posegaš v geometrijo motorja, vendar pa nisem prepričan, da na mojem nivoju vožnje, to pomeni bistvene spremembe.

Kar se tiče prestavnega razmerja pa je tako; za vsako dirkališče je najbolj optimalno drugačno razmerje. Mislim da je Rude enkrat že napisal, da uporablja za vsako dirkališče različna prestavna razmerja in je v tistem postu celo napisal kakšna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne dva manj spredaj?

To je za na pisto.Po mojem mnenju veriga dost bolj trpi.In tudi sile se lepše porazdelijo,če menjaš oba,kot pa enega drastično :hmm:

Marko55 ti je prav napisal in res je rude takrat tudi napisal kakšna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En zob spredaj manj za normalno hitro cestno vožnjo je pr 600 kubikov pa na gor čist normalno, če želiš od motorja malo več za minimalen strošek.

Eden spredaj manj in zadaj dva več je skoraj obvezno, če želiš na cesti divjat ali hodiš na dirkališče in si ne želiš samo solidnih rezultatov.

Se pa pri teh zobniških prenosih začne "tepst" na dirkališču k začneš dajat gor nestandardne dimenzije gum. Naprimer , če maš original zadaj 190/50 gumo in boš dal gor pol zadaj slick 195/65 ti bo ta guma "pojedla" vsaj 2 zoba zadi in zato imajo nekateri take "sekularke" zadi ker tut vozjo take valjarje ( naprimer 200/70). Se pa zgodi tut velikrat k ujameš tapravo dimenzijo in taprav prenos pa obratov zmanjka prehitr in bi že rabu elektronko, ki ti obrate dvigne in k maš že to zakaj nebi dal še šaltautomat pa drugo dihtngo pa racing ketno in alu zobnike...itd,itd..

IN TKO JE VEČINA ZAČELA DIRKAT Z MENJAVO SPREDNJEGA ZOBNIKA ZA 20 EVROV PO CESTI IN POL SAM ŠE MEČEŠ .... :D:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj gixer NAJ BI imel v originalu razmerje 16-43. Svetujejo mi naj dam od spredaj dva manj...Malo cvikam da nebi ble potem brzine prekratke...

Za po pisti bi verjetno bilo super, na daljših razdaljah pa niti ne, že tako pri 600 full menjaš...

Prej sem imel spredaj en zob manj, sedaj pa sem dal gor RK alu komplet z originalnimi razmerji in razlika je očitna (seveda ko izgubiš moč to bolj opaziš kot obratno). Meni se je prvi dan zdelo kot da vozim koga zadaj, pa cbr600f mi prej niti blizu ni prišla, sedaj pa se moram že potrudit za iti mimo... Sem pa občutno manj utrujen po daljši vožnji ker bistveno manj menjam prestave in mi je tako kar ok.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo ve, če se da dobit 14 45 jeklene zobnike in verigo za Kawasaki Ninjo ZX-6R 2005 za manj kot 140€?

Ali je 140€ dobra cena za RK 520GXW in RK jeklena zobnika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!