Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

Ice,bistra glava,sam mislim da bi bil problem na tak nacin z uvozom novega motorja(aja,topic je namenjen rabljenim).

Bostjan,ti pa probi se kej zvohat,ker mene tud to zanima

By zohi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A ima kdo izkušnje z uvozom rabljenega motorja? Zanima me, koliko znaša carina, kako ti jo zaracunajo (po kakih tablicah vrednosti al kaj). Kako je potem s papirji? Ali je kaj manj komplikacij pri motorjih nižje kubature (npr. 250 ccm ali 350)... Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preglej malo stare topice, je bilo že precej besed na to temo.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zanima me ce ima kdo od vas kake izkusnje s poiskusom uvoza iz italije ali nemcije, gre za to da sem na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) zasledil oglas podjetja,k iposreduje pri uvozu rabljenih motorjev in sicer BMW iz nemcije, splosno je znano, da gre najveckrat za velik nateg (moje izkusnje iz avto prodaje), zanima me ce kdo kaj ve, rabljeni motorji in avti so v nemciji nasploh cenejsi za cca 40 % samo potem so tu carinske stopnje, ddv, pa se nek nemski davek, ki se ga da dobit nazaj... ANYONE??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkušenj ni. Vendar, če se nekdo s tem ukvarja, se z njim dogovori za končno ceno, ki vsebuje vse. Potem natega pač ni, razen morda slabega izdelka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Še enkrat: Gledam na mobil.de bmw f650 gs za 5000 eur. zraven piše mwst ausweisbar-.povrnjen davek. Mi zna kdo izračunat koliko bi prišel na cesto do reg. v sloveniji. oz koliko so dajatve, homologacija in vse kar spada zraven. Kdaj se splača kupit zdaj ali jeseni al počakam na eu in ali se bo potem splačalo kupit? Na forumu nisem našel nič konkretnega glede tega - nobenega izračuna. Lp pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost boš bolj težko našel kakšen konkreten odgovor, ker prav veliko se v sloveniji uvoženih motorjev ne vozi. Če se uvaža se ponavadi uvaža za rez. dele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PERO3000

Pokliči uvoznika za BMW za Slovenijo in vprašaj kolk pride homologacija(in če se sploh dobi),prištej davek 20% na netto ceno v D ,+ kakih 5000 sit stroškov na meji ,+stroški carine(odvisno kje cariniš Maribor ali Ljubljana-razlika v ceni),+ 10000 - 15000 sit stroški špedicije,za trošarino pa mislim ,da je dodatnih 1.3% na netto ceno.Pa še bencin in cestnina za pot v Nemčijo.Nevem ,če se ravno splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, Johan me je prehitel, pa vendar...

Razmišljal o podobnem podvigu, a se mi po preračunavanju ne bi izplačalo...

Postopek (kot mi ga je razložil Marijan in kolikor sem uspel izvedeti drugod):

1. Najdeš vozilo, ki ti ustreza in ni starejše od 3 let (pri starejših se začnejo pojavljati težave pri uvozu - preveri predpise!). S prodajalcem se pogovoriš, da izveš čimveč uporabnih informacij o vozilu in se dogovoriš glede max. cene, da ni neprijetnih presenečenj. Pozanimaš se, kje vozilo izdelujejo (glej točko 3).

2. Pri uvozniku za izbrano znamko se pozanimaš, če je ta tip vozila naprodaj v Sloveniji in koliko te stane tipska homologacija - običajno okoli 100€. Če temu ni tako, moraš vozilo peljati v KP, kjer dobiš posamično homologacijo za tvoje vozilo (višji stroški, izguba časa). Če vozilo nima zastopnika v SLO (npr. Ducati), lahko prijazno prosiš AdidasX -a za kak konkretni nasvet.

3. Na carini se pozanimaš, če je potrebno plačilo carine za izbrano vozilo in kolika je stopnja. (Za vozila, narejena v EU - tudi npr. Honda Transalp - plačilo carine ni potrebno, za motocikle izdelane npr. na japonskem pa znaša menda preko 20%.)

4. Vozilo kupiš v tujini (potrebuješ račun in vse papirje motorja):

a) od privatne osebe - nižja nabavna cena, kupoprodajno pogodbo overiš, velja kot račun, a ne moreš zahtevati povračila davka;

B) od posrednika oz. v trgovini - dražje, ker ima maržo, ampak v končni fazi ugodneje, ker dobiš orig. račun z izstavljenim MwSt. (oz. Ivo), katerega lahko po izvozu zahtevaš nazaj - v D znaša to menda 16% od bruto cene. Poleg tega mnoga podjetja dajo še garancijo na rabljena vozila; če se odrečeš garanciji (v SLO ti le-ta koristi bore malo), lahko še dodatno barantaš okoli cene.

5. Vozilo uvoziš v SLO, opraviš vse potrebno na carini, nabaviš homologacijo, plačaš davek 20% (pred tem po potrebi še carino), zadevo registriraš in se pelješ.

Obstaja pa tudi dve alternativi, namreč da kupiš motor v SLO, stisneš zobe in plačaš, kar je za plačat, druga alternativa pa je čakanje na vstop v EU in upati na boljše (predvsem lajše) pogoje za uvoz vozil.

Zgornje informacije sem napisal kolikor dobro sem vedel in znal, vseh morebitnih popravkov in dodatnih informacij bomo vsi veseli v tej temi (konkretnih, ne nabijanja).

LP

Windsurf

p.s.: @Pero

cena 5000€, neto cena........................4.200€

stroški nabave homologacije..................100€

stroški papirologije v SLO recimo do ......100€

stroški DDV .............................................840€

transportni stroški vsaj ..........................150€

---------------------------------------------------------

Skupaj ..................................................5390€ oz. cca 1.270.000SIT

Popravljeno . Popravil Windsurf
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za trošarino pa mislim ,da je dodatnih 1.3% na netto ceno

pa kje ste našli to trošarino za boga :( nobena trošarina se ne plačuje pri uvozu vozil, mogoče si mislil davek na motorna vozila, ta pa obstaja in se plača ob uvozu vozila :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. Pri uvozniku za izbrano znamko se pozanimaš, če je ta tip vozila naprodaj v Sloveniji in koliko te stane tipska homologacija - običajno okoli 100€. Če temu ni tako, moraš vozilo peljati v KP, kjer dobiš posamično homologacijo za tvoje vozilo (višji stroški, izguba časa). Če vozilo nima zastopnika v SLO (npr. Ducati), lahko prijazno prosiš AdidasX -a za kak konkretni nasvet.

dva popravka

1. Če sam uvažaš motor, tipska homologacija odpade ... torej prevoz motorja in homologacija v KP z vsemi pripadajočimi stroški prevoza in birokracije.

2. Ducati ima zastopnika in pooblaščen servis v SLO.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima vaše mnenje o cenah (njihovi spremembi(padcu->upam))po sprostitvi trga (beri vstop v EU)oz. povečanju trga. Kaj se bo dogajalo, stržnimi cenami, saj jih vi kot kupci narekujete?

BTW govotim o rabljenih motorjih !!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, Johan me je prehitel, pa vendar...

Razmišljal o podobnem podvigu, a se mi po preračunavanju ne bi izplačalo...

Postopek (kot mi ga je razložil Marijan in kolikor sem uspel izvedeti drugod):

1. Najdeš vozilo, ki ti ustreza in ni starejše od 3 let (pri starejših se začnejo pojavljati težave pri uvozu - preveri predpise!). S prodajalcem se pogovoriš, da izveš čimveč uporabnih informacij o vozilu in se dogovoriš glede max. cene, da ni neprijetnih presenečenj. Pozanimaš se, kje vozilo izdelujejo (glej točko 3).

2. Pri uvozniku za izbrano znamko se pozanimaš, če je ta tip vozila naprodaj v Sloveniji in koliko te stane tipska homologacija - običajno okoli 100€. Če temu ni tako, moraš vozilo peljati v KP, kjer dobiš posamično homologacijo za tvoje vozilo (višji stroški, izguba časa). Če vozilo nima zastopnika v SLO (npr. Ducati), lahko prijazno prosiš AdidasX -a za kak konkretni nasvet.

3. Na carini se pozanimaš, če je potrebno plačilo carine za izbrano vozilo in kolika je stopnja. (Za vozila, narejena v EU - tudi npr. Honda Transalp - plačilo carine ni potrebno, za motocikle izdelane npr. na japonskem pa znaša menda preko 20%.)

4. Vozilo kupiš v tujini (potrebuješ račun in vse papirje motorja):

a) od privatne osebe - nižja nabavna cena, kupoprodajno pogodbo overiš, velja kot račun, a ne moreš zahtevati povračila davka;

B) od posrednika oz. v trgovini - dražje, ker ima maržo, ampak v končni fazi ugodneje, ker dobiš orig. račun z izstavljenim MwSt. (oz. Ivo), katerega lahko po izvozu zahtevaš nazaj - v D znaša to menda 16% od bruto cene. Poleg tega mnoga podjetja dajo še garancijo na rabljena vozila; če se odrečeš garanciji (v SLO ti le-ta koristi bore malo), lahko še dodatno barantaš okoli cene.

5. Vozilo uvoziš v SLO, opraviš vse potrebno na carini, nabaviš homologacijo, plačaš davek 20% (pred tem po potrebi še carino), zadevo registriraš in se pelješ.

Obstaja pa tudi dve alternativi, namreč da kupiš motor v SLO, stisneš zobe in plačaš, kar je za plačat, druga alternativa pa je čakanje na vstop v EU in upati na boljše (predvsem lajše) pogoje za uvoz vozil.

Zgornje informacije sem napisal kolikor dobro sem vedel in znal, vseh morebitnih popravkov in dodatnih informacij bomo vsi veseli v tej temi (konkretnih, ne nabijanja).

LP

Windsurf

p.s.: @Pero

cena 5000€, neto cena........................4.200€

stroški nabave homologacije..................100€

stroški papirologije v SLO recimo do ......100€

stroški DDV .............................................840€

transportni stroški vsaj ..........................150€

---------------------------------------------------------

Skupaj ..................................................5390€ oz. cca 1.270.000SIT

Tak to je potem cena za bmw f 650 gs ali dakar, let 01 prevoženih cca10-15 t km . V Sloveniji pa ga za taki denar ne dobiš. Ali pač? Se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisi pa računal tvojega letanja, pa časa, pa živcev, pa da ti generalni uvoznik ne da potrdila o motorju, ki ga želiš uvoziti, pol ga pa vlačiš nazaj v tujino in ga vržeš na odpad, kjer boš spet plačal. zaenkrat se motorjev, ki jih pooblaščeni uvozniki prodajajo ne splača uvažati, tu so izuzeti vsi eksotiki, ki jih na našem trgu ni za dobit, te se pa verjetno še vedno splača uvažat- tu mislim motorje ki so prirejeni za dirke, oldtimerje, ki se jih pri nas ne da dobiti itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ja še to, če bi se splačalo uvažati motorje na veliko(rabljene) bi se verjetno že pred časom kakšen preprodajalec za to odločil, vidiš koliko avtov uvažajo.

probaj in povej ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ja še to, če bi se splačalo uvažati motorje na veliko(rabljene) bi se verjetno že pred časom kakšen preprodajalec za to odločil, vidiš koliko avtov uvažajo.

probaj in povej ;)

men se zdi da gre pri motorju bolj za nezaupanje, če ja z avtom kj narobe še ni (ponavad) tok hudo k pa če je neki narobe z motorjem, se ti ne zdi?!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, vsaka zadeva ki ni vredu ko jo kupiš dobiš popizd...., pa naj je to motor avto al pa plastična bana. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za trošarino pa mislim ,da je dodatnih 1.3% na netto ceno

pa kje ste našli to trošarino za boga :( nobena trošarina se ne plačuje pri uvozu vozil, mogoče si mislil davek na motorna vozila, ta pa obstaja in se plača ob uvozu vozila :D

Pa ne se dolk razburjat. ;) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne danes sem čisto cool imam nove kufre :D :D :D :D

Važič... ;) Dobro jih ponucaj. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako bo po vstopu v evropsko unujo, mislim da to niti ni tako zelo daleč (...ali pač) - prost pretok blaga naj bi bil ze marca'04,

...no zanima me kak je "protokol" ce naprimer avstrijec kupi motor od nemca (...najbrz bo kasneje isti tudi za nas)

lp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

majhna razlika v davku,mislim nekje 4% majo nemci nižjega in posledično avstrijci višjega, to morajo doplačat, ostale stvari pa mi niso jasne. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

majhna razlika v davku,mislim nekje 4% majo nemci nižjega in posledično avstrijci višjega, to morajo doplačat, ostale stvari pa mi niso jasne. :D

razlika 4% v davku (D 16%,AUT 20%) PLUS v AUT obstaja se NoVA (normverbrauchsabgabe).davek na normirano porabo vozila; v bistvu "skriti" luksuzni davek.vcasih je bil davek na vozila in luksuszne artikle 32%,ko je AUT pristopila EU so to morali prilagoditi nivoju v EU (cca.20%).in ker bi bila izguba prevelika so uvedli NoVA za vozila.variira med 8-14% za vecsledna in cca.10% za enosledna vozila.NoVA se pri izvozu vozila obracuna nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!