Jump to content

Uvoz motorja


vrho1679

Recommended Posts

Ma so v nemčiji res tolk cenejši motorji?? V primerjavi z italijo?? MA kdo kje kšno pametno stran kjer so rabljeni motorji iz nemčije? Hvala

Za tiste info glede uvoza pa doro napisano, zdej bo treba še u prakso spravt. Je sošolc kupu Bandita600 u italji-pa ga je registriru pr nas- Sam zadeva je ful lažja k je NOV. Z druge ali X roke pa ??

Link to comment
Share on other sites

Ma so v nemčiji res tolk cenejši motorji?? V primerjavi z italijo?? MA kdo kje kšno pametno stran kjer so rabljeni motorji iz nemčije? Hvala

Odvisno kakšen motor gledaš?? za cestake pravijo da so cene tam-tam.

JAz recimo gledam rabljenega Varaderota ki je pri nas cca 1.7mio SIT bi me prišel v Nemčiji maks 1.4mio SIT pa če vržem zraven še 50 tisočakov potnih stroškov, da pridem tja in nazaj se mi še vedno splača. Poleg tega pa imaš večjo izbiro, ker če jaz zdajle prodam motor hočem met v roku 2-3 tednov nov stroj, zdej mi pa najdi v tem cajtu eno rabljeno varo pri nas ..........NO GO

Drugače pa maš rabljene zadeve na mobile.de

LP

Leteči

Link to comment
Share on other sites

Za nemčijo bom pogledu cene-hvala

V italy je pa tko d dobiš Ninjo (js sm bol na te udarjen) letnik 2003 od 5600EUR do 7000EUR, sam če to mal preračunaš je v naših sitarjih od 1.333.248 do 1.666.560 :) Pri nas pa spljoh ni ninje tak letnik za kupt, če pa že je, je tm okul 1.800.000-1.900.000 Ma kaj so matasti-cena novga pa je v IT skorej enaka naši, če ne celo višja <_<

Link to comment
Share on other sites

Tukej je ene par naslovov za Nemčijo:

www.motoscout24.de

www.motoboerse.de

www.honda.de/mc/ - klikneš Grbrauchtfahrzeuge

www.limbaecher.de/

v Munchnu:

http://www.gebraucht-motorrad-zentrum-muenchen.de/home.html

http://www.autohaeusler.de/Honda_Zentrum/index.htm

http://www.honda-motostar-muenchen.de/index_haupt.htm

druga možnost (sploh ne slabša) je pa, da vtipkaš www.ebay.de ali .at (za Avstrijo) ali .it (za Italijo) in poiščeš željen model - vsak dan sveže ponudbe (največ seveda v nem).

Link to comment
Share on other sites

Odvisno kakšen motor gledaš?? za cestake pravijo da so cene tam-tam.

JAz recimo gledam rabljenega Varaderota ki je pri nas cca 1.7mio SIT bi me prišel v Nemčiji maks 1.4mio SIT pa če vržem zraven še 50 tisočakov potnih stroškov, da pridem tja in nazaj se mi še vedno splača. Poleg tega pa imaš večjo izbiro, ker če jaz zdajle prodam motor hočem met v roku 2-3 tednov nov stroj, zdej mi pa najdi v tem cajtu eno rabljeno varo pri nas ..........NO GO

Drugače pa maš rabljene zadeve na mobile.de

LP

Leteči

Bi se na tvojem mestu malo bolje informiral :? ... kaj pa ostali stroški in poti do homologacije in na zadnje tudi registracije ?

Država hoče svoje in pika ... 5% davek na motorna vozila.

Motor je treba v Koper na homologacijski pregled peljat. ... uradno potrdilo o prevozu motorja ... potrjena kupoprodajna pogodba v tujini ... COC dokument ali uradna izjava o homologacijskih pogojih ... pa še bi se našlo ... :hmm:

Naj tisti ki so kaj pripeljali po pravici povejo kako in kaj :angry: !

Link to comment
Share on other sites

Bi se na tvojem mestu malo bolje informiral :? ... kaj pa ostali stroški in poti do homologacije in na zadnje tudi registracije ?

Država hoče svoje in pika ... 5% davek na motorna vozila.

Motor je treba v Koper na homologacijski pregled peljat. ... uradno potrdilo o prevozu motorja ... potrjena kupoprodajna pogodba v tujini ... COC dokument ali uradna izjava o homologacijskih pogojih ... pa še bi se našlo ... :hmm:

Naj tisti ki so kaj pripeljali po pravici povejo kako in kaj :angry: !

Jaz sem se pogovarjal s človekom ki je za lastne potrebe kupoval v tujini tovornjake (Nemčija) in tudi z nekaterimi ostalimi ljudmi ki imajo z uvozom stalno prakso.

Če motor ustreza direktivi 97/24/ES ni nobenih težav s homologacijo, drugo je če bi rad uvozil stare gare (težava zna biti letnik 98 in nazaj)

S tem se je pač Slovenija zagarantirala da se ne navleče starega klumpa ki je v tujini skoraj zastonj.

Kar se davkov tiče so le ti rangirani po vsoti:

do 1,0 mio SIT 1%

nad 1,0 mio SIT do 1,4 mio SIT 1,4%

nad 1,4 mio SIT do 1,8 mio SIT 2,0%

nad 1,8 mio SIT do 2,4 mio SIT 3,5%

nad 2,4 mio SIT do 3,0 mio SIT 5,0%

nad 3,0 mio SIT do 4,0 mio SIT 7,0%

nad 4,0 mio SIT do 5,0 mio SIT 9,0%

nad 5,0 mio SIT do 6,0 mio SIT 11,0%

nad 6,0 mio SIT 13,0%

Kar se DDV ja tiče, ti plačaš davek v državi nakupa in pri nas davek na vozila.

Vsekakor pa predno se bom to lotil hočem met črno na belem kaj rabim da lahko kasneje motor registriram, da ne padeš potem v situacijo ko ti teta na šalterju pove kaj rabiš ti kupiš stroj in potem bi radi od tebe ene stvari za katere prvič slišiš.

LP

Leteči

Link to comment
Share on other sites

Mitnik je zapisal sledeče:

Pozdravljeni!

Nameravam kupiti ER5, l.01 iz tujine. Motor je trenutno v Sloveniji in registriran v Nemčiji.

Pozanimal sem se že glede homologacije, vendar me zanima še prepis.

Kje naj lastnik (rezident Nemčije) prepiše motor oz. kje se plačajo dajatve.

Kaj moram vedeti pri registraciji in nakupu rabljenega vozila iz tujine.

Hvala za vse informacije!!

LP

Link to comment
Share on other sites

Bi se na tvojem mestu malo bolje informiral :? ... kaj pa ostali stroški in poti do homologacije in na zadnje tudi registracije ?

Država hoče svoje in pika ... 5% davek na motorna vozila.

Motor je treba v Koper na homologacijski pregled peljat. ... uradno potrdilo o prevozu motorja ... potrjena kupoprodajna pogodba v tujini ... COC dokument ali uradna izjava o homologacijskih pogojih ... pa še bi se našlo ... :hmm:

Naj tisti ki so kaj pripeljali po pravici povejo kako in kaj :angry: !

homologacijo se naredi v ljubljani ne glede na to kolk je motor star če je le bil registriran v državi eu pred nakupom, homologira se ga na LPP stane pa tam 22ksit

sitnica :D

pol je pa še ekološka taksa se mi zdi okol 13ksit

glede davka na motorna vozila pa naj bi znašal od 5-13% na zalost nekej zajebava stran od državnega zbora tako da glede točnega davka si poglejte v spremenjeni zakon o motornih vozilih

ne vem od kje vam ideja da se do miljona plača 1%

Link to comment
Share on other sites

ne vem od kje vam ideja da se do miljona plača 1%

Če se ne motim je ta podatek posredoval nekdo, ki je pred kratkim pripeljal avto iz Nemčije!

Link to comment
Share on other sites

Če se ne motim je ta podatek posredoval nekdo, ki je pred kratkim pripeljal avto iz Nemčije!

Zdej kolkor js vem se govori o uvozu rabljenih zadev

Davek od posameznega NOVEGA motornega vozila se plačuje po naslednjih stopnjah od davčne osnove iz prejšnjega odstavka:

če znaša davčna osnova stopnja

do 1,0 mio SIT 1,0

nad 1,0 mio SIT do 1,4 mio SIT 1,4

nad 1,4 mio SIT do 1,8 mio SIT 2,0

nad 1,8 mio SIT do 2,4 mio SIT 3,5

nad 2,4 mio SIT do 3,0 mio SIT 5,0

nad 3,0 mio SIT do 4,0 mio SIT 7,0

nad 4,0 mio SIT do 5,0 mio SIT 9,0

nad 5,0 mio SIT do 6,0 mio SIT 11,0

nad 6,0 mio SIT 13,0.

Davek na promet RABLJENIH motornih vozil in drugih motornih vozil iz drugega odstavka 3. člena tega zakona se plača po stopnji 5% od nakupne cene, če ta cena ustreza prometni vrednosti. Če nakupna cena ne ustreza prometni vrednosti, je davčna osnova prometna vrednost teh motornih vozil, ki jo ugotovi davčni organ v kraju sedeža oziroma stalnega prebivališča davčnega zavezanca.

vir: Zakon o davkih na motorna vozila

Link to comment
Share on other sites

kura, če mogoče nisi cele teme bral, si lahko ogledaš spodnji link (ki ga je nekdo že prej napopal v to temo), kjer je eden na mobisuxu opisal, kako je uvozil RABLJEN avto iz Nemčije, in koliko ga je kaj in zakaj stalo! Če si je zmislil, kar je napisal pa sam presodi,...

Še enkrat:

Uvoz rabljenega avtomobila iz Nemčije

Link to comment
Share on other sites

Avtomobilov in motornih koles ne mečite v isto vrečo !

Za nova motorna kolesa kupljena pri nas se DMV ne plača !

Nova motorna kolesa so v tujini v povprečju še vedno nekaj dražja, je pa večja izbira in bogata zaloga.

Link to comment
Share on other sites

Izpolnjujem obljubo:

Pri prodaji oz nakupu motorja v Nemčiji najprej narediš pogodbo s prodajalcem, ki izgleda nekako takole

post-2-1086696604.jpg

Link to comment
Share on other sites

Potem to pogodbo overiš pri notarju (cena: 11.60 EUR), greš na upravno enoto, kjer lastnik odjavi motor ('povzetek' prometne aka Fahrzeugbrief zamenja z originalom, ki so ga hranili tam), dokument izgleda kot nekakšna zloženka s tremi stranmi: 1.stran

post-2-1086696912.jpg

Link to comment
Share on other sites

aha, prej sem pozabu še to: odjava motorja stane 5.6EUR, dobiš tudi neko potrdilo, ki pa se ni izkazalo z bistveno (pri nas ga ni nihče zahteval).

To je v bistvu to!!! Vse kar rabiš je torej pri notarju overjena kupoprodajna pogodba in Fahrzeugbrief. Zarad manjših komplikacij (in stroškov) se splača zatem motor naložit v kombi in ga odpeljat v slo (nobenih dodatnih zavarovanj, tablic,...)

Pri nas te čakajo malo dražji opravki (so naši strokovnjaki pač bolj brihtne glave kot vsi dugi): na Avtoplus d.d., Koper ti zaračunajo 26.400 sit (z DDVjem) za izdajo Potrdila o skladnosti, kar zna bit glavni problem, če je motor star!!!!!! (mislm, da zna bit tuki edini catch pr usej stvari). Ko dobiš to potrdilo, pa samo ša na davčno z njim, kjer ti odmerijo DMV: 1% do 1mio sit in 1,4% 1-1,4 mio (sej to je že gor na forumu). Potem pa z vsemi papirji na tehničnega in če maš srečo zgubiš tam 'samo' 2 uri, ko skušajo nekako skup spravt, kaj bi sploh moral zahtevat od tebe. Najbolj pa me je ujezilo dat skor 4 ksit, da ti tip prever, če ti delajo luči na motorju - in to naj bi bil tehnični pregled. Jebeni zajedalci.

To bi blo približno vse - stvar sploh ni komplicirana, samo probat je treba.

Link to comment
Share on other sites

zarad omejitve prostora so slikce mal slabše. če kdo želi boljše ali ima kakšno vpr pa naj piše gor.

Link to comment
Share on other sites

To se pravi okoli 50kSIT stroškov z papirologijo in davki pri nas in v tujini. Meni se ne zdi tako dosti.

Aja tisti dokument ki ima tri strani.... na drugi strani piše Fahrzeug und aufbauart to je pod številko 1, druga vrstica tam verjetno piše kateri direktivi motor ustreza 97/24 ali se morda motim????

LP

Leteči

Link to comment
Share on other sites

Aja tisti dokument ki ima tri strani.... na drugi strani piše Fahrzeug und aufbauart to je pod številko 1, druga vrstica tam verjetno piše kateri direktivi motor ustreza 97/24 ali se morda motim????

Natančno tako

Link to comment
Share on other sites

In koliko te je na koncu CBR-ka 600F stala(vse skupaj), tista cena 3900Eur je točna???

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

Bobo ne pozabi da je to z "sturtzschaden vorne links"...

Link to comment
Share on other sites

Cene se gibljejo med 5000 in 6500 EUR, moja je bla 5500 (ampak je k iz trgovine, ni bla nč sesuta :). Na konc je blo to okol 1.400.000 SIT (= alles zusammen kar se dnarja tiče + kr nekej prostga časa).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!