Jump to content

Honda CB 900 hornet


Dave

Recommended Posts

Ni enaka velkost kot 600ccm. V predelu tanka je daljši. Primerjaj medosno razdaljo, po spominu je nekje ~4 cm razlike. 

Link to comment
Share on other sites

kako pa je z velikostjo tega motorja? sem ravno pri nakupu nečesa podobnega, pa me je pri svojih 190cm kar strah, da bi noge po tleh vleku...

:D Če jih boš dal tam kjer morajo bit ne boš nič po tleh vleko :P

Velikost je večja od 600, jaz jih nebi primerjal ker je 900 precej boljša v vsakem pogledu... 4 cm imaš več tako da se ne rabiš bat da boš kaj po tleh vlekel :)  velikost ti je

priemrljiva z drugimi ala fazer 100 itd

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

a kdo ve, kje bi se dalo dobit pokrovčke za tiste luknje na zadku, kamor pride prišraufan ročaj za sopotnika? edino kar sm najdu na netu, je 50€ pa ni lih vreden za dva kosa plastike :/

Link to comment
Share on other sites

pozdravleni

ima kdo izkušnje z montažo bug spoilerja na hondo hornet 900 sem ga naročil na ebay pa ni zraven nobenih nosilcev pa se mi ne sanja kako bi izdelal nosilce in kam bi jih našraufal

 

post-27939-0-88005900-1431600390_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pozdravleni

ima kdo izkušnje z montažo bug spoilerja na hondo hornet 900 sem ga naročil na ebay pa ni zraven nobenih nosilcev pa se mi ne sanja kako bi izdelal nosilce in kam bi jih našraufal

In zakaj fleten motor s temi naveski frderbat?

Pa še une kretenske trakce naokrog po feltni ne pozab napopat, pa boš pravi cigo!

Edited by I30
Link to comment
Share on other sites

In zakaj fleten motor s temi naveski frderbat?

Pa še une kretenske trakce naokrog po feltni ne pozab napopat, pa boš pravi cigo!

vsak tele ima svoje veselje

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Končno mi uspelo zamenjati tiste grde ročke in bučke na Hornetki. :OK:

 

Prej:

112610681020683757820784.jpg

 

Sedaj:

113288671020683589664580.jpg

 

113498271020683589612579.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Pozdravljeni

na hornetki mi ne delata tipki na števcu, s katerima spreminjaš trip in kilometre, uro...

Je imel kdo že tak problem? Verjetno so crknile tipke?

Link to comment
Share on other sites

Mam isti problem. Prtisnem s kljucem pa dela :D

Ko ne bo vec prjel bom pa menjal tipke. 

Link to comment
Share on other sites

pred 24 minutami, hajoktejn pravi:

Mam isti problem. Prtisnem s kljucem pa dela :D

Ko ne bo vec prjel bom pa menjal tipke. 

Podložit je treba tipko, ali pa zamenjat tisti plastični del, ki je nad tipko =), pomojem se da to kr dobro rešit =)

Link to comment
Share on other sites

Sem probal s ključem, ne dela. Bo treba razkopat pa zamenjat tipke.

Link to comment
Share on other sites

Danes sem razstavil števec. Fuč je bila samo ena tipka.

Tipko se da enostavno razdret, notri je bakren kontak (zadnja slika - bakren krogec), kater je bil na eni strani OK, na drugi strani pa oksidiran. Samo lepo sem ga očistil, sestavil nazaj in tipka že deluje.

131290221020948891140951.jpg

131482711020948891184952.jpg

131612791020948891156952.jpg

131289561020948891164952.jpg

1.jpg

Edited by strajnarR
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Eno vprasanje

Na mojo hornetko sem namontiral zadnji kovcek in sedaj se je seveda pojavil nezazeljeni shimmy efekt oziroma tresenje bilance. Ce dam kovcek dol, se stvar normalizira.

Ima mogoce kdo izkusnje ali bi s stabilizatorjem oziroma blazilnikom krmila ta shimmy efekt odpravil?:?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 years later...

Pozdravljeni.

Kupil sem novo baterijo, nov regulator napetosti, preverjeno pri elektricarju da alternator deluje in kar naprej mi ne polni baterije motorja. Delam sicer z mojo hondo hornet 2003 kratke razdalje. Kaj bi lahko bil se problem?

Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, HondaEnergetica pravi:

preverjeno pri elektricarju

Električar je bolj tko, tko poskusi najt kakšnega štromarja :devil:.

No pa bolj resno, če je kot pišeš vse OK bi moralo polnit PIKA. Kako se alternator preveri bi moral električar vedet. Sem menjal kar nekaj alternatorjev, nikoli pa regulatorja. Tako da je moj nasvet poskusi najti mojstra, ki točno ve kako se preveri sistem polnjenja na motociklu in bo sigurno našel vzrok in nato tudi uspešno popravil.

Sistem "uzaludnih pokušajev" je v večini primerov najdražja varianta.

Link to comment
Share on other sites

pred 20 urami, HondaEnergetica pravi:

Pozdravljeni.

Kupil sem novo baterijo, nov regulator napetosti, preverjeno pri elektricarju da alternator deluje in kar naprej mi ne polni baterije motorja. Delam sicer z mojo hondo hornet 2003 kratke razdalje. Kaj bi lahko bil se problem?

Preden se odpre nova tema, se preveri če že obstaja tema o modelu in nato se tja piše vprašanja oziroma karkoli je v zvezi z dotičnim modelom motorja.

Link to comment
Share on other sites

Ob 24. 4. 2023 ob 22:59, HondaEnergetica pravi:

Pozdravljeni.

Kupil sem novo baterijo, nov regulator napetosti, preverjeno pri elektricarju da alternator deluje in kar naprej mi ne polni baterije motorja. Delam sicer z mojo hondo hornet 2003 kratke razdalje. Kaj bi lahko bil se problem?

Pomoje je prva stvar,ki jo moraš narediti-menjaj električarja. Drugače pa odklopi konektor ,ki je povezava med alternatorjem in regulatorjem,vžgi motor in pomeri med vsemi tremi žicami mora biti cca 45 V izmenične napetosti pri

cca 3500 vrtljajev ,če je med dvemi meritvami več kot 5V razlike je alternator zanič.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!