johan Posted August 11, 2003 Share Posted August 11, 2003 Vozu ne, sopotnik pa na 60 km in morm povedat d me ni fascinirala ku ninja. če primerjamo isti razred <_< :blink: Kje imas domaco nalogo????? Sedi, ena :angry: , Hornet in Ninja nista v istem razredu!!! lp DTW :P DTW od kdaj si tak strog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gizmOkak Posted August 11, 2003 Share Posted August 11, 2003 Vozu ne, sopotnik pa na 60 km in morm povedat d me ni fascinirala ku ninja. če primerjamo isti razred <_< :blink: Kje imas domaco nalogo????? Sedi, ena :angry: , Hornet in Ninja nista v istem razredu!!! lp DTW :P Aaaa, nisi me razumu :D Poglej mal nazaj, tista izjava se nanaša na R6 :P Ma kdo bi pa Hornetko z ninjo primerju no??? lepo te prosim :blink: :blink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave Posted August 11, 2003 Author Share Posted August 11, 2003 Vozu ne, sopotnik pa na 60 km in morm povedat d me ni fascinirala ku ninja. če primerjamo isti razred <_< No, sey se mi je zdel. <_< <_< Bom nehow. B) Pa da pridodam temi, wse kul na Horneti, sam če ne bi blo kolesarske balance namontirane gor :P...Smetim, grem wen. Moja punca vsaj ne sedi na piskotu... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wobewt Posted August 14, 2003 Share Posted August 14, 2003 Z Dave-ovo Hornetko sm podraysal asfalt s tačko! B) B) B) B) B) B) B) B) B) Kdor zna, zna! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebre Posted August 14, 2003 Share Posted August 14, 2003 Z Dave-ovo Hornetko sm podraysal asfalt s tačko! B) B) B) B) B) B) B) B) B) Kdor zna, zna! ;) Roby ne se tolk dret te bo Dawe slišu po boš pa meu hudiča :D LP by gebre Link to comment Share on other sites More sharing options...
gizmOkak Posted August 14, 2003 Share Posted August 14, 2003 Z Dave-ovo Hornetko sm podraysal asfalt s tačko! B) B) B) B) B) B) B) B) B) Kdor zna, zna! ;) Čestitam ;) kolk cm ma oddaljeno od tal??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wobewt Posted August 15, 2003 Share Posted August 15, 2003 Hvala, hvala, he-he... B) B) Sey to mal v štosu povem, ker z mojo R6-ko ne morem do tačke, pa da se yebem! Yama ma prewisok postavljene za moj domet (mickeno, mickeno manjka!), Hornetka ma pa tok nižje, da sem dost hitr prdrajsal! B) Ne vem pa kok je to v centimih...Moja ma dva metra. :o ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiR Posted August 15, 2003 Share Posted August 15, 2003 [ No, sey se mi je zdel. <_< <_< Bom nehow. B) Pa da pridodam temi, wse kul na Horneti, sam če ne bi blo kolesarske balance namontirane gor :P...Smetim, grem wen. Moja punca vsaj ne sedi na piskotu... :P A maš punco? :blink: :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleron Posted August 16, 2003 Share Posted August 16, 2003 Sey to mal v štosu povem, ker z mojo R6-ko ne morem do tačke, pa da se yebem! Yama ma prewisok postavljene za moj domet (mickeno, mickeno manjka!), to z yamaho je pa res - tut na thundercatu to velja. Prejšnji lastnik mojga motorja je tut rekel, da ni pršu do tačke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave Posted August 21, 2003 Author Share Posted August 21, 2003 Z Dave-ovo Hornetko sm podraysal asfalt s tačko! B) B) B) B) B) B) B) B) B) Kdor zna, zna! ;) Tudi Dave je z Daveovo horneto prisel do tacke. :ph34r: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave Posted March 11, 2004 Author Share Posted March 11, 2004 BTW nove gume - Dunlop 207RR. Prevozenih okrog 14.000 kilometrov. Na zeljo za podat primerjavo - gre za moje osebne vtise, seveda: Monster M750 ima manj navora/moci vendar boljse fedre in gestel. Rockster nima nobene prednosti (razen mogoce ABS ce se kdo nad tem navdusuje) Tuono je precej bolj brutalen in neodpustljiv, kar obenem tudi poveca kolicino adrenalina Fazerka 1000 ima obcutno vecjo moc, za spoznanje boljse bremze, vendar je precej tezja in prestavno razmerje mi ne disi tako zelo (doooolge prestave). Bmw 650 CS Don't get me started. Kar dober za po ovinkih premetavat, ampak vse ostalo tako anemicno, da tudi gibcnost nekako zbledi. Ta hip se ne morem spomnit ali sem lani vozil se kakega nakeda poleg zgoraj nastetih... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparonar Posted March 11, 2004 Share Posted March 11, 2004 Hvala za primerjave, zdaj me pa zanima še, ?e je ta motor primeren za 187 cm nizkega ?love?njaka, al bi blo bolš pri konkurenci iskat. Gre namre? zato, da se js rad dale? pelem in bi po 500km+ na dan te težave dobile ve?jo utež kot pa druge karakteristike. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berty Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 (edited) @Dave Končno en dober post. Govorim na splošno. Edited March 12, 2004 by Berty Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadKill Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 nove gume - Dunlop 207RR. Prevozenih okrog 14.000 kilometrov. Vem da je tole :topic: ampak a se res da naredit 10.000km+ s temi gumami? Če je to res, so naslednja naložba... Lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
smeško Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 Vem da je tole :topic: ampak a se res da naredit 10.000km+ s temi gumami? Če je to res, so naslednja naložba... Lp mislm, da si narobe razumel post :rolleyes: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bladzo Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 (edited) Hvala za primerjave, zdaj me pa zanima še, ?e je ta motor primeren za 187 cm nizkega ?love?njaka, al bi blo bolš pri konkurenci iskat. Gre namre? zato, da se js rad dale? pelem in bi po 500km+ na dan te težave dobile ve?jo utež kot pa druge karakteristike. Hornet se mi ne zdi od zgoraj naštetih motorjev najbolj primeren, za to kar bi ti rad. In tudi visok si precej (sam to se da prebolet in tud navadt) za dimenzije tega motorja. Drugače pa je odličen motorčič, ki ga odlikuje okretnost, moč motorja, lahkotnost, zanesljivost, zavore,....... Slabše se obnese samo pri zahtevnejši športni vožnji (če nisi neki dirkač, te to ne bo motilo) ali če bi se vozil v dvoje z obilico prtljage, saj je vzmetenje nekoliko mehko in nenastavljivo (model 2004 naj bi imel nastavljive vilice). Za tvoje zahteve (višina + km 500+) je veliko bolj primeren Yamaha fazer 1000. Motor ima kompletno nastavljivo vzmetenje, veliko večji je, tudi težji, ima tudi odlične zavore, neomejeno zalogo moči in navora, dolge prestave, smerno stabilnost......... Fazer pa ni nikakor tako igriv in lahkoten kot pa hornet, ki daje občutek, kot bi se vozil z biciklom. Če bi rad združil odlično okretnost, lahkotnost, odlično vzmetenje in požrl to, da je na motorju malo prostora, boš moral gledati za evropskimi motorji,..........(ducati, aprilia, triumph,...) Odličen motor za dinamična križarjenja je tudi bmw r 1150r, ta je do zdaj mene najbolj prepričal v voznih lastnostih po cestah, razočaral pa me je v pomankanju moči. Med razmerjem kakovosti, velikostjo, novorom, močjo, CENO, je pa zame absolutni zmagovalec Suzuki bandit 1200. Pri zgoraj naštetih motorji te sigurno nobeden ne bo razočaral. p.s. prodam motor (rekreativno vožen :kva2: :kva2: :D :rolleyes: ) Edited March 12, 2004 by bladzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadKill Posted March 13, 2004 Share Posted March 13, 2004 (edited) mislm, da si narobe razumel post ups, Mea Culpa :rolleyes: Zanima me pa, če je kdo vozil oba hornetko 900 in bandita 1200. Kakšne so razlike oz. podobnosti? Direktna primerjava. Lp Edited March 13, 2004 by RoadKill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave Posted March 14, 2004 Author Share Posted March 14, 2004 Vem da je tole :topic: ampak a se res da naredit 10.000km+ s temi gumami? Če je to res, so naslednja naložba... Po mojem ne... Vprasanje ce se da sploh s kakimi, ki bi bile smiselne za tak tip motorja (Sem pa z Michelinkami naredil prib. 10.000). Racunam, da bom z RR nekje od 4.000 do 6.000 naredil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario Posted April 24, 2004 Share Posted April 24, 2004 Vprašanje za Dave-a. Ma kaj se res zvija okvir pd Hornetke pri večjih obremenitvah, kot ja zaviranje, pospeševanje, piljenje ovinkov. To sem namreč zasledil na nekaj Italijanskih forumih, kjer se Hornetke prodajajo v miljonskih nakladah :hmm: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bLuZoNdEr Posted April 24, 2004 Share Posted April 24, 2004 Točno za hornetko ne vem sem pa to slišal že za več motorjev (če si slučajno mislil da je to neki extra slabo pri hornetki, "ima i drugih takvih", če ne se pa opravičujem za vmešavanje) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 Prav za hornet 600 pravijo, da se to dogaja na dirkah v Italiji ( Hornet CUP ) Ker je ima 900 in CBF600 verjetno isti okvir, me zanima, kako je s tem. Pa tud za videt je okvir malo šibek Al pa se motim.. :hmm: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. _MAXXI_ Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 Prav za hornet 600 pravijo, da se to dogaja na dirkah v Italiji ( Hornet CUP ) Ker je ima 900 in CBF600 verjetno isti okvir, me zanima, kako je s tem. Pa tud za videt je okvir malo šibek Al pa se motim.. :hmm: Moreš si razčistit kaj se dogaja z motorjem na pisti in kaj se dogaja z motorjem na cesti! Mojo 600 sem po dokaj zahtevni cesti že probal obremenjevat do maximuma pa ni blo opazit nobene anomalije .... prav noro je šla! Na dirkališču je pa drugo ... tam se pa verjetno kej pozna. Sam tam je dosti drugih faktorjev! Mene zanima a ti sprašuješ za Hornetko xxx ali za cbf .... a nima cbf precej konjev manj kot hornet 600?? B) Brez skrbi ... motorček je divji .. fali mu sam trše-nastavljivo vzmetenje in stabilizator krmila! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 V resnici me zanima za CBF-ko, katero bom v kratkem dobil. Ker pa teh še ni toliko na cesti, mi edino uporabno informacijo lahko dajo le lastniki Hornetk. Res je edina stvar, ki me je pri tej CBF-ki malo skrbela ta zadeva z okvirjem. Ampak, če ti praviš, da z Hornetko , ki ima kar 20 konjičev več nimaš težav, potem jih tudi jaz sigurno ne bom imel. :OK: Sicer pa pri Hondi zagotovo vejo, kako se naredi okvir, tako da ni problemov. Hvala ti za informacijo, Dr. MAXXI :yea2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave Posted July 16, 2004 Author Share Posted July 16, 2004 Po mojem ne... Vprasanje ce se da sploh s kakimi, ki bi bile smiselne za tak tip motorja (Sem pa z Michelinkami naredil prib. 10.000). Racunam, da bom z RR nekje od 4.000 do 6.000 naredil. RR so poginile po 3.500 km. Da ne bo kdo mislil - zlizane po celi sirini zadnje gume in ne samo po sredini. Sprednja bi lahko se kakih 1500 kilometrov funkcionirala. Sem sel nazaj na Michelin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave Posted July 16, 2004 Author Share Posted July 16, 2004 Vprašanje za Dave-a. Ma kaj se res zvija okvir pd Hornetke pri večjih obremenitvah, kot ja zaviranje, pospeševanje, piljenje ovinkov. To sem namreč zasledil na nekaj Italijanskih forumih, kjer se Hornetke prodajajo v miljonskih nakladah :hmm: Se zvija ja, ampak pri res vecjih hitrostih - nad 160 v ovinku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now