Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      konji in navor z obratom ročice plina oboji naraščajo Jaz sem hotel povedati, da je 600 ccm lahko izredno in zelo poskočno pri nekem normalnem šoferju (normalni teži), ko pa kobilico obtežiš z dodatnimi 2x ali 2,5x kilogrami, se pa pozna, da rabi veliko več časa, da sklizne mim šleperja. Da se en polno obtežen GS s 120 konji in 1200ccm mirno poigra s šleperjem, medtem ko bo neka čebelica od 600ccm (pa čeprav ma 100konjev) jokala in stokala. Matematika je jasna mar ne. Kaj bolj povleče 1x 600ccm in 100 konjev al 2x 600 ccm (torej 1200ccm) in 2x recimo samo 60 konjev? ps. pun gas koristi bolj konje kot navor, se pa strinjam, če ni moči je potrebno vrteti agregat na točko, kjer da največ od sebe. al po domače če pri normalni teži 600ccm zamuja za 1200ccm pri prehitevanju za kako desetinko, bo pri polni teži precej več, tudi sekundo ali več  
    • DAMI34
      Gre že gre. V dvoje in z vso opremo, približno kot prazen kombi 2,3 jtd. Dost za normalno vožnjo. Premaluuuu zame  
    • KARMEN1
      Potem pa naj se vozi z avtomobilom.
    • ligenjček
      Koncno prispel nosilec tablice 😁
    • Snečer
      Povsem dovolj, še vedno bo pri prehitevanju bistveno bolj potegnil od večine avtomobilov itd... vstrom 650 je preverjen in priznan motor tudi za vožnjo v dvoje, sploh pri tako peresno lahkih... ne nasedaj gostilni, da to "nikam" ne gre...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!