Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
enduraš

Suzuki DRZ 400 S/E/SM

Recommended Posts

enduraš

A ma mogoče kdo ta motor v garaži? Če je... nej mal pove kako je za vozt , vzmetenje , slabosti , itd.

Izvedenka E zgleda takole (bolj hard) :

MC_DRZ400E.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
CAPIROMZY

Samo vem, da če nimaš več kot 100kg, mora imet dovolj moči za po terenu! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
CAPIROMZY

Ne vem no, sam jst mam Husko 350, pa 65 kil, pa mam čez glavo za po terenu. Če se misliš po cesti vozt mu pa najbrš mal hp manjka. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
DR Z 400S men zgleda dost dobr, je lahek, pa elek. štarter, se pa pozanimaj kako je z rezervnimi deli. B)

Mnja ... o temle motorinu sem nasel med drugim tole na netu:

MD Ride Review: 2003 Suzuki DR-Z400S

4Strokes.com - Models: 2003 Suzuki DR-Z400S Dual Sport

Suzuki DRZ400S

Sploh tale zadnja povezava je zanimiva, opisuje, kako se da street-legal 400S spremeniti v 400E. Med drugim pove, da ima motor izjemno krhek hladilnik ki se ga takoj stolce, cena je pa 300$ - pri nas verjetno se bistveno vec.

Ker si ne delam utvar da jaz morda ne bom padel, se mi zdi to kar kocljiva zadeva. 5ER - ti kolikor vem dokaj pogosto padas ... hard enduro voznja pac ... kako je pri KTMu s tem "potrosnim" materialom? Kake sibke tocke?

Na onem tretjem linku se omenja tudi ena firma, ki prodaja pakete za legalizacijo prakticno cesarkoli, kar se premika. Avtor strani za one izven Kalifornije (tam imajo menda ene posebno pametne predpise ...) svetuje nakup 400E in takega kompleta da lahko rec registriras. :)

Test o 400E je pa se tule:

Motorcycle Online: First Ride: 2000 Suzuki DR-Z400E

Se malo vecja slikica 400S:

Suzuki DR-Z400S

Hmm ... gume so prakticno cestne, ampak to ni tak problem, se da hitro menjat ... :D Za vzmetenje pa pise, da je enako pri novejsih letnikih in da je dobro ... Vseeno bi bilo zanimivo vedeti ceno 400E razlicice (verjetno se precej pribliza KTMu :angry:) - na Odarjevih cenikih je zal ni. 400S je pa 1.34mio. V primeru nakupa 400E bi hotel nekako montirati stopalke za sopotnika/co, s smerokazi se verjetno ze ne bi vec obremenjeval .... no ja, ali pa :P ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
k69mj

Če že kupiš kupi 400E - boljše vzmetenje, večja moč, lažji kot pa S verzija - Odar je za verzijo E še kako leto nazaj ponujal tudi možnost registracije. Hladilniki se pač zvijejo pri kakšem boljšem padcu - mislim pa da ni kakšnih razlik z drugimi motorji, precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja. Drugače je DR400 zelo solidna mašinca (zelo vzdržljiv motor), ki pa se ne more primerjat z kakšnimi bolj dirkaškimi motorji --> KTM, etc.

Cena je bila nekaj časa nazaj nekaj čez 1.500.000 SIT, z rezervnimi deli je za Suzukija v sloveniji velik križ = če nimajo na zalogi boš čakal vsaj 1 mesec (pri meni je bil rekord 2 meseca) -> bolje da greš v Italijo.

Motor se je dalo videti v Novi Gorici pri Marčelotu (mehaniku).

Edited by k69mj

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

Huh - pri vsakem manjsem padcu? :blink: :blink: Auva, to pa ne bo dobro ... kje je tu "trpeznost" ;) Za hladilnik verjetno ni tak problem, sem videl, da se da kupiti zascito, vsaj v ZDA se jo da, a obstaja kaj takega se da bi preprecilo poskodovanje pokrova sklopke in elektrike?

Vzmetenje je baje pri 2002 in novejsih celo enako, E in S verzija, glede moci pa drzi, ker ima S verzija drug vplinjac ... E ima takega kot KTMi in ostale hard endure.

1.5mio pa ... ne, ne -> v tem primeru bi stisnil zobe in pocakal na KTMa ;) <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš

Use of the clutch was largely optional, but should you decide to use it, engagement is wide and no matter how you may abuse it, it will not complain.

hehehehehe.... zanimivo :D

jah... same lepe besede o suzukiju :)

Glede zica tipu verjamem , višina motorja me pa ne moti saj sm 190 majhen :P

TTR in DRZ se mi zdita ... tko... DOBRAAAA . DRZ je lepši in močnejši , TTR je vzdžljivejša in preprostejša.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
Use of the clutch was largely optional, but should you decide to use it, engagement is wide and no matter how you may abuse it, it will not complain.

Koliko casa bo menjalnik zdrzal, je seveda cisto druga zgodba :D :D :D

jah... same lepe besede o suzukiju  :)

Kar malo prehvaljen, ja ... mene zdaj zanimajo stroski - posledica padcev, ono o luknjanju pokrova menjalnika itd. ... :blink: :blink:

Glede zica tipu verjamem , višina motorja me pa ne moti saj sm 190 majhen :P

Jaz z 183 tudi ne bom mel tezav z nobeno enduro, se mi zdi :D Vsaj kar se visine tice :)

TTR in DRZ se mi zdita ... tko... DOBRAAAA . DRZ je lepši in močnejši , TTR je vzdžljivejša in preprostejša.

Lepsi ze mogoce, ampak mocnejsi? Ce mislis na "S" verzijo kar pozabi, ker ima 40KM in precej manjsi navor od TTR. E verzije pa ali ni, ali je pa cena ze precej podobna KTMu (od katerega je pa sibkejsa) :D

Pa OK moc ... who cares za zdaj, jaz bi rad vtoliko vzdrzljiv bicikel, da ne bi od vsakega padca olje ven teklo :angry: :blink: :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš

glede na CCM motorja je suzika močnejša. 400<600

joj ...tele kile... tole mi je vse na glavo obrnilo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš

v motokatalogu piše naslednje :

YAMAHA DT 125R .... 116kg (mal za primerjavo)

KTM 640 LC-4 ENDURO .... 149kg

YAMAHA TTR 600 ..... 131kg

SUZUKI DRZ-400S (cestni) .... 132kg

No kake kile so zdej to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

TTr predvidevam da je prazna,se pravi brez vseh tekočin!Predvidevam!Ko pa vse not naliješ je pa ravno tam nekje kot KTM,stem da ima KTM več kot 10 konjev več .Aja pa 300 jurjev dražji je :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

Ma yamahina masa je brez akumulatorja pa stromarije :P :P :P Aja sej tega itak nima ... pol so pa kaj drugega odmontiral ;) :lol: ;)

No, salo na stran ... TTR se mi je onih par minut zdela lahka, kakega LC4 novejsega pa se nisem videl oz. je ze dolgo nazaj, ne morem vec primerjati :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš
Ma yamahina masa je brez akumulatorja pa stromarije :P :P :P Aja sej tega itak nima ... pol so pa kaj drugega odmontiral ;) :lol: ;)

No, salo na stran ... TTR se mi je onih par minut zdela lahka, kakega LC4 novejsega pa se nisem videl oz. je ze dolgo nazaj, ne morem vec primerjati :(

pol pravš ,da je 131kg masa praznega motorja. 149kg pa je masa polnega KTMa

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
pol pravš ,da je 131kg masa praznega motorja. 149kg pa je masa polnega KTMa

TT-R gotovo prazna, KTM pa vprasanje, kaj res drzi - ce je prazen 145kg, poln ne more biti 149kg, gotovo pa poln ni 160kg, prazenj se manj :D Bo IKE morda kaj povedal ko se naslika in opazi temo? :rolleyes:

V bistvu se mi zdi masa 131kg za TT-R malo vprasljiva, glede na DR-Zjevo ... preverit pa seveda ne moremo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5ER

KTM LC4 teža 149kg - ni suha teža, ampak z tekočinami in nekaj bencina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja.

A imas kake informacije ce se da te dele s cim zascititi? Za hladilnik vem da se ga da z necim zascititi .... menda ja, ce naj bo motor uporaben za kako hard enduro voznjo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš
KTM LC4 teža 149kg - ni suha teža, ampak z teko&#232;inami in nekaj bencina ;)

če tko piše tam... pol že more bit res. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5ER
precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja.

A imas kake informacije ce se da te dele s cim zascititi? Za hladilnik vem da se ga da z necim zascititi .... menda ja, ce naj bo motor uporaben za kako hard enduro voznjo?

Na prestavne in zavorne ročice, se lahko pritrdi kovancu podobne oblike material, ki ublaži udarec in ni več tako direkten. Na huskah sem to že vidu, če se bom spomnu bom slikal in nalimov sem gor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
Na prestavne in zavorne ročice, se lahko pritrdi kovancu podobne oblike material, ki ublaži udarec in ni več tako direkten.

Aha? Iz cesa pa je to, se navari na pedala ali kako? :unsure: Ce imas kako sliko jo namontiraj ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!