Jump to content

Suzuki DRZ 400 S/E/SM


enduraš

Recommended Posts

Kolikor sem bral teste, je best buy za amaterje in cena/zmogljivost.

Pa rajši bi ga imel kot Yamo 250, če ne drugega že zaradi kubikov :)

Kocka padla. :kva2: kupu suzo. :OK: :OK: :OK: U ponedeljek dobim papirje pol pa gas. :kva2: :kva2: :yea1:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hola!

Pred kratkim je bil primerjalni test v reviji Motorrad, zelo pohvaljen - če se prav spomnim je bil drugi, (z)manjkalo mu je le moči sicer bi zmagal (vsi ostali so imeli 600+ ccm).

Link to comment
Share on other sites

Dragi forumaši ! Nujno bi kupil  Hard motor(saj veste vreme kliče..) :kva2:  :kva2: Oko se mi je ustavilo na SUZI DR z 400s, lanski letnik, NOV, za 1,35mio.Kaj mislite? :? A ima kdo kakšne izkušnje z njim:Hvala lepa za odgovore.BYE. :OK:

Sem pogledal na ministrstvo; registracije. Veš da boš letos drugi Slovenec na novem DR 400; je še eden v Novem mestu. Torej orjeta ledino; vse kar ti govorijo ostali mišjelovci na forumu je torej samo babačularekla. Drugače pa 1,35 m sit ni mal dnarja za 40 konjsko bolj soft kot hardenduro. ker se boš verjetno z njim vozil velik po dobrem makadamu in asfaltu boš mel največje probleme z bencinom. Tankal boš pogosto-mali rezervoar. Drugač je pa Suzuki tehnika neproblematična, le lepo ga anfaraj. Servis: ker ga od uradnih ne zna nihče šraufat ( zero izkušenj)boš moral zaviti k kakemu KTM ali Husa serviserju.

Link to comment
Share on other sites

Sem pogledal na ministrstvo; registracije. Veš da boš letos drugi Slovenec na novem DR 400; je še eden v Novem mestu. Torej orjeta ledino; vse kar ti govorijo ostali mišjelovci na forumu je torej samo babačularekla. Drugače pa 1,35 m sit ni mal dnarja za 40 konjsko bolj soft kot hardenduro. ker se boš verjetno z njim vozil velik po dobrem makadamu in asfaltu boš mel največje probleme z bencinom. Tankal boš pogosto-mali rezervoar. Drugač je pa Suzuki tehnika neproblematična, le lepo ga anfaraj. Servis: ker ga od uradnih ne zna nihče šraufat ( zero izkušenj)boš moral zaviti k kakemu KTM ali Husa serviserju.

:OK: tisti Suzi iz NM je moj.Je trnutno edini registriran v SLO.Imam ga od Marca:Vse je OK sam sa hard teren mu manjkajo bolj grobe gume.Pooblaščen servis za suzuki ima pa Barborič Tomaž iz Žužemberka 20 km od mene,tako da s tem ni problemov.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Je kašen enduraš, lastnik-poznavalec tega motorja?

Zanimiva se mi zdi predvsem nabavna cena novega. cca 5500 eur.

Vse ostalo je precej dražje. Je torej Suzuki vreden nakupa?

Zanimam se za nakup hard endure, 4t, okrog 400 ccm.

lp

Link to comment
Share on other sites

Ne-ne. Jst se imam namen sproščat po terenu. Sm doma na res ugodni lokaciji. Ceste sem se nekolk naveliču in mogoče malo prestrašu. Motor pa vseeno treba met:) Torej zanima me hard enduro. Čimbolj kross varianta, sam da ima luči in možnost registracije, d si mau zavarovan.

Zato me zanima kakšna primerjava med ktm, husquarna, yamaha. Zaenkrat se nagibam k nakupu novega suzukija, ker je pocen in tko vsaj veš kaj imaš. Preventivno bi rad preveru, če ni to slaba izbira. Vzmetenje, moč, zanesljivost... Opazu sem, sem da nima obrnjenih vilic:( Ima pa kr ugodno težo, 120 kg.

Link to comment
Share on other sites

Obstajata dve verziji tega suzija, ena švohnejša in lažja, druga pa močnejša pa težja.

Če ga primerjaš z yamo wr450 ali ktm exc 450 je najšvohnejši, težji in najmanj žlahten. Odtehta pa z ugodno ceno, ekonomičnostjo in še vedno zelo dober motor, ki ga boš vsaj lahko izkoristil.

Link to comment
Share on other sites

Nisem ga še vozil sem pa precej prebral ker sem bil nekaj časa nazaj pred isto dilemo. Kot je bilo že povedano obstajata dve varjanti, E je bolj cestna ki se da registrirat. En se prodaja na avtonetu že kar nekaj časa. V italiji jih je kaj precej, vseh možnih varjant in predelav in niso dragi.

Kar se tiče voznosti, izredno ga hvalijo za "trail ride", ker je nezahteven za vzdrževanje v primerjavi z modernejšimi hard endurami, ima dovolj moči, in neuničljivo mašino. Za kakšno bolj hard vožnjo pa grajajo vzmetenje ki je za današnje razmere zastarelo in pa težo.

Če ga boš hotel poštimat da bo konkurenčen, še posebej E model, boš dal za njega kot za kakšnega bolj modernega hard endurota ki teh predelav ne rabi.

To sem prebral na raznih forumih.

Link to comment
Share on other sites

Obstajajo E,S in SM, izvedba. E izvedba ni homologirana za cestno vožnjo (verjetno bi šlo na posamično homologacijo). E izvedba je lažja in močnejša na račun večje kompresije, ostrejše odmične gredi in večjega vplinjača nima pa ventilatorja na hladilniku in ima "terenske" gume. E ima servisni interval na 3k ostali na 6k km (menjava olja, filtra), za vzdrževanje ventilov in ostalega ne vem (sem hodil okoli prodajalcev, pa nimajo pojma, moram poklicati kakšen servis). Tudi moje "znanje" izhaja žal z raznih forumov. DRZ 400S mi je zanimiv zaradi nizkih stroškov vdrževanja in dolgih servisnih intervalov, ni pa to ravno hard enduro (mojim potrebam bi nekaj bolj soft povsem ustrezalo, ampak za enkrat se še odločam, mogoče, če naletim na kakšno ugodno ponudbo). Po forumih se govori, da naj bi nov model imel 6 prestav in še nekatere druge izboljšave (vbrizgavanje goriva), vendar pa ni jasno kdaj.

lp

Franc

Link to comment
Share on other sites

dr400 S se ne more primerjati z raznimi excji, wrkami in podobnimi stroji. mislim, da gre za dve precej različni vrsti motorjev. Dr je bolj za soft kamor spadajo recimo yamaha TTR, honda XR ali KTM LC4. Razni WRi in excji imajo zelo drag uplinjač (keihin) za večjo odzivnost in moč, odlično vzmetenje, so brez nepotrebne navlake kot so razni ventilatorji in nogice za sopotnika i.t.d., ter zelo naviti in lahki stroji (ogromno magnezija aluminija in tudi titana). No, prednosti DRja so predvsem v nezahtevnem in dolgointervalnem vzdrževanju za razliko od pravih hardendurc ki se praviloma šraufajo na 10 do 20 delovnih ur.

Link to comment
Share on other sites

dr400 S se ne more primerjati z raznimi excji, wrkami in podobnimi stroji. mislim, da gre za dve precej različni vrsti motorjev. Dr je bolj za soft kamor spadajo recimo yamaha TTR, honda XR ali KTM LC4. Razni WRi in excji imajo zelo drag uplinjač (keihin) za večjo odzivnost in moč, odlično vzmetenje, so brez nepotrebne navlake kot so razni ventilatorji in nogice za sopotnika i.t.d., ter zelo naviti in lahki stroji (ogromno magnezija aluminija in tudi titana). No, prednosti DRja so predvsem v nezahtevnem in dolgointervalnem vzdrževanju za razliko od pravih hardendurc ki se praviloma šraufajo na 10 do 20 delovnih ur.

Sem fanta ze usmeru na taprav forum za take teme....sevekam... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Zdravo!

Zanimajo me vaše izkušnje z omenjenim motorjem. Je nasplošno zanesljiv? Kakšna je kaj poraba? Servisni intervali...

Vem da gre za supermoto, pa vseeno mi je pomembna uporabnost....ali je primeren (vsaj približno udoben) za krajši potep, recimo do Bohinja, morja...

Rad bi slišal predvsem mnenja lastnikov oz. tistih, ki ste ga imeli priložnost preizkusiti. Hvala že vnaprej....

Lp

post-18039-1220538724_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ne izpolnjuje EURO norme, zato novega ne moreš registrirat, rabljenih praktično ni, kar se tiče uvoza ne bo šlo zaradi homologacije. Drugače pa zanesljiva, nezahtevna za vzdrževanje in relativno poceni zadeva, z malo prešibkim motorjem (sem se zanimal za "S"-a in predelal večino interneta na to temo).

lp

Franc

Link to comment
Share on other sites

Ne izpolnjuje EURO norme, zato novega ne moreš registrirat, rabljenih praktično ni, kar se tiče uvoza ne bo šlo zaradi homologacije. Drugače pa zanesljiva, nezahtevna za vzdrževanje in relativno poceni zadeva, z malo prešibkim motorjem (sem se zanimal za "S"-a in predelal večino interneta na to temo).

lp

Franc

Suzuki DR je kot nalašč za navijanje tko da ta motor je super stvar. Seveda vem samo za enduro verzijo in kakor mi je prijatelj iz nove zelandije pravil ima ta motor dost raje kot kako hondo cr450f. En auspuh gorm druge dize in še en kul filter in je čist zadost močan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

To je eden od najbolj splošno uporabnih SM-jev sploh, je super zanesljiv, dosti udoben da bi šel z njim na krajše potovanje in ma majhno porabo.

V SLO ga res še nism videl sploh ampak v Ameriki je vsak 2. SM DRZ 400! Oni ga pa tud na polno predelujejo in majo res pestro ponudbo "nadgradenj".

Ti svetujem da tukaj uprašaš vse kar te zanima ker če ti kdo zna odgovort so to lih oni.

Link to comment
Share on other sites

To je eden od najbolj splošno uporabnih SM-jev sploh, je super zanesljiv, dosti udoben da bi šel z njim na krajše potovanje in ma majhno porabo.

V SLO ga res še nism videl sploh ampak v Ameriki je vsak 2. SM DRZ 400! Oni ga pa tud na polno predelujejo in majo res pestro ponudbo "nadgradenj".

Ti svetujem da tukaj uprašaš vse kar te zanima ker če ti kdo zna odgovort so to lih oni.

Spet se morm registrirat :D Očitno se bom mogu :S Me je zanimalo kolk se ga da kej znižat k če bi se ga dalo na 800mm bi to blo zakon :)

Edited by eXTReme13
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!