marx Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Kolikor sem bral teste, je best buy za amaterje in cena/zmogljivost. Pa rajši bi ga imel kot Yamo 250, če ne drugega že zaradi kubikov :) ← Kocka padla. :kva2: kupu suzo. :OK: :OK: :OK: U ponedeljek dobim papirje pol pa gas. :kva2: :kva2: :yea1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Dobra odločitev :OK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
APAČI Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 A že ima kjer kej izkušenj z supermoto varijanto dr 400? Kako se pelje itd.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzuki Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Hola! Pred kratkim je bil primerjalni test v reviji Motorrad, zelo pohvaljen - če se prav spomnim je bil drugi, (z)manjkalo mu je le moči sicer bi zmagal (vsi ostali so imeli 600+ ccm). SharpNinja 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jest Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Dragi forumaši ! Nujno bi kupil Hard motor(saj veste vreme kliče..) :kva2: :kva2: Oko se mi je ustavilo na SUZI DR z 400s, lanski letnik, NOV, za 1,35mio.Kaj mislite? :? A ima kdo kakšne izkušnje z njim:Hvala lepa za odgovore.BYE. :OK: ← Sem pogledal na ministrstvo; registracije. Veš da boš letos drugi Slovenec na novem DR 400; je še eden v Novem mestu. Torej orjeta ledino; vse kar ti govorijo ostali mišjelovci na forumu je torej samo babačularekla. Drugače pa 1,35 m sit ni mal dnarja za 40 konjsko bolj soft kot hardenduro. ker se boš verjetno z njim vozil velik po dobrem makadamu in asfaltu boš mel največje probleme z bencinom. Tankal boš pogosto-mali rezervoar. Drugač je pa Suzuki tehnika neproblematična, le lepo ga anfaraj. Servis: ker ga od uradnih ne zna nihče šraufat ( zero izkušenj)boš moral zaviti k kakemu KTM ali Husa serviserju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jest Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 A že ima kjer kej izkušenj z supermoto varijanto dr 400? Kako se pelje itd.... ← po uradnih podatkih ga v SLO še ni noben kupu (ni noben registriran). izkušnje zero! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marx Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 Sem pogledal na ministrstvo; registracije. Veš da boš letos drugi Slovenec na novem DR 400; je še eden v Novem mestu. Torej orjeta ledino; vse kar ti govorijo ostali mišjelovci na forumu je torej samo babačularekla. Drugače pa 1,35 m sit ni mal dnarja za 40 konjsko bolj soft kot hardenduro. ker se boš verjetno z njim vozil velik po dobrem makadamu in asfaltu boš mel največje probleme z bencinom. Tankal boš pogosto-mali rezervoar. Drugač je pa Suzuki tehnika neproblematična, le lepo ga anfaraj. Servis: ker ga od uradnih ne zna nihče šraufat ( zero izkušenj)boš moral zaviti k kakemu KTM ali Husa serviserju. ← :OK: tisti Suzi iz NM je moj.Je trnutno edini registriran v SLO.Imam ga od Marca:Vse je OK sam sa hard teren mu manjkajo bolj grobe gume.Pooblaščen servis za suzuki ima pa Barborič Tomaž iz Žužemberka 20 km od mene,tako da s tem ni problemov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fle Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Kaj tej suzukiji nimajo nogaštart-a??? To pa ni dobro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Notranjc Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Je kašen enduraš, lastnik-poznavalec tega motorja? Zanimiva se mi zdi predvsem nabavna cena novega. cca 5500 eur. Vse ostalo je precej dražje. Je torej Suzuki vreden nakupa? Zanimam se za nakup hard endure, 4t, okrog 400 ccm. lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Sicer nimam izkušenj s tem motorjem, vendar če misliš z njim potovat pozabi nanj.Je prešvoh in preveč delikaten agregat za kake daljše podvige. LP Rok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Notranjc Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Ne-ne. Jst se imam namen sproščat po terenu. Sm doma na res ugodni lokaciji. Ceste sem se nekolk naveliču in mogoče malo prestrašu. Motor pa vseeno treba met:) Torej zanima me hard enduro. Čimbolj kross varianta, sam da ima luči in možnost registracije, d si mau zavarovan. Zato me zanima kakšna primerjava med ktm, husquarna, yamaha. Zaenkrat se nagibam k nakupu novega suzukija, ker je pocen in tko vsaj veš kaj imaš. Preventivno bi rad preveru, če ni to slaba izbira. Vzmetenje, moč, zanesljivost... Opazu sem, sem da nima obrnjenih vilic:( Ima pa kr ugodno težo, 120 kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Obstajata dve verziji tega suzija, ena švohnejša in lažja, druga pa močnejša pa težja. Če ga primerjaš z yamo wr450 ali ktm exc 450 je najšvohnejši, težji in najmanj žlahten. Odtehta pa z ugodno ceno, ekonomičnostjo in še vedno zelo dober motor, ki ga boš vsaj lahko izkoristil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mladen Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Nisem ga še vozil sem pa precej prebral ker sem bil nekaj časa nazaj pred isto dilemo. Kot je bilo že povedano obstajata dve varjanti, E je bolj cestna ki se da registrirat. En se prodaja na avtonetu že kar nekaj časa. V italiji jih je kaj precej, vseh možnih varjant in predelav in niso dragi. Kar se tiče voznosti, izredno ga hvalijo za "trail ride", ker je nezahteven za vzdrževanje v primerjavi z modernejšimi hard endurami, ima dovolj moči, in neuničljivo mašino. Za kakšno bolj hard vožnjo pa grajajo vzmetenje ki je za današnje razmere zastarelo in pa težo. Če ga boš hotel poštimat da bo konkurenčen, še posebej E model, boš dal za njega kot za kakšnega bolj modernega hard endurota ki teh predelav ne rabi. To sem prebral na raznih forumih. Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Obstajajo E,S in SM, izvedba. E izvedba ni homologirana za cestno vožnjo (verjetno bi šlo na posamično homologacijo). E izvedba je lažja in močnejša na račun večje kompresije, ostrejše odmične gredi in večjega vplinjača nima pa ventilatorja na hladilniku in ima "terenske" gume. E ima servisni interval na 3k ostali na 6k km (menjava olja, filtra), za vzdrževanje ventilov in ostalega ne vem (sem hodil okoli prodajalcev, pa nimajo pojma, moram poklicati kakšen servis). Tudi moje "znanje" izhaja žal z raznih forumov. DRZ 400S mi je zanimiv zaradi nizkih stroškov vdrževanja in dolgih servisnih intervalov, ni pa to ravno hard enduro (mojim potrebam bi nekaj bolj soft povsem ustrezalo, ampak za enkrat se še odločam, mogoče, če naletim na kakšno ugodno ponudbo). Po forumih se govori, da naj bi nov model imel 6 prestav in še nekatere druge izboljšave (vbrizgavanje goriva), vendar pa ni jasno kdaj. lp Franc Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRANE Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 dr400 S se ne more primerjati z raznimi excji, wrkami in podobnimi stroji. mislim, da gre za dve precej različni vrsti motorjev. Dr je bolj za soft kamor spadajo recimo yamaha TTR, honda XR ali KTM LC4. Razni WRi in excji imajo zelo drag uplinjač (keihin) za večjo odzivnost in moč, odlično vzmetenje, so brez nepotrebne navlake kot so razni ventilatorji in nogice za sopotnika i.t.d., ter zelo naviti in lahki stroji (ogromno magnezija aluminija in tudi titana). No, prednosti DRja so predvsem v nezahtevnem in dolgointervalnem vzdrževanju za razliko od pravih hardendurc ki se praviloma šraufajo na 10 do 20 delovnih ur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabo Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 dr400 S se ne more primerjati z raznimi excji, wrkami in podobnimi stroji. mislim, da gre za dve precej različni vrsti motorjev. Dr je bolj za soft kamor spadajo recimo yamaha TTR, honda XR ali KTM LC4. Razni WRi in excji imajo zelo drag uplinjač (keihin) za večjo odzivnost in moč, odlično vzmetenje, so brez nepotrebne navlake kot so razni ventilatorji in nogice za sopotnika i.t.d., ter zelo naviti in lahki stroji (ogromno magnezija aluminija in tudi titana). No, prednosti DRja so predvsem v nezahtevnem in dolgointervalnem vzdrževanju za razliko od pravih hardendurc ki se praviloma šraufajo na 10 do 20 delovnih ur. Sem fanta ze usmeru na taprav forum za take teme....sevekam... :rolleyes: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zip Posted September 4, 2008 Share Posted September 4, 2008 Zdravo! Zanimajo me vaše izkušnje z omenjenim motorjem. Je nasplošno zanesljiv? Kakšna je kaj poraba? Servisni intervali... Vem da gre za supermoto, pa vseeno mi je pomembna uporabnost....ali je primeren (vsaj približno udoben) za krajši potep, recimo do Bohinja, morja... Rad bi slišal predvsem mnenja lastnikov oz. tistih, ki ste ga imeli priložnost preizkusiti. Hvala že vnaprej.... Lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
nk84 Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 Zanesljiv? Pa sej je Suzuki, itak da je zanesljiv!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 če je un z navadnim fergazerjem je bolj len za po cesti, ampak zanesljiv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stric Burek Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 Nisem ga še nikoli videl, verjetno boš težje dobil informacije tukaj. Poglej na kak tuj forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Ne izpolnjuje EURO norme, zato novega ne moreš registrirat, rabljenih praktično ni, kar se tiče uvoza ne bo šlo zaradi homologacije. Drugače pa zanesljiva, nezahtevna za vzdrževanje in relativno poceni zadeva, z malo prešibkim motorjem (sem se zanimal za "S"-a in predelal večino interneta na to temo). lp Franc Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXTReme13 Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Ne izpolnjuje EURO norme, zato novega ne moreš registrirat, rabljenih praktično ni, kar se tiče uvoza ne bo šlo zaradi homologacije. Drugače pa zanesljiva, nezahtevna za vzdrževanje in relativno poceni zadeva, z malo prešibkim motorjem (sem se zanimal za "S"-a in predelal večino interneta na to temo).lp Franc Suzuki DR je kot nalašč za navijanje tko da ta motor je super stvar. Seveda vem samo za enduro verzijo in kakor mi je prijatelj iz nove zelandije pravil ima ta motor dost raje kot kako hondo cr450f. En auspuh gorm druge dize in še en kul filter in je čist zadost močan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXTReme13 Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Mene zanima če ima kdo tegale Dr 400 sm. bi me zanimalo par stvari o tem motorčku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prevtzer Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 To je eden od najbolj splošno uporabnih SM-jev sploh, je super zanesljiv, dosti udoben da bi šel z njim na krajše potovanje in ma majhno porabo. V SLO ga res še nism videl sploh ampak v Ameriki je vsak 2. SM DRZ 400! Oni ga pa tud na polno predelujejo in majo res pestro ponudbo "nadgradenj". Ti svetujem da tukaj uprašaš vse kar te zanima ker če ti kdo zna odgovort so to lih oni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXTReme13 Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 (edited) To je eden od najbolj splošno uporabnih SM-jev sploh, je super zanesljiv, dosti udoben da bi šel z njim na krajše potovanje in ma majhno porabo. V SLO ga res še nism videl sploh ampak v Ameriki je vsak 2. SM DRZ 400! Oni ga pa tud na polno predelujejo in majo res pestro ponudbo "nadgradenj". Ti svetujem da tukaj uprašaš vse kar te zanima ker če ti kdo zna odgovort so to lih oni. Spet se morm registrirat :D Očitno se bom mogu :S Me je zanimalo kolk se ga da kej znižat k če bi se ga dalo na 800mm bi to blo zakon :) Edited November 11, 2008 by eXTReme13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now