Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
enduraš

Suzuki DRZ 400 S/E/SM

Recommended Posts

Fabo
To je eden od najbolj splošno uporabnih SM-jev sploh, je super zanesljiv, dosti udoben da bi šel z njim na krajše potovanje in ma majhno porabo.

V SLO ga res še nism videl sploh ampak v Ameriki je vsak 2. SM DRZ 400! Oni ga pa tud na polno predelujejo in majo res pestro ponudbo "nadgradenj".

Ti svetujem da tukaj uprašaš vse kar te zanima ker če ti kdo zna odgovort so to lih oni.

Ja potovanja na SM so sploh špica hehe.... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prevtzer
Ja potovanja na SM so sploh špica hehe.... :whistle:

Budala jest sm napisou da se mi zdi DR-Z dosti udobn glede na to da je SM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fabo
Budala jest sm napisou da se mi zdi DR-Z dosti udobn glede na to da je SM

Nebi jst tok hitr odločal kdo je kej.... Sicer pa glede na to kaj si napisal se nimava kej več ment... kr neki pišeš brez kakšne realne podlage...napisal si skor tko k bi ga mel naprodaj...

Edited by Fabo

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Habat (HMC) prodaja enega (za ceno in letnik ne vem, sem že sedel v avtu ko sem ga opazil pa se mi ni dalo iti nazaj pogledat).

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Be wild

Dober dan!

Vem, da je tema že malo zastarela, vendar me zanima če kdo slučajno pozna tega DR-Z. Ker sem začel z Yamaho DT125X ne morem pozabiti korenin iz SM.

Slišal sem veliko dobrih stvari o tem mopedu. Kaj pravite? Bi se nakup splačal? Kdo je tukaj lastnik kakšnega DR-Z SM? Bi imel par vprašanj.

LP Be wild

LINK

Share this post


Link to post
Share on other sites
urkoman

Zivjo

Sem se zanimal za ta bike, pa je ozadje malo cudno, dosti km. za nikoli registriran motor. Veliko stvari za zamenjat, na ebuy-u imaš za 1600€ isti letnik z 9000km, ne vem koliko pa prite shipment iz US do SLO.

lp

Dober dan!

Vem, da je tema že malo zastarela, vendar me zanima če kdo slučajno pozna tega DR-Z. Ker sem začel z Yamaho DT125X ne morem pozabiti korenin iz SM.

Slišal sem veliko dobrih stvari o tem mopedu. Kaj pravite? Bi se nakup splačal? Kdo je tukaj lastnik kakšnega DR-Z SM? Bi imel par vprašanj.

LP Be wild

LINK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Be wild

Urkoman hvala za obvestilo.. Bom zadevo pustil rajši pri miru.

LP Be wild

Share this post


Link to post
Share on other sites
urkoman

Urkoman hvala za obvestilo.. Bom zadevo pustil rajši pri miru.

LP Be wild

Ma ni nujno da se predas, pravim samo da bos mogu se kakega jurcka vlozit pa bo. Ce mas dnar, ni problema, japonci so itak med vzdrzljivimi motocikli, hocem pa rect da se bo nasu zih se kak bolj frisn za ceno treh tisocakov. Jest sm se vedno zagret za WR450F - ki je vsestranska zverina.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Zdravo!

Zanimajo me vaše izkušnje z omenjenim motorjem. Je nasplošno zanesljiv? Kakšna je kaj poraba? Servisni intervali...

aja, še to. Z dr-jem 350, mal predpotopen in zračno hlajen agregat, sem šel do Pule sredi poletja, skoz do konca gas po avtocesti in magistralkah, brez ene napakice. Tako da 400-ka je lohk sam še boljša. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poldi

Imam SUZUKIJA DRZ400S letnik 2007.

Kupil sem ga v okvari bila je zlomljena pogonska gred, tam kjer pride tamali-sprednji zobnik gor.

Zamenjal sem os, tesnila,...., in motor vžiga se lepo prestavlja vse ok razen tega da nima moči.

Namesto 40KM jih ima ??? ene 10 po občutku.

Kaj je možno da sem naredil narobe?

Ali je možno,da fergazer ne odpre do konca??? Ali ima dvostopenjskega?

Ali je možno da sem fazo vžiga nastavil narobe?

Je eno celinderki štiri taktni motor. Ko je bat v ZMT sem nastavil vžig po servis manualu. Ali je mogoče pomembno da v kateri ZMT je? Ker sta 2x. Verjetno ne?? ali pač? Logike ni.

Vžiga lepo in hladen in topel. Ali je možno s fergazerjem kaj da ne odpre do konca?Vakum dela normalno.

Ali je možno da nima kompresije dovolj? Samo potem bi slabo vžigal?!

Ok prosim za ideje in pomoč.

Hvala Lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poldi

preglej ce sta odmicna in glavna gred v fazi, sumim da je za en zob mimo...

Hvala!

Čeprav sem dal skupaj tako kot mora bit po servis manualu(15 "pinov") razlike, bom pogledal še enkrat. Evo slikce po kateri sem nastavljal!

Kaj pa fergazer sumim na fergazer.Ali je možna kakšna fora? Ali je pomembno v kateri ZMT nastavljaš(1ali 2)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poldi

preglej ce sta odmicna in glavna gred v fazi, sumim da je za en zob mimo...

Hvala!

Čeprav sem dal skupaj tako kot mora bit po servis manualu(15 "pinov") razlike, bom pogledal še enkrat. Evo slikce po kateri sem nastavljal!

Kaj pa fergazer sumim na fergazer.Ali je možna kakšna fora? Ali je pomembno v kateri ZMT nastavljaš(1ali 2)?post-35827-0-04088200-1321735772_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenkas

Sam se tudi zanimam za nakup Suzukija DR-Z400SM

Glede na to, da se jih ne da registrirati, sem se pozanimal kar pri prodajalcu suzukijev.

Dobil sem tak odgovor:

pozdravljeni,

Lahko si kupite (doma ali v tujini) rabljenega, kateri je že bil registriran. Ta motor ima euro 2 normo, zato novega v evropi (ne samo v Sloveniji) ni mogoče več registrirati.

Lep pozdrav

To zdej men ni jasno in bi rabil kakšen odgovor.

na avtonetu se prodajajo trije.

Hvala za pomoč,

lep pozdrav

p.s. sori ker obujam "staro" temo.

Pa da ne bo tema čisto prazna.

Edited by Lenkas

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Kaj ti ni jasno?

Če je bil "pravočasno" registriran (pred letom 2008) , potem ni nobenega problema, če pa je "nov" (nikoli registriran) , ga ne moreš registrirati ker ne izpolnjuje euro 3 norme.

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stevie

Da malce obudimo temo spet. 

Suzuki DRZ 400 SM se mi zdi več kot fajn motor za vsakodnevno prevažanje in sproščanje duše med vikendi. Sam sem se odločil za nakup omenjenega motorja pa vidim sedaj edini problem v registraciji/homologaciji saj izpolnjuje EURO 2 normo kot ste že prej napisali.

Če motor ni bil registriran pač preprosto nemorem nič (razen da kršim zakon) to je jasno.

 

Zanima me v primeru, da grem kupit motor v Italijo in ga uvozim v Slovenijo. Bom šel skozi homologacijo in tehnični, registracije? (seveda da je v italiji že bil registriran pred l.2008)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jernej23

bo kdo v kratkem prodajal kak tale moped? :) tudi dodatno opremo, v okvari...

moj bivši modri se je še parkrat pojavil gor, trenutno pa ima kolega enega in bi rabil šus plato, ročke za prestavljat zadaj, opcijsko SM kolesa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
Ob 28. 11. 2013 ob 13:22, Stevie pravi:

Zanima me v primeru, da grem kupit motor v Italijo in ga uvozim v Slovenijo. Bom šel skozi homologacijo in tehnični, registracije? (seveda da je v italiji že bil registriran pred l.2008)

To tudi mene zanima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!