Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

stuhec, verjetno samo diza. v takem primeru ni treba nič podirat celega frgazarja, samo spodaj odšraufaš (mislim da je 14 ključ), ven steče bencin kar ga je v frgazarju, potem pa z enim kratkim šraufencigerjem vzameš ven dizo, spucaš in sestaviš nazaj

Link to comment
Share on other sites

stuhec, verjetno samo diza. v takem primeru ni treba nič podirat celega frgazarja, samo spodaj odšraufaš (mislim da je 14 ključ), ven steče bencin kar ga je v frgazarju, potem pa z enim kratkim šraufencigerjem vzameš ven dizo, spucaš in sestaviš nazaj

imas prav, ker zdaj dela normalno naprej

Link to comment
Share on other sites

men pa se je zgodilo nekaj podobnega kakor stuhec-u

sprva mi lepo vzge potem pelam cca. 10sec in mi ugasne. pogledam v tank in vidim da ni bencina, ok in ga natankam.

Ko hočem vžgat mi nikakor noče vžgat, sem probal od spodaj na frgazarju odšraufat tist šrauf pa spucat dizo.

sestavim ga nazaj in še vedno noče vžgat :?

kaj mogoče ve kdo kaj bi lahko blo narobe?

Mam pa ktm 620 SC

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nekaj čudnega se mi dogaja. Ko se dvignem na zadnje kolo in se peljem kakih 20 metrov, mi iz auspuha začne sekat in motorju kakor, da bi mu štrom jemal. Ko se peljem normalno, vse dela ... Kakšna ideja???

Link to comment
Share on other sites

Nekaj čudnega se mi dogaja. Ko se dvignem na zadnje kolo in se peljem kakih 20 metrov, mi iz auspuha začne sekat in motorju kakor, da bi mu štrom jemal. Ko se peljem normalno, vse dela ... Kakšna ideja???

Elektrika po mojem mnenju nikakor ni kriva za to...mislim da bi prej lahko bil kriv vplinjac...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

letos februarja sem kupil nov akumulator in včeraj ko si ga hotel vžgat, dela rele sam trtrtrtrrrrrrrr

do vcearaj pa je biolo vse v redu,

še dobr da ima se kick :naughty:

zanimivo kaksne dobre akumulatorje imamo

Link to comment
Share on other sites

letos februarja sem kupil nov akumulator in včeraj ko si ga hotel vžgat, dela rele sam trtrtrtrrrrrrrr

do vcearaj pa je biolo vse v redu,

še dobr da ima se kick :naughty:

zanimivo kaksne dobre akumulatorje imamo

saj imaš garancijo

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni, sem lastnik KTM 625SMC (06 Letnik). Namen imam zamenjati izpuh in se mi poraja vprašanje. Namreč na forumih sem videl da je dobro zamenjati dize (motor ima menda prerevno mešanico), ter odstraniti pokrov filtra pod zicom in ga zamenjati z mrežastim pokrovom, ter odstraniti blokado lopute v forgazerju (blokada gas ročke). Nekateri tudi odstranijo SAS sistem (naj bi med delovanjem iz okvirja sesal mrzel zrak in ga dodajal prek membranske pumpice v izpuh ali v komoro - nisem siguren, in po odstranitvi naj bi motor prenehal z pokanjem skozi izpuh ko spustiš gas). Za odstranitev SAS sistema obstaja tudi spisek delov v parts katalogu ki se jih naroči in zamenja. Pa še ena malenkost se menda lahko odstrani, to je zbiralnik bencinskih hlapov pod sedežem.

Nekaj linkov glede modifikacij:

http://supermotojunkie.com/showthread.php?...t=smc+tips+mods

http://www.bayarearidersforum.com/forums/s...ad.php?t=174541

http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=117...xhaust&st=0

http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=675...emoval&st=0

http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=113...lange&st=15

http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?t=43701

Je že kdo kaj takega počel, ali bom prvi :yes:

Link to comment
Share on other sites

Točno tako! Izpuh, dizi (glavna in za prosti tek) in filter je treba zrihtat pod nujno, dobiš čisto drugi motor. :naughty: Ostalo so bolj nianse...

Link to comment
Share on other sites

Če imakdo bi prosil za kataloške številke diz in mogoče tudi sklopa okol izpuha, saj nekaj sem najdel na netu, samo se podatki razlikujejo.

Link to comment
Share on other sites

letos februarja sem kupil nov akumulator in včeraj ko si ga hotel vžgat, dela rele sam trtrtrtrrrrrrrr

do vcearaj pa je biolo vse v redu,

še dobr da ima se kick :naughty:

zanimivo kaksne dobre akumulatorje imamo

Preveri če fila aku. če ne je mogoče šel regler

Link to comment
Share on other sites

Nekateri tudi odstranijo SAS sistem (naj bi med delovanjem iz okvirja sesal mrzel zrak in ga dodajal prek membranske pumpice v izpuh ali v komoro - nisem siguren, in po odstranitvi naj bi motor prenehal z pokanjem skozi izpuh ko spustiš gas). Za odstranitev SAS sistema obstaja tudi spisek delov v parts katalogu ki se jih naroči in zamenja. Pa še ena malenkost se menda lahko odstrani, to je zbiralnik bencinskih hlapov pod sedežem.

SAS spusti del že zgorenih plinov nazaj pred zgorevalno komoro, služi pa za čistejši izpuh, kar je pri vožnji nesmiselno. Ni potrebno naročevati nobenih posebnih delov, če si spreten z rokami. Zadelati moraš edino nekaj lukenj, pa je. Pokanje zaradi tega ne bo prenehalo, ker poka zaradi nezgorenih bencinskih hlapov v izpuhu. Z večjimi dizami tega tudi ne boš rešil. Jaz sem na svojem dal dizo 196 pa je bilo OK,

sam ne se polpritoževat, da preveč pije.

:whistle:

Link to comment
Share on other sites

Preveri če fila aku. če ne je mogoče šel regler

pomojem da fila, ce svti ful luč ko motor laufa

finta pa je da je kar naenkrat crknil

Link to comment
Share on other sites

SAS spusti del že zgorenih plinov nazaj pred zgorevalno komoro, služi pa za čistejši izpuh, kar je pri vožnji nesmiselno. Ni potrebno naročevati nobenih posebnih delov, če si spreten z rokami. Zadelati moraš edino nekaj lukenj, pa je. Pokanje zaradi tega ne bo prenehalo, ker poka zaradi nezgorenih bencinskih hlapov v izpuhu. Z večjimi dizami tega tudi ne boš rešil. Jaz sem na svojem dal dizo 196 pa je bilo OK,

sam ne se polpritoževat, da preveč pije.

Si zamenjal obe dizi ali samo glavno, kako veliko dizo je smiselno dati če daš druga izpuha, (koliko je sploh original gor?)?

Koliko ti pa pije sedaj?

Link to comment
Share on other sites

SAS spusti del že zgorenih plinov nazaj pred zgorevalno komoro, služi pa za čistejši izpuh, kar je pri vožnji nesmiselno. Ni potrebno naročevati nobenih posebnih delov, če si spreten z rokami. Zadelati moraš edino nekaj lukenj, pa je. Pokanje zaradi tega ne bo prenehalo, ker poka zaradi nezgorenih bencinskih hlapov v izpuhu. Z večjimi dizami tega tudi ne boš rešil. Jaz sem na svojem dal dizo 196 pa je bilo OK,

sam ne se polpritoževat, da preveč pije.

Si zamenjal obe dizi ali samo glavno, kako veliko dizo je smiselno dati če daš druga izpuha, (koliko je sploh original gor?)?

Koliko ti pa pije sedaj?

Zamenjal sem le glavno dizo, imel sem Akrapota.

Porabe nisem meril nikoli, ker je to nesmiselno(beri: če te boli glava zaradi porabe, rajši prodaj motor, ker je z njim sama zguba)

Trenutna poraba pa je opisana v temi UKRADENI MOTORJI (KTM 660 SMC)

Link to comment
Share on other sites

pomojem da fila, ce svti ful luč ko motor laufa

finta pa je da je kar naenkrat crknil

Daj ga avtoelektričarju stestirat pa če je zanič ga reklamiraj :yes:

Link to comment
Share on other sites

Zamenjal sem le glavno dizo, imel sem Akrapota.

Porabe nisem meril nikoli, ker je to nesmiselno(beri: če te boli glava zaradi porabe, rajši prodaj motor, ker je z njim sama zguba)

Trenutna poraba pa je opisana v temi UKRADENI MOTORJI (KTM 660 SMC)

Sej mene ne skrbi poraba, samo ko si rekel da se poraba dvigne me je firbec matral...

Link to comment
Share on other sites

glede velikosti dize, peljes se s takimi obrati s kerimi se najvec voziš, ugasnes takoj, nic stant gas in pogledas barvo svecke, mora bit prave barve, ce je, je tudi diza prava

Link to comment
Share on other sites

Glede dize...jaz sem dal glavno 155 (original se mi zdi da je bila 145), za prosti tek pa 1.1 (original na mojem 1.2). Namesto naluknjanega stranskega pokrova sem imel snet tisti šnorkelj na vrhu filtra (pod sedežem) in nato s tejpom prekril 1/3 odprtine. Takrat je motor najlepše delal in barva svečke je bila taprava. Izpuh sem imel od SC-ja in drugo S krivino.

Če že sprašuješ o porabi...po tej ''predelavi'' se je ob bistveno ugodnejšem navoru in moči znižala. Pil je od 4,5 (nedeljske relacije) do 6l/100km na terenu. Full blato in skos v prazno pa jasno več.

Edited by lightning
Link to comment
Share on other sites

Glede dize...jaz sem dal glavno 155 (original se mi zdi da je bila 145), za prosti tek pa 1.1 (original na mojem 1.2). Namesto naluknjanega stranskega pokrova sem imel snet tisti šnorkelj na vrhu filtra (pod sedežem) in nato s tejpom prekril 1/3 odprtine. Takrat je motor najlepše delal in barva svečke je bila taprava. Izpuh sem imel od SC-ja in drugo S krivino.

Če že sprašuješ o porabi...po tej ''predelavi'' se je ob bistveno ugodnejšem navoru in moči znižala. Pil je od 4,5 (nedeljske relacije) do 6l/100km na terenu. Full blato in skos v prazno pa jasno več.

O katerem letniku motorja govoriš?

Moj ima original dizo (625SMC) 165, ta mala diza pa je 42, stranski pokrov pa pri SMCju še nisem videl naluknjan, odstrani se samo pokrov prostora kjer je filter (pokrov pod zicem)

Link to comment
Share on other sites

SMC je verjetno mal bolj navit kot pa navaden LC4, poleg tega ima drugačen(FCR) fergazer..

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Živjo!

Zanima me, če se da na LC4 letnik 99 namontirat sprednjo luč od 690 (brez kakega večjega sranja)?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Lep pozdrav..

Ka vidim da ste sami majstri tukaj bi rad nekaj vprašal.. Mam ktmja sicer supermoto l.96 640 lc4.. Pa zadnje čase opažam oziroma slišim tak metalni zvok ki prihaja pod cilindrom na strani ketnice(od odmične gredi..)Me zanima če kdo ve kaj bi mogoče lahko bil vzrok. ležaj motorne gredi? ketnice premal našponane ?

BTW mogoče je to tud normalno jst nism ravno poznavalec teh mašin.. Ga mam zelo malo časa.

Hvala za pomoč.

Link to comment
Share on other sites

Čisto možno, da je veriga ventilov zanič.

Bo treba motor oreng poservisirat, da ti ne bo vse zaružilo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!