Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

Hmm, tko sem jest pršu do majstra za KTMe, češ da neki grozno ruži. Pa se mi je začel smejat, da to je KTM. Vsak dan bolj ruži :whistle:

Če prihaja od tam je lahko res kaj narobe glede na starost. Raje preveri, da ne bo kaj po tleh šlo :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Mehaniku treba, da slisi :(

Pa letnik 96 ni 640 ampak 620 in ima masino z 609 ccm in tudi kasno antivibracijsko gredjo mankota:)

Ce ti je prodan kot 640...so te na...

Link to comment
Share on other sites

ja ja original je 620.. sam :D.. ta motor je imel en kolega in je menjal v njem praktično vse zato se mi zdi čudno da tako ropota.. sej pomoje je normalno sam jst sm preveč navajen dvo ali več cilindrov :D.drgač nima štarterja.. ima pa cilinder od 640.kot sm reku tip je menjal praktično vse...

Link to comment
Share on other sites

Sej jst sm tud na mojmu naredu generalno pa me še zmer sprašujejo če ma KTM suho sklopko..... :whistle:

JP suha je

Link to comment
Share on other sites

kakšne so razlike če primerjamo lc4 690endurco proti enduram kot sta yamaha xt660, honda transalp , varadero ? zanimajo me pospeški, končna, stroški vzdrževanja, vzdržljivost, raje imam čim manj šravbarije pa nebi rad menjaval olja pa batnih obročkov vsakih 100 eur obratovanja:grim

Link to comment
Share on other sites

ja sory zajebal sm :s. v olju je ja... PS: kar se tiče ropotanja.. ali je mogoče da ima utež ki je pri motorni gredi preveč lufta ?...

Link to comment
Share on other sites

kakšne so razlike če primerjamo lc4 690endurco proti enduram kot sta yamaha xt660, honda transalp , varadero ? zanimajo me pospeški, končna, stroški vzdrževanja, vzdržljivost, raje imam čim manj šravbarije pa nebi rad menjaval olja pa batnih obročkov vsakih 100 eur obratovanja:grim

sraubarije bos mu najvec prav na KTM-ju. Seveda pa tud najvec uzitkov, se posebej offroad, Tolk kot je varadero offroad (ne prevec), tolk je lc4 onroad ;) Mogoce bi bilo tole prav: lc4 enduro je namenjen da gres hitro na offroad turah, ne samo da pac prilezez skoz...

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

kakšne so razlike če primerjamo lc4 690endurco proti enduram kot sta yamaha xt660, honda transalp , varadero ? zanimajo me pospeški, končna, stroški vzdrževanja, vzdržljivost, raje imam čim manj šravbarije pa nebi rad menjaval olja pa batnih obročkov vsakih 100 eur obratovanja:grim

Ktm 690e nima prav nič skupnega z ostalimi. 690e se lahko pelje po terenih o katerih lahko ostali našteti le sanjajo, ravno tako pa je vožnja po cesti z njim, v primerjavi z ostalimi, skrajno neudobna (hitrosti nad 100km/h so že pravo mučenje, po kakšni uri ali dveh ti zaradi trdega in neudobnega sedeža "odpade rit"), ampak jaz sem nad njim še vedno navdušen. Končna? Kdo bi vedel (in za kaj hudiča bi jo rabil) 140+ brez problema, za kaj več pa bi moral v fitnes (trdijo da gre preko 170km/h), nekaj takega velja tudi za pospeške, pospešuje toliko, kolikor se lahko obdržiš na njem.

Stroški so relativni, dve leti garancije, kar pomeni, da si prisiljen servisirati pri pooblaščenem serviserju (servis 120€+, interval 5000 km). Po servisni knjigi, kakšni bolj resni posegi niso predvideni (razen nastavljanja ventilov), kako bo dejansko pa bo treba še počakati , ker ga prodajajo manj kot leto in se bodo kakšne skrite napake verjetno pokazale kasneje (upam da še v garanciji).

lp

Franc

Link to comment
Share on other sites

mogoč se ktm po moči in pospešku še najbol približa varaderotu 1000?

Hja, niti ne... Moras vedeti da je 690 pac enovaljnik in ima zato precej poseben karakter.. Ce govorim o mojemu (duke II lc4 640): do 4000 obratov je mal len, pa se rita kot zmesana mula. Od 5.5000 pa do kakih 7500 butne kot nor, pol je pa kar kmalu konec. In pa pozna se, da je pac samo 55KM, cetrta je ze mal lena in od kakih 130 naprej pospeski niso ne vem kaj. Ker imam 100+ kg, se tudi to kar precej pozna. S prvo se vzdigne z lahkoto, z drugo morm pa ze kar fajn cuknt... Ampak kot sem reku, mam 100+ kg :) Prileze do tistih 160-170km (precej pocasi od 150 naprej) in to je pac to. Ker pri 7500-8000 obratih navor kar opazno pade, gre zadeva 150 po ravnem ali pa v kar konkreten klanec... Mislim pa, da je 690 malo bolj kultiviran kot pa 640.

Varadero ma pa pac en liter in dva cilindra, torej trese manj, vlece bolje pod nizkim vrtljaji... lazje za krizarit okoli, pri duku mors skoz mal sklopko stiskat itd, se posebno v mestu... Precej bolj udoben ali bolje receno precej bolj sprosceno ga peljes na izlet itd... Duku nikakor ne pasejo nase omejitve ;) pri 50h druga tuli, 3ja cuka, pri 70 isto med 3jo in 4rto... Varadero tudi brez problema pelje sopotnika in en kup prtljage. Ima pa Varadero tudi 100kg vec... Je cist tako kot je Franc reku: za teren bo 640e super, za cesto malo manj... Mogoce bi ti ustrezal 640 adventure, ali se bolje, njegov naslednik, upam da bo KTM razmislil o 690 Adventure modelu...

Janez

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

ok hvala jvalant pošteno napisano :worship:

No dodal bi se tole: kljub vsemu napisanemu sem zelo zadovoljen z Dukom... Edina resna "zamera" bi bila to. da ni za dolge voznje... Naredim kar precej kilometrov, sem pa malo omejen z prtljago/udobnostjo (mal hrbet boli, mam pa tako ali tako probleme z hrbtom). Veliko kilometrov tudi pomeni precej stroskov za servis. (150e, servisi na 5000km) No pa lohk bi mel lalega konja vec, ali bolje, jaz kakih 30kg manj :) Je tocno to, kot naj bi bil: funbike. 690e ima podoben agregat, kot se slisi od testerjev manj brutalen in bolj uglajen (to ni slabost), tudi mocnejsi in proznejsi. Verjetno eden najboljsih, ce ne kar najboljsi enovaljnik v klasi.

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

ok hvala jvalant pošteno napisano :worship:

No dodal bi se tole: kljub vsemu napisanemu sem zelo zadovoljen z Dukom... Edina resna "zamera" bi bila to. da ni za dolge voznje... Naredim kar precej kilometrov, sem pa malo omejen z prtljago/udobnostjo (mal hrbet boli, mam pa tako ali tako probleme z hrbtom). Ni za avtoceste, te so pa tako ali tako dolgocasne. Vzdrzevanje tudi ni poceni, servis je okrog 150e (oljem filtri, vzmetenje, nastavitev ventilov) vsakih 5000 km. No pa lohk bi mel kakega konja vec, ali bolje, jaz kakih 30kg manj :) Je tocno to, kot naj bi bil: funbike. 690e ima podoben agregat, kot se slisi od testerjev man brutalen in bolj uglajen (to ni slabost), tudi mocnejsi in proznejsi. Verjetno eden najboljsih, ce ne kar najboljsi enovaljnik v klasi.

Link to comment
Share on other sites

No dodal bi se tole: kljub vsemu napisanemu sem zelo zadovoljen z Dukom... Edina resna "zamera" bi bila to. da ni za dolge voznje... Naredim kar precej kilometrov, sem pa malo omejen z prtljago/udobnostjo (mal hrbet boli, mam pa tako ali tako probleme z hrbtom). Ni za avtoceste, te so pa tako ali tako dolgocasne. Vzdrzevanje tudi ni poceni, servis je okrog 150e (oljem filtri, vzmetenje, nastavitev ventilov) vsakih 5000 km. No pa lohk bi mel kakega konja vec, ali bolje, jaz kakih 30kg manj :) Je tocno to, kot naj bi bil: funbike. 690e ima podoben agregat, kot se slisi od testerjev man brutalen in bolj uglajen (to ni slabost), tudi mocnejsi in proznejsi. Verjetno eden najboljsih, ce ne kar najboljsi enovaljnik v klasi.

kolk se pa ti po ravni cesti cca voziš, povprečno

Link to comment
Share on other sites

kolk se pa ti po ravni cesti cca voziš, povprečno

Tam od 120-140, to je od 5000-6000 obratov... Vmes ga tud mal poteram... Ce se morm dalj casa peljat 130 po avtocesti (ce bezim pred dezjem naprimer) dam noge na sovoznikove tacke, pa me porine mal naprej in se ni treba tolk balance oklepat :))

Link to comment
Share on other sites

Kaksne zobnike imas na duku jvalant?

Standardne, razmisljam pa o tem, da bi dal spredaj za en zob manjsega. Pravijo da bolj mehko tece z nizkimi obrati.

Link to comment
Share on other sites

se pravi 17:42? Spredaj manjsi zobnik pomeni kar dost visje obrate, mehko tece z nizkimi obrati? Cisto odvisno od obratov in hitrosti. Bo pa potovalna in koncna kar precej nizja... rabis program za racunat hitrosti (geardata)?

Link to comment
Share on other sites

Standardne, razmisljam pa o tem, da bi dal spredaj za en zob manjsega. Pravijo da bolj mehko tece z nizkimi obrati.

daj zadaj 2 zobnika več, pa bo tut že občutna razlika

Link to comment
Share on other sites

17:40 v 2. končna okrog 110-115km/h

16:40 v 2. končna okrog 90-95km/h

15:40 v 2. končna okrog 80km/h

Motor je pa SMC 625 2006 letnik.

Link to comment
Share on other sites

17:40 v 2. končna okrog 110-115km/h

16:40 v 2. končna okrog 90-95km/h

15:40 v 2. končna okrog 80km/h

Motor je pa SMC 625 2006 letnik.

da gre v 2. tak daleč :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!