Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

Pozdravljeni

zanimam se za ktm 640 lc4, koliko km ste kaj delali z tem motorjem na furo, se pravi kako se da z njim kaj potovat npr 1000 do 2000 km

LP Juš

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni

zanimam se za ktm 640 lc4, koliko km ste kaj delali z tem motorjem na furo, se pravi kako se da z njim kaj potovat npr 1000 do 2000 km

LP Juš

To misliš 2000 km na dan ali v enem tednu? :kva1:

Edited by bambi61
Link to comment
Share on other sites

Sem najprej mislil, da je ena nula več, pol sem se pa skoraj polil s čajem :slap: .

Na to "kilometrino" ti še ketne ni treba mazat.

lp

Franc

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni

zanimam se za ktm 640 lc4, koliko km ste kaj delali z tem motorjem na furo, se pravi kako se da z njim kaj potovat npr 1000 do 2000 km

LP Juš

mene ze po 100km boli rit za pop....softic pac:)

Link to comment
Share on other sites

Ce se ti skoraj prvic vsedes na lc4 in maredis 1000 km in bos z veseljem se narezal narezek za 50 ljudi, ti vsaka cast. Kes bo ta ?

Link to comment
Share on other sites

To misliš 2000 km na dan ali v enem tednu? :kva1:

sm mislu na tedn, npr. 200 do 300 na dan, zanimam me če se da z tem motorjem tudi kej potovat da ni sam za "fjakat".

Lp Juš

Link to comment
Share on other sites

sm mislu na tedn, npr. 200 do 300 na dan, zanimam me če se da z tem motorjem tudi kej potovat da ni sam za "fjakat".

Lp Juš

Da se...motor bo zdržal, samo sedež ni najbol udoben. Če ti to ni problem potem ni panike :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eni, prodajajo na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u se tko vozjo, da sploh nimajo se casa javit na tel

Iscem namrec sm in z elektro start, ce kdo ve za kakega

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mesec nazaj sem kupil Ktm 620 egs sedaj me pa zanima kaj je tale "knof" na uplinjaču. Chok vem da ni ker je na balanci tko da nevem kaj bi lahko bilo drugega.

Drugo kar me zanima je pa, a je normalno da pri temu motorju nad 110-120 dalje začne balanco majat levo-desno da kr mal plešeš po cesti, in pri pospeševanju mam občutek kot da je spreden konc glih komi na tleh pa ne govorim zdej v orng pospešvanju ampak v nežnm da počas dubivaš hitrost, govorim pa v SM predelavi, in se mi zdi da je prejšn lastnik samo feltne zamenju. Da je to mogoče ker je motor premehek?

post-20990-0-50053800-1347897617_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Mesec nazaj sem kupil Ktm 620 egs sedaj me pa zanima kaj je tale "knof" na uplinjaču. Chok vem da ni ker je na balanci tko da nevem kaj bi lahko bilo drugega.

Drugo kar me zanima je pa, a je normalno da pri temu motorju nad 110-120 dalje začne balanco majat levo-desno da kr mal plešeš po cesti, in pri pospeševanju mam občutek kot da je spreden konc glih komi na tleh pa ne govorim zdej v orng pospešvanju ampak v nežnm da počas dubivaš hitrost, govorim pa v SM predelavi, in se mi zdi da je prejšn lastnik samo feltne zamenju. Da je to mogoče ker je motor premehek?

A ni ta knof: uporabis ga pri vziganju ko je motor vroc

To da je mehak pa lahk takoj pogruntas

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dober dan!

Premišljujem o motorju (za a2) do 35kw.

Z čim majnšo porabo.

Kupil bi supermoto in nato zdraven motocross felne.

Mi lahko predlagate kaki ktm?

Starejši letnik od 2003 naprej, ker sem omejeni z denarjem.

 

Lp.

Link to comment
Share on other sites

A ni ta knof: uporabis ga pri vziganju ko je motor vroc

To da je mehak pa lahk takoj pogruntas

kako pa lahko takoj pogruntaš če je premehak?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

kako pa lahko takoj pogruntaš če je premehak?

tko da ga stisnes v ovinek :D teoreticno bi ti moral pri mocnejsem bremzanju fajn pozirat ce imas enduro amortizacijo, medtem ko supermoto ne pozira tolko :)

Link to comment
Share on other sites

tko da ga stisnes v ovinek :D teoreticno bi ti moral pri mocnejsem bremzanju fajn pozirat ce imas enduro amortizacijo, medtem ko supermoto ne pozira tolko :)

aja, to misliš glede amortizerjev? :D jaz sem mislil to mehkobo, ko začne opletati pri 110-120 dalje.. da pač okvir ni dovolj tog za te hitrosti :) ker to opletanje je res odvratno, včasih če imam nahrbtnik, pa da vozim za motorjem, se že pri 100 zvija.. :S

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

aja, to misliš glede amortizerjev? :D jaz sem mislil to mehkobo, ko začne opletati pri 110-120 dalje.. da pač okvir ni dovolj tog za te hitrosti :) ker to opletanje je res odvratno, včasih če imam nahrbtnik, pa da vozim za motorjem, se že pri 100 zvija.. :S

glede okvirja nebi vedu..mojga lahko tudi 140-150 stisnem pa mi nič ne opleta..sem bil prav presenečen nad tem kako lepo gre ko sem ga vzel..kar se tiče voznih lastnosti res nimam kaj rečt, tudi če sva s punco gor gre lepo :)

Link to comment
Share on other sites

Men se he lc4 640sm pri vecjih hitrostoh ce ovinke zvijal k stara mama...

Link to comment
Share on other sites

moje potrebe čez ovinke zadovolji, za moj stil vožnje in moje hitrosti je čisto dovolj :D od vsakega posameznika odvisno najbrž..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

zanima me če ma kdo kakšne izkušnje z ktm lc4 400 egs. Kakšno je vzdrževanje tega motorja, servisi, cena delov, če kaj crkne.

Lp

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pozdravljeni

 

Imam Adventure 640, ampak bom napisal tudi v tej temi, kajti mašina je enaka :).

 

Imam sledeč problem, včeraj sem se malo vozil naokrog, med vožnjo se mi je pojavil čuden kovinski zvok iz motorja :S, kot bi nekaj drselo ob blok motorja ali nekaj podobnega, v glavnem tak čuden kovinski zvok. v prostem teku se ne sliši ničesar ko pa se vrtljaji malo zvišajo pa se že sliši... predvsem ko začne motor vlečt. izpustil sem olje iz motorja, odstranil pokrov sklopke, da vidim če je slučajno tam kaj narobe, ampak vse OK vse na svojem mestu, nikakršnih vidnih nepravilnosti, olje je čisto v nulo, brez kakršnih koli opilkov. pred 300 km sem preventivno menjal popolnoma vse ležaje, semeringe, tesnila, filtre, olje, na novo nastavil ventile, batni obročki in še in še, v glavnem, skoraj generalka, ojnica ni imela niti malo lufta, ter do včeraj je vse laufalo super. Motor ima prevoženih 40.000 km. Vesel bom kakršnega koli nasveta... 

 

Hvala

Edited by Keltek20
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Eno vprašanje. Na  LC4 2001 sta crknili obe luči prednja in zadnja, dolga ko poblendaš dela, žmigovci delajo. Kje so varovalke ? Pod sedežem jih nisem našel tam je samo regler, en rele in še en verjetno rele tak mali.? Hvala za odgovore. 

Edited by Kawl
Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, Kawl pravi:

Eno vprašanje. Na  LC4 2001 sta crknili obe luči prednja in zadnja, dolga ko poblendaš dela, žmigovci delajo. Kje so varovalke ? Pod sedežem jih nisem našel tam je samo regler, en rele in še en verjetno rele tak mali.? Hvala za odgovore. 

Sem že našel, spredaj pod masko.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!