Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

Ni tole že dlakocepljenje?

Ne, vsaj ni bilo misljeno - slutil sem, da gre pac za drag servis in potem to ni zanemarljivo. Nisem se pa hotel zafrkavat, nikakor.

Link to comment
Share on other sites

Ampak kako gre skupaj "Batov in obročkov ali cilindrov ne prodajamo ker za to dejansko ni potrebe" in "po potrebi tudi batne obročke"? :blink: :blink:

Gre za velik servis ali preventivno menjavo na željo stranke ... kupca ... ne prodajamo pa obročkov kar tako, da bi jih menjaval dvakrat na leto, kot nekateri pričakujejo ali govorijo.

2 taktni in 4 taktni motorji se zelo zelo razlikujejo !!!!

Link to comment
Share on other sites

PS : hard enduraši se morajo pridno vozit da jim uspe cca 4.000 km na leto skup spravit ...

točn tko, lani naredu okol 3000km terena, letos mam u planu več km nardit (kdor jih pa 30.000 naštepa je pa zlo car)

PS: to bojo še roke bolele B)

Link to comment
Share on other sites

Ne, vsaj ni bilo misljeno - slutil sem, da gre pac za drag servis in potem to ni zanemarljivo. Nisem se pa hotel zafrkavat, nikakor.

Taka napol generalka te stane po trenutnih cena približno takole :

- set tesnil ( vsa tesnila s semeringi, oringi in tefloni ) ................. cca 25.000,- sit

- delo ( motor iz okvirja, narazen, pranje in sestava ) ................. cca 54.000,- sit

- ležaj glavne gredi ( 2 kom a' 10.000,- ) ..................................... cca 20.000,- sit

- set batnih obročkov ................................................................... cca 12.000,- sit

- ostali potrošni material ( olje, oljni filtri ) .................................... cca 10.000,- sit

kar nanese skupaj ...................................................................... cca 121.000,- sit

Če je drago ali ne presodi sam ... dela je za dober dan ... 10 ur.

Link to comment
Share on other sites

No pa se je javil lastnik EXC ja ... 5ER ... zdravo !

Po 3.000 km čistega terena ... kakšne probleme imaš z motorjem ?

PS : čiščenje ne šteje ... :P B)

Link to comment
Share on other sites

Če bi jest vnaprej računal kolk me bo prišlo vzdrževanje motorja in kaj vse se lahko pokvari,če...pa če... ga vrjetno ne bi nikoli kupil ;) drag je ta šport :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Če je drago ali ne presodi sam ... dela je za dober dan ... 10 ur.

Sploh ni, deluje poceni ... ampak jaz na SXCju ... to je itak surrealisticno, saj sem zacetnik

:blink: TT-Rko ali DR-Zja bi ce ne drugega tudi prej lahko kupil in njuna moc je bolj primerna mojemu (ne)znanju. Zelo verjetno bo SXC (oz. kar ze bo takrat) moral biti drugi motor. <_<

Z onim "eksplozivnim odzivanjem" bi se v kako smreko priheftal :P :P

Super zadeva, samo stanje v denarnici ji se ni kos, znanje pa se manj :(

Link to comment
Share on other sites

No pa se je javil lastnik EXC ja ... 5ER ... zdravo !

Po 3.000 km čistega terena ... kakšne probleme imaš z motorjem ?

PS : čiščenje ne šteje ... :P B)

-redni servis, ne čist točno na 15 ur (menjava olja, olni filter)

-veriga in zobniki

-semeringi v vilcah (sem mal sam kriv, jih nisem pucal)

- pa kašna drobnarija, ki se je zdej ne spomnim

- ja pa zadnič mi je varovalka šla, to sem skakov po kurblu, nisem več navajen ;)

drgač pa bencin pa čiščenje, bencin pa čiščenje... :D pa gume, pa spet gume...

če bo tko naprej bom zadovoln :D

Link to comment
Share on other sites

Bratranec je dal za lamele sklopke z delom na Duke-u prejšnji teden 38ksit (Ike tnx za info). Čeprav motor ni za v to debato pa mislim da nima prav veliko drugačne mašine od LC4.

Ike a lahko še poveš kateri motorji imajo mogoče močnejše sprednje vilice ker bratranec je moral pozimi menjat semeringe v vilicah in čežeju v križu :unsure: sedaj pa mu dela kot urca. Kupil za malo denarja (letnik 98) p aj emoral malo na njega zmetat da se sedaj lepo vozi <_<

Link to comment
Share on other sites

Iz beležnice del na KTM 620 egs-erd letnik 1997

mogoč kaka "malenkost" manjka:

13000 km – pri padcu odlomljena os menjalnika nazaj navarjena(krom) + ojačana z kromastim steblom vijaka

-13,800 Km - MENJAVA ZADNJE GUME PRI PRIBLIŽNO:

METZELER ENDURO 3 -140/18

- 15,800 Km. -MENJAVA OLJA IN OBEH OLJNIH FILTROV PRI

* SHELL ADVANCED ULTRA 4T 15W50* 3,15ksit /L

- MONTAŽA ŠČITNIKOV ZA ROKE _12ksit IN ŠČITA ZA SPODNJI DEL MAŠINE 20ksit

-16,100 Km - MENJAVA SVEČKE PRI ~

NGK DR8EA

- 16,300 Km -MENJAVA POGONSKE VERIGE IN OBEH ZOBNIKOV PRI PRIBLIŽNO

VERIGA REGINA 520

SPREDAJ ORIGINAL 16Z, ZADAJ DVA ZOBA VEČJI 42Z (ORIGINAL 40Z)

- 16,500 Km - STRGANA "GAS ZAJLA" PRI (ZAČASNO POPRAVLJENA ZA NADALJNO VOŽNJO)

- 18,622km -MENJAVA ZADNJIH ZAVORNIH PLOŠČIC PRI, 12.7.2002

SBS street _30 euro

- 18,750km -MENJAVA IGLE VPLINJAČA(K51) _7euro PRI 13.7.2002

19,070km -MENJAVA OBEH GUM PRI, 16.7.2002

METZELER ENDURO 3 140/80/18 _21ksit

METZELER ENDURO 3 90/90/21 _16ksit

- 19,100 km -MENJAVA IGELNE ŠOBE VPLINJAČA (DR268) _6,2euro PRI, 17.7.2002

- ČIŠČENJE POGONSKE VERIGE Z PETROLEJEM PRI 19300km, 20.07.2002

19,777 Km - MENJAVA OLJA IN OBEH OLJNIH FILTROV 24.7.2002

* SHELL ADVANCED ULTRA 4T 15W50* 3,05 ksit /L 2,1l

- pri menjavi olja sta iz mašinke spodaj na vijaku olja padla ven dva kovinska dela kletke ležaja med sklopko in menjalnikom! (neznani gumijasti delci podobni velikemu zmletemu O-ringu v okolici in v protivibracijski gredi)

- 19,777 Km -MENJAVA KROGLIČNEGA LEŽAJA. 52x16x22 /C4 3800 sit brez ddv (MOTOR-JET –ORIGINAL KTM zdaj japan prej bil SKF)

- 19,777 Km -POPRAVILO OKROVA MAGNETA. (navarjenje materiala, nova luknja in navoj za vijak) - kamen odbil uho z navojem ne okrovu

- 19,777 Km. -MONTAŽA DEKOMPRESIJSKE ROČKE IN ZAJLE

- NASTAVLJANJE SESALNIH VENTILOV 19777 Km. –x

19,789 Km

- Snel okrov odmikačev ventilov (v redu)

- Nastavitev sesalnih ventilov –x

-19,817 - QMI DODATEK ptfe engine treatment

-

22,550 km – menjava gum: cross gume 3.10.2002

spredaj MITAS C-13 hard (90/90-21) 7500sit

zadaj MITAS C-04 hard (130/90-18) 7500sit

22,900 km -menjava gas zajle 18.10.2002

23,380 km -“losan” prvi verižnik –teklo olje pri semeringu in obročku za zobnikom (ze en cas los,malo požvečen vijak),lepo očistil,namazal z modrim loctitom in zategnil na 5kg ,dolil cca 0,5l olja

TEŽAVE Z ŽMIGOVCI!! (utripajo kot se jim zdi, najbrž zaradi vode)

~22,700km -MENJAVA ZADNJIH ZAVORNIH PLOŠČIC 24.10.2002

Ramirez parts for racing ~20 euro v Villahu KTM-Suzuki štacuna

MONTAŽA IZPUŠNEGA LONCA OD KTM 620 SC COMPETITION –(Motka)

24,304 km 7.november 2002 menjava olja in obeh oljnih filtrov

+ en požirk QMI

SHELL ADVANCE ULTRA 10W-40 ,

oljna filtra KTM

MENJAVA PREDNJIH ZAVORNIH PLOŠČIC

Gold Fren ceramic-carbon ~22euro

24,690 km žmigovci delajo spet, slab stik nekje pri ali v avtomatu(odprto-našpricano s kontakt sprejem)

24,770 km improvizirana direktna prevezava namesto stikala ročke sklopke. 17.nov.2002

PREMIK IGLE VPLINJAČA z druge zareze odspodaj na prvo odspodaj (igla max vzdignjena)

LEPLENJE NALEPKE na levo stran tanka in POPRAVILO PIKIC z belo bravo

25,240 km – menjava gum: cross 23.12.2002

spredaj MITAS C-13 soft (90/90-21) 7500sit

zadaj MITAS C-04 hard (130/90-18) 7500sit

25,450 km - “zlomil” zadnji desni smernik pri žokanju v kurilnico in vežo (ker je zmrznil &#61516; ) 13.jan.2003

~25,640 km – 25.02.2003 - Po vžigu med ogrevanjem motorja opazil na okenčku pri magnetu, da je olje nekam sumljivo. Zgledalo kot ,da bi bila voda med oljem (na palčki od olja je bilo precej normalno na izgled). Malo kasneje po krajši vožnji se je stvar normalizirala ??? 7.02.2003 –Al pa tud ne, zej ene parkrat malo opazoval pa ne izgleda tolk slabo. Mogoč je takrat tako zgledal zarad sonic, ki je sijalo direct v okenček. Ne vem.

26,080 km – strgana veriga!

menjava verige (Regina 520orh-120,135orh1) 20155 sit, verižnik 42-z 10240 sit, verižnik 16-z 3250 sit, menjava manšete vplinjača 2172 sit, nastavljanje ventilov, čiščenje hladilnikov vode, posode z. filtra, z. filtra, svečke, demontaža zad. dela motorja - 22.marec 2003

testna montaža 9l posode za gorivo, spojler plastik in sedeža od sc620 -(Motka)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vmes zamenjal eno zadnjo žarnico, zamenjati bi moral še eno žarnico opozorilne lučke dolgih luči v "armaturi"

ktm-640lc4-97-bikepics-045414.jpg

men se zdi čist v redu motor, je pa res precej "zloben" in ga je težko lepo počasi peljat, najbrž zaradi -dell orto- vplinjača. ker se z drugimi podobnimi motorji nisem vozil jih ne morem primerjati, se je pa prijatelj en teden režal kot pečen maček, ko je šel z xt600 l96 na sc620sm :o :D :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ne me strašit s takimi zapiski($$$$$)!!!!!Sej vem da je skoraj vse potrošni material ampak vseeno!Zgleda skor tko kot bi se dva dni vozu in nato dva dni šravfu :blink: Če ne je pa še zmeri zakon in ti vrjamem:)Itak da nima nobene zanimive konkurence(razen Huse)!

LP

Link to comment
Share on other sites

cyp, pober žmigavce, sej jih ne nucaš, boš že z roko nakazvou smer zavijanja

a ti QMI kej pomaga? tišja mašina, manjša poraba olja

za kolk km ti služi C-04, lunč pravi da mu jo kar hitr rezira

kako to da si iglo in dizo menjal, dvignjena igla- visoka poraba, a ti v nizkih motor dobro vleče, kakšne barve je svečka

kako maš to olje, sint, delno sint

Link to comment
Share on other sites

D.J.:

QMI, ne vem ,mogoč se noter mal lažje vse skup vrti, pa manj greje. še vedno je glasna mašinka, olja mi ni kuril ne prej, niti zdaj. sklopka pa tudi ne drsi, vsaj očitno ne (je pa pri koncu, bo treba lamele zamenjat).

Prejšnja C-04 mi je držala okol 2700km, zdaj bo pa za kakih 2500km. Trd grob teren, makadam in seveda asfalt jo hitro obrablja sploh na začetku, ko je nova guma in so visoki in ozki štoflci. Bolj se obrablja, večjo površino imajo tako da se od polovice obrabljene gume na dol, da kar lepo tudi po trdem terenu in asfaltu peljat. Včeraj smo šli čez Vršič v Tolmin in čez Sorico in Bohinj nazaj, pa moram rečt, da se je kar presenetljivo dobr ceste držala. Mi je pa prvo gumo C-13(soft) precej pobralo, dobr da so poceni :D .

Iglo in igelno šobo sem menjal zato, ker sta bili obrabljeni od vibracij in je motor precej cukal in se mi pri vožnji po kaki strmini ali močnem zaviranju ugašal. Dvigal in spuščal sem jo, ko sem zamenjal auspuh in "odprl" filter za zrak in sem probaval stvar malo naštelat pa je zdaj kar tako ostalo. Moral bi probat z drugimi dizami (od SC) pa še nisem našel časa za to :( . Poraba je pa zdaj kar velika ja. Motor kar dobro potegne pri nizkih obratih čeprav se pa prava veselica in lambada začne pri srednjih. Svečke zdaj že en čas nisem pogledal, prej je bila tam nekje rjave barve in kar suha brez večjih "usedlin". Izpuh je bil prej belo siv, zdaj pa malo bolj na temno potegne (še zmer dokaj svetlo).

Olje je čist sintetično in kao original za KTMje

lightning:

Saj te ne strašim, se kar precej vozim in niti ne tolk šraufam. Zadnje zavorne ploščice in veriga bi lahko dlje zdržale, če se ne bi vsake toliko časa v kak pesek vkopal.

Link to comment
Share on other sites

A bi se začetnik fentu s tem motorjem?

Ena od mojih moznosti je, da ga ne bi pustil odblokirati in bi ga eno leto vozil s 24kW/33KM, seveda ce to ne skodi motorju. Tako bi mi bilo prihranjeno menjavanje motorjev, ko vendar vem kateri motor mi je cilj (pa mu se nisem dorasel).

Link to comment
Share on other sites

Prejšnja C-04 mi je držala okol 2700km, zdaj bo pa za kakih 2500km. Trd grob teren, makadam in seveda asfalt jo hitro obrablja sploh na začetku, ko je nova guma in so visoki in ozki štoflci. Bolj se obrablja, večjo površino imajo tako da se od polovice obrabljene gume na dol, da kar lepo tudi po trdem terenu in asfaltu peljat. Včeraj smo šli čez Vršič v Tolmin in čez Sorico in Bohinj nazaj, pa moram rečt, da se je kar presenetljivo dobr ceste držala. Mi je pa prvo gumo C-13(soft) precej pobralo, dobr da so poceni :D .

Jest mam že kr nekaj izkušenj C04 in jo bom zamenjal po 1000 km terena, mogoče še prej. Do 500 km super oprijem, do 1000 km tut bo, pol naprej je pa samo matranje po hard terenih, sploh če je mokro. Po cesti in makadamu se pa da tut več km nardit, tko kt pravš.

Za spredej pa probej rajš C11 hard, je bolj za trd teren, C13 je za zelo mehek teren in jo bi na asvaltu res hitr pobral.

Link to comment
Share on other sites

menda to ni dobro za motor, da je tolk zadušen <_<

Motor bi to že prestal brez problemov, samo kako bi se počutil voznik, ki ima na razpolago samo 1 slab cm plina in 'štopl' v izpuhu, pa pravega žrebca pod ritjo ... to je pa drugo vprašanje.

Link to comment
Share on other sites

cypena katere motorje si mel pred tem? A bi se začetnik fentu s tem motorjem?

pred tem sem imel apn4, bt50, avtomatika in apn6. nisem bil kak izkušen motorist(sem se pa z navitim mopedom precej po hosti prevozil), kar tudi še sedaj nisem in tudi še en lep čas ne bom. probaš se peljat svojim izkušnjam in znanju primerno in ne poslušat atrakcij željnega folka, ki si želi videti po zadnjem, prvem kolesu, po luftu, z ušesom po tleh.... pelješ se tako kot se tebi zdi in da. se močno trudim ne pretiravat, kar pa mi ne uspe vedno.

IKE:

kaj je tista kovinska mrežica proti koncu cevi iz izpušnega lonca od SC620 letnik mislim da 98. je to blokada ali spark arrestor ali kaj tretjega?

Link to comment
Share on other sites

Motor bi to že prestal brez problemov, samo kako bi se počutil voznik, ki ima na razpolago samo 1 slab cm plina in 'štopl' v izpuhu, pa pravega žrebca pod ritjo ... to je pa drugo vprašanje.

Ufa, a je tako ocitno? <_< Na KTMovem forumu (ameriskem) so mi zatrdili, da se zadeva zelo lepo pelje, en tip menda z vecjimi motorji prej tudi ni mel izkusenj pa pravi, da se SXC imenitno obnese, ko zamenjas vplinjac, montiras FCR. Menda imajo SXC za ZDA Mikunijev vplinjac ki je za po ravnem fin, nima pa crpalke (?) in ko prides na neraven teren bojda dobis tezave ...

Skratka, naj se ne bi zaradi moci sekiral, samo ne vem a je to ta attitude - "ti kar vzemi XX, ni panike, samo pazi" :D

Link to comment
Share on other sites

IKE:

kaj je tista kovinska mrežica proti koncu cevi iz izpušnega lonca od SC620 letnik mislim da 98. je to blokada ali spark arrestor ali kaj tretjega?

Ne vem točno kaj misliš ... kje je ta mrežica in kako je velika ?

Link to comment
Share on other sites

Ufa, a je tako ocitno? <_< Na KTMovem forumu (ameriskem) so mi zatrdili, da se zadeva zelo lepo pelje, en tip menda z vecjimi motorji prej tudi ni mel izkusenj pa pravi, da se SXC imenitno obnese, ko zamenjas vplinjac, montiras FCR. Menda imajo SXC za ZDA Mikunijev vplinjac ki je za po ravnem fin, nima pa crpalke (?) in ko prides na neraven teren bojda dobis tezave ...

Skratka, naj se ne bi zaradi moci sekiral, samo ne vem a je to ta attitude - "ti kar vzemi XX, ni panike, samo pazi" :D

Motorji so za različna tržišča različno opremljeni !

Žal je SXC zelo temperamenten motor in ni ravno za nežno vožnjo ... sploh ne pod malimi obrati :P

Ko odpreš ročko za plin so pač vsi konji naenkrat pri vratih ... B)

Link to comment
Share on other sites

IKE, v cem pa je potem stos one tovarniske zadusitve na 33KM? Sem opazil, da ima neka Honda SM (nekaj sem bezno videl v Motoristu :D) tudi na zacetku zaduseno moc. Zaradi homologacije? :o V cem je stos tega pocetja? Sploh ce ima tko al tko zadeva digitalen gas 1/0 ... on/off ... <_< :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

cyc, pa kaj se tolko bojiš teh kurčevih konjev!!! vse je v glavi pa v roki..

Hm :) Ma ne vem ... dokler sem hotel met fazerja so mi rekli da se ga da lepo peljat. No, saj imajo prav. Ampak zdaj slisim za motor ki mi je sicer vsec, da te sili v hitro voznjo. Ne deluje mi obetavno <_<

Ceprav moram priznat da me vseeno mika ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!