Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Priporočene objave

IKE, v cem pa je potem stos one tovarniske zadusitve na 33KM? Sem opazil, da ima neka Honda SM (nekaj sem bezno videl v Motoristu :D) tudi na zacetku zaduseno moc. Zaradi homologacije? :o V cem je stos tega pocetja? Sploh ce ima tko al tko zadeva digitalen gas 1/0 ... on/off ... <_< :ph34r:

Problem št. 1 je v emisiji škodljivih plinov in glasnosti izpuhov. Tovarna naredi motor, da ustreza vsem predpisom in je tako tudi homologiran, da ga je moč registrirati in uporabiti v cestnem (rednem) prometu. Ko je kupljen pa izvolijo ... kite za dodelavo, predelavo. Koliko je potem še v skladu s predpisi, ti povedo ob prvem (iz)rednem tehničnem pregledu. Po treh letih greš sam, preje in vmes pa izredno na zahtevo policije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri cenah nebi zgubljal besed, ugodno, sevede... :rolleyes:

če hočeš imeti KTM, ti tudi kaka šrauf žilica ne bo škodovala oz bo zelo koristila tvojmu žepu

to, kar sprašuješ, je menjava volne (polnila) v dušilcu izpuha, verjetno ti jo na KTM srvisu z veseljem porihtajo vsakih 2.500 km..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je potem še v skladu s predpisi, ti povedo ob prvem (iz)rednem tehničnem pregledu. Po treh letih greš sam, preje in vmes pa izredno na zahtevo policije.

Aja tako gre ta stvar? Hear hear ... IKE! Ce odklenes blokado zadeva torej ni vec primerna za tehnicni pregled naredit? :blink: Ceprav dvomim da je v tem stos, ker 640 Enduro imajo dobrih 50KM in niso nic zaduseni, SXC spet ni toliko mocnejsi ko snames blokado? :blink: Mozno pa seveda je <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cyc,

samo snemanje blokade še ne pomeni tega. Na tehničnem poš padel zaradi npr. preveike količine škodljivih plinov v izpuhu ali pa preglasnega izpuha.

Pred časom sem bral precej debel članek (mislim da v Motopulsu) na filozofijo KTMa glede dušitve določenih motorjev. Ne me spraševat, če ga še imam. Prejšnji teden je bila generalka, pa je šlo za Rdeč križ. Povprašaj pa na Motorjet ali se pa zapelji k njim. Sem prepričan, da ti bodo z veseljem vse razložili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo snemanje blokade še ne pomeni tega. Na tehničnem poš padel zaradi npr. preveike količine škodljivih plinov v izpuhu ali pa preglasnega izpuha.

Na Jesenicah pregledujejo samo če ti luči pa žmigovci delajo to je pa tud vse!!

Da bi auspuh pogledal ni govora!! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

1. a full system al samo lonc

2. si kupil nov avspuh

3. vprašaj tistega, ki ti je avspuh prodal, ponavadi pa se samo iglo dvigne za en utor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. a full system al samo lonc

2. si kupil nov avspuh

3. vprašaj tistega, ki ti je avspuh prodal, ponavadi pa se samo iglo dvigne za en utor

Evo. titan cel sistem, nov, že zmontiran.Vsak prav drugač, dizia, filter,nastavit, zamenjat,...

Sej gre dobr, ampak ne vem če je optimalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

optimalnost gledaš po svečki, se pravi da je tapravo izgorevanje/barva svečke

mostiček in elektroda svetlo do temnejše rjave barve, vse okoli pa je črno

ne sme bit cela črna ali bela/svetlo siva

najbolje da pokličeš mojstre v Ivančno in jih vprašaš kakšne so optimalne nastavitve za ta avspuh...za cestno rabo, seveda oz kako so oni nastavili motor, ko so ga dynojet-irali

možno je tudi, da je avspuh uporaben za različne nastavitve, tako original, kot pri specifično prilagojenem fergazarju

najbolj všeč mi je tale vrstica na njihovi strani:

consulting – customer service before and after the point of sale

obrni se na njih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej maš Mikuni fergazer? Pol menjaš glavno dizo, dizo zraka za prosti tek in odpreš stranski pokrov zračnega filtra.

Za točne vrednosti pa res najbolje kontaktirat v Ivančno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mene pa zanima če kdo ve koliko je korak navoja pri vijaku za olje spuščat(13mm).To je tisti ki ima tudi magnetno iglico ...Skratka a imajo ti šravfi za olje spuščat bolj gost navoj ali tako kot običajni??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

problem: pokanje zajl za števec

To je dost znan in razširjen problem.... zakaj tega že serijsko ne zrihtajo? :?

A ne bi bil cenejša digitalna varjanta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav. V petek grem končno po ktm-a lc4, let 2001. Ker sem v službi dobil premestitev cca.oddaljenost 120 km od doma sem razmišljal da bo čez Trojane poleti gužva in bi bilo pametno skočit kdaj tudi z motorjem. Zato vas naprošam da mi svetujete kater zobnike- razmerje prednji-zadnji in gume, ter kakšen nasvet glede vzmetenja. Imam idejo Mitas e-o7.Ker še nimam bogve kakšnih izkušenj glede teh stvari vas prosim za nasvete. LP peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ene mitaske ma en gor na TTjki, ene dvakrat mu je že pru konc mal odnesl-so trde ko kamn sam zdržijo pa tut velik.Mislim da je naredu z zadno 10 al 11 tisočKm.

Če rad zlo uvinke polagaš, ti jih ne bi priporoču, če pa si pazliv turist se ti pa splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da ena tema o tem že obstaja in to prov o KTMu

drugač pa dobrih kompromisov ni,če se boš lepo vozu v službo boš trpel v blatu ali obratno

drugač je pa mitas E-08 čist solidna cestna enduro guma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!