Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

Danes sem kupil Ktm 640 lc4, sive barve, prev.5400 km, odlično ohranjen, letnik 2001.

LP pero

evo ga

evo ga to je to 1.07 mio let 2001, prev 5400km kupil od soseda

Lp peter

post-4-1078782431.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

tako LC4 640 kot SXC me zelo zanimata.na motobumu sem govoril s prodajalcem,da so SXCju raztegnili servisne intervale na 6000km,tako kot navaden LC4.je vzdrževanje še vedno dražje?poraba..?

minus pri sxc-ju je to,da je registriran samo za enega in maš kr nekej opravka da zrihtaš tko,da bo vse po zakonu(homologacija).

kakšna je razlika v vzmetenju?ali sxc zdrži veliko več harda?

kaj je treba zrihtat pri LC4 da ima enako moč kot sxc?

kako je z vibracijami?prebral sem,da ima lc4 veliko antivibracijsko gred,za sxc ne vem

velik plus ima sxc zaradi izgleda in manjše teže,LC4 pa zaradi udobnosti.

no če kdo karkol ve,prosm za info

Link to comment
Share on other sites

SXC ma par cm več hoda in mal trše vzmetenje

SXC ma drug frgazar, auspuh in štelanje predvžiga glede na pozicijo gasa.

Glavna prednost je 17 kg manj. Upoštevaj tudi 3l manjši tank.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Porka k****, sm ole zamenu na LC4 620 l.2000 pa mi pušča ole, in to ornk, na filtru taglavnem-pri stopalki za bremzo.Do zdej mi po menjavi še nikol ni puščalo.Dihtunga je bla nova, tista obična iz kartona, taka je bla tut vedno gor odkar sem ga kupu pa ni blo nobenih težav, je pa res da je na pokrovu za filter, ki se prišraufa na blok motorja, utor v katerega verjetno pride gumijast o-ring.

Zej pa ne vem al nej kupm novo dihtunga, tako ko zej iz kartona, al o-ring al pa nej vse skup raj z silikonom(unim temperaturno obstojnim) namažem.?

any idea?

Lp Zulf

Link to comment
Share on other sites

A ti je motor res tak malo vreden, da bi mu dal dihtungo iz kartona namesto take kot se spodobi?

Moj nasvet: pokliči POOBLAŠČENEGA serviserja, ki je imel že dosti takih motorjev pod svojim šraufncigerom, ali še bolje uvoznika, kjer ti bodo zagotovo pomagali če se le da, pa tudi verjetno nisi edini, ki se mu je to zgodilo .

LP, ElBarto @ Dašenka

Link to comment
Share on other sites

Že vem zakaj pušča, mi Tojnko(TMR) ni dal taprave dihtunge, pa še pod motor je pogledu al je dihtunga al pa o-ring.

Dobr da sem opazu, drgač se ne bi dobr končal, je bla zadna guma čist od ola. :(

Edited by Zulf
Link to comment
Share on other sites

A ti je motor res tak malo vreden, da bi mu dal dihtungo iz kartona namesto take kot se spodobi?

Moj nasvet: pokliči POOBLAŠČENEGA serviserja, ki je imel že dosti takih motorjev pod svojim šraufncigerom, ali še bolje uvoznika, kjer ti bodo zagotovo pomagali če se le da, pa tudi verjetno nisi edini, ki se mu je to zgodilo .

LP, ElBarto @ Dašenka

Zgleda da sm mal prepozn napisu...

Če pa je TMR pooblaščen serviser za KTM, nebi vedu, sam vem da jih prodaja.

Link to comment
Share on other sites

Ja pejd do TMR-ja pa naj ti popravijo, sej niso tko zelo dragi. Men so mojo Cagivo tko dobro zrihtal, da je celo sezono brez najmanjšega problema delala kod urca in to dost boljše in mirneje (so mi ležaje na gredi pa olje menjal). V glavnem, se pri TMR spoznajo na zadevo, pa še pravi filter in tesnilo so mi dali. :D

lp

Rudi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ker je pač edina aktualna tema o KTMih...

Drugo leto mam namen kupin novega 625 SMCja, sem pa prek "treh" ust slišov da pripravljajo novo mašino LC4 za drugo leto.Lahko kdo to potrdi?Bojo spremenil tudi kaj drugega, gištel...?

Če kdo kaj ve?

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Ker je pač edina aktualna tema o KTMih...

Drugo leto mam namen kupin novega 625 SMCja, sem pa prek "treh" ust slišov da pripravljajo novo mašino LC4 za drugo leto.Lahko kdo to potrdi?Bojo spremenil tudi kaj drugega, gištel...?

Če kdo kaj ve?

Hvala

Noben nč ne ve?

Link to comment
Share on other sites

Zaenkrat so zunaj samo slike za SX in EXC modele, kjer so le manjši popravki. Za LC4 mašine se res govori, da bodo nove, vendar nisem zasledil še nobenega podatka. Očitno se res nekaj pripravlja in skrivajo. Malo se bojim da bo namesto fergazerja vbrizg. Upam da (še) ne, je pa vprašanje časa, ker jih jebejo z ekologijo.

Link to comment
Share on other sites

... zaenkrat so zunaj samo slike za SX in EXC modele, kjer so le manjši popravki

... za LC4 mašine se res govori, da bodo nove, vendar nisem zasledil še nobenega podatka

... se bojim da bo namesto fergazerja vbrizg

Zaenkrat ni samo slik ampak so tudi novi '05 modeli 2T - 50 SX, 65 SX in 85 SX, kakor tudi 4T - 450 EXC in 525 EXC že naprodaj v MB v Motor Jetu ...

Za LC4 se govori marsikaj in res ni nobenih podatkov in naj nikogar ne skrbi kakšno revolucionarno odkritje novega agregata, saj so " stari " zelo dobri in edino v ccm so lahko spremembe ...

Za vbrizg ni strahu, ga sedaj prvič montirajo v novega DUKE 990 in ni jim lahko, tako, da na 1 cilinder, nič bat, ga še ne bojo montirali ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Za sm-a:

Kolk mate ketno napeto? Tko ko piše v navodilih al mal bolj?

Se mi zdi da je orginal mal preveč ohlapna, brusi po gumi 150/70, počas moraš gas spuščat če nočš da cuka (jo nateguje-razteguje).

Pa še s servisa je bla bolj napeta kot v navodilih...

Link to comment
Share on other sites

Problem je u tem da je guma kr široka in gre ketna dost bliz. Ko se nagneš na levo pač mal pobrusi. Glede cukanja, motor pr konstantni hitrosti, velki ali mali, ne cuka, ketna tut ni neenakomerna raztegnena. Mogoče se men sm zdi da cuka, upam da je normalno.

Drug problem: Poču mi je disk, na drugem mestu ima pa že razpoko! Poču je od lukne, najbližje zunanjemu delu, navzven. Po 20tkm. To se mi zdi da ni normalno. A se je komu to kdaj zgodil? Mogoče pr dirkanju?

Če ma kdo kašn 320 disk, k poležava... PM

Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

hm a obstaja kak ktm supermoto ki je bolj športen kot LC4 pa da ima glih tolk kil kot exc pa de ni letnik 2005 ampak od 2000-2003

Link to comment
Share on other sites

ja sej to sem razmišljal in gotov bom to naredu,pa se da pol excja z supermoto feltnami vozt ene 100 pa de mašina ne trpi,se prav pod nizkimi obrati,ker ga nočem skoz tiščat po cest k mi je škoda mašine,kak je pa po lastnostih pa tud še ne vem,nejbolj bi blo kerga exc 450 k mende je 525 premočn pa v glavnem se neb tok po cest vozu,če bi mel glih kake prebliske bi kupu supermoto feltne

aja kako je pa kej z vzdrževanjem tega motorja,stroški,registracija

thnx

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!