Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

Mene pa zanima kaj je funkcija stikala za olje, tam dol pri oljnem filtru? Nobene lučke nimam... In če je že komu spustil semering na kurblu.

Lp

Link to comment
Share on other sites

nevem za katero stikalo misliš,bom pogledal.

pri kurblu pa men čist mal solzi,tud kaplja ne...ktm pač :D

Link to comment
Share on other sites

Ike daj jim malo znanja o KTM. :D  Torej Ike tukaj kar nekaj ve pa najbrž še kdo ki kakšno SM voz.

Ti bi kar po AC šel na morje :evil: Še tisti ne gredo pri katerih imajo motorji končno 250+ boš pa ti hodil - le zakaj - da boš videl kako se prjatla(prešerna) znebit na cestnini :twisted: pa še motor boš velik hitrej skuru ker ga boš pod stalnimi obrati vozu 100km+.

Mislim da so te vrste motorji precej garaški in moraš vedno nekaj delat zato AC 150km+ odpade pri njem saj po mojem mnenju.

to je pa res, imam ga sam cez 2 leti, vem pa kako ga lahk hitro unicis

Link to comment
Share on other sites

KTM SC ali po novem SXC se po pričevanju dveh lastnikov zelo grobo odziva na počasno vožnjo, zadeva potrebuje za normalno delovanje gas, drugače pocukava

LC4 pa v vseh režimih delovanja motorja vleče normalno ampak s tem izgubi del tiste brutalnosti

razlika je v fergazarju + liter višja poraba

saj zato je SXC hard

Link to comment
Share on other sites

Ma to stikalo je nek vijak v katerga je zategnjen še en tamal in mislm da dve žici...Kaj bi blo če bi notr pač zategnu en navaden vijak, ker mi svinjsko maže mašino :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ma to stikalo je en vijak v katerem je še en, ki drži dve žički. Zakaj rabi to?!

Najraj bi en navaden vijak not dau da mi ne masti celga bloka :angry:

Link to comment
Share on other sites

booo, sej je možno. Par ljudi je reklo stikalo za olje, ma zdej pa mislm da je prosti tek... MAtr pa lih zato nism kupu husqvarne, k sm mislu da bom meu suh motor :glare:

Link to comment
Share on other sites

če ti dost teče,pol preventivno zamenjej.prvič je grdo,drugič pa ni fino da ti olje šprica po zadnji gumi :xx:

Link to comment
Share on other sites

Stikalo poskušaj odviti z cevnim ključem, (plastika) in poglej če ni samo tesnilo (O ring) poškodovan. Če je ga, zamenjaj in privij nazaj, pa bodi nežen pri privijanju ker hitro poči (votla plastika).

Če še pušča kupi novo ni drago, lahko daš navaden vijak z tesnilom. Sam potem ti ne dela kontrola za prosti tek in varovanje za spuščeno stransko stojalo( če ga imaš)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ta stikala in semering so doma, drug tedn menjava.

AMPAK: Danes mi je spustu mal olja na glavi, pri ketnci. Zgubu je moč, ko sem se malo ustavil in pohladil, je šel normalno, čez par km pa spet isto, kot da bi mu zmankalo bencina, pa ne do konca, samo primankljaj, nič pokašljevanja samo ni šlo tko kot bi moglo. Blo je pa hitro, jap :blush: -supermoto.

No uglavnom, ne mi zdej, da ktm ni za terat, ampak v stilu " Ja, men/frendu se je to zgodilo, ko___in je blo polomljeno___, nardili smo___."

V pričakovanju neprijetnih postov, Uroš

Ps: Se vidi da sm začel manj bremzat

Link to comment
Share on other sites

Že kakšne 2 leti spremljam italijanski motard forum ultramotard.it in moram reči da italijani imajo čisto drugačno mnenje kot vi.Že kot 12 letnik sem dobil motor yamaho dt 50 in od takrat sem menjal kar nekaj motorjev na koncu pa kot študent pristal na rahlo predelanem runnerju 125 na 180cc.Zadeva je res glede stroškov fantastična.Letno naredim nekje 10000 km in menjam valčke jermen in zamenjam olje v prenosih in to je to.Vsake 2 leti pa ploščice in gume.Registracija pa pride 40 k sit.Hvala bogu zdej sem diplomiral in dobil delo za stalno tako da denarja ne manjka.Zdej si delam stanovanje kasneje pa pride supermoto na vrsti.Vglavnem italjani imajo glede smcja res same dobre pripombe vse od 625,640 pa do 660.Servis vsakih 5000 km.In kaj me največ impresionira zelo hvalijo husaberga fs 650e.Mašina se sploh ne kvari edino menjava olja je na vsakih 1000 km ker baje gre notri 1l olja in menjava filtra za olje pa vsake 2000 km spucat filter za zrak...Vglavnem se mu moreš kar posvetiti samo pa mašina zdrži kar dosti in se ne kvari.Isto velja za exc-je pri ktm.mašina zdrži samo moreš non stop zamenjevat olje in pucat filtre. in druge drobne stvari.Dosti Italijanov se odloča za husaberg tudi servisov jih je dosti.Najbližji nam je v Gorici ,Hrvati pa imajo celo 2 v Istri (En je v umagu) Tu pri nas pa je uvoznik sky&sea servisov po sloveniji pa kolkor jaz vem je bolj malo.Tudi motorjev fsjev še nisem videl.En test sem prebral v avtomagazinu in so ga ful pohvalili.Škoda da ktm nima exc 525 supermoto verzijo da se ga da registrirat.(smr 525 z lučmi in možnost registracije).Ker smc-ji so malo težki in visoki glede na konkurenco.Zame bi bil idealen smc 625 ker ima el starter samo če bi imel višino sedeža do 850mm in težo do 120-125 kg.Pa ene 55-60 KM.Trgovino ktm pa imam celo 20 km od hiše servis pa 10 km.Samo vse pa ne moreš imet v življenju.

Link to comment
Share on other sites

mislm da je keč to,da folk tišči LC4-ke do daske,servise pa delajo na 6000,kot pač piše v knjižci... je pa treba vedt,da ob bolj hard vožnji (enduro al pa SM) tud LC4 zahteva mal več... .) mogoč se pa motim :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Po moje se nič ne motiš.Jaz pri mojem menjam olje in filtra na cirka 3500km in zaenkrat vse BP.

Link to comment
Share on other sites

Da "obnovim" temo...

A je kermu endurašu na teškem terenu tko segrelo motor, da se mu je prižgala lučka za temperaturo? Mogoče pa se ni lučka prižgala ampak je slabše vlekel?

Link to comment
Share on other sites

Če se prov spomnm se je enkrat endurašu pržgala na LC4, sam nism pa zihr, bo mogu on puvedat!!

:topic: Aja enduraš a si ga že prdal??

Link to comment
Share on other sites

men se je že prižgala,ene trikrat se mi zdi...pač poletne fure po zaj**** terenih,prva in druga prestava...pustiš mal laufat ventilator oz. se greš mal hitrej zapeljat,pa je.da bi mi pa vodo ven butnu,to pa še ne :)

aja,nism opazil upada moči :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Da "obnovim" temo...

A je kermu endurašu na teškem terenu tko segrelo motor, da se mu je prižgala lučka za temperaturo? Mogoče pa se ni lučka prižgala ampak je slabše vlekel?

ne slabše ne vleče mi pa zakuha vsaj trikrat na hard furi sam ni panike to je dober deciliter vode (nimam bemtilatorja)

Link to comment
Share on other sites

Da "obnovim" temo...

A je kermu endurašu na teškem terenu tko segrelo motor, da se mu je prižgala lučka za temperaturo? Mogoče pa se ni lučka prižgala ampak je slabše vlekel?

Zdravo !

Nisem prebiral ne vem koliko strani nazaj, zato bi bilo dobro če bi lahko navedel podatke ... koliko imaš prevoženih km ? ... kateri letnik je motor ? ... kateri lastnik si ?

Vsekakor se motor ne bi smel pregrevati, povrhu tega pa imaš še prisilno hlajenje ( ventilator ) ki se mora vklopiti kadar hladilna tekočina doseže temperaturo 95 stopinj ... lahko da ti ne dela termostat ventilatorja.

Link to comment
Share on other sites

Da "obnovim" temo...

A je kermu endurašu na teškem terenu tko segrelo motor, da se mu je prižgala lučka za temperaturo? Mogoče pa se ni lučka prižgala ampak je slabše vlekel?

meni se je tudi parkrat lučka prižgala,tudi pozimi enkrat.vodo mi je pa samo takrat vn vrglo,ko sem pozabil ventilator prklopt,drugače pa še nikoli.

sedaj se mi lučka nič več ne prižiga,ker jo ni:) nimam več original števca.

se mi je pa zdelo, da se ta lučka nekam hitro prižiga.

Link to comment
Share on other sites

Kolega ima LC4 hard enduro l.99. Pravi, da če ima "preveč posla" z motorjem na težkem terenu, je standard, da mu kuha. Enake izkušnje imata njegova kolega, eden ima LC4 drugi Yamaho, ne vem kero, ker se ne spoznam na te motorje. . . Vsi zatrjujejo, da ni panike če mal kuha, da je motor narejen za to, sekirajo pa se prav nič .) . so pa aktivni hard enduraši, tud na tekmah jih vidiš.

Jaz se sicer ne strinjam najbolj z njimi, ker če kuha to pomen, da je temp. blizu ali celo preko 100 stC, vsak motor pa je kontruiran tako da ima otimalno del. temp. oz. temp. hladilne tekočine nekje med 80 in 90 stC, ampak . . .

Link to comment
Share on other sites

Jaz se tudi čisto strinjam s tabo Bamato.To nekaj ni v redu če kuha.Vsekakor bi se s kakšnim serviserjem ki je ekspert za X znamko posvetoval.

Jaz sem bil na Maksijevi delavnici in takrat so ventilatorčki delal na polno.

Frenki jaz ti predlagam da ga nehaš srat po motorju dokler se še vse skupaj drži. :lol1:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ga ni hard enduraša, ki se mu lučka za temp. še ni prižgala.Počasno, dolgotrajno lezenje v kakšnem hudem blatu/klancu ali nasploh težkem terenu in ob zunanji visoki temparaturi naredi svoje.Takrat pomaga samo ena malo bolj odprta potka da ga pritisneš(da mal prepiha hladilnika) in lučka takoj ugasne.Pomaga tudi, da motor ugasneš in pustiš kontakt, da dela ventilator.Seveda če imaš dober akumulator :) Če se ti pa to pojavlja zelo pogosto, je pa tudi možno, da je kaj narobe.

Lp in prijetno vožnjo!

Link to comment
Share on other sites

Danes mi je spustu mal olja na glavi, pri ketnci. Ko sem se prec ustavu ni laufal ventilator, ni blo nobene lučke in zunanja temperatura je bla cc25C. Zgubu je moč(se nehal vrtet višje), ko sem se malo ustavil(opazil puščanje) in pohladil, je šel normalno(180(veter v hrbet)), čez 4 km pa spet isto(160), kot da bi mu zmankalo bencina, pa ne do konca, samo primankljaj, nič pokašljevanja samo ni šlo tko kot bi moglo. Blo je pa hitro, jap :blush: -supermoto. Ni bla AC, montiran je najdalši zobniški prenos.

Ps: Se vidi da sm začel manj bremzat

No vesel sm da sm vas piknu in se je cela stran nabrala. Še najbl vesel sm pa Ika!Welcome back!

Motor ma 10tkm (generalna), letnik 01, ventilator dela.

Problem ni v temperaturi ampak, da je zmankal moči, ki se je povrnla in spet zgubila :huh: Zato sm prašu, če je to od temp. odvisno.

Zgublo kompresijo al kako? Svečka je ok in nikjer nobenga znaka, da bi izgubljal hladilno tekočino-zgleda da pušča sam zunaji del dihtunge.

Ike, kako ribajo ktmi?

Link to comment
Share on other sites

Še to: ko se peljem po omejitvah, do 120 recmo, je vse ok, top speed je normalna in ni blo nič olja videt takoj zatem. Da ga nažgem do konca ni praksa, pa še to kar sem ga, sem takoj spustu. Če sm točen trikrat, preden je nastala težava.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!