Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

a je že kdo na LC4-ki meril hitrost s števcem za bicikle? jst sm ga montiral,ker na SM feltnah nimam nastavka za polža...

seveda

sigma bc dela brez problema

in zelo malo odstopa od originalnega števca...

Link to comment
Share on other sites

a je že kdo na LC4-ki meril hitrost s števcem za bicikle? jst sm ga montiral,ker na SM feltnah nimam nastavka za polža... in mi s prenosi 17/42 in zadnjo gumo 150/60-17 pokaže top speed 143km/h,po ravnini brez vetra in s pokončnim sedenjem,ne sklonjen

sicer bi se še zvil,pa nimam srca tiščat enovaljnika

ne skrbet,nism mahnjen na hitrost,čist tko me zanima.drgač se zdej vozim po ravnini 100-120 po tem števcu

probaj z 1 avtom, naj se poleg pelje, al pa kje so one table z radarji

moralo pa bi dobro kazat, ce imas prav nastavljeno, moras dat pravilen premer kolesa, ali ..

Link to comment
Share on other sites

Batzajla...se bova morala skupaj zapeljat ker meni leti 180km/h.No, 160 brez problema(dvignjen).Enkrat je bilo treba probat kolk dejansko gre...drugače je pa 120km/h čisto lepa hitrost.

Edited by Ježek
Link to comment
Share on other sites

Batzajla...se bova morala skupaj zapeljat ker meni leti 180km/h.No, 160 brez problema(dvignjen).Enkrat je bilo treba probat kolk dejansko gre...drugače je pa 120km/h čisto lepa hitrost.

a to pomeni da ga pri 180 dvignes in potem je v luftu do 160 ? :hmm:

imas pa dobre lezaje :grim

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Kako se obnese 640 LC4 Enduro kot supermotard (torej z drugimi kolesi)? Seveda ne za tekmovanja...

Vem, da ima Enduro v primerjavi z SuperMoto verzijo tanjše vilice (48 vs. 43) ter manjši prednji disk (320 vs. 300mm), si pa ne znam predstavljat, koliko se to kaj pozna...

D.

Link to comment
Share on other sites

Za vse, ki si hočete izmerit hitrost priporočam, da si izberete cestni odsek na katerem so postavljene kilometrske oznake (obcestni kamni), v roke vzamete štoparico in si izračunate hitrost. B)

p.s.

Avstrijski policaji vam na podoben način zelo natančno izračunajo vašo trenutno hitrost in presežek veselo zaračunajo. .)

Link to comment
Share on other sites

Kako se obnese 640 LC4 Enduro kot supermotard (torej z drugimi kolesi)? Seveda ne za tekmovanja...

Vem, da ima Enduro v primerjavi z SuperMoto verzijo tanjše vilice (48 vs. 43) ter manjši prednji disk (320 vs. 300mm), si pa ne znam predstavljat, koliko se to kaj pozna...

D.

Čisto v redu se obnese. Disk ni kriza, vzmetenje je pač malo bolj mehko, vendar za turistično vožnjo ni panike. Zategneš do konca pa bo.

Link to comment
Share on other sites

do konca zategnjeno vzmetenje na LC4 enduro letnik 02 je celo trše od serijske nastavitve pri SM 660. tak je tud že pretrd za turistično fijakanje, čez grbine zna bit živčen...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ja pr unmu axlu v kopru so rekl, da ne bo več LC4, pr motorjetu so rekl, da jih ne bo... edin pr habatu se pa še niso zjasnil in čakam da se zjasnijo :glare:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Oj zanima me koliko je razlike v moci/navoru med sxc/smc loncem in navadnim odprtim ala wings/akrapovic.

Sxc lonec je bolj odprt od 640 lonca, koliko je ze tukaj razlike, obcutno al sam glas?

Dosti navadnih lc4 sm videl s temi lazjimi, pa upam da kdo ve...

Ce povecas sxc izpuhu premer(notranja cev), moras isto menjat dize?

Ce das na 640 sxc lonec menjas dize?

Link to comment
Share on other sites

saj lahk preveris ce mu diza ne pase

ce ne pase menjas

po mojem pa bi moral menjat ce je auspuh bolj odprt, saj pa to ni tak problem, pa strosek tudi ne

Link to comment
Share on other sites

Oj zanima me koliko je razlike v moci/navoru med sxc/smc loncem in navadnim odprtim ala wings/akrapovic.

Sxc lonec je bolj odprt od 640 lonca, koliko je ze tukaj razlike, obcutno al sam glas?

Dosti navadnih lc4 sm videl s temi lazjimi, pa upam da kdo ve...

Ce povecas sxc izpuhu premer(notranja cev), moras isto menjat dize?

Ce das na 640 sxc lonec menjas dize?

Sxc izpuhu lahko povečaš premer samo na zaključku, kjer stvar ne gre direktno ven ampak je cev malo zamaknjena in manjšega premera. Če narediš premer isti, kot je po celem loncu in narediš direkt, ropota absolutno preveč za na cesto. Jaz sem si potem naredil še en vložek za na cesto. Odprta cev na koncu je prinesla minimalno razliko pri nizkih obratih.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sicer nevem če se akumulator za KTm in druge motorje kaj razlikuje, ampak jaz sem dal 58€ za Gixxerja, aku pa je zaprtega tipa, če ti kaj pomaga...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Živjo!

Mene zanima ali je možno, da je v olju bencin? Kakšen je lahko vzrok za to? KTM LC4 l.99

jest bi preveril če pipca za bencin čist zapira..mam tut en tak problem vendar ne na motorju..je pa zadeva podobna..

kak mehanik bi kej več vedu..

Link to comment
Share on other sites

se mi je keka cudno zgodlo

sem se peljal najprej cca 1 km, potem je ko sem malo spustil gas je poclo, potem pa cez cca 300 m kot da bi z,anjkalo bencina, odprem rezervo, sam obrati so vseeno sli dol, ne vzge vec, rivam do crpalke, motor ce si kurblal, je vcasih vzgal sam je laufal 2-3 sewc potem pa ugasnil, ali pa se nic ni zgodlo, natankam bencin

nic, odprem spodaj vergazer, malo smeti, vzamem ven svecko, kot nova

potem se parkrat probam

naenkrat motor normalno laufa

sem potem doma vzzel ven membrano in iglo, vse vredu

kaj bi lahko to bilo narobe ?

Link to comment
Share on other sites

se mi je keka cudno zgodlo

sem se peljal najprej cca 1 km, potem je ko sem malo spustil gas je poclo, potem pa cez cca 300 m kot da bi z,anjkalo bencina, odprem rezervo, sam obrati so vseeno sli dol, ne vzge vec, rivam do crpalke, motor ce si kurblal, je vcasih vzgal sam je laufal 2-3 sewc potem pa ugasnil, ali pa se nic ni zgodlo, natankam bencin

nic, odprem spodaj vergazer, malo smeti, vzamem ven svecko, kot nova

potem se parkrat probam

naenkrat motor normalno laufa

sem potem doma vzzel ven membrano in iglo, vse vredu

kaj bi lahko to bilo narobe ?

Mogoce so ble pa za tezave krive smeti v karburatorju...sem pa mel tud sam ze podobne tezave z motorjem pa je bla enkrat kriva svecka, enkrat pa je po pocitku vzgal sam od sebe ...zdj pa nekej 1000km nobenih problemov.... :hmm:

Edited by Fabo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!