Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
urbi

Triumph Speed Four

Recommended Posts

urbi

Zanima me, če ima kdo kaj izkušenj s Triumphom speed four? Na fotki mi zgleda fuuuul noro, pa tudi tehnični podatki so mi všeč (samo 170 kg, dokaj nizek sedež, kar preveč konjev...) B)

Sem namreč bolj žgoljav (170 cm, 60 kg) in mi 230+ kg zverine niso preveč všeč, hkrati pa so mi zakon naked motorji (trenutno nabiram izkušnje na ER5). :ph34r:

Urbi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
Zanima me, če ima kdo kaj izkušenj s Triumphom speed four? Na fotki mi zgleda fuuuul noro, pa tudi tehnični podatki so mi všeč (samo 170 kg, dokaj nizek sedež, kar preveč konjev...) B)

Sem namreč bolj žgoljav (170 cm, 60 kg) in mi 230+ kg zverine niso preveč všeč, hkrati pa so mi zakon naked motorji (trenutno nabiram izkušnje na ER5). :ph34r:

Urbi

Menim, da je predrag za to kar ponuja. Plus, ce ze kej, bi si kupil TRIPLA!

Razmisljaj raje v smeri SV650, Hornet 600, (Pogojno) fazer 600 -> ce te konji vecjih zveri strasijo. Drugac je pa Hornet 900 "samo" 19kg tezja od speed foura in ima kar precej vecji navor. Cena je primerljiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

No....tehnični podatki niso vse :P nekaterim pač ni všeč Hornetka :P ...niti Fazer :D ...in prav je tako....

Če te mika Triumf....Go for it!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ThunderSeb

Motor je v živo noro lep, na dopustu sem ga uspel videt. Malo jih bo, to je plus, nekaj posebnega...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
No....tehnični podatki niso vse :P nekaterim pač ni všeč Hornetka :P ...niti Fazer :D ...in prav je tako....

Če te mika Triumf....Go for it!

Sej nic ne recem... ce bi sledil mojim postom, bi opazil da sem si hotel kupiti speed tripla. In se vedno bi ga rad imel, samo nisem mel zadost denarja. Mislim da poleg tega, da je triple cudovit, tudi skoraj opravici svojo ceno. In mislim, da je speed four ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

zlo lep je speedfour sam jest bi mu pol rajši navadno balanco gor dal tko,kot jo ma triple,drgač sem pa sedel na njemu v Muenchnu in moram rečt,da je kar pravih mer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
urbi
No....tehnični podatki niso vse :P  nekaterim pač ni všeč Hornetka :P ...niti Fazer :D ...in prav je tako....

Če te mika Triumf....Go for it!

Sej nic ne recem... ce bi sledil mojim postom, bi opazil da sem si hotel kupiti speed tripla. In se vedno bi ga rad imel, samo nisem mel zadost denarja. Mislim da poleg tega, da je triple cudovit, tudi skoraj opravici svojo ceno. In mislim, da je speed four ne.

Kolko pa sploh stane speedfour? Na motosvet.com je pod ceno ena sama - (črtica)! :huh:

Pa da nebom zavajal javnosti... nimam glih namena v bližnji prihodnosti motorja kupit. Še lanski nakup ER5 se mi pozna na računu (beriminus) :(

Urbi

Share this post


Link to post
Share on other sites
dave the wave

A je kdo ta motor sploh vozil????? Mene bi zanimale informacije iz prakse. Ce se ne motim pa stane nekaj cez 2 mio.

lp DTW

Edited by dave the wave

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
A je kdo ta motor sploh vozil????? Mene bi zanimale informacije iz prakse. Ce se ne motim pa stane nekaj cez 2 mio.

lp DTW

Ja mal cez 2miljona je. drugace pa je test na motorcycle online. Prvi del lahko preberete zastonj, drugace pa je clanarina 12$ na leto, kar se po mojem tut splaca. Natisnjen test je v reviji motorcyclist, vendar ne vem tocno keri, ker ima moj izvod robycop. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
Ja mal cez 2miljona je.

to pa ni tolk velik ... B) ...

.... ups ... vzamem nazaj ... 600ccm 4 valji ... bljak .... Tripla bi pa imel takoj.

Edited by hotschko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lindau

V prejsnjem motorradu je vzporedni test Speed 4-a in Hornet-ke. Zmagala je Honda. O detajlih pa vec potem ko preberem test. Senisemimelcasapress

V D-landu je efektivna razlika v ceni 1500€.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Dodaj par Ksitov....pa TRIPLA !!!!!!!!

Pesmca!!!!!!!!

Spead4.......to je sam pocen varjanta Tripla!!!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
urbi

Speed triple... 189 kg, 120 KM!!!!??? :huh: :huh: :huh: Hudo! (tudi 2,4 mio sit je hudo :( )

A se kdo spomni, če se je s triplom vozil (po sprednjem kolesu in hkrati še streljal) Tom Cruise v Mision impossible 2? Motor je zgledal glih tak, če me spomin ne vara.

Urbi

Share this post


Link to post
Share on other sites
PEROVIČ
No....tehnični podatki niso vse :P  nekaterim pač ni všeč Hornetka :P ...niti Fazer :D ...in prav je tako....

Če te mika Triumf....Go for it!

Sej nic ne recem... ce bi sledil mojim postom, bi opazil da sem si hotel kupiti speed tripla. In se vedno bi ga rad imel, samo nisem mel zadost denarja. Mislim da poleg tega, da je triple cudovit, tudi skoraj opravici svojo ceno. In mislim, da je speed four ne.

V enem postu si tudi napisal da si hotel kupiti KAWO Z 1000 in da ni vredna tega denarja okrog 2 300 000 sit.Zdaj pa mi prosim povej v čem je Speed triple toliko boljši daje vreden okrog 2.400.000 sit.Shit servisna mreža je sigurno boljša za Kawo,rezervni dele za Kawo je sigurno lažje dobit.Vozil nisem ne enega ne drugega,sem pa si jih v živo zelo dobro ogledal.Zanimivo bi pa bilo dobit v roke primerjalne teste ker jaz mislim da Triumph ni konkurenčen Kawi. Tukaj ne mislim na tehnične podatke ampak v praksi na cesti.

Edited by PEROVIČ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
No....tehnični podatki niso vse :P  nekaterim pač ni všeč Hornetka :P ...niti Fazer :D ...in prav je tako....

Če te mika Triumf....Go for it!

Sej nic ne recem... ce bi sledil mojim postom, bi opazil da sem si hotel kupiti speed tripla. In se vedno bi ga rad imel, samo nisem mel zadost denarja. Mislim da poleg tega, da je triple cudovit, tudi skoraj opravici svojo ceno. In mislim, da je speed four ne.

V enem postu si tudi napisal da si hotel kupiti KAWO Z 1000 in da ni vredna tega denarja okrog 2 300 000 sit.Zdaj pa mi prosim povej v čem je Speed triple toliko boljši daje vreden okrog 2.400.000 sit.Shit servisna mreža je sigurno boljša za Kawo,rezervni dele za Kawo je sigurno lažje dobit.Vozil nisem ne enega ne drugega,sem pa si jih v živo zelo dobro ogledal.Zanimivo bi pa bilo dobit v roke primerjalne teste ker jaz mislim da Triumph ni konkurenčen Kawi.

Pac preber si po netu teste, ce hoces objektivizirat moje subjektivno mnenje. Moji subjektivni argumenti pa so: boljse vozne lastnosti triumpha, cheap izdelava kawasakija, bedni auspuhi kawaskija, legendarnost triumpha. Absolutna legendarnost.

Poleg tega sem napisal, da bi takoj kupil kawasakija, ce bi bil 400.000 (al kolk) cenejsi - tako kot npr. v ameriki, kjer uvazajo tako Triumpha, kot tudi kawasakija, pa je kawasaki tolk cenejsi. Pac, ce je lahko tam bolj cheap, ne vidim, razloga zakaj tukaj ne bi mogel bit. Ce vprasas Jermana (mensezdi mu je tko ime, tm pr domzalah ma servis), ti bo povedal, da se ne kvarjo kej dost triumphi... No ja whatever.

Sploh pa je tu tema o Speed four in se vedno mislim natancno isto. Speed triple zame opravici svojo ceno bolj kot speed four. To da se tebi zdi, da bi moral hvalit Z1000 namesto Speed Tripla pa v bistvu ne spremenijo tega, da je speed four se vedno precenjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave

In potem... dve leti kasneje... se speed four drasticno poceni... :blush:

Dobil sem mejl od g. Jeze, zastopnika za Triumpha v Sloveniji, ki pravi, da bo cena za modelno leto 2005 1.740.000 SIT.

Zvedavi bralec se verjetno sprasuje zakaj za ta denar ne bi raje kupil fazerke... Pa se nekej bi mu ostalo...

Jest bi raje imel triumpha kot fazerko ce ne zaradi nic drugega pa zaradi povsem nastavljivih fedrov spredaj in zadaj (vir: Triumph).

Okusi pa so seveda razlicni. Vemo pa tudi kaj vozim jaz.

post-528-1110914217_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
margo

Baje se itk da pr nas dobit sam crnega, zelenga in rumenga :hmm: .

Modr pa ne obstaja :eek: , prav uvoznik!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave

Ja, barve so vsako leto druge in odvisne od drzave iz katere motor prihaja. Nasi so uvozeni iz Nemcije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

Tale Speed four ima letos res ugodno ceno glede na prejšnja leta in je definitivno zelo dober motor. Moderen caffe racer.

Je pa res, da ne odgovarja vsakemu predvsem zaradi zelo športne drže.

Najbolje bi bilo, če bi lahko vsak motor pred nakupom koliko toliko spobal z testno vožnjo, da vidiš, če ti sploh odgovarja.

Kaj ti pomaga, če ti motor ful dobro zgleda, če se pa ne moreš peljat tako kot bi hotel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
...

Najbolje bi bilo, če bi lahko vsak motor pred nakupom koliko toliko spobal z testno vožnjo, da vidiš, če ti sploh odgovarja.

Kaj ti pomaga, če ti motor ful dobro zgleda, če se pa ne moreš peljat tako kot bi hotel.

Kolikor vem, ima IPSecom registriranega speed four. Za testne voznje. Res je, da naceloma za novinarje, ampak sumim, da ce se pojavis z denarjem lahko iztrzis tudi kako testno voznjo.

Da ne bo pomote, ne delam za IPSecom in moji sumi nikakor ne pomenijo, da lahko na to racunas, dejstvo pa je, da bi jaz v taki poziciji malo poklical g. Jezo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
flero
Kolikor vem, ima IPSecom registriranega speed four. Za testne voznje.

...prav imaš...bolj točno lahko še m2m potrdi, a n?! :P

lp flero

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind

Sam imam TT600, kar je v osnovi Speed four z oklepom. Moje izkusnje z njim so samo pozitivne. Krasen motor z odlicnimi voznimi lastnostmi, dovolj moci, pa se nekaj posebnega si na cesti.

V vsakem primeru, ce si se odlocil za Triumpha ti ne bo nikoli zal!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
....V vsakem primeru, ce si se odlocil za Triumpha ti ne bo nikoli zal!

Zal? Zal? MUAHAHAHA (se vnaprej oproscam :topic:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      Bolj pravilen termin je unisex, pa ženski modeli z rožicami V glavnem za mojo sva vzela unisex škorenj in ker je bila cifra prevelika (40), 38 pa premala sva dokupila vložek, ki zmanjša cifro za pol.
    • Roger G. Jagger
      Zivjo, da mal obudim temo. Je v LJ kaksen serviser, da bi preveril, zakaj zadnja zavora ne grabi, kot bi morala...trse na stisk in pa sila zaviranja je mnogo slabsa (dobr da mi rekuperacija zavira)....! Ce bi pa kdo iz foruma znal in je iz LJ....se pa z veseljem pri njemu oglasim in denarce pustim...   hvala, lp   slika zadnjega diska (tole ni OK)?!
    • Nja
      ja, jaz pa med 40-41 in ponavadi tudi za moškimi modeli pogledam.  Pa tudi to ni ziher  
    • Tedybear
      Nisi razumel. Tvega tisti, ki bo na moji parceli delal nekaj, kar je nesprejemljivo in nezakonito.  Tiste tvoje homo izpade bom preslišal......če bi pa rad o svojih  tovrstnih izkušnjah kaj napisal, pa motoforum še nima primerne teme.
    • smasher
      Mislim da sem v tej temi že parkrat omenil "moredne klasike" torej oživitve staih modelov iz strani kitajcev MASH, Romet, AS, še in še jih je.. To je eden od IT dobavciteljev ki ima vse to in tudi Royale. https://www.royalmotoitalia.it/index.html in Kitajski proizvajalec ki proizvaja tole SOMOTO http://www.somoto.cn/index.php?s=mall  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!