Skoči na vsebino

Shimmy


Thundercat

Priporočene objave

Mimogrede: jaz sem na CBR 600F l.02 menjal pred časom prednjo gumo. Original je bil 120/70, zdaj je 120/65. Motor je s tem dobil precej večjo agilnost v ovinkih in precej lepše pada iz ovinka v ovinek, prav tako pa je ptorebno manj moči za ta proces. Nisem opazil, da bi bil motor na splošno kaj bolj nemiren...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

posnel sem shimmy efekt na mojem fazerju....na motorju sva dva, s kovčkom (50l)....pospešujem do 80 km/h in nato preneham-opazujte balanco.......kaj začne delati balanca je skoraj grozljivo....vozim se po ravni cesti, brez lukenj.... :)

http://rapidshare.de/files/2159570/Shimmy_...azerju.avi.html

video 13 mb, na dnu strani klikni Free in nato počakaj 1,5 minute, nato se na dnu strani pojavi ime fajla: Shimmy na fazerju...klikni in začel se bo download....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja a nisi vidu kaj mu dela balanca? kruto ej, pa zakaj to dela sploh? Tle se verjetno tudi vilce zvijajo mal?

Men so pa na 4-ki (od BTja vilce) take zelo neodzivne, če ih na mestu dam za 0.5cm not sploh ne odskočjo, so kao take počasne, ko pa grem nad 80km/h, tudi na ravni in lepi cesti mi pa skačejo gor pa dol, in me celga predrma, pol si pa niti po ovinkih ne upam it hitro...

Kaj nej nardim? A nej še mal olja natočm al kaj? Gumo sm probal napumpat pa je skor isto sranje

Popravljeno . Popravil DimmniBurek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si pa dost upaš ...  :wacko:

se ne počutim kot da bi se s tem ogrožal.....

čemu panika? kaj naj bi bilo grozljivo?

grozljiv je občutek...ko ti motor zvija....in balance ne smeš spusti z rok

Ja a nisi vidu kaj mu dela balanca? kruto ej, pa zakaj to dela sploh? Tle se verjetno tudi vilce zvijajo mal?

nič nima veze z vilicami...motot je "nov"...preberi začetek teme zakaj to dela....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dimni burek-vilice od bt-ja so dost kvalitetne (marzoci če se ne motm) in ti neb smel tega delat.če te moti,jih nes obnovit,sej ne bo drago...kr tko dolivat olja pa ne :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A bi mi kdo razložil ZAKAJ (ne zaradi česa) do tega pride...isti tip motorja en trese drug ne...zakaj?...v čemu je fora obrabljene gume, kovčka...je to zaradi upora zraka?..in če, zakaj spet samo pri določene letniku istega motorja...kaj ima narejeno narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi mi kdo razložil ZAKAJ (ne zaradi česa) do tega pride...isti tip motorja en trese drug ne...zakaj?...v čemu je fora obrabljene gume, kovčka...je to zaradi upora zraka?..in če, zakaj spet samo pri določene letniku istega motorja...kaj ima narejeno narobe?

Jst sem pri prejsnemu popravil problem z menjavo gume. Pri sedajsnem se efetk pojavi nekje pri 80 km/h, ampak v mejah normale. Guma je stara ze vec kot eno leto. In ker je motor skoz parkiran na stranskem stojalu, se guma pocasi deformira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzroki so lahko:

- tolerance in montaza delov, lezajev itd.

- okvir, gume

- lastnik sam. ce se prevec oklepa balance in ima po tekstilno jakno se lahko nemir, katerega povzroca veter pri voznji, prenese v sistem.

sicer je shimmy "normalen" pojav pri pojemanju hitrosti med ca. 80 in 50 km/h (odvisno od modela), samo intenziteta variira.

BTW "fora obrabljene gume" je v prevozenih kilometrih. guma ni vec "okrogla" ali "konusna" kot je bila v novem stanju, temvec se pojavijo "stopnice" oz. vec in manj obrabljeni deli karkase. oglej si enkrat rabljeno gumo, magari jo prerezi in si potem oglej presek.

kovcek deluje kot air-brake - vecinoma v ravno toliksni meri razbremeni sprednji konec, da se pri visjih hitrostih (spet odvisno od modela, voznika itd.) obcuti kot "plavanje" balance oz. kot shimmy pri pojemanju hitrosti (ne pri zavirnaju).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thundermačk. upam da si zrihtov tole, k si res pogumen če se tko vozeš :)

se ne da zrihtat...dobiš serijsko...rezen ko dam novo gumo sprednjo gor je mir 2000 km..potem pa spet....sej me ne moti...se navadiš

kaj ima narejeno narobe?

nič ni narejeno narobe...pač tako je zaradi razlogov, ki jih je Ice naštel....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že enkrat pisal o tem problemu na svojem ER5...

Zadeva se je pojavila potem, ko sem enkrat padel in je po asfaltu podrsal tudi kufer (top case). Očitno se je s tem malo zvil nosilec in položaj kovčka ni bil več simetričen glede na smer vožnje.

Shimmy se je namreč pojavil samo, če sem imel namontiran kovček.

Najprej me je ful motilo, pol pa sem se navadil. Pa če res ni treba, se ne vozim s kovčkom.

Na vseh servisih so mi povedali, da ni to nič nenavadnega, da naj pač vozim brez kufra, oz. če me zelo moti, naj namontiram blažilec krmila.

LP, Urban

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ata ICE je sicer že vse povedal v stavku ...sicer je shimmy "normalen" pojav pri pojemanju hitrosti med ca. 80 in 50 km/h (odvisno od modela), samo intenziteta variira.....vendar vseeno dodam še moje izkušnje.

Motor fazer 600/2001 (+ Giwi monorack) prve original gume Bridgeston....motor zoprno trese pri pojemku med 80 - 60km/h.

Sledijo nove Dunlop D207 a motor več kot moteče trese in opleta in hoče pobezljati, če bognedaj malce dvigneš obe roki iz krmila (pri višjih ali nižjih hitrostih tega fenomena jasno ni).

Zgodba je identična tudi po menjavi monoracka z wingrackom.

Sledi nov poiskus z Dunlopom tokrat D208 in novo razočaranje shimmyem, ki ne izgine ne glede ali je zadnji kufer zadaj ali ga ni.

Povdarjam, da so bile gume vedno nove, centrirane in tud pritisk sem kontroliral redno. Na osnovi vseh zapisov na tem forumu poiskusim še zadnje.......Tomaža v Elisi prosim, da zategne ležaj v križu krmila in zadeva glede tresenja se vidno izboljša skoraj za 50%.

Presenečenje pa sledi na koncu.....ob zadnji menjavi gum se odločim namreč za Michelin in pilot power spredaj ter pilot road zadaj. Po 2000 prevoženih km se shimmy še ni pojavil iz česar sklepam, da lahko največ za omilitev efekta naredimo z pravilno izbiro gum, saj so očitno nekatere bolj občutljive ali podvržene shimmiju, kar nedvomno izhaja tudi iz raznih testov pnevmatik, kjer Dunlop nikoli ni ravno blestel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm ga mel od 90km/h do 80km/h tresenje je blo ene 3cm na vsaki strani balance-če sm spustu seveda....

Odkar sem zamenjal gumePirelli MT75 6 let stare s prevoženimi 14000km, od tega 9000km samo naravnost je problem skoraj izginil trese čist malo, komaj opazno

Imam pa Dunlop Sportmax

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 2000 prevoženih km se shimmy še ni pojavil iz česar sklepam, da lahko največ za omilitev efekta naredimo z pravilno izbiro gum, saj so očitno nekatere bolj občutljive ali podvržene shimmiju, kar nedvomno izhaja tudi iz raznih testov pnevmatik, kjer Dunlop nikoli ni ravno blestel.

vseeno poročaj kaj se bo z dodatnimi 2000 km-ji spremenilo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi meni je XJR opletala pri hitrosti 160 in več ,ko sem imel gor kufer in sem bil sam..odkar sem namontiral spojler se to ne dogaja več, komot lahko vozim tja do 200 brez da bi opletala...čudna so pota zračnega vrtinčenja :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še moja malenkost.. :OK:

Vozim FZ6-S in se mi to sedaj pojavlja ko mam z gumami dobrih 9000 km.

Prednje kolo res ni več lepo okroglo ampak stopničasto in to je najverjetneje vzrok .)

Pri novih gumah teh tresljajev nisem občutil... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imam kawo Z 750 S. Original gume so bt019(spredaj) in bt012(zadaj). No....pa preidimo k bistvu. Pred 14 dnevi sem predrl zadnjo gumo.....sledil je nakup nove. Nabavil sem bt 020. Danes, sem šel na vožnjo in sem opazil čudne vibracije pri nizkih hitrostih (45 km/h-70km/h), če pa spustim krmilo prične pri 50 km/h vidno in občutno opletati. Čudno se mi zdi, da bi bil shimmy efekt pri isti znamki gum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, mogoče ker maš različne gume, pravijo da ni dobro mešati radialnih(simetrične) z diagonalnimi(asimetrične), sicer nimam pojma kake gume maš gor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno sem mislil, da je Fazer kriv, pa ni. :slap:

S Pilot POWER (2000km) ne trese nič, čisto nič. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam kawo Z 750 S. Original gume so bt019(spredaj) in bt012(zadaj). No....pa preidimo k bistvu. Pred 14 dnevi sem predrl zadnjo gumo.....sledil je nakup nove. Nabavil sem bt 020. Danes, sem šel na vožnjo in sem opazil čudne vibracije pri nizkih hitrostih (45 km/h-70km/h), če pa spustim krmilo prične pri 50 km/h vidno in občutno opletati. Čudno se mi zdi, da bi bil shimmy efekt pri isti znamki gum.

Pozabil sem še dodati, da s prejšnjo zadnjo gumo(bt012) nisem začutil nikakršnih vibracij, shimmiya sploh ni blo. Sej grem danes do vulkanizerja pa bomo še enkrat prčekirali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno sem mislil, da je Fazer kriv, pa ni.  :slap:

S Pilot POWER (2000km) ne trese nič, čisto nič.  :OK:

To sem že vsaj dvakrat poudaril... pa ni nihče verjel.

Welcome to the club. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!