Skoči na vsebino
supermico

Yamaha SR 125

Priporočene objave

supermico    0
supermico

Imam yamaho sr125 pa bi moral mal ventile nastelat. sej to bi se dalo nardit tko z enim domacim mehanikom sam mora vedet kolk morjo bit nastelani(kolk se morjo odpret). a ma slucajno kdo un lastnikov prirocnik za yamaho sr125 l.96 za poslat na mail?

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Avatar    18
Avatar

@supermico

Kupi Haynesov priročnik za SR 125. Na Amazon.uk za 18,5 funtov.
Tukaj link: http://www.amazon.co.uk/Yamaha-Singles-Service-Repair-Manual/dp/1844257665/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1458493686&sr=1-1&keywords=haynes+sr+125

Če bi rad sam šraufal bo tole kar pravšnja reč. Imaš vse razloženo s slikami. Tako sem se sam naučil delati celotne servise (vplinjači, ventili, idr.), ne da bi kaj zajebal.

 

@smasher

Poglej na ebay. Bo bolj enostavno dobit solidno "mašino" z razbitega SR kot vse razstaviti in menjati odmično gred + ventile. Razen če imaš znanje & veselje. In čas:)

Popravljeno . Popravil Avatar

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1355
smasher

imam service manual, in išraufam večino stvari sam samo če bi našel kitajsko kopijo bi malce lahko malo škrtaru, pa ful lepo bi blo če ima una verzija kikstart da to prenesem na mojega.

Odmična gred je smeh na SRju, nima niti drsnih ležajev ne nič, odviješ en vijak in jo vn potegneš z roko, če je motor v TDC.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Avatar    18
Avatar

@smasher

Fino, da je tako preprosta mašina. SR 125 se mi je vedno zdel en tak "budget" in "diy" moped. Na njem pred (pre)veliko leti delal izpit za A. Mogoče si kdaj omislim kakšnega starega za "projekt motor". Če boš menjal odmično gred in ventile, poči kakšno fotko razstavljene mašine sem gor, da bom videl kako izgleda.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1355
smasher

ČE kdo ve za kakšno yamaho SR 125 s celim motorjem, ekstremno poceni naj pove, kak mesec nazaj sta bili 2 na avto net za cca 200€ brez možnosti registracije smao jih zdej niveč. Rabim samo mašino, mislim da je ista kot na TWju in še čem.

 

LP

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1355
smasher

No da se bo lahko kakšen mehanik križal, evo reševanje moje mašine ker nove nisem našel, morda pride kdaj v prihodnosti kakšna kitajska ali pa gre vse skupaj na idnos če bo zaribalo. 

 

Torej zjeban ventil na zgornji strani:

Potem sem dovaril košček inox navojne palice da sem pridobil malce stebla, ker nisem želel preveč pregret stebla z nalaganjem varilne žice (tig)

Do mamutov in nazaj je stolklo za kakšne 2mm tisti košček ki sem ga dodal, zato sem dane skar na sestavljenem motorju v nastalo jamico dodal spet malce inox varilne žice, pa me zanima koliko časa bo zdržal ta materjal konstanto tolčenje. 

No tako se popravi ventil na napačen način

IMG_20160619_222221.jpg

IMG_20170312_163035.jpgIMG_20170312_165402.jpg

Popravljeno . Popravil smasher

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Big Py    663
Big Py

In jest, z rdečo. kul motorček. Morda se mi od takrat dalje všeč razni retro, klasik, kruzer motorji. Takrat so moji vrstniki sanjali o TZR 125, meni je bil pa SR takrat daleč najbolj kul motorček

Popravljeno . Popravil Big Py

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
compaq    181
compaq

No, meni se je sicer zdela grda ko smrt. Tudi TW ni bila ful boljsa. SAnjal sem seveda Cagivo Mito, ali Aprilio RS 125, oce pa je bil drugacnega mnenja in mi kupil TW125 :D. Najprej sem bil razocaran, kmalu pa hvalezen. Z zepnino sem se vozil in vozil, kar pri pregresnih italianih zagotovo ne bi slo.  

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
sesir    5902
sesir
pred 37 minutami, compaq pravi:

No, meni se je sicer zdela grda ko smrt. Tudi TW ni bila ful boljsa. SAnjal sem seveda Cagivo Mito, ali Aprilio RS 125, oce pa je bil drugacnega mnenja in mi kupil TW125 :D. Najprej sem bil razocaran, kmalu pa hvalezen. Z zepnino sem se vozil in vozil, kar pri pregresnih italianih zagotovo ne bi slo.  

Sam kupo rs125...pač bankrot...

Tw200 pa imel en vikend na rent a bike...ubijal tri dni in ubito in razbito vrnil...

Popravljeno . Popravil sesir

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Mtl    1
Mtl

Malo me tale ''grdobica'' zanima in itak imajo vse okrog 40.000km, kar tudi za pregovorno neuničljiv motor ni ravno malo.
Recimo, da bi jo po nakupu rad vozil nekaj let brez težav. Kaj vse bi bilo potrebno preverit/zamenjat, da po servisu lahko rečeš ok, sedaj pa samo še svečke in olje za naslednjih nekaj let.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1355
smasher

Torej motor je res skoraj neuničljiv, pomembno je da je imel vsaj v preteklosti en tolko redne servise. Če vidiš v filtru olja malce opilkov ni strašno, ker pač so določene stvari samo "splash lubed" ne vem kako se reče temu po slo.. Jaz sem si res sam kriv da sem kupil motor v nevoznem stanju ki ni bil dolgo registriran un je bil v malce slabšem stanju. V glavnem ce je predhodni lastnik vsakih par let vsaj menjal olje un naredil servis bi moral motor še dolgo delati, so dovoljene tolerance precej velike v mašini.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1355
smasher

P.s: če jo misliš met kej več kot do trgovine ... poglej se da kdaj po netu dobit kaj kanček močnejšega, analog motors je unel eno yamaho xs 400 (upam da sem si lrav zapomnil model).

Ker za to SR rea piše da ima kao 12konjev, ampak v najbiljših trenutkih ko je bilo vse naštelano sem dobil ven kakšnih realnih 80km\h. Tako da v večini primerov te odprt 50cc dvotakter prešiba. Samo to je največja hiba tega motorja, če bi hila kakšna SR 250 dosegljiva ali kakšen GN 250 je po mojem mnenju dosti bolj uporaben motorček. 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Mtl    1
Mtl

Večinoma bo za skakanje okrog na krajših relacijah, čeprav me preseneča, da potegne le do 80km/h. Vsaj ene 90 sem pričakoval, da bo skočila. Sicer me pa ne moti, če me kakšen 50cc dvotaktnik šibne, so tista leta mimo, ko je bilo to pomembno ;).
Predvsem me zanima vzdrževanje, tako da že vnaprej vem, kaj me čaka.
Sicer bi raje kakšnega Tomosa SM125, ker mi tam ciklistika res popolnoma ustreza, ampak jih enostavno ni za dobit.

PS: Ne iščem pa kaj močnejšega, ker je to potem tudi težje in ni tako manevrirabilno, čeprav izpit za te zadeve imam. Bomo videli, ker dejansko se 125-ke zelo hitro cenovno približajo 250-kam...

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1355
smasher

No, morda gre tudi 90, akpak so prestave precej kratke, tako da že nad 70 precej trese, vsaj moja nad 80 pa se mi je zdelo da bom dobil bat tja nekam med noge.  Za redno vožnjo po mestu torej nekje do 60 je prau prijetno. Če ti paše supermoto in si velik ti bo morda majhna, obvezno probaj pred nakupom. Če ni res nekaj sijajnega po mojem ni vredna več kot 500€, eni so jih na avtonetu oglašali za jurja kar se mi zdi kar nora cena.

Kaj pa kakšna YBR?

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Mtl    1
Mtl

Se strinjam glede cene, na avto.net-u so sicer po tam okrog 800 EUR.

Hm, morda bi tudi YBR-ka prišla v poštev, čeprav sem kot alternative bolj gledal WRX in XT X.

Ta teden je čas, da preverim vse te motorčke v živo;), da vidim katera mi najbolj ustreza...

Popravljeno . Popravil Mtl

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Mtl    1
Mtl

Da zaključim zadevo: sem si ogledal eno SR125 in to je absolutno premajhen motor za mene, poleg tega je bila vsaj tista precej zmahana in pa zadeva ne gre ravno nekam. Po testu še nekaterih alternativ je padla WR125 X, ki je konkretno večji motor (relativno za 125-ke seveda). Škoda ker ni bilo pametne R-ke, ampak ok, bo tudi ta morala biti v  redu. Sedaj pa samo še servis in potem gasa :).

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Mtl    1
Mtl

Je, za po asfaltu je boljši in tudi lepši, ampak bi raje R, ker bo tudi kakšna vožnja po makadamu.
Sem gledal, da bi vzel kombinirane gume (kompromis med cesto in terenom), pa jih v tej dimenziji ni (v homologaciji so le te dimenzije):  110/70/17 in 140/70/17.
Za zadaj se še kaj najde v dimenziji 120/90/17, za spredaj pa nisem našel sprejemljive alternative :(. Bo pač treba pazit takrat.

Drugače pa se pelje fajn, do 80km/h je še ok, potem naprej je mučenje, čeprav prileze do 105 po števcu. Za skakanje okrog bo...
Je pa faracajh, 2,8litra je bil prvi rezervoar, lool.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1355
smasher

evo upanje še živo da poštimam tole kosilnico, malce me skoraj boli kupovat original dele za tako star motor, ma nisem našel alternative, oz. razlika v ceni je bila premajhna. (kopija koštala le 2€ manj)

 

IMG_20171006_142608.jpg

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!