Jump to content

Yamaha SR 125


supermico

Recommended Posts

Imam yamaho sr125 pa bi moral mal ventile nastelat. sej to bi se dalo nardit tko z enim domacim mehanikom sam mora vedet kolk morjo bit nastelani(kolk se morjo odpret). a ma slucajno kdo un lastnikov prirocnik za yamaho sr125 l.96 za poslat na mail?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • smasher

    13

  • Mtl

    5

  • Incubation

    4

  • bajkr88

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Probaj luči ugasnt. Jaz na tak način dobim še cca 10km/h iz Guzzija. Če ti to pomaga imaš švoh iskro  

Z njo sem izpit delu...še maksa sem narisal...

To me je prav nasmejalo to so tiste "italjanske" fore 

Posted Images

dobrodosel na forumu.

z ventilcki se js neb spilu, k ce se sreca kak z batom nardi bum.

nauci se od strokovnjaka preden sam gres kaj delat. pa se nekaj: pri nastavljanju je zelo pomembna FAZA motorja!!

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Je kdo med vami elektricar? :)

Zanima me, v cem je razlika npr. med 50ccm scooterom in vecjimi motori v elektricni napeljavi oz. kako to, da pri vecjih motorjih luc ne utripa v prostem teku in gori vedno enako mocno ne glede na vrtljaje motorja.

Drugo vprasanje: od kod dobi luc pri vecjih motorjih elektriko za delovanje, ce recimo regler in akumulator ne delata? Obstaja kje kako dinamo tako kot pri mopedih in scooterih?

Tretje vprasanje: to pa je v bistvu en problem z yamaho SR 125, ki je povezan na zgornja dva vprasanja. Menjal sem regler (20 jurjev!!), ker mi baje ni polnil akumulatorja. Zdaj pa mi luc gori tak: v prostem teku malo utripa, ceprav ne tak kot pri mopedih. Ko dodam gas, zacne mocneje svetit, ampak ne za dolgo casa, potem pa se na neki meji vrtljajev prelomi in zacne spet malo manj svetit! Je to normalno, da pri visjih vrtljajih MANJ gori?? In kaj bi blo narobe? Pa se to: z starim reglerjem (ki naj ne bi deloval, vsaj tak so rekli na servisu) sem opazil isto tezavo!

Se zadnje vprasanje: novi regler mi polni na malo manj kot 13V. Akumulator je pri vgasnjenem motorju na 12.7 V, torej prakitcno nov. Mi regler polni dovolj? Elektricar mi je rekel, da bi moglo polnit na 14V, tako kot pri avtomobilih.

Link to post
Share on other sites

Še eno vprašanje imam glede mojega motorčka.

Kak se nastavijo ventili? Ma kdo kakšna navodila? V eni drugi temi sem prebral, da lahko sam štelaš ventile, če znaš malo šraufat... :D

Kaj pa napenjanje notranje verige? Lahko tudi to sam naredim ali je nujno na servis peljat?

Namreč motor je kar glasen - ali je treba ventile nastavit ali pa napet verigo, mi je reko serviser.

Do zdaj sem vsako leto nastavljal ventile na servisu, pa se zmeraj razštelajo in se mi zdi brezveze dnar bek metat, če bi lahko to sam naredo.

Hvala za nasvete.

Lp

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

zdravo, men Yamaha sr 125 povzroča težave. Iz motorja se širijo čudni zvoki. Ropota kot kompresor :xx: Ventile sem ekrat že reguliral, zdej me pa zanima če ma še kdo kakšne podobne probleme s svojim motorjem. Mi tudi olje kuri. En frend ma tud sr-ko pa je menjal že vse živo, ležišča od ventilov ipd. En mehanik mi je reku da je mogoče tista ketnica ki pride na pogonsko gred?! ne vem

mislim ga pa popravt pa prodat, pa ko se nabere neki dnara kupm virago... nasveti dobrodošli

Link to post
Share on other sites

Če ti pije olje pomeni da so se obročki tolk stanjšali da gre olje v izgorevalni prostor. Kar pomeni zamenjava obročkov-če ne še kaj drugega. Najbolje da pelješ k enemu dobremu serviserju da ti uštima vse

Pomoje da bo kaka generalka padla...

Link to post
Share on other sites

ni nujno da so obročki, lahko je tudi kaj okoli ventilov (tefloni) ropota pa lahko zaradi slabih dročnikov.

lahko pa ropota tudi zaradi lufta na blajerci, ali pa 'samo' klenka. teško je rečt, odvisno od zvoka...

Link to post
Share on other sites

Olje pije zarad tega ker pride v izgorevalni prostor... In to je posledica slabega tesnjenja med batom in valjem... To nalogo pa naj bi opravljali obroooočkiii :D

Link to post
Share on other sites

Olje pije zarad tega ker pride v izgorevalni prostor... In to je posledica slabega tesnjenja med batom in valjem... To nalogo pa naj bi opravljali obroooočkiii :D

lahko pride tudi iz druge strani, torej iz strani ventilov. v glavi je namreč olje za mazanje ventilov in tam mora biti tudi tesnenje, to nalogo pa opravljajo tefloni

kolk ma pa motor sploh kilometrov?

Edited by zlabo
Link to post
Share on other sites

to je odvisno od tebe!

ce bi bil na tvojem mestu bi se pozanimal koliko prvo pride popravilo ,pa koliko je sploh vreden motor ce se se splaca sploh popravljati ce ne pa bi ga samo naprej prodal :OK:

Link to post
Share on other sites

lej pomoje je bolš da ti prodaš tazga ko je , ker ta motor se bol slabo prodaja, zjebanega bo pa kupil nekdo, ki ga bo potem zrihtal in hotel prodati za več denarja, da bi na njem zaslužil, vendra dvomim da bo komu uspelo

Link to post
Share on other sites
  • 6 years later...

Zdravo...bi mogoče kdo vedel kje se da dobit klučavnico balance...spredaj pri vilicah... za Yamaho Sr 125? Letnik je 91 ampak vrjetno ni tako važno. Ali pa če mogoče kdo ve od katerega drugega motorja bi pasala. Original baje da ni več dobavljiva. Hvala.

Link to post
Share on other sites

Ja, v bistvu ključavnice ni več notri...je treba celo zadevo novo dobit. Mogoče je zaklenu balanco in pol zgubu kluč...samo ugibam... :) Sej da se razumemo...to je tista ključavnica med vilicami...in ne zgornja. Pri Sr-ki zgornja ni za zaklep temveč samo za kontakt.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Kaj tema o yamahi sr še živa? zanima me kdo bi vedel morda ali ceno npr za novo odmično in ventile, oziroma katera kitajska firma kopira njihov motor če bom morda kdaj rabil kakšne kose.

 

LP

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

@supermico

Kupi Haynesov priročnik za SR 125. Na Amazon.uk za 18,5 funtov.
Tukaj link: http://www.amazon.co.uk/Yamaha-Singles-Service-Repair-Manual/dp/1844257665/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1458493686&sr=1-1&keywords=haynes+sr+125

Če bi rad sam šraufal bo tole kar pravšnja reč. Imaš vse razloženo s slikami. Tako sem se sam naučil delati celotne servise (vplinjači, ventili, idr.), ne da bi kaj zajebal.

 

@smasher

Poglej na ebay. Bo bolj enostavno dobit solidno "mašino" z razbitega SR kot vse razstaviti in menjati odmično gred + ventile. Razen če imaš znanje & veselje. In čas:)

Edited by Avatar
Link to post
Share on other sites

imam service manual, in išraufam večino stvari sam samo če bi našel kitajsko kopijo bi malce lahko malo škrtaru, pa ful lepo bi blo če ima una verzija kikstart da to prenesem na mojega.

Odmična gred je smeh na SRju, nima niti drsnih ležajev ne nič, odviješ en vijak in jo vn potegneš z roko, če je motor v TDC.

Link to post
Share on other sites

@smasher

Fino, da je tako preprosta mašina. SR 125 se mi je vedno zdel en tak "budget" in "diy" moped. Na njem pred (pre)veliko leti delal izpit za A. Mogoče si kdaj omislim kakšnega starega za "projekt motor". Če boš menjal odmično gred in ventile, poči kakšno fotko razstavljene mašine sem gor, da bom videl kako izgleda.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!