Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

pred 27 minutami, rookie007 pravi:

izprazni del, ki je nižji in ko kapne, potegne spet novo in tako dokler ne izprazni...

Po moje je ta ventilček od scottoilerja drugače narejen kot ti, ki jih imam.

potegne samo tisto kar je moč potegniti, torej je problem drugje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

potegne samo tisto kar je moč potegniti, torej je problem drugje

Ne vem, jaz si mislim, da potegne, dokler ima kaj, se pravi, dokler je kaj v rezervarčku. Po moje ostane tale ventilček skoz odprt in se tista membrana v njem sploh ne zapre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, rookie007 said:

Bom ga že nekako usposobil, pa če ne, pa liter olja na sezono ni tak hudič! ?

Scotta imam gor že 9 let in letos oreng zajebava, nikoli do zdaj!

Meni se je podobno zgodilo lani konec sezone, najprej ni ven nic priteklo, po malce predrkavanja pa je zacel puscat. Vmes sem na Aliexpressu poskusno nabavil kopijo one Cobrra Nemo za 25 evrov, da jo imam ko cistim in popravljam Scotta. Pa sem zdaj s tem tok zadovoljen, da bo po mojem Scott ostal kar v predalu. Prednost:

- precej lazja montaza, namontiral sem ga pod sopotnikovo tacko

- deluje z obratom pokrovcka kar ustvari pritisk v cevki, tako odpade skrb ali  so v cevki zracni mehurcki pa ono mukotrpno filanje cevke po tem ko se je rezervoar v Scottu spraznil

Minus je smesno mali rezervarcek in pa seveda to da se moras spomnit in pred voznjo zavrtet.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kako veš kolk vrtet? ce gres 100 km vec obratov zavrtis, ce pa samo nekaj km pa samo malo obrnes? al kako je s tem?  ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zgornji sliki je Aliexpres. Jaz imam orginal Cobra nemo 2. Mažem enkrat dnevno na celodnevni furi. Po navodilih se obrne mazalec za pol obrata. Mažem pri vožnji v naseljih, torej pri cca 60km/h. Takrat sem opazil, da najlepše namaže celo verigo. Večja, ko je hitrost več olja odleti v nič. Enako je z avtomatskimi. Sam moraš ugotoviti, kdaj mazati, da je optimalno in najmanj razmeče olje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Rogerg said:

in kako veš kolk vrtet? ce gres 100 km vec obratov zavrtis, ce pa samo nekaj km pa samo malo obrnes? al kako je s tem?  ...

Glej, to dela bolj po principu: "kapneš malo olja na ketno vsakič k startas na pot, pa vmes k se na kavi ustaviš" Tu jih polovica dela disertacije iz čiščenja in mazanja. Ketna ne sme bit suha al pa tok nasrana z mastjo da se ta začne nabirat. Vse ostalo pocnes samo zaradi lepote.

Tako da, ce zavrtiš malo več, bo par kapelj pometalo ven. Jaz uporabljam olje za verige, kok je to 5 evrov za liter, pa se BIO je in so kmetice vesele ko ga s feltne zabriše na solato.

btw. originalno je to miljeno da se namontira na balanco, in potem lahko zavrtiš (kot pravi Lakl) kar med voznjo. Meni je pa ravno fajn to, da sem ga skril pod tačko, kjer se ne vidi preveč, pa še vsega skupaj 20cm je do veriznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, rookie007 pravi:

Ne vem, jaz si mislim, da potegne, dokler ima kaj, se pravi, dokler je kaj v rezervarčku. Po moje ostane tale ventilček skoz odprt in se tista membrana v njem sploh ne zapre...

napačen post sem ti citiral, da ventil ne zapre, iz vilice pa ne more toliko nakapat

ps. pa čas bi bil, da kupiš original in se ne sekiraš več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

napačen post sem ti citiral, da ventil ne zapre, iz vilice pa ne more toliko nakapat

ps. pa čas bi bil, da kupiš original in se ne sekiraš več

Bi kupil, sam najprej bom odkril vzrok napake.

Ne vem, koliko ti je poznan scottoiler, veš kje se fila?

Tale dihalka, ki je na rezervoarčku, gumi čep, lahko, da je že tolk fuč, da pri njem fauš vleče, lahko je ventilček...

http://kbvps.scottoiler.com/article/esystem-troubleshooting.html#leakingatpump

Tole sem zdaj še poskusil. Bi tudi ta čep zasilikoniziral, ampak se le na način, da ga snameš, sme filat scott.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne poznam, se dobi sicer na tubi montažo in pojasnila, ampak ker sem hotel nekaj enostavnega sem vzel Tutoro, ga mam že na 3tjem mopedu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ne poznam, se dobi sicer na tubi montažo in pojasnila, ampak ker sem hotel nekaj enostavnega sem vzel Tutoro, ga mam že na 3tjem mopedu

10 let nazaj, ko sem kupil scotta je bila to, vsaj zame, nekaj novega in ne vem, če se je takrat prodajal, oziroma reklamiral kakšen drugi mazalec in koliko sem dal takrat zanj, ga ne grem metat dol in kupovat nekaj novega...

Verjamem pa, da je tutoro nekje v rangu vsystema, esystem pa stopnico ali dve nad njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Rogerg pravi:

naroču tega kitajca kot je dal link nejc.... iz firbca da vidm kako bo delalo, javim cez dva mesca :D

Sodelavec ima kitajskega-jaz orginal. Imel je težavo, ker mu je olje izteklo po cevki. Slabo zatesnjen nastavek za cevko na spodnji strani ojlerja. Malo teflonskega traku in težava je rešena. Pri kitajskih zadevah tesnila in cevke po navadi hitro razpadejo. Ker je namen, da se montira na krmilo je cevka dolga za najmanj dve montaži.  Tista dva O rinka pa dobiš v vsaki trgovini. Praktično nima kaj za crknit, ker ga sestavljajo dva tesnila, cevka ter dvojna alu posodica.  Mazanja se pa navadiš tako, kot menjalnika. Prvo še gledaš, na števec v kateri prestavi je menjalnik, ko si še “zelen” bajker a potem menjuješ popolnoma rutinsko in na števec ne gledaš več. Tak podobno je z mazanjem z tem ojlerjem. Sam ugotoviš kdaj, koliko, kako pogosto boš naoljil, očistil verigo.... ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja budget oilerja za budget motorje: oddusek oljnih hlapov speljes na verigo. Tako ima neki Anglez. Pogoj - masina mora biti vsaj malo zdihana. Baje, da deluje. :P

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 7. 2019 ob 11:05, Zok pravi:

Ideja budget oilerja za budget motorje: oddusek oljnih hlapov speljes na verigo. Tako ima neki Anglez. Pogoj - masina mora biti vsaj malo zdihana. Baje, da deluje. :P

NSU (Pretis) je imel to že davno narejeno tako in to tovarniško!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
On 7/7/2019 at 7:46 PM, Rogerg said:

naroču tega kitajca kot je dal link nejc.... iz firbca da vidm kako bo delalo, javim cez dva mesca :D

A je ze prsu kitajc? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

A je ze prsu kitajc? 

ne, podaljsek blatnika sm dobu vceri... to pa se kr cakam... pomoje bo ta tedn

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Jaz sem pred cca 11 leti kupil RLS oiler od člana tega foruma po imenu Leteči, ki je sam zasnoval in izdelal mazalec verige. Par let sem se precej vozil, potem pa več let praktično nič. Zdaj sem imel motor na servisu pri 60.000 km in prva veriga še vedno ostaja na motorju. Jaz sem z mazalcem verige zelo zadovoljen. Prihranil mi je precej časa, ker se mi ni bilo treba ukvarjati z verigo pa še praktično en kompleten set verige in verižnikov sem privarčeval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šele dobu kitajsko navlako...je kr trajal... nevem a ga dam prec  na bolho in prodam za 30€... al sprobam kako se bo obnesu :D bomo vidl

IMG_20190823_195838.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Rogerg pravi:

šele dobu kitajsko navlako...je kr trajal... nevem a ga dam prec  na bolho in prodam za 30€... al sprobam kako se bo obnesu :D bomo vidl

IMG_20190823_195838.jpg

Predlagam, da narediš pred montažo probo. Ali1 je imel slabo zatesnjen nastavek kamor pride cevka na ojler. Teflonski trak in dela BP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Snečer pravi:

ko vidim vezice, bi predlagal, kar na bolho :) 

vezice so zihr, to je edina zadeva na mopedu, ki se ne odšraufa ali zlomi :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!