Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Ja, vsak izgovor je dober. Pa se ne gre, da hočem prepričat nekoga ki noče oilerja ali mazat verige. Ma prosim, ne mene prepričevat, da delam škodo ali nekorist. Nekoliko informacij imam, nekaj ljudi in njihovih pričevanj poznam, tako da ja, tudi terenski motorji bodo obdržali oiler. Nenazadnje, včasih preden prideš do malce makedama prevoziš 300km po asfaltu. Da zarad tega ker grem na šoder potem, ne bi mazal verige, bi naredil neumnost.

 

In ker smo že v temi oilerji, bi bilo bolj smiselno debatirat o montažah, namreč ravno terenske mašine imajo oilerje najbolj izpostavljene, ker se gibljejo po terenu, kjer kamen, veja, blato, hitro kaj utrže ali odnese.

Ne vem če je smiselno v tej temi debatirat, zakaj ne. Lahko sicer, mogoče ma kdo slabo izkušnjo z oilerjem, pa bo povedal zakaj ne. Al pa kar smo tudi tule že debatirali, smiselnost investicije, ali res veriga naredi več...

Apriori proti/ne, bi lahko potem čist v vsaki temi pisali, nočem mišelin gum, nočem suzukija, nočem vampov :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, franc pravi:

Glede na zgornje slike (vrsta motorjev) , če boš z 901 rinil v pesek, boš rabil še kaj drugega kot oiler.

lp

901 je za k maši (pa zlo počasi delajo dodatno opremo, niti širše tačke še nisem dobil), 790 pa rine povsod, včasih tudi plava :P oiler še vedno dela in maže.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Precej prašno danes...takole pa maže in puca

 

20220319_140825_HDR.jpg

20220319_141431_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Včeraj je bila veriga zazidana od praha, peska in podobno. Porabil sem cel oiler za 100km.

Danes oprano z vapom z razdalje itak, potegnil s krpo namočeno v petrolej, nato s suho krpo in ekola. Nova veriga 😁

20220330_142730_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

Včeraj je bila veriga zazidana od praha, peska in podobno. Porabil sem cel oiler za 100km.

Danes oprano z vapom z razdalje itak, potegnil s krpo namočeno v petrolej, nato s suho krpo in ekola. Nova veriga 😁

20220330_142730_HDR.jpg

A maš to še prvovgradnjo 

( ČZ )🤔🔧 sam ferbcam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, hribuc pravi:

A maš to še prvovgradnjo 

( ČZ )🤔🔧 sam ferbcam

ja, taka je bila gor, 16kkm, nikol našponana oziroma odšponana , ker je bila oriđiđi preveč zategnjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... pa narobe je obrnjena....

sem reklamiral, pa so mi takoj poslal novo, prav obrnjeno :P

3.thumb.jpg.2f0aa7dca5b0dab5cc1d43e6590fdb39.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 31. 3. 2022 ob 11:33, DAMI34 pravi:

sem reklamiral, pa so mi takoj poslal novo, prav obrnjeno :P

3.thumb.jpg.2f0aa7dca5b0dab5cc1d43e6590fdb39.jpg

 

A nisi opazil? :? So ti kar motor obrnil na glavo.:slap: Poglej napis na verižniku :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MiNa pravi:

A nisi opazil? :? So ti kar motor obrnil na glavo.:slap: Poglej napis na verižniku :kva2:

jah sj...zmer kej narobe obrnejo :P

Važno, da je oiler pokonci :D

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa narocate Tutora? Iz Anglije ti sam 40 flik carine se zravn prbijejo, ceu zur... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zapis na njihovi FB strani. 

Stocklists: https://www.tutorochainoiler.com/pages/tutoro-stockists

Citiraj
WE continue to make efforts towards making buying TUTORO products in the EU as economical as possible despite the inevitable fallout of the UK leaving the EU.
If you are in the EU you can still purchase direct from us but did you know you can also buy from one of our Stockists in the EU?
For instance https://www.nomad-adv.com/ based in the Netherlands has stock and will despatch to any country in the EU with all the import and vat costs already accounted for 😀👍 See our Stockist page on our website for more details.
Ride safe!
Team TUTORO

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, TakeALookAround pravi:

Kje pa narocate Tutora? Iz Anglije ti sam 40 flik carine se zravn prbijejo, ceu zur... 

smo naročal še pred brexitom :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Oiler pro/cons?

Mal gledam in kolebam, a bi ali ne…..! Gledal sem pa Scottoiler V-system….

 

hvala, lp

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prednosti:

1. konstantno mazanje in enakomerno mazanje

2. ker je veriga mazana z oljem, le to odleti tudi stran in je posledično manj lepljenja svinjarije kot na spreje

3. življenska doba verige naj bi bila daljša, pravih testov nisem izvedel, mam pa oilerje na različnih motorjih vsaj nekih 100.000km. Z oem verigo zlahka naredim 40kkm, nekatere so naredile tudi več, menjam pa vedno prej preden je čisto slaba, ker se mi ne da tvegat.

4. brezskrbnost potovanja in manj robe za pakrianje. Torej ne rabiš spreja s sabo. Mam samo 1 dcl olja, kar pa ni nujno saj ga kupiš lahko marsikje.

slabosti:

1. zmontirat moraš zadevo na moped, torej je nekaj dela

2. občasno moraš preveriti rezervarček olja, da ga ni zmanjkalo, pa očistiti dizo (če temu rečemo lahko sploh slabost)

3. začetna investicija, ki je nekje enakovredna 4-5im pixnam spreja.

Drugače pa je jutuba polna informacij: WHY uporabljati oiler, ali prednosti. Pa tudi posamezni proizvajalci imajo na svojih internetnih straneh zapisane trditve za/proti.

 

ps. Če boš na diavela stavil, mal preveri na netu kako imajo drugi, ali se dobijo kaki nosilčki dize na verižnik (3D print), ker diavel ima če se ne motim enojno nihajko in to je huda jeba za montažo, vsaj na KTM SDGT je bila.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zakaj bi bila jeba z montažo šobe?

...enga poznam, ko je v nihajko kar luknjo zvrtal, pa s knipingom prišravfal.... :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

prednosti:

1. konstantno mazanje in enakomerno mazanje

2. ker je veriga mazana z oljem, le to odleti tudi stran in je posledično manj lepljenja svinjarije kot na spreje

3. življenska doba verige naj bi bila daljša, pravih testov nisem izvedel, mam pa oilerje na različnih motorjih vsaj nekih 100.000km. Z oem verigo zlahka naredim 40kkm, nekatere so naredile tudi več, menjam pa vedno prej preden je čisto slaba, ker se mi ne da tvegat.

4. brezskrbnost potovanja in manj robe za pakrianje. Torej ne rabiš spreja s sabo. Mam samo 1 dcl olja, kar pa ni nujno saj ga kupiš lahko marsikje.

slabosti:

1. zmontirat moraš zadevo na moped, torej je nekaj dela

2. občasno moraš preveriti rezervarček olja, da ga ni zmanjkalo, pa očistiti dizo (če temu rečemo lahko sploh slabost)

3. začetna investicija, ki je nekje enakovredna 4-5im pixnam spreja.

Drugače pa je jutuba polna informacij: WHY uporabljati oiler, ali prednosti. Pa tudi posamezni proizvajalci imajo na svojih internetnih straneh zapisane trditve za/proti.

 

ps. Če boš na diavela stavil, mal preveri na netu kako imajo drugi, ali se dobijo kaki nosilčki dize na verižnik (3D print), ker diavel ima če se ne motim enojno nihajko in to je huda jeba za montažo, vsaj na KTM SDGT je bila.

Gledal sem ze na Scottolier uradni strani in za vacum opcijo ni tezav z montazo. Je ventil za vacum (na rabim rezat cevke) in pa oiler gre lahko na ogrodje (cevasto), sam razprsilnik na notranjo stran enojne nihajke….ne bi glih vrtal cez :) :) 

 

9EC8DD50-82AD-45D6-9D9E-79F67FD64D3C.jpeg

3B4A5195-3860-4E2E-8550-B31E3850AB12.jpeg

D86B8E70-3999-48F2-867E-4AD1BFD6D5E2.jpeg

3FB95F01-717F-45BA-AF16-E53F63C25DEA.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ja, to je kul :P

 

pred 59 minutami, Zivnorc pravi:

... zakaj bi bila jeba z montažo šobe?

...enga poznam, ko je v nihajko kar luknjo zvrtal, pa s knipingom prišravfal.... :D 

ja, k ni mogu s cvekom zabit nosilčka :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa mece potem to olje po platiscu, motorju, obleki….? Kaj, 1-2 kapljici na minuto je normalno mazanje? V bistvu maze zobnik (rob) in ne direktno ketne…..?!

Alea Iacta Est 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri enostranski nihajki mi je kar precej svinjalo, se pa zelo enostavno očisti. Lažje kot kakšno lepljivo mast. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, XTR pravi:

Pri enostranski nihajki mi je kar precej svinjalo, se pa zelo enostavno očisti. Lažje kot kakšno lepljivo mast. 

Oprosti moji nevednosti (dober, da ne boli)……zakaj bi na enojni nihajki bolj svinjalo, kot na dvojni……

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Roger G. Jagger pravi:

zakaj bi na enojni nihajki bolj svinjalo, kot na dvojni……

Sem samo dopisal, da se ve na kakšni nihajki je bilo nameščeno. Ne trdim, da je kakšna razlika. Nikakor pa to ni najbolj čist način mazanja verige.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Roger G. Jagger pravi:

Koliko pa mece potem to olje po platiscu, motorju, obleki….? Kaj, 1-2 kapljici na minuto je normalno mazanje? V bistvu maze zobnik (rob) in ne direktno ketne…..?!

Alea Iacta Est 

Zelo različno, ker je odvisno od vrtinčenja zraka, pa gostote olja ki ga staviš. Enostranska na GTju je bila kar pacasta, oziroma po feltni in posledično je še na zavorni disk nosilo. Z900 skoraj nič SX malo, ktm 790 dobesedno "zalivam" z oljem, ker sem veliko na makedamu pa gre samo po feltni ,zaščiti verige in dol se cedi, ko se ustavim (pod prvim vcerižnikom in stabilizatorjem verige zadaj.) Husa ima enak način oilerja in redko olje zaenkrat, ter normalno mazanje, pa umaže skoraj nič.

Kar se mene tiče, zadeve s svinjanjem rešim s krpico ko pridem domov. Feltno obrišem in je čista. tudi ko perem moped se vse lepo odstrani, drgač pa krpica in mal nafte, pa je čisto.

Če mi preveč paca uporabljam poletno olje celo sezono (rdeče). Na adv motorjih, ki rabijo več mazanja in kjer je več svinjarije sem pa na zimskem oziroma modrem, ker mora verigo tudi čistiti.

 

Lokacija mazanja je na verižnik, centrifugalna sila porine olje na zobnike in nato se posledično mažejo valjčki verige.

1-2 kapljice je dovolj, sicer smo pa v tej temi ogromno okrog tega napisali. Dejansko mora biti prst malo masten, če potegneš z njim po verigi. Če je masten pomeni da maže in kdor maže taj vozi :P

 

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Oprosti moji nevednosti (dober, da ne boli)……zakaj bi na enojni nihajki bolj svinjalo, kot na dvojni……

mam enak primer. Očitno tako vrtinči zrak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!