Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Če bi mazal na 150km, bi me to letno stalo cca. 500€! :eek: Potem pa je ceneje SPLOH ne mazat, pa menjat verigo vsakih 10000km.

Kje za :devil: pa imaš ti na BMWju (s 165 konji, da ne bomo pozabili) diferencijal?!?

:devil: ODZADAJ,ČE NEVEŠ ! ! ! ! :OK: :OK:

PS: Saj vem, da misliš na kardan, a vseeno - strokovnjak tvojega kova bi pa že moral ločit med diferencijalom in kardanom... :rolleyes:

Jaz že dobro ločim verjetno :devil: tebe malo muči,nemorem mu reči kupi motor s KARDANOM ni mal smešno!!!!!

Namreč danes skoraj pri vseh motorjih(z dif.) vidiš diferencijal kardana "nevidiš "razen pri kakšnem čoperju,pa še tam vidiš samo osovino brez kardanshega zgloba in ripen(utorov),ki so sestavni del kardanske osovine. :eek: :OK:

Ps.kar se tiče mazanja ketne,če mažeš na 150Km imaš en sprey za ca 3K kil. to je na 15K kil. 5-motul sprejev ca 50 EUR.Nevem kako si ti izračunal desetkratno vsoto. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz že dobro ločim verjetno :devil: tebe malo muči,nemorem mu reči kupi motor s KARDANOM ni mal smešno!!!!!

Namreč danes skoraj pri vseh motorjih(z dif.) vidiš diferencijal kardana "nevidiš "razen pri kakšnem čoperju,pa še tam vidiš samo osovino brez kardanshega zgloba in ripen(utorov),ki so sestavni del kardanske osovine. :eek: :OK:

:slap: Očitno ne veš. kaj je diferencial in čemu služi...

Prenos, uporabljen na mopedih s kardanom, je morda 'podoben', ampak NI diferencial.

Ps.kar se tiče mazanja ketne,če mažeš na 150Km imaš en sprey za ca 3K kil. to je na 15K kil. 5-motul sprejev ca 50 EUR.Nevem kako si ti izračunal desetkratno vsoto. :OK:

1. Ne uporabljam Motula.

2. Delam precej več kot 15k km na leto.

3. Ne verjamem, da imaš en sprej za 20x namazat ketno.

4. Sem namerno malo pretiraval, ker je mazanje verige na 150km čista oslarija.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: Očitno ne veš. kaj je diferencial in čemu služi...

Prenos, uporabljen na mopedih s kardanom, je morda 'podoben', ampak NI diferencial.

1. Ne uporabljam Motula.

2. Delam precej več kot 15k km na leto.

3. Ne verjamem, da imaš en sprej za 20x namazat ketno.

4. Sem namerno malo pretiraval, ker je mazanje verige na 150km čista oslarija.

D.

1.) Sam si kriv,če neveš kaj je dobra roba (z motulom) sigurno mažeš ketno več kot 20X.

2.) Kolk pa 15999 Km,ko boš 5 let star motor prodajal bo imel sigurno samo GARANTIRANO 25K kil.

3.) Lahko mi verjameš sprobal Guča 2006 ca 3500 Km en MOTUL sprej mazal vsakih 150 Km.

4.) Res pretiravaš zato vidim,da je čista OSLARIJA steboj diskutirat.HVALA ZA SODELOVANJE!!!!!!!!!

Ps.O diferencijalu pa me ti sigurno neboš učil,ko je tvoj oče še na roke metal sem jaz diferencijale popravljal.Sam je zgodaj mogu bit v puberteti namreč jaz sem prvi diferencijal popravljal dalnega leta 1962.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps.O diferencijalu pa me ti sigurno neboš učil,ko je tvoj oče še na roke metal sem jaz diferencijale popravljal.Sam je zgodaj mogu bit v puberteti namreč jaz sem prvi diferencijal popravljal dalnega leta 1962.

Malce :topic: vendar je pojem DIFERENCIAL dojemljiv že iz same besede...

Brumer, ki pa je strojni element (multiplikator) bi pa to že moral vedeti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps.O diferencijalu pa me ti sigurno neboš učil,ko je tvoj oče še na roke metal sem jaz diferencijale popravljal.Sam je zgodaj mogu bit v puberteti namreč jaz sem prvi diferencijal popravljal dalnega leta 1962.

:topic:

Ne, res te Danci ne bo učil, ker si prepameten. Jaz tudi ne. Se ne spoznam toliko na tehniko, bolj zaupam tistim, ki se s tem ukvarjajo.

Mimogrede, a bi lahko poklical BMW centralo v Muenchnu in jim razložil, da v vseh navedbah tehničnih podatkov navajajo napačen podatek in naj nemudoma spremenijo kardan v diferencial. Primer je iz podatkov za GS1200.

Motor

Bauart Luft-/ölgekühlter Zweizylinder-Viertakt-Boxermotor, eine Nockenwelle und vier Ventile pro Zylinder, zentrale Ausgleichswelle

Bohrung x Hub 101 mm x 73 mm

Hubraum 1.170 ccm

Nennleistung 72 kW (98 PS) bei 7.000/min

max. Drehmoment 115 Nm bei 5.500/min

Verdichtungsverhältnis 11,0:1

Kraftstoffaufbereitung / Motorsteuerung Elektronische Saugrohreinspritzung/digitales Motormanagement: BMS-K mit Schubabschaltung, Doppelzündung

Abgasreinigung geregelter 3-Wege-Katalysator

Fahrleistung / Verbrauch

Höchstgeschwindigkeit über 200 km/h

Verbrauch auf 100 km bei konst. 90 km/h 4,3 l

Verbrauch auf 100 km bei konst. 120 km/h 5,5 l

Kraftstoffart Superbenzin bleifrei, Oktanzahl 95 (ROZ) ; durch automatische Klopfregelung aber betreibbar bis Mindestoktanzahl 91 (ROZ)

Elektrik

Lichtmaschine Drehstromgenerator 600 W

Batterie 12 V / 14 Ah

Kraftübertragung

Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung, hydraulisch betätigt

Getriebe klauengeschaltetes Sechsgang-Getriebe mit Schrägverzahnung

Sekundärantrieb Kardan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veriga ob rednem vzdrževanju in lepi vožnji drži zelo dolgo. tudi 50.000 km. načeloma p ajo motoristi okoli 30.000 km menjajo. se raztegne. odvisno od same verige in spreya. imel sv 650 in je bila veriga pri 21.000 km skoraj kot nova. je pa kardan pri prenosu zelo uporabna zadeva. Brumer, motor je enosledno vozilo, gnano na zadnje kolo preko verige, jermena ali kardana. motocikler ne rabi diferenciala. :)

Po vseh vaših pametovanjih potem menjaš olje v kardanu OK. Razložite mi sedaj kako se imenjuje zadji del prenosa po vaše (ne diferencijala) Ki je sestavljen iz;ohišja,pogonski pastorek,prirobnice za pričvrstitev zavornega diska in kolesa,ležajev 4-kom,tesnilo(semering 2-kom) itd.logično pa je ker je to enosledno vozilo NEPOTREBUJE : osrednja zobnika za polosovine(planetna zobnika) in stožčaste izravnalne zobnike (satelite) :OK:

Ps:Za točen in hiter odgovor sklopa teh komponent (ki naj nebi bil dif.) se vnaprej zahvaljujem. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej. vem kaj misliš s tem povedati. verjetno nas je večina razumela, da misliš na tisti del na koncu kardanskega jaška, ki zgleda kot ohišje diferenciala. hotel sem samo povedati, da diferencial, kot že sama beseda pove, skrbi za "korekcijo" DVEH neenako se vrtečih polosovin, ki so gnane z eno glavno pogonsko gredjo (kardanom) :OK:

sicer pa smo v temi suzuki v-strom, ki imao za sekundarni prenos verigo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Planeti ,ne sateliti :grrr

Celoten sklop je kardan. Vrteči del je pa kardanska gred...

Potvoje potem privijačiš kolo na kardansko gerd,Bravo nova pogruntacija,prijavi izum. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kaj komplicirate ... scotoiler montiraš in se vsakih 2000-3000k km spomniš pogledat če je kaj olja za dolit ...

srednjeročno je to gotovo najcenejša rešitev ... daljša življenska doba verige in verižnikov, poceni mazalno olje, ni izgube časa za mazanje ... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scottoiler je tudi dolgoročno ena boljših rešitev. Motorji s kardanskim prenosom so večinomer precej dražji.

Brumer, daj ti meni, abervezniku za mehaniko, razloži nekaj. Jaz sem do sedaj živel v veri, da je diferencial sklop, ki se uporablja za prerazdelitev moči. Kam zdaj pri tvojem BMW-ju gre del moči s kardana? A se obrati ne zmanjšujejo z reduktorjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scottoiler je tudi dolgoročno ena boljših rešitev. Motorji s kardanskim prenosom so večinomer precej dražji.

Brumer, daj ti meni, abervezniku za mehaniko, razloži nekaj. Jaz sem do sedaj živel v veri, da je diferencial sklop, ki se uporablja za prerazdelitev moči. Kam zdaj pri tvojem BMW-ju gre del moči s kardana? A se obrati ne zmanjšujejo z reduktorjem?

Obrati se zmanjšejo (reducirajo) samo to ni reduktor ampak do danes kolikor je meni poznano se temu "reduktorju" še vedno reče diferencijal zato ker ima pastorek(tribling)in stožčasti zobnik (telerad),nepotrebuje pa satelitov,planetnika in polosovin, ker je enosledno vozilo.

Samo še nekaj za razlago Npr. če ima diferencijal špero in jo vključiš (to pomeni blokiraš satelite),v tem primiru diferencijal ne opravla več svoje naloge-kako se potlej imenuje KARDAN ALI REDUKTOR. :headbang: jaz bom nehal dlakocepci naj se kunštvajo naprej. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se mu tedaj reče blokirani diferencial .)

Zanimivo se mi zdi, da še nikjer nisem slišal, da bi nekdo sekundarni prenos s kardansko osjo poimenoval diferencial.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potvoje potem privijačiš kolo na kardansko gerd,Bravo nova pogruntacija,prijavi izum. :OK:

To je zraslo na tvojem zelniku :D

-kolo prišravbaš na prirobnico na pestu

-pesto je vležajeno na kardansko ohišje

-pesto je gnano preko zobniške zveze

-pastorek pa je gnan preko kardanske gredi itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako deluje zapora diferenciala(ko ste že pri vseh teh diferencialih in kardanih)

Aja, jest kukr laik v tem nisem tudi še nikoli slišal da bi se temu reklo diferencial. Motor ma kardan :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strogo gledano, je kardan samo vrteča štanga. Pravega diferenciala pa motor nima, samo polovico, recimo.

Potemtakem noben nima prav. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strogo gledano, je kardan samo vrteča štanga. Pravega diferenciala pa motor nima, samo polovico, recimo.

Potemtakem noben nima prav. :D

Še vedno to ni nikakršen diferencial...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kardan lahko najenostavneje povzamete iz kmetijske tehnike, kjer kardanjski sklopi poganjajo razne strojne sklope, pri nekaterih traktorjih prednje pogone, pri kamionih povezujejo menjalnik z diferencialom,,,, bistvo vsega je da kardan omogoča gibljivo zvezo dveh sklopov (pogonskega in gnanega) tudi pod določenim kotom seveda do neke stopnje(ta kot se pri motorju spreminja z nihanjem zadnje nihajke, zato toga zveza ni mogoča), to omogočajo križni zglobi(enojni ali dvojni) na vsakem koncu kardana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klimbra,ti potrebuješ točno to :) .Vsak povprečen šlosar ti to naredi v pol ure :)

Sory zdele sem mal bluznu,sem šele zdal pogruntal,da je prvi post iz 03,tko da je to čist mim,moderatorji metla :?

post-592-1172607238_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer se ne zastopim v tole zadevo, ampak diferencial sigurno nima motor, saj ga ne potrebuje. Ko vem je diferencial potreben ko ima vozilo več koles da moč pravilno porazdeli.

Motor pa ima samo eno pogonsko kolo tako da nevem kaj bi potreboval diferencijal.

Popravte me če ni tako, namreč nisem v tem doma

Aja pa ketno se tud ne maže na 150km :eek:

Jaz jo mažem na 700-1000km pa je čist super. Na 150km jo mažejo na dirkah pa še to ČE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mažem na 500-1000km, pa mislm da kr špila... Samo kaj ko mi vse razpaca po belih feltnah :D Pol pa spet pucat...

Kolk časa je optimalno treba počakat? Ker včasih namažem ko pridem domov, včasih pa sredi fure, vsakič pa obvezno na vročo verigo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!