Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

iskal sem nekaj podobnega scotoilerju, našel sem pro-oiler, belgijska zadeva, ki dozira na podlagi hitrosti in razmer na cesti. Preizkusil ga bom v teh dneh.

Cena je 200€. V kitu dobiš rezervoar, cevke, mini električno pumpo, računalnik za doziranje, dvojno mazalko zobnika in kontaktno škatlico. Deluje tako, da pobira impulze od tahometra (možno je naročiti tudi magnet, če je brzinomer mehanski) in na ta način dozira (pumpa) število kapljic na kilometer. Glede na vremenske razmere in cesto (asfalt, makadam, blato,...) izbiraš eno od prednastavljenih tabel doziranja ali pa si sprogramiraš mazanje. Če odpove signal tahometra, je možno nastaviti število kapljic v določenem času. Skratka, precej fleksibilno.

Montaža je enostavna, paziti je potrebno, da ne pride do elektromagnetne interference, ki zmede doziranje. (EMI je možno testirati). Škatla z računalnikom je vodotesna, montiral sem jo ob instrumentih, ima display ki kaže izbran program doziranja.

Paket sem dobil po pošti v tednu dni, naročil sem ga prek weba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preizkusil sem pro-oiler. Naredil sem cca 250 km, vtisi so:

- najvažnejše, veriga ni suha, torej olje prihaja do verige

- glede na to, da sem verigo pred montažo oilerja temeljito opral, sem v začetku doziral več olja (npr kot v dežju)

- postopno sem zmanjševal doziranje in končal malo pod sredino skale

- veriga je bila na koncu primerno naoljena, mogoče celo malo preveč ,bo treba še zmanjševati doziranje

- veriga skoraj da ni bila ogreta (recimo, da zaradi boljšega mazanja in manj trenja)

- zadnja feltna je bila rahlo posprejana, kar pa ni tragika, saj jo je mogoče z lahkoto obrisati s cunjo (nič več lepljive masti). Če bi bila še guma, je to zanesljiv znak za predoziranost

post-12590-1174255046_thumb.jpg

post-12590-1174255074_thumb.jpg

post-12590-1174255082_thumb.jpg

post-12590-1174255379_thumb.jpg

post-12590-1174255387_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opravičilo za nekaj zmede, naslednjič bo bolje. Prilagam še nekaj fotk, ki prej niso uspele.

Motor je V-Strom 1000, nad akumulatorjem je stikalna škatlica (napajanje, impulzi iz menjalnika, povezava z računalnikom in s pumpico).

Pumpica je nad varovalkami, povezana z rezervoarjem, nameščenim povsem zadaj pod sedežem, in cevko, ki vodi olje na zadnji zobnik. Računalnik je pred krmilom na levi strani. Z njim se izbira režim mazanja, tudi med vožnjo in z njim se programira posebne zahteve.

Mislim, da je koncept doziranja celo preveč precizen, ker na koncu konca vendarle na oko in na otip preverjaš mastnost verige in pomeni ena kapljica na kilometer več ali manj zelo majhno razliko.

post-12590-1174256488_thumb.jpg

post-12590-1174256506_thumb.jpg

post-12590-1174256516_thumb.jpg

post-12590-1174256521_thumb.jpg

post-12590-1174256526_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po sliki sodec se mi zdi (ce so navodila drugacna pozabi to), da sta cevki za dovod olja prevec oddaljeni od verige. normalno bi naj bile namerjene na tocko kjer se veriga in veriznik stikata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res bi lahko bilo bližje a mislim, da s tem ne bo težav, ker centrifugalna sila odnese olje na verigo ...

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res bi lahko bilo bližje a mislim, da s tem ne bo težav, ker centrifugalna sila odnese olje na verigo ...

Hotschko, ali ti uporabljaš na Mark7 običajen injektor ali mogoče dual injektor?

Sam sem zadevo namontiral, dual-a pa še čakam, pa malo firbcam. Reč je zanimiva in sem zelo navdušen in seveda kar važen, da mi je to uspelo nekako namestiti. Ko pride dvojni injektor, zadevo zaključim in gremo na cesto!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po sliki sodec se mi zdi (ce so navodila drugacna pozabi to), da sta cevki za dovod olja prevec oddaljeni od verige. normalno bi naj bile namerjene na tocko kjer se veriga in veriznik stikata.

V navodilih je poudarek le na tem, da se morata cevčici DITIKATI verižnika. Pri novi verziji sta cevčici bistveno krajši, da je možna natančnejša nastavitev. Sama izvedba cevčic (nozzle) je taka, da se malenkostno giblje levo-desno, gor-dol pa se nastavi in zategne na fiksno. S tem je doseženo, da prileganje na verižnik, četudi malo opleta. Pomembno je tudi, da je verižnik pred montažo sistema čist, da v cevčice (pri vožnji nazaj) ne vdre mast in jo zamaši.

Več o tem na njihovi strani www.pro-oiler.com v galeriji, kjer je za večino modelov prikazan način montaže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res izčrpno poročilo. Kot vidim zna biti tale mazač precej dober nakup.

Sam imam sicer škota toda tole je še en rang višje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotschko, ali ti uporabljaš na Mark7 običajen injektor ali mogoče dual injektor?

Sam sem zadevo namontiral, dual-a pa še čakam, pa malo firbcam. Reč je zanimiva in sem zelo navdušen in seveda kar važen, da mi je to uspelo nekako namestiti. Ko pride dvojni injektor, zadevo zaključim in gremo na cesto!

LP

na Multistrado dualinjektor ne gre, ker ga ketna prej ali slej dol sesuje ... imam pa narejeno tako, da kaplja na sredino verige in ne na verižnik.

Sicer pa Dualinjector vsekakor priporočam, ker je mazanje z manj olja bolj učinkovito in bi ga na Monstra 1000 skoraj montiral, če ga nebi prej prodal B)

h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... imam pa narejeno tako, da kaplja na sredino verige in ne na verižnik....

:OK: Hvala za dobrodošlo informacijo iz prakse. Nekaj namreč nameravam spacati iz materiala, ki mi bo ostal za mazanje verige na TW-jčku.

Še nekaj te prosim. Povej mi glede tiste daljše trše debelejše bele cevke, ki je na koncu pred injektorjem. Ali se tisto lahko prereže in skrajša? Kako je narejeno na stikih na obeh straneh?

In pa še to. Zraven je rezervna cevka - injektor, na koncu poševno odrezana in na drugem segreta v bunkico. Pa se mi zdi da je iz istega materiala kot cevka za povezavo podtlaka. Kaj misliš, je isto. Lahko višek podtlačne cevke uporabim za injektor?

Saj verjetno v navodilih marsikaj od tega piše. A kaj ko ob nemščini (naročeno iz Luisa - Pujsa) dobim ošpice in pege pred očmi. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj te prosim. Povej mi glede tiste daljše trše debelejše bele cevke, ki je na koncu pred injektorjem. Ali se tisto lahko prereže in skrajša? Kako je narejeno na stikih na obeh straneh?

tukile si me malo zgubu, ker sem že malo pozabui kako točno kak kos zgleda ... v principu lahko čaraš kakor ti paše samo da je na koncu vse povezano, da zadeva deluje in med vožnjo ne pade dol.

In pa še to. Zraven je rezervna cevka - injektor, na koncu poševno odrezana in na drugem segreta v bunkico. Pa se mi zdi da je iz istega materiala kot cevka za povezavo podtlaka. Kaj misliš, je isto. Lahko višek podtlačne cevke uporabim za injektor?

da ... to je ista cevka.

Saj verjetno v navodilih marsikaj od tega piše. A kaj ko ob nemščini (naročeno iz Luisa - Pujsa) dobim ošpice in pege pred očmi. :blush:

sprintaj si ENG navodila iz ineta... kjer res vse piše :)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

No nadaljevanje zgodbe ali na lastnih napakah se učimo:

Kot sem že kracal tu, sem na Z-Rexa namestil škota, standardno Mark7 različico. In odbrzel na Tirolsko. Tretji dan sem zgrožen ugotovil, da je cevka, ki sem jo za kontrolo speljal okoli rezervoarja zadnje zavore, prazna. Maziva za Škota je zmanjkalo. Seveda, temperature so bile peklenske, kilometri so se vrteli, nastavitev pa je bila tudi obilna. Rezervno olje pa doma v garaži. Zagato je rešila Shellova bencinska črpalka, kjer sem kupil ketten spray, pa ne Shella, ker so imeli le Sonax.

Pri vračanju z dopusta sem obiskal Louis-a v Beljaku in v kovček vtaknil dual injektor. Tam sem še opsoval njihovega očitno sezonskega trgovca, ki je po trgovini čohal jajca on špilal Schumaherja. K sreči je stalna zasedba trgovcev kakovostna in sem se pod klimo ohladil, potem pa via domov.

Drugi dan sem izvajal dohtarske dizertacije ob namestitvi dvojnega vbrizgovalnika na Z-Rexovo zadnjo nihalko, ki ni iz ravnih profilov, temveč je nekoliko zaobljenih oblik in to malo zafrkava. A pameni odneha, trmasti vztraja in nekako je uspelo zadevo fiksno namestiti. V rezervoar sem nalil rdeče poletne tekočine in zmanjšal doziranje na 6, kar da pri tem olju in poziciji rezervoraja nekje 1 kapljico na dobri dve minuti. Seveda merjeno le na eni cevčici, kar bi ustrezalo kapljici na minuto na standardnem injektorju. Kakšno korekcijo bo verjetno še potrebno izvesti, a trenutno zadošča.

Torej poanta vseh teh mojih klobas?

Letno olje je v teh razmerah nujno, dvojni injektor pa priporočljiv za boljše doziranje in kvalitetnejšo namestitev.

Čao!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Osem let stare zavorne cevi? :eek: Ti rad igraš s svojim življenjem?

D.

Še bolj pa pomaga, da je rezervoarček na mestu, kjer se med vožnjo ne segreje od vročega zraka iz mašine.

Tako deluje bistveno bolj stabilno in konstatno enako v vseh temperaturnih pogojih.

h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Ker se tudi sam odločam o samodejnem mazanju verige sem iskal primerne mazalce.

Med drugimi je zanimiv in zelo poceni http://chainoiler.co.uk/, ki deluje ročno. Enostavno stisneš flaško in nekaj olja steče v sistem in od tam počasi na verigo. Ne vem pa ali ima kdo izkušnje s tem. Simpatičen je predvsem zaradi tega, ker ne potrebuje nobenega priklopa na podtlak ali elektriko. Če sem prav razumel, preden odpelješ, pritisneš flaško (3 sekunde). Na mestu bi verjetno olje kapljalo na tla. Po opisu testa sodeč so ga uporabili vsakih 50 milj (2ml), verjetno pa bi moral naštudirati intervale glede na razmere in stanje verige.

Od drugih je videti najbolj dodelan McCoi, ki pa je precej Naredi Sam varianta, ima pa senzor za temperaturo in dež, cena pa cca 115 € za standardno in 130 za luksuzno različico (moraš pa sam lotat).

P.S.: Ta tema je obdelana tudi v temi o verigah, kje je bolj primerna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno sem napačno vstavil link: Loobman

Nisi... samo vejca dela težave .)

Kaj bi se tole dalo doma narest? Predvidevam pa, da je tole za krosle :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brezveze se zajebavat.. Enkrat na 500km pred furco dvigneš zadek na servisno strojalo, pošpricaš z Motulom in to je to :) 1 min dela pa si frej za novih 500km :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni samo 1 minuta na 500km. Če si na daljši poti, moraš imeti spray s seboj, dvigovanje je dokaj težavno, platišče, veriga in okolica je bistveno bolj umazana, življenska doba verige je daljša pri mazanju z oljem (večina testov navaja cca 50% podaljšanje življenske dobe - svinjarija se ne prijemlje) in tudi bolj udobno je in ceneje (namesto dragega spreja uporabiš poceni olje) in čiščenje je enostavnejše. Seveda je najboljše imeti kardan ali jermen ampak ker imam verigo pač poskušam najustreznejšo varianto glede na denar in zmogljivost. McCoi je videti zelo dodelan, zahteva pa kar nekaj znanja za sestavo in montažo. Pri Loobmanu me moti le to, da bi moral paziti na intervale mazanja (morda 100 km, kar je 3x na tank goriva oz več pri dežju) Na začetku bi moral spremljati stanje verige.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brezveze se zajebavat.. Enkrat na 500km pred furco dvigneš zadek na servisno strojalo, pošpricaš z Motulom in to je to :) 1 min dela pa si frej za novih 500km :)

LP

WORD! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!