Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Brezveze se zajebavat.. Enkrat na 500km pred furco dvigneš zadek na servisno strojalo, pošpricaš z Motulom in to je to :) 1 min dela pa si frej za novih 500km :)

LP

Če si vikend rider se obnese, ampak za popolno brezskrbnost in vse vremenske pogoje so pa ti razni avtomatski mazalni sistemi dosti boljši.

BTW, obstaja že ena taka tema. :whistle:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni samo 1 minuta na 500km. Če si na daljši poti, moraš imeti spray s seboj, dvigovanje je dokaj težavno, platišče, veriga in okolica je bistveno bolj umazana, življenska doba verige je daljša pri mazanju z oljem (večina testov navaja cca 50% podaljšanje življenske dobe - svinjarija se ne prijemlje) in tudi bolj udobno je in ceneje (namesto dragega spreja uporabiš poceni olje) in čiščenje je enostavnejše. Seveda je najboljše imeti kardan ali jermen ampak ker imam verigo pač poskušam najustreznejšo varianto glede na denar in zmogljivost. McCoi je videti zelo dodelan, zahteva pa kar nekaj znanja za sestavo in montažo. Pri Loobmanu me moti le to, da bi moral paziti na intervale mazanja (morda 100 km, kar je 3x na tank goriva oz več pri dežju) Na začetku bi moral spremljati stanje verige.

LP

Kontaktiraj Motosvetovca z nikom Leteči! Izdeluje svojo varianto mazanja! Baje učinkovita in preizkušena v najtežjih pogojih Sahare.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Loobman je pa res enostavna zadeva.

Mogoče bi ga samo nadgradil še z elektromagnetnim ventilom,

http://www.seltron.si/index.cfm?str=artikel&id=1892

ki bi ga vezal na kontakt ali kabel od luči. To zato da "sprožen" Loobman ne bi mazal, ko motor miruje...

Z tem bi v bistvu "dobil" Kettenoeler-ja, le da količina olja ni dozirana preko nastavljivega ventila ampak preko pumpanja.

Zanimiva enostavna in poceni zadeva :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontaktiraj Motosvetovca z nikom Leteči! Izdeluje svojo varianto mazanja! Baje učinkovita in preizkušena v najtežjih pogojih Sahare.

Raza tvoj gre v ponedeljek na pošto.

Darko če te zanima moja opcija me kontaktiraj na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa pri teh zadevah konča olja na feltni in gumi?

Odvisno od nastavitve. Če pretiravaš z mazanjem preveč, če pa delaš po navodilih si tam nekje kot z sprejem. Samo razlika je ta da gre olje stran brez truda medtem ko je odstranjevanje spreja z feltne in povsod drugod mukotrpna zadeva.

Avtomatski sistem ni za vikend voznike. Če na leto narediš malo kilometrov ostani na spreju, če pa se voziš malo več je vredno razmisliti o avtomatizaciji tega opravila. Strošek nakupa pa se povrne v življenjski dobi verige. Jaz sem interval menjave verige povečal za 2x.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bolj "nedeljski" šofer z malo km pa ga bom najverjetneje namontiral...

Kakšne so rešitve nanašanja olja?

MCCOI ima injekcijske igle ukrivljene na mesto nanosa...

KETTENOELER ima šlauh in v njem drat, da se ga ukrivi na željeno mesto...

LOOBMAN ima nekakšno plehnato objemko, ki drsi po verižniku in maže z obeh strani...

Kakšen sistem se najbolje obnese?

Pa še to:

Ali je "DUAL" sistem res boljši od navadnega? Pomoje je to bolj prazna slama :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri sprednjem zobniku zvrtaš v blok luknjo v njo pritrdiš cevko jo nastaviš na ketno to je najbolj enostavno rešen problem, olje pa po potrebi naliješ v mašino :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@SAYO: verižnik, ne zobnik

Aja pa ko smo glih pri sprednjem verižniku :lol1:

A je kdo izvedel mazanje na sprednji verižnik? Verjetno bi bila guma manj ošpricana tudi pri bogatejšem mazanju :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

did 532 na mojem motorju že slabih 30kkm melje na ketenspreju, pa še ni v jeseni življenja. Kaj šele, če bi jo imel na kakšnega oilerja priklopljeno. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Ali je "DUAL" sistem res boljši od navadnega? Pomoje je to bolj prazna slama :hmm:

Ja, če želiš mazati samo stik zobnika in verige, je prazna slama. Če pa misliš, da bi bilo dobro, če bi se veriga mazala na stiku med ploščicami verige, pa sam presodi kakšne sorte slama je potem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo berem temo kake težave so pro mazanu verige :unsure: Sicer za ketno uporabljam sprej, ampak se mi zdi zadeva z oljem zanimiva. Kakšno olje se lahko uporabi (olje za motorno žago, mašinsko olje)? Jaz bi uporabil kar zlavfano olje iz mašine :devil: (verjetn se vsi ne bodo strinjali z tem :hmm: ). To bi blo še najcenej. Ali je že kdo naredil McCoi-a, ker jaz bi ga naredil sam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DUAL sistem je boljši vendar ne toliko kot bi si človek mislil. Olje z ene strani verige po valjčku potuje tudi na drugo stran. Avtomatsko mazanje uporabljam že dolgo in nisem nikoli opazil da bi bila ena stran verige bolj namazana kot druga.

Sem se pa veliko ukvarjal s problematiko samega doziranja.

Glede postavitev šobe na sprednji zobnik je tudi precej zanimiva rešitev. Definitivno manj pacanja ob pretiranem mazanju in veliko lažja montaža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DUAL sistem je boljši vendar ne toliko kot bi si človek mislil. Olje z ene strani verige po valjčku potuje tudi na drugo stran.

Glede postavitev šobe na sprednji zobnik je tudi precej zanimiva rešitev. Definitivno manj pacanja ob pretiranem mazanju in veliko lažja montaža.

Ravno to sem hotel prebrati glede "DUAL"a...

Edina problematika, ki jo vidim glede mazanja na prednji verižnik, je ta, da ne vidiš doziranja, ki naj bi bilo od 45s do 90s na kapljo. Za osnovno nastavitev zelo nerodno...

Doziranje bi pač moral določati glede na stanje verige, za kar pa moraš prevoziti precej km da se odločiš za novo nastavitev.

Samo, če že vložiš trud za montažo na zadnji verižnik, bi pomoje z minimalno truda prilagodil mazanje na prednji verižnik.

V končni fazi ti pa itak stanje verige določa količino odprtja ventila...

Ali ze uporablja slučajno kakšno olje razreda yW-x, katerega viskoznost je bistveno manj odvisna glede na spremembo temperature okolice, se pravi, da bi lahko z enako nastavitvijo pokril območje npr. 10°C pa do 35°C okolice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno to sem hotel prebrati glede "DUAL"a...

Edina problematika, ki jo vidim glede mazanja na prednji verižnik, je ta, da ne vidiš doziranja, ki naj bi bilo od 45s do 90s na kapljo. Za osnovno nastavitev zelo nerodno...

Doziranje bi pač moral določati glede na stanje verige, za kar pa moraš prevoziti precej km da se odločiš za novo nastavitev.

Samo, če že vložiš trud za montažo na zadnji verižnik, bi pomoje z minimalno truda prilagodil mazanje na prednji verižnik.

V končni fazi ti pa itak stanje verige določa količino odprtja ventila...

Ali ze uporablja slučajno kakšno olje razreda yW-x, katerega viskoznost je bistveno manj odvisna glede na spremembo temperature okolice, se pravi, da bi lahko z enako nastavitvijo pokril območje npr. 10°C pa do 35°C okolice?

Največ se uporablja olje za mazanje verig motornih žag, recimo od Olme. Ko enkrat najdeš nastavitve za različna temperaturna območja (10, 20, 30 in 40 stopinj) si jih zapomniš in ob spremembi temperature za recimo 5-10 stopinj samo obrneš gumb regulatorja na nastavitev za trenutno temperaturo. Potrebuješ pač nekaj časa da sistem pogruntaš potem pa te dejansko res zamudi par sekund za samo nastavitev. Regulator pa tako ali tako montiraš na lahko dostopno mesto.

Tako da lahko recimo za uvajanje namestiš cevko na zadnji verižnik in ko enkrat najdeš nastavitve le to premakneš na sprednjega. Interval pa naj bi bil tam kapljica v minuti do 1 in 45 sek. Kar je več ni smiselno, razen v dežju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa pri teh zadevah konča olja na feltni in gumi?

pri primerni nastavitvi - nic.

veriga bandita je ze skoraj premastna (malo veliko sem se vozil po dezju zadnje case) in guma se vedni suha (vsaj olja).

je pa veliko odvisno od uporabljenega olja.

kettenoeler priporoca stihl-ovo polsintetiko, kar v mojih oceh sploh ni slaba izbira.

dualni sistem lahko ima prednosti. spet, pri banditu so celotna veriga in oba veriznika mastni in namazani z vseh strani. viskoznost olja najbrz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj boš pa uporabil za regulacijo pretoka?

Pazi na zaščito EM (tuljave) pred vlago oziroma nabavi ustrezno tuljavo, da ne bo kakih pizdarij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri sprednjem zobniku zvrtaš v blok luknjo v njo pritrdiš cevko jo nastaviš na ketno to je najbolj enostavno rešen problem, olje pa po potrebi naliješ v mašino :lol1:
preprosto kot pasulj :drunk:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preprosto kot pasulj :drunk:

Tko sem meu jst na enmu tomosu ko je semering puščal :lol1:

Drugač se mi pa zdi kar zanimiva zadeva.....sam to sezono bom kar na spreju po vsej verjetnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva bo kopija Kettenoelerja.

Ventil za regulacijo pretoka pa sem uporabil kar od pnevmatičnih dušilk, ki je na pogled identičen Kettenoelerjovem.

Malo me sicer skrbi zaradi obstojnosti tesnila in ohišja zaradi olja, vendar je pri pnevmatiki medij lahko tudi naoljen zrak, tako da bi moralo zdržat...

QSDRV

http://www.hypex.si/download/pnevmatika/1.8.6.5.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!