Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Avtomatski mazalci verige

DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Message added by DAMI34

Recommended Posts

YZFgeorge

Jaz osebno se za to ne ogrevam.

1. Ker vsakih 1500 do 2000 km operem z verige vso svinjarijo. Tega se nabere ogromno. In ko se nabere na raznih mazivih za verigo dovolj prahu, je to potem prava polirna pasta. Torej - čistimo!!

2. Ker mi ni težko vsakih 400-500 km našpricati verige

Je pa še par stvari, ki mi pri tej stvari dodatno grenijo okus:

1. Z kakšnim mazivom se veriga maže? (kvaliteta)

2. Mazivo se nanaša med vožnjo, kar pomeni, da ga verjetno skoraj takoj zabriše z verige, ker se nima časa zgostit

3. Ker mi vse te svinjarije, ki tako odleti z verige ni za čistit z felne in ostalih delov motorja kamor stvar zabriše

Če boste iskali kvaliteten sprej za verigo pripiročam HKS. Je oranžna doza, kr drago (mislim da okoli 220 ATS), drži pa ko vrag in pobira zelo malo svinjarije.

Razmislite, da se neboste potem po glavi tolkli.

Accelerate 'till you see God, then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

quote:

glede na to da se bliža Imot, me zanima kako si daleč z dogovori. Če ne bo možnosti pri tebi, bi ga kupil na IMOTu.

Ja, glede tega je tako, da v doglednem času (to sezono) stvar še ne bo zalaufala --> kupi na IMOT-u, če ga misliš dat gor letos.

Jaz bom svojega montiral čez kakšen teden, ko najdem nekaj časa

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

Ja, glede tega je tako, da v doglednem času (to sezono) stvar še ne bo zalaufala --> kupi na IMOT-u, če ga misliš dat gor letos.

Jaz bom svojega montiral čez kakšen teden, ko najdem nekaj časa

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Uredu, bom tam zapravljal.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

Ne vem zakaj ste vi zapravljali denar na IMOTu, sam sem ga med drugim za Scottoiler in grelne ročice. Če vas zanima, kako zmontirati te zadeve, kliknite spodnji link in nato slovensko zastavo.

samsvojmojsterpresssss

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Sem že enkrat vprašal in še enkrat bom...

Scottoiler - kakšno mazivo nanaša na verigo? Vprašam zato, ker verjetno vsak ve, da pri mazivih za verigo obstajajo velike razlike v kvaliteti. Pa da ne pozabim omeniti, da scottoiler nanaša mazivo med vožnjo in le to nima časa da bi se zgostilo in ne takoj odletelo z verige. Potem pa meče po felni in zadnjem delu motorja. Upam, da vam je jasno tudi, da je potrebno verigo kljub temu temeljito in REDNO čistiti, da svinjarija ki se je nabrala, sčasoma ne zbrusi obročkov.

Če ste pa ob nakupu mislili, da je scottoiler nekakšna "čudežna" zadeva, ki vam bo 7x podaljšala življensko dobo verige in vas rešila vseh skrbi okoli verige....

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Popravil/a - YZFgeorge on 08/02/2002 12:00:59

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

Sem že enkrat vprašal in še enkrat bom...

Scottoiler - kakšno mazivo nanaša na verigo? Vprašam zato, ker verjetno vsak ve, da pri mazivih za verigo obstajajo velike razlike v kvaliteti.

Ne vem, ker na flaški ki jo dobiš poleg, ne piše kakšna je vsebina, sem pa bral na internetu, da uporabljajo od olja za menjalnike do olja za verige.

quote:

Če ste pa ob nakupu mislili, da je scottoiler nekakšna "čudežna" zadeva, ki vam bo 7x podaljšala življensko dobo verige in vas rešila vseh skrbi okoli verige....

V RIDEu (angleška motoristična revija) so naredili test, obljubljajo najmanj 50% podaljšano življensko dobo verige in verižnikov. Če te zanima lahko poskusim najti test in ti ga skopiram.

Sicer pa ne mislim prepričevati prepričanih....

Lp

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

quote:

Če ste pa ob nakupu mislili, da je scottoiler nekakšna "čudežna" zadeva, ki vam bo 7x podaljšala življensko dobo verige in vas rešila vseh skrbi okoli verige....

Meni se zdi takšna napravica dobra predvsem zato, ker imaš verigo stalno namazano in na to ni potrebno mislit vsakih "5 ovinkov".

YZF gotovo je olje, ki se ga uoprablja v Scotoiler-ju prirejeno tako, da ostane na verigi. Predvidevam, da največ o tem povejo izkušnje voznikov, ki ga uporabljajo.

hotschko

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

mat, cena tutto completto???? (e nisem neki taljan)!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Scuzza , ki parlare? (Italjan iz Afrike)

Imot trgovina Luis, Scottoiler-119 evrov pa še minus 3%.

Imot trgovina Luis, Saito ročke-21 evrov pa še minus 3%.

Po ostalih trgovinah je bil Scott 129 evrov.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

quote:

Imot trgovina Luis, Scottoiler-119 evrov pa še minus 3%.

Pa a si to kupil s touring kit in/ali dual injector ali brez obojega?

N0iSe DaTa-=> Motosvet.com <=-

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

Pa touring kit? To je tista ta velka posoda za olje, ki se namesti pod zadnjo tablico....

Al imaš "samo" eno posodo?

Zanima me samo zaradi cene... tudi če je osnovna verzija je bila dokaj OK cena...

Jaz moram svojega še montirati, pa se nekako ne spravim zraven. Bom že

N0iSe DaTa-=> Motosvet.com <=-

Ja, imam samo eno posodo, oziroma imam njihov osnovni model. Dodatka kot touring, mislim da niso imeli, imeli so pa touring sistem, ki je bil 159 evrov.

Kaj imaš osnovni model? Ni noben problem pri montaži, še največ sem se za.... z praznjenjem tanka, ki je bil poln.

Sprva sem bil skeptičen glede tega kako in kdaj podmaže verigo, ko pa sem ga dal na štender in pustil delati v prvi prestavi, sem imel v 4 (ca. 7 kapelj)minutah lepo naoljeno.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Imam touring + dual injector, nabavil v Birminghamu...

Glede montaže je en majčken problemček na Pegasu --- pri montaži T vmesnika, ki ga namestiš tam na karburatorje, da vzpostaviš pritisk, se je treba mal potrudit, ker je zelo malo prostora.... v glavnem, nisem se še spravil zraven. Bom že.

N0iSe DaTa-=> Motosvet.com <=-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

transalp

Uporabnik

Član od: sobota, 23.02.2002 19:23

Objav: 680

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 04 feb 2003 08:13 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Vulcan, na spodnjem naslovu najdeš vse in še več (mnenja lastnikov, testi, slike, montaža,..., obvezno sledi tudi linkom!) o Scottoilerju in drugih avtomatskih sistemih mazanja pogonske verige. Na tej strani so opisi kar sedmih sistemov - eden je celo doma narejen. Velja pa Scottoiler za enega najboljših.

http://www.ta-deti.de/ta/scott.html

Sicer pa je bilo na TA mailing listi dosti govora o Scottoilerju. Nekateri se pritožujejo nad preveč zamaščenim zadnjim kolesom, vendar je seveda vse močno odvisno od nastavitev...

Pa še NEKAJ "domačega znanja" :

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...ight=scottoiler

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...ight=scottoiler

_________________

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

hotschko

Car

Član od: četrtek, 07.06.2001 14:43

Objav: 2676

Kraj: Ljubljana - SLO

Objavljeno: 12 mar 2003 12:22 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Včeraj sem montiral ScotOiler in šel peljat par kilometrov. Veriga je bila lepo namazana, zaenkrat nič olja ne leti okoli ... sicer se pa doziranje nastavlja (pri meni tudi na dosegu roke med vožnjo )

_________________

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Nazaj na vrh

mat

Član

Član od: sreda, 30.05.2001 9:43

Objav: 301

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 12 mar 2003 17:56 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

hotschko je napisal:

Včeraj sem montiral ScotOiler in šel peljat par kilometrov. Veriga je bila lepo namazana, zaenkrat nič olja ne leti okoli ... sicer se pa doziranje nastavlja (pri meni tudi na dosegu roke med vožnjo )

Ravno danes namontiral dual injektor, kako se bo obnesel, pa bom počakal na lepše dni.

Kako imaš naštimano oziroma na koliko časa ti kapne kapljica na ketno?

_________________

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Nazaj na vrh

StormBringer

Novinec

Član od: ponedeljek, 15.04.2002 20:06

Objav: 13

Kraj: Slowenia

Objavljeno: 12 mar 2003 18:39 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Citiram:

Ja, če se prav spomnim, je res tako. Ko sem sam to menjal, me je najprej tudi malce zmedlo, pa sem primerjal kar s starim verižnikom. Po knjigi je treba oba vijaka pločevinaste varovalke prednjega verižnika še zavarovati z modro Loctite tekočino proti odvitju.

Hvala sem si kar oddahnil, pa čeprav sem vse skupaj že večkrat delal na krosarjih in podobnem "železju".

_________________

StormBringer

Nazaj na vrh

hotschko

Car

Član od: četrtek, 07.06.2001 14:43

Objav: 2676

Kraj: Ljubljana - SLO

Objavljeno: 12 mar 2003 18:53 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

mat je napisal:

hotschko je napisal:

Včeraj sem montiral ScotOiler in šel peljat par kilometrov. Veriga je bila lepo namazana, zaenkrat nič olja ne leti okoli ... sicer se pa doziranje nastavlja (pri meni tudi na dosegu roke med vožnjo )

Ravno danes namontiral dual injektor, kako se bo obnesel, pa bom počakal na lepše dni.

Kako imaš naštimano oziroma na koliko časa ti kapne kapljica na ketno?

Koliko kapljic pade na minuto ne vem, sem se pa šel danes peljat in odpiral ventil dokler ni bila veriga (valjčki) stalno lepo siva (ne mokra oz. vlažna) ... bom še nekaj sto km testiral ... po dežju in makedamu pa je treba itak bolj odpret.

Je pa razlika med vožnjo takoj občutna, saj je veriga stalno lepo namazana in je prenos moči in zaviranje z motorjem bolj gladko, pa tudi popolnoma tiho teče veriga sedaj.

_________________

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Nazaj na vrh

mat

Član

Član od: sreda, 30.05.2001 9:43

Objav: 301

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 12 mar 2003 19:49 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

hotschko je napisal:

Koliko kapljic pade na minuto ne vem, sem se pa šel danes peljat in odpiral ventil dokler ni bila veriga (valjčki) stalno lepo siva (ne mokra oz. vlažna) ... bom še nekaj sto km testiral ... po dežju in makedamu pa je treba itak bolj odpret.

Je pa razlika med vožnjo takoj občutna, saj je veriga stalno lepo namazana in je prenos moči in zaviranje z motorjem bolj gladko, pa tudi popolnoma tiho teče veriga sedaj.

Da ne boš pretiraval, boš imel več olja na tablici kot na ketni.

Drugače pa po mojih izkušnjah zadostuje kaplja na minuto in pol. Če se pa voziš celi dan po dežju(ca 400km) se mi pa zdi da bi bilo vseeno dobro sprej uporabiti. Čeprav sem ga imel do konca odprtega je bila ketna sprana in suha.

_________________

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
Da ne boš pretiraval, boš imel več olja na tablici kot na ketni.

Drugače pa po mojih izkušnjah zadostuje kaplja na minuto in pol. Če se pa voziš celi dan po dežju(ca 400km) se mi pa zdi da bi bilo vseeno dobro sprej uporabiti. Čeprav sem ga imel do konca odprtega je bila ketna sprana in suha.

_________________

mat http://vara_mat.tripod.com/

Mat,

za potrebe testiranja in opazovanja delovanja ScotOilerja sem očistil cel zadnji konec motorja,da lahko opazujem razmetavanje olja po bližnji okolici. Zaenkrat sem prevozil premalo, da bi dal končno oceno, sem pa zaenkrat zelo zadovoljen, ker se je kvaliteta vožnje izboljšala, ni mi potrebno mislit na mazanje verige (BTW: a kdo kupi nov DID spray za verigo za prijateljsko ceno ?? --- pošlji PM) in tudi nobene dodatne umazanije nisem opazil.

Kako pa veš koliko kapljic ti pade na veligo med vožnjo ? Jaz zaenkrat doziram in testiram glede na izgled verige oz. pazim, da so vsi valjčki v celoti lepo mat sivi.

Težko pa verjamem, da si imel verigo suho v "prime" načinu, saj takrat olje dobesedno teče ven.

Katero verzijo SO imaš ... moj je Mark7 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

Mat,

Kako pa veš koliko kapljic ti pade na veligo med vožnjo ? Jaz zaenkrat doziram in testiram glede na izgled verige oz. pazim, da so vsi valjčki v celoti lepo mat sivi.

Težko pa verjamem, da si imel verigo suho v "prime" načinu, saj takrat olje dobesedno teče ven.

Katero verzijo SO imaš ... moj je Mark7 ...

Daš ga na štender in prižgeš, čakaš na prvo kapljo in štopaš.

En teden dežja(Francija lansko leto), odprto na polno pa je bila tretji dan veriga suha. Mogoče mi ne dela najbolj(?). Kje se pa vidi katero verzijo imaš?

Sicer pa mislim da bo z dual inektorjem bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
Daš ga na štender in prižgeš, čakaš na prvo kapljo in štopaš.

A se ti zdi, da ScotOiler v prostem teku in med vožnjo dozira enako količino olja ? Po moje ne, ker so obrati različni in podtlak pravtako...

Kje se pa vidi katero verzijo imaš?

Meni na škatli, v kateri sem ga dobil, piše Mark 7, na samem ScotOilerju pa se mi zdi, da ni nič napisano. Koliko pa je tvoj star ?

En teden dežja(Francija lansko leto), odprto na polno pa je bila tretji dan veriga suha. Mogoče mi ne dela najbolj(?).

Res pa težko verjamem, da ti je v "prime"-u premalo mazalo :shock: :?: A olja si imel dovolj ? Ali ga je sploh kaj teklo ven oz. ali ga je zmanjkovalo ?? ... čeprav pa .... hmmm ... mogoče v "prime" načinu SO olja sploh ne potiska naprej, ampak je odvisen samo od prostega pada, kar pa zna biti premalo ?? Mogoče je "prime"(do konca) namenjen samo začetnemu polnenju sistema, za uporabo med vožnjo pa ne ...

Sicer pa mislim da bo z dual inektorjem bolje.

A dual injector je od ScotOilerja ali 3rd party produkt ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

A se ti zdi, da ScotOiler v prostem teku in med vožnjo dozira enako količino olja ? Po moje ne, ker so obrati različni in podtlak pravtako...

Meni na škatli, v kateri sem ga dobil, piše Mark 7, na samem ScotOilerju pa se mi zdi, da ni nič napisano. Koliko pa je tvoj star ?

Res pa težko verjamem, da ti je v "prime"-u premalo mazalo :shock: :?: A olja si imel dovolj ? Ali ga je sploh kaj teklo ven oz. ali ga je zmanjkovalo ?? ... čeprav pa .... hmmm ... mogoče v "prime" načinu SO olja sploh ne potiska naprej, ampak je odvisen samo od prostega pada, kar pa zna biti premalo ?? Mogoče je "prime"(do konca) namenjen samo začetnemu polnenju sistema, za uporabo med vožnjo pa ne ...

A dual injector je od ScotOilerja ali 3rd party produkt ... ?

Mislim da enako.

Ja, tudi na mojem piše Mark 7. Lansko leto sem ga kupil na Imot-u.

Kar verjami, ketna je bila čisto suha, rjavela ni, ampak ko si z prstom šel po valjčkih ni bilo drsenja, kot je, ko normalno podmazuje.

Sam imam nemška navodila, tako da ti na to ne morem odgovoriti, nekako mi je bilo logično da na najbolj odprtem, tudi najbolj podmazuje. Olja sem imel dovolj, mi je pa rapidno padala količina, tako da sem se že ustrašil da ne bo dovolj za potovanje. Po prevoženih 3300 km, ga je še bilo četrt. Drugače mislim da bi naredil ca 6000km med eno in drugo polnitvijo. Mogoče sem tudi sam naredil napako, saj sem ga vmes pošprical z sprejem, pa je to mogoče vzrok suhosti ketne. Ne vem.

Dual injector, je njihov proizvod, kupiš ga lahko zaenkrat samo preko WWW. Če se boš odločal da ga kupiš, naj ti ga NE pošljejo v SLO. Cariniki so me odrli za 7000 sit. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

mat,zdi se mi,da si imel nastavljeno na premalo mazanja.125 ml bi naj zadostovalo za cca.3-4k km; manj,ce se vozis veliko po dezju.vsaj tako sem bral.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat
mat,zdi se mi,da si imel nastavljeno na premalo mazanja.125 ml bi naj zadostovalo za cca.3-4k km; manj,ce se vozis veliko po dezju.vsaj tako sem bral.

Ja tudi meni se je tako zdelo. Ampak odprto sem imel do konca. Lahko da se mi je zapacala cevka. Ker, sedaj ko sem montiral dual injektor sem dal na največjo možnost, pa je skoraj kar direkt teklo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
Kar verjami, ketna je bila čisto suha, rjavela ni, ampak ko si z prstom šel po valjčkih ni bilo drsenja, kot je, ko normalno podmazuje.

hmmm ... pa si preveril, da je olje sploh padalo na verigo ? :) 8)

Koliko pa imaš ti ponavadi odprto ? ... jaz imam samo okoli 60° iz nulte pozicije.

Sam imam nemška navodila, tako da ti na to ne morem odgovoriti, nekako mi je bilo logično da na najbolj odprtem, tudi najbolj podmazuje.

Jaz tudi nemška navodila, sem si pa angleška iz interneta sprintal, sicer bi bilo bolj težko ... so pa precej skopa kar se tiče nastavitev ... je treba kot kaže probavati ... je vsak motor drugačen kar se vakuma tiče.

Olja sem imel dovolj, mi je pa rapidno padala količina, tako da sem se že ustrašil da ne bo dovolj za potovanje. Po prevoženih 3300 km, ga je še bilo četrt. Drugače mislim da bi naredil ca 6000km med eno in drugo polnitvijo.

6000km ???? V navodilih piše, da je en rezervoarček za 500-1000 milj ... ali imaš dodatni rezervarček HCR (High Capacity Reservoir)?

Dual injector, je njihov proizvod, kupiš ga lahko zaenkrat samo preko WWW. Če se boš odločal da ga kupiš, naj ti ga NE pošljejo v SLO. Cariniki so me odrli za 7000 sit. :evil:

šel pogledat ... zanimivo ... všeč so mi načini montaže... morda kupim čez nekaj časa, čeprav glede na dosedanje izkušnje ne bo potrebno ... vsekakor pa napiši, kako se tebi obnese.

Kar se pa carine tiče bi se pa verjetno lahko pritožil, da je izvor blaga iz EU.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

hmmm ... pa si preveril, da je olje sploh padalo na verigo ?  :) 8)  

Koliko pa imaš ti ponavadi odprto ? ... jaz imam samo okoli 60° iz nulte pozicije.

6000km ???? V navodilih piše, da je en rezervoarček za 500-1000 milj ... ali imaš dodatni rezervarček HCR (High Capacity Reservoir)?

šel pogledat ... zanimivo ... všeč so mi načini montaže... morda kupim čez nekaj časa, čeprav glede na dosedanje izkušnje ne bo potrebno ... vsekakor pa napiši, kako se tebi obnese.

Kar se pa carine tiče bi se pa verjetno lahko pritožil, da je izvor blaga iz EU.

1) Mazalo je, samo koliko to je pa vprašanje.

2) :) Imam ženo z gorenjskega, pa se tudi sam že tako obnašam. Ne nimam touring kita. Sam imam naštimano za lepo vreme in suhe ceste, ca 1 kapljo na minuto in pol.

3) Montaža je veliko boljša kot pri navadnem, saj so injektorji bolj trdo vpeti, tako da ni možnosti za kakšne večje tolerance. Ma saj ni bila carina, neki njihovi stroški in pa DDV. Sam dual ni toliko stal, poštnina me je prišla skoraj isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

A še vedno se ne da kupit dual injectorja? Jaz sem dobil predlani na NEC showu v Birminghamu na premieri cel komplet mark 7, touring kit in dual injector... Krasna stvar, samo ga sploh nisem imel priložnosti namontirat...

Čakam na nov moto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat
A še vedno se ne da kupit dual injectorja?  Jaz sem dobil predlani na NEC showu v Birminghamu na premieri cel komplet mark 7, touring kit in dual injector... Krasna stvar, samo ga sploh nisem imel priložnosti namontirat...  

Čakam na nov moto :D

Kolikor sem jaz informiran, ga lahko kupiš samo preko WWW trgovine, tako sem tudi sam naredil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!