Jump to content

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Message added by DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Recommended Posts

moj sistem je pa tak vzamem divigalko od avta jo postavim pod

motor vzamem eno desko tako da se vse lepo balensira in normalno dvignem motor :D

Link to comment
Share on other sites

Jest sprednje kolo zabrezam z gumico na ročki in motor dvignem na nasprotni strani tačke s hidravlično dvigalko za avto, tko da stoji na tački in "vagnhebrju". Ketno špricam pa tko, da sem po dolgem prežagal plastično cev za kanalizacijo in jo dam okol ketne, pa je BELTOP (ker mi ne kaplja in ne curlja). (petminutdelapress)

Link to comment
Share on other sites

kahem ahem .......... mebbe bebbe this:

10003338_860.JPG

pri Louis npr.sigurno tudi kje drugje.cena ni pretirana in se relativno majhna zadevica je.

Tole mi je pa zelo simpatična stvar.Se mi zdi,da ni prevelika za s sabo furat,če si dlje na potepanju.Sem pač bolestno obseden od navodil proizvajalca,da je treba ketno na 300km špricat.

ICE......kje,kok je cena,se da raztaviti,pa pod zic spraut?????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

klimbra prjatu......... KLIK in potem "onlineshop",""motorradzubehör","motorradheber","aufbockgeraet liftstick".....

........alternativno...... DIREKT KLIKKKKK

BTW louis ima tudi filialo v graz-u.

;) :)

Link to comment
Share on other sites

Ko enreat probaš zadnje"ta pravo"stojalo,ugotoviš da je gre delo z njim hitro,varno,enostavno skor zabavno.Že res da je život (še posebno motoristični)drag,ampak tistih nekaj EUR se da s časom napraskat.Če začetnik da še gate z riti za motor,bi si stari mački lahko stojalo nabavili brez bankrota.Jaz mam tako dolgo dvorišče,da ko motor porivam,pridem prej na cesto kot pa veriga enkrat okol...Če pa mate prostor za avtodvigalko,deske,kole,cegle...bo prostor tudi za stojalo ki se ne rabi tako poredko.LP FLY

Link to comment
Share on other sites

Scotoiler fantje ... Scotoiler ... nobenega mazanja več ... samo pelješ se :) ... 117EUR z oljem za 30k km ... dver urce za montažo ... voila :) ... pa še veriga dlje zdrži ... :D ...

imam pa tudi stojalo, ki mi ga je kolega za 1000SIT zakrivil in zašvasal ;) ...

Edited by hotschko
Link to comment
Share on other sites

Priznam, da meni razen kot pri Klimbrini varianti, ne uspe brez pomoči. Dokler ni bilo centralnega štenderja, mi ga je Diablo666 dvignil na stransko tačko, jaz pa sem vrtela gumo in špricala. Zdaj pa ko imam štender, rabim nekoga, da mi ga pomaga na to frdamano stojalo postavit. Sam pol pa je izi ko pasulj.

Link to comment
Share on other sites

. Zdaj pa ko imam štender, rabim nekoga, da mi ga pomaga na to frdamano stojalo postavit. Sam pol pa je izi ko pasulj.

Sem misli da si se že naučila kako ga gor spravit.

Se mi zdi da je bolj stvar grifa kot moči.

Vsaj pri mojem je bilo tako.

Kaj vse sem počel dokler nisem obvladal.

Sedaj gre to easy da ni res.

Najbolj važno pri vsej stvari je, da motor od sebe toliko nagneš da se prime tudi druga noga stojala na tla. Potem sam rukneš in je gor.

Če delaš to tako, da je motor bolj nagnjen k tebi, ti ne uspe.

:)

Edited by RAN
Link to comment
Share on other sites

@klimbra

Ti špricač ketno na 300km.Jaz jo na 700km.Ali je preveč km...svetujte...

Link to comment
Share on other sites

kahem ahem .......... mebbe bebbe this:

10003338_860.JPG

pri Louis npr.sigurno tudi kje drugje.cena ni pretirana in se relativno majhna zadevica je.

Tole mi je pa zelo simpatična stvar.Se mi zdi,da ni prevelika za s sabo furat,če si dlje na potepanju.Sem pač bolestno obseden od navodil proizvajalca,da je treba ketno na 300km špricat.

ICE......kje,kok je cena,se da raztaviti,pa pod zic spraut?????????????????????????

Klimbra, če se ne motim sem to zadevo vidu pri Pilku v Ljubljani!!!

Link to comment
Share on other sites

Priznam, da meni razen kot pri Klimbrini varianti, ne uspe brez pomoči. Dokler ni bilo centralnega štenderja, mi ga je Diablo666 dvignil na stransko tačko, jaz pa sem vrtela gumo in špricala. Zdaj pa ko imam štender, rabim nekoga, da mi ga pomaga na to frdamano stojalo postavit. Sam pol pa je izi ko pasulj.

Pri moji Diversionki,ko jo postavljam na štender,ne rabim nič vlečt pa cukat samo stopim na vzvod štendra z vso svojo težo in motor stoji...

Link to comment
Share on other sites

Rabiš še enega pomagača, da ti vrti kolo in šprica po ketni, ti pa motor daš na stransko stojalo in ga nagneš nase, tako da je zadnje kolo v zraku. Obatjaja pa tudi, ne vem kako bi rekel, še kao plošča z valji. Zadnje kolo daš gor pa je. Ali pa se posluži ICE-ov prdlog.

Link to comment
Share on other sites

Najprej moram g.ICE-tu povedat,da sem pridno prečekiral vse kar smo o verigi in njenih dejavnostih že napisali,pa ni bilo nič od tega,kar me muči!

Klimbra je pač malo bolj lev,kar se tehnike in iznajdljivosti tiče,pa na svoji LEPI,PREČUDOVITI,NAJBOLJŠI,KRASNI,BOŽANSKI,SAMO ZAME NAREJENI........TDM-jki nikakor ne poštudira,kako bi majpreprosteje namazal ketnco.

Malo sem se že naveličal sprehajanja po ulici,ki zgleda nekak takole:

-postavim na tačko

-založim s kartonom

-pošpricam

-odložim karton

-odložim ketenfetsprey

-sedem na moped

-porinem 0,5m

-razjaham

-podložim karton

-pošpricam

.

.

.

.

.

.

i tako to više puta.

Ma se mi že vse stare mame režijo k me gledajo.

PS:pa ne mi zdej tistega famoznega mazalca ponujat,k ga ne mislm kupvat,sem kumi za rore našparu. :(  :(  :(

!n kaj je narobe s tvojim postopkom :huh: (kot bi opisal mene :) ) To nas dela večino motoristov... Sam imam stojalo a ga ne uporabljam za mazanje ketne, le za "zimovanje" Pa tud malo narodno ga je nanj postavljati sam, tako da se ti lahko tudi tako smejijo sosedje, ko ga boš lovil, da ti ne pade :D

LP

Dean

Link to comment
Share on other sites

Sam imam stojalo a ga ne uporabljam za mazanje ketne, le za "zimovanje" Pa tud malo narodno ga je nanj postavljati sam, tako da se ti lahko tudi tako smejijo sosedje, ko ga boš lovil, da ti ne pade :D

LP

Dean

Link to comment
Share on other sites

klimbra, ketno se maže po potrebi pa tut sčistit jo je treba kdaj - petrolej v roke in gremo delat

ICE-ov stojalni predlog zgleda fino, pred nakupom pa vseeno raje probaj če je kompatibilno

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Ali tebi kaj kaplja kje od ketne, z sprednjega zobnika na tla? Lansko leto sem menjal ketno in zobnike, ketna je sedaj druga, prej je bila 525hv sedaj je pa x ring 525vm , je nekaj ožja oziroma tanjša. Pri DIDu pravijo da je zadosti močna oziroma da je namenjena za moj motor.

Skratka od kar sem menjal, mi kaplja odspredaj olje, izgleda že tako, kot da bi mi puščala dihtunga, ko sem izklopil scotta, je prenehalo. Ne, nimam preveč odprto pipco. Nič več mi ni jasno, ali imaš kakšno idejo?

Kaplja mi ravno ne, je pa normalno, da iz obeh verižnikov odnaša olje skupaj z umazanijo, saj je ravno čistilno učinkovanje ScotOilerja ena izmed bistvenih prednosti, ki je ostali mazalni sistemi nimajo, saj se pri lepljivem spray-u umazanija prijemlje na verigo in tam ostaja. Tudi čiščenje kapljic "odletelega" olja iz motorja je popolnoma enostavno saj ni niti približno tako lepljivo kot so kapljice "posušenega" spraya.

Na svojem Scot-u preveri, ali se cevki na tvojem Dual-Injectorju dotikata verižnika, saj na ta način verižnik, centrifugalna sila in "osmozne" lastnosti olja na zadnjem verižniku potegnejo olje v verigo na valjčke in med O/X-ringe, kjer je najbolj potrebno, ker sicer olje pada na členke od tam pa leti takoj dol oz. distribucija olja po verigi ni idealna.

Na začetku sem potreboval nekaj sto km "Trial and Error" sistema, da sem ugotovil okvirno količino mazanja, kasneje pe so potrebni samo še rahli popravki glede na teren (makedam, pesek, asfalt), vreme (mokra cesta, dež, sonce), temperaturo zraka, ker vse to vpliva na mazanje.

Količino mazanja nastavi na toliko, da bodo valjčki LE vlažni in NE mokri od olja (isto velja v bistvu tudi za spray-e). Če je veriga presuha, jaz takoalitako opazim v gladkosti teka motorja, sprememba po popravku pa je skoraj takojšnja. Seveda, pa je z Dual-Injectorjem lahko količina olja manjša, glede na to, da je dirtibucija olja po verigi boljša.

Meni en rezervoarček (50cl) zdrži med 1500 in 2500km, sem si pa za letos nabavil tudi gostejše olje, ki je primerno za temperature bistveno višje od 20°C, saj mi je poleti olje precej hitro odtekalo iz rezervoarja pa tudi iz verige, ga je zaradi visokuih temperatur hitreje odmetavalo, približujem pa se tudi prvemu rednemu intervalu za menjavo verige (po montaži ScotOilerja) in bom videl kako bo z menjavo, če bo sploh potrebna.

Link to comment
Share on other sites

Hvala za odgovor.

Vem da je ena od prednosti scotta, da pere umazanijo, ampak meni pred tem menjavo ketne in zobnikov, ni nikdar odspredaj kapljalo. Tri leta mi je delalo čisto ok sedaj pa..... Malce sumim, da je ta ketna narejena oziroma prevlečena z kakšnim materialom, ki je že sam po sebi drseč in zato olje leti povsod dol.

Ali si se kdaj vozil recimo neprekinjeno 300km po dežju? Meni tudi če odprem čisto do konca, ketne ne namaže, občutek imam da je čisto suha????

Cevko imam naslonjeno na zobnik, tako da gre olje iz zobnika na ketno. Duala imam pa trenutno odmontiranega, ker sem sprobaval zakaj mi kaplja odspredaj, sumil sem da je on kriv, ampak je z enojnim isto.

Link to comment
Share on other sites

hja ... potem bo pa kot kaže res nekaj s tvojo novo verigo in morda obdelavo materiala ...

koliko km pa že imaš novo verigo ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

me pa zanima nekaj ... a se ketno maže sam s spreji in kakšno mastjo občasno, ali obstaja tudi kako vrhunsko mazanje... mogoče kako potapljanje v vroči masti? :D kolkr vem, so namreč včasih kakšne zadeve s tem special načinom "original namazane", pa ne vem ,al je pr mopedah tudi tako?

Link to comment
Share on other sites

Potapljanje v vroči masti :hmm: pomoje dobro edinole za kako tako reč kot so "logerji" na rolerjih, ki se zaprašijo in zamažejo kot prasica. S ketno ne bi tega počel.

Ali ni Ice z neko mastjo experimentiral?

Link to comment
Share on other sites

a sm reku,da v navadnji svinjski masti od pečenke?

in če že rečeš, da ne - zakaj ne bi tega počel s ketno?

Link to comment
Share on other sites

Sym, dobro vem kaj si reku, in ne, nisem mislil v olju cekin :devil: ampak v posebni masti namenjeni za takšne in drugačne reči.

Zakaj ne? Kaj veš kaj se lahko zgodi s tistimi O in X ringi. Vsekakor najboljše, da počakamo Ice-a pa bo on povedal kako in kaj, OK?

Edited by Brrrm
Link to comment
Share on other sites

Sym, dobro vem kaj si reku, in ne, nisem mislil v olju cekin :devil: ampak v posebni masti namenjeni za takšne in drugačne reči.

Zakaj ne? Kaj veš kaj se lahko zgodi s tistimi O in X ringi. Vsekakor najboljše, da počakamo Ice-a pa bo on povedal kako in kaj, OK?

no, in kaj misliš, da sem jaz vprašal za mnenje nekoga, ki nima s tem izkušenj, ali sem hotel vedeti od koga, ki ima nekaj pojma? :D

po mojem to ne more škodit ketni ... če je kaka vrhunska mast... take zadeve namreč pri gretju postanejo bolj sipke in prodrejo v manjše špranje, ergo bolj temeljito namažejo zadevo ... in potem se spet ohladijo in so tam, in podmazujejo sproti ... in je vse skupaj bolje namazano, kot z nekim ultra-light sprejčkom :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!