Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Moj novi ima montiran sistem za mazanje verige SCOOT OILER.

Ker nimam nobenih izkušenj z zadevo, pa tudi navodil nisem dobil zraven me zanima par stvari.

Kakšna je optimalna nastavitev dozatorja, zadnjič sem ga med čiščenjem po nerodnosti odprl do 3/4 pa mi je olje kapljalo kar na tla.

Katero olje je optimalna izbira, ker obstajata 2 varianti ena za temperature do 20 stopinj celzija in ena nad 20 stopinj celzija.

Ali je že kdo probal v sistemu uporabiti kako drugo olje, recimo kakšno klasično motorno olje.

Hvala za kompetentne odgovore tistih, ki imajo z zadevo izkušnje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam naštimano približno kapljico na minuto, to je skoraj zaprt poleti, spomladi pa nekje na 1/3, ko dežuje pa bolj odprem. Mislim pa da vsak po svoje to štima, če se ne motim podjetje propagira 2 kaplji na minuto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je optimalna nastavitev dozatorja, zadnjič sem ga med čiščenjem po nerodnosti odprl do 3/4 pa mi je olje kapljalo kar na tla.

Katero olje je optimalna izbira, ker obstajata 2 varianti ena za temperature do 20 stopinj celzija in ena nad 20 stopinj celzija.

Ali je že kdo probal v sistemu uporabiti kako drugo olje, recimo kakšno klasično motorno olje.

optimalno nastavitev dobiš s poskušanjem. Očisti verigo nastavi na 3, se pelji 20km daleč in preveri kako zgleda veriga. Če ni dovolj naoljena odpri bolj, sicer pa manj.

Bodi pozoren, da veriga ne bo "mokra", ampak samo lepo mat siva le toliko, da se na valjčih ne vidi kovina.

Olje za spomladi in jeseni uporabčljam modro, poleti pa rdeče original od Scotoilerja. nabaviš lahko preko njihove internet strani.

Kasneje samo spremljaj kaj se dogaja z verigo in po potrebi odpiraj bolj ali manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Odkar sem noter nalil redkejše olje - nad 20 °C občasno opažam, da mi potem ko motor parkiram iz šobe prikaplja še nekaj kapljic olja. Verjetno se samo izcedi olje, ki je že v cevki ali pa se motim??? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Meni je tudi počasi dopizdilo stalno špricanje verige po vsakem dnevu. Skratka nekaj bom ukrenil v tej smeri a ne vem še točno kaj :P

Glede na to kar sem prebral v tej temi tale Scottoiler ni prav nobena posebna znanost čeprav pride zadeva v HG tam okoli 130 EUR.

Tisti ki ste zadevo že montirali na svoje konjiče mi boste verjetno znali povedati kako se kaj obnese, predvsem me zanima ali olje precej paca po zadnji gumi ter vse naokoli, oziroma ali precej bolj paca kot sprej za verigo

Razmišljam da bi se lotil samoizdelave tegale stvora, pozimi ko je dolgcajt za popizdit. Ves material bi se dobil v trgovini s pnevmatiko in to za male denarje ker kolikor vidim se zadevo samo priklopi na karburator kjer imaš stalen tlak in to je to. Naprej pač pride še posoda z oljem in regulator pretoka vse skup pa je pač povezano s cevmi.

Sem čist zadel ali sem kako malenkost spustil <_<

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem tudi jaz razmišljal.

En rezervoar za olje, vakumska pumpica za bencin od tomosovega čolna, cevke, in pa ventil za regulirat pretok. Priklopljeno na sesalni kolektor, kjer je že cevka od vakumske benz pumpe. Šibki člen je pumpica, ampak mislm da tistih par kapljic olja bi pa že mogla izpljunit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se premisliš in boš kupoval nabavi prek interneta ... je ceneje in večja izbira dodatne opreme in olj.

V bistvu ketno ta reč paca v določenem obsegu ali pa tudi ne (odvisno kako imaš montirano in kakšni so zračni tokovi okoli feltne in verižnikov med vožnjo)

Fora je v tem da z uporabo Scotoiler olja ni problem očistit feltne niti s papirnatim robčkom saj olje ni lepljivo in se zaradi tega tudi umazanija ne lepi na verigo niti na feltno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Simonsi

Sem malo bolj se zapičil v tole in pogruntal da v bistvu Scottoiler deluje na razliko višine. Podtlak ti samo odpre membrano zato da olje kaplja le ko je motor prižgan.

Ne rabiš nobene črpalke :OK:

Jaz sem si zadevo zamislil takole:

Rezervoar bom kupil iz pleksija podobne zadeve sem videl na CNC strojih in celo enega imam doma viška drži pa cca 0.2 l, iz rezervoarja morata biti dva izhoda, prvi je oddušek drugi pa silikonska cev ki gre na verigo.

Nekje na cevi bom montiral EM ventil, ki bo odprt le ko bo motor prižgan. Upam samo da bom dobil tak ventil, jutri grem pogledat kje bi ga imeli in koliko pride pa ti sporočim če te zanima.

Edina stvar ki potem še manjka je regulator pretoka ki ga dobiš v vsaki trgovini s pnevamtiko ali ga narediš sam ker konec koncev tudi neka vesoljska tehnika.

Eko takole sem si jaz stvar v grobem zamislil, če si pa malo frika boš pa lahko zadevo opremil še s signalno ledico ta ti javi ko začne zmanjkovati olja itd......

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dela na prosti pad, potem ves čas enako maže neodvisno od hitrosti, kar pa ni ravno optimalno.

@Leteči: me zanima tvoja varijanta, tako da če se boš kaj spravil delat, poročaj.

Jaz imam trenutno vse dele, jutri še nekaj cevk kupim in če bo čas se bom malo spravil probavat.

Kolikor sem na slikah videl, je cevka naslonjena na zadnji zobnik in centrifugalna sila potem potisne olje do ketne?

Pri dual-u je pa cevka na obeh straneh zobnika?

Pa če bi dal cevko pred zobnik, da bi direktno na ketno kapljalo pa ni priporočljivo?

Kakšne viskoznosti približno pa je tole original scott olje?

P.S. Ne uporabljat okolju prijaznih olj motornih žag za ketno žagat, ker poškodujejo O-ringe. :P

Kljub vsem plusom in prednostim škota, pa ne mislim dajat 100€+ za par cevk in flaško olja :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Pa če bi dal cevko pred zobnik, da bi direktno na ketno kapljalo pa ni priporočljivo?

2. Kakšne viskoznosti približno pa je tole original scott olje?

1. jaz imam tako pa se obnese ok.

2. pojma nimam, je pa takšno olje, ki samo sili v vse neosvojene kotičke ... če me razumeš, kaj čem povedat ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Vprašanje za vse lastnike scottoilerja.

Zadeva dela ko je motor prižgan, kaj pa recimo da se znajdeš v koloni (gužva v mestu) in se urco ali dve premikaš z največ 20km/h. Ali ni takrat mazanje premočno.

Skratka kaplja vseskozi enako, ali se voziš 150 po avtocesti ali pa se prebijaš skozi mestno džunglo s hitrostjo bicikla?

LP

LEteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Skratka kaplja vseskozi enako, ali se voziš 150 po avtocesti ali pa se prebijaš skozi mestno džunglo s hitrostjo bicikla?

odgovor na tvoje vprašanje je DA, vendar dodajam, da zadeva ni problematična, vsaj meni se ni zdela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni se zadeva ni zdela problematična saj kaplja bolj poredko. Poraba olja je zelo majhna zato se ni treba bati, da bi se v mal večji gužvi pod motorjem lužca naredila. Kljub temu je zaradi konstantnega kapljanja veriga lepo naoljena.

Jaz sem skeširal tistih 100+ €. Prvo zato, ker sem bolj lesene (nepraktične) sorte (pa še mal len, ker se mi ne da stalno sprejat verige :P ) in drugo zato, ker so eni povedali, da ga imajo in so zelo zadovoljni. Sem pa vseeno gledal, če je kje kak avtomatski mazalec verige, ki bi mazanje prilagajal hitrosti motorja in vremenskim vplivom (lahko tudi na stikalo) pa nisem našel ničesar kar bi me zares pritegnilo. Najdel sem pa eno zanimivo zgodbo enega Nemca, ki si je tak sistem sam naredil a je nekaj zašuštral in mu je vso olje isteklo naenkrat in to ravno, ko je zavijal z glavne ceste. Se je fajn zložil, ko mu je zadnje kolo zdrsnilo. Zato dobro pazite, da bo vse 100%, kar boste skupaj spravili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Evo danes sem zadevo zmotiral gor in dela. Ves material za pritrditev je zraven in ga je več kot dovolj, samo tisto njihovo sekundno lepilo je pa takšno da si ga upam tud polizat.

ME pa nekaj moti, in sicer če se montira zadevo na spodnjo stran nihajke potem ne moreš uporabljati servisnega stojala ker bi ti pretisnil cevko in jo lahko tudi precvikal.

Pa še nekaj za vse ki ste zadevo dali gor, veriga je sedaj vsa od spreja a bi jo bilo dobro povsem očistit (don't like it) ali bo kljub temu OK.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem zadevo zmotiral gor in dela. Ves material za pritrditev je zraven in ga je več kot dovolj, samo tisto njihovo sekundno lepilo je pa takšno da si ga upam tud polizat.

ME pa nekaj moti, in sicer če se montira zadevo na spodnjo stran nihajke potem ne moreš uporabljati servisnega stojala ker bi ti pretisnil cevko in jo lahko tudi precvikal.

Pa še nekaj za vse ki ste zadevo dali gor, veriga je sedaj vsa od spreja a bi jo bilo dobro povsem očistit (don't like it) ali bo kljub temu OK.

LP

Leteči

Kaj pol si zadevo kupil (če si kolk €) al si jo sam naredu kot si neki omenjal da boš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadevo sem kupil ker ni bilo časa, še tisti dve uri za montažo sem si komaj našel.

Sam scottoiler je bil 105 EUR +1500SIT stroški nakazila + 8EUR poštnine iz Nemčije, se pravi vse skupaj 119EUR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadevo sem kupil ker ni bilo časa, še tisti dve uri za montažo sem si komaj našel.

Sam scottoiler je bil 105 EUR +1500SIT stroški nakazila + 8EUR poštnine iz Nemčije, se pravi vse skupaj 119EUR

Kje točno si ga pa naročil, ker scottoiler.com zgleda da je iz škotske in ne nemčije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Danes sem sam naredil in zmontiral dodaten rezervoar za scottoiler. Sem sicer po netu gledal da bi kupil Lube tube ali celo touring kit samo sem ugotovil da bi bil strošek z prvim 11 000SIT in z drugim 15 000SIT (cena+pošiljanje+stroški nakazila) kar se mi zdi občutno preveč za en pleksi rezervoarček oziroma kos gumijaste cevi. Mene pa je vse skupaj stalo 2.000SIT.

ZAdevo sem naredil iz kosa pleksi cevi ki sem jih zaprl z obeh strani z alu pokrovčki in priključkov za cevi kateri so mi ostali še od scottoilerja.

Cel sistem sedaj drži cca 2,3dcl kar bi moralo zadostovati za vsaj 4000-5000km.

Samega škota in cel sistem sem montiral pod sedež, čeprav sem videl da večina pri varaderu montira na bolj vidna mesta. Razlog je bil ta da bi mi od gume metalo vso sranje direkt na škota in potem hitro pride do kake okvare zaradi smeti in kamenčkov. Rezervoarček pa sem z dozirno enoto povezal kar s cevko ki je še ostala.

Še slikce:

Še ena

post-311-1140359282_thumb.jpg

post-311-1140359324_thumb.jpg

post-311-1140359346_thumb.jpg

post-311-1140359411_thumb.jpg

post-311-1140359989_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdaj imam zadevo že malo stestirano pa me zanima ena stvar. In sicer kako imate kaj nastavljen Scottoiler v temle času ko so temperature tam od 10-15 stopinj??

Jaz ga moram imeti kar na osmi stopnji od devetih da dobim zahtevano kapljo na minuto. A je to normalno??

Bom videl kaj bo ko se bodo temperature malo dvignile tam proti 20.

Drugače dela super in veriga je ob eni kaplji na minuto lepo siva, nič preveč mastna, pa tudi kakega velikaega pacanja zadeva ne povzroča. Bi rekel da nič več kot sprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj imam zadevo že malo stestirano pa me zanima ena stvar. In sicer kako imate kaj nastavljen Scottoiler v temle času ko so temperature tam od 10-15 stopinj??

Jaz ga moram imeti kar na osmi stopnji od devetih da dobim zahtevano kapljo na minuto. A je to normalno??

Jaz sem ga včeraj namestil in imam za kapljo na 50 sekund tudi nastavljeno tam okol osme stopnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo se še lovim pri nastavitvah, zdi se mi kot da je količina olja predpisana s strani scottoilerja premalo.

Mislim da bi morala biti veriga vsaj malo mokra na pogled, imam pa tak občutek kot da je suha. Vendar ko potegnem s prstom po njej mi gor ostane malo olja, ampak res malo.

Pišuka zdaj pa ne vem ali je to dost ali ne??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

lep pozdrav

malo sem nova glede vzdrževanja verige, zato me zanima sledeče....

kako naj operem verigo in jo namažem? a potrebujem kakšen poseben sprej, da prej odstranim "svinjarijo" ali kako?

ob nakupu olja sem za darilo dobila Castrol Chain Spray...

a mi poveste, če še kaj potrebujem in kakšen je postopek? a jaz kr s tem sprejem posprejam ali kako? in kje?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!