Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Katero olje priporočate za oiler in kje ga nabaviti.

Hvala že vnaprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, znj pravi:

Katero olje priporočate za oiler in kje ga nabaviti.

11 let že mažem verige z oljem za mazanje verig motornih žag (opisano tudi v tej temi).  Cena 1l olja 10X nižja od "specialnih" olj, ki jih prodajajo porizvajalci oilerjev.

Glede na to, da ne vemo, kateri oiler uporabljaš, ti težko svetujemo katero olje. Proizvajalec oilerja ti sigurno svetuje olje iz svojega programa.

Saj veš, da proizvajalci ne odobrijo garancije, če se ne držiš njihovih priporočil o uporabi. Tako, da odložitev ne bo pretežka. Lahko se pa na vse skupaj požvižgaš in naliješ v oiler navadno olje (tudi tako ki si ga menjal v motorju). Le nastavitev doziranja bo malo drugačna, veriga bo pa mastna, kar je v tem primeru bistvo.

uživaj v vožnji "KDOR MAŽE TA VOZI"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.tutorochainoiler.com/pages/which-oil-should-i-use

Mineral Hydraulic Oil ISO 68/100 for temps up to 30°c and ISO 220 for higher ambient temps can be used as an alternative to TUTORO Oil, however this is at your own risk. Other mineral oils may also be compatible but its use is at the users own risk. See our page on

Plastics and Lubricant compatibility 

Alternative oil to use Traffic Light System 

  • Green = OK to use
  • Amber =  Some damage may occur, potentially hazardous
  • Red = Serious Damage, Toxic and extreme environmental hazard.

MINERAL Hydraulic Oils are the only alterative to our oil and have the advantage that they are available worldwide - a useful option for those taking long trips "into the wilds". Depending on the ambient temps in your region you can use ISO32, ISO68, ISO100 etc. all the way up to ISO220 (the higher the number the thicker the oil). Thicker oils should be used for higher ambient temps. 

Engine oils are designed to do a different job, generally they are too light and do not contain the correct additives to prolong the life of your chain- they may also contain additives which could damage your Auto and/or be environmentally toxic.

Chain Saw Oil, we don't recommend it as it is just too sticky and "glue-like" to flow properly. Importantly some Chainsaw oils are vegetable oil based as well as being hydroscopic which leads to corrosion of the Auto's brass and steel parts (and your chain!). Some of these oils also attack the Auto's internal nitrile seals not to mention the O or X rings in your chain!

Gearbox oil EP80/90* - WARNING Don't use EP Gearbox Oils! these can make the Auto oilers cap swell, this can cause the Acrylic* reservoir to crack when the cap is forced into the top of the reservoir! If you have been using this don't try to force the cap to fit but order a new cap, drain the oiler and switch to using a TUTORO oil or use an ISO32/ISO68/ISO220 grade Hydraulic MINERAL oil. The additives in EP oil will also corrode brass.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

Engine oils are designed to do a different job, generally they are too light and do not contain the correct additives to prolong the life of your chain- they may also contain additives which could damage your Auto and/or be environmentally toxic.

Tipično.

Le katero olje maže verige za pogon odmičnih gredi???

Ja najbrž je tam neko posebno jeklo?

Moj DIY oiler prebavi vse kar je mastno in teže. Le malo prilagodim čas odprtja. Veriga mi je hvaležna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

 not to mention the O or X rings in your chain!

Pa od tegale preikušeno ne drži nič!

O in X ringi na vseh verigah so do sedaj preživeli brez poškodb. Ja strah je gospod.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, MiNa said:

Tipično.

Le katero olje maže verige za pogon odmičnih gredi???

Ja najbrž je tam neko posebno jeklo?

Moj DIY oiler prebavi vse kar je mastno in teže. Le malo prilagodim čas odprtja. Veriga mi je hvaležna...

  Brez primerjave (in to ne par km) med original olji in tem kar ti uporabljas, ne mores vedeti, ce ne bi veriga se dalj  zdrzala z  specialnimi olji in ti bila se bolj hvakezna. (btw, veriga za pogon odmicne se kopa v olju in nima gumijastih tesnil. Tudi jeklo in/ali obdelava je drugacna, ker se tej verigin ni treba ubadati z zrnci peska, soli,  vodo, itd... ) In na koncu: sparati pri tej mali porabi olja pa ne vem kolk je smiselno. Sej noben ne porabi 50l olja za verigo....

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, jvalant pravi:

(in to ne par km)

To trdim po 80Kkm na eni verigi. BMW F650GS 2011, 800ccm. Motor sem prodal, pa vem, da treutni lastnik verige še ni menjal In se približuje stotki.

Z ostalim kar si zapisal se pa strinjam. Okolje kjer "deluje" veriga za  pogon odmične gredi je precej prijaznejše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, MiNa pravi:

Tipično.

Le katero olje maže verige za pogon odmičnih gredi???

Ja najbrž je tam neko posebno jeklo?

Moj DIY oiler prebavi vse kar je mastno in teže. Le malo prilagodim čas odprtja. Veriga mi je hvaležna...

nisem si jaz izmislil, sem samo kopiral, kaj pravi eden od proizvajalcev Tutoro.

Če pa gledam stroškovno, niti ene flaše ne porabim na leto..torej tistih 10€ zlahka prebavim.

Drgač pa se lahko kupi mineralno hidravlično olje iso 68/100 za nekaj evričev. Oilerje pa mam že na 5em motorju. Testiral najbrž ne bom, ker se mi ne splača. Ko kaj nabavljam pri Lojzu vzamem še tisto flašo od Scotoilerja zraven.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje izkušnje so tudi nekje v smeri MiNe, glavnino pokrije olje za motorne žage, občasno pa kar pride pod roko. Glavni razlog je bil ker sem moral olje od Scotoilerja naročat in čakat.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

https://www.cbrxx.com/threads/substitute-oil-for-scott-oiler.25496/

 

Oils



1. What oil should I use in the PRO-OILER?



The short answer is use any clean motor oil



Mineral, semi-synthetic, fully synthetic... it doesn't really matter - though synthetic oil's better viscosity index is a marginal advantage



We have carried out extensive tests with various different classes of oils, and all have their pro's and con's.



Motor oil's cocktail of special additives have little to do with exposed chain lubrication. However, it does have a mix of charactristics which make it the best compromise for use in the pumped PRO-OILER.



The PRO-OILER is a total-loss lubrication system - the old dirty oil eventually flings off as it's replaced by new oil ("self-regeneration").



If the chain is washed in oil (as with imprecise gravity-feed or manual systems), then the choice of oil is not so critical.



One of the PRO-OILER's trump cards is that it can run very lean settings. But this does mean that the small quantity of oil that does get used must do the whole job.



The oil has to have the following qualities

· Good coverage ("wetting power")

- Important because the oil has to get to all parts of the chain without using excessively rich settings (eg. the outside of the side-plates for corrosion protection)

- Good wetting power = low consumption = low fling-off

· Good lubrification qualities

- Some oils may have a string of attractive features, but have poor lubrication... eg. silicone-based chain oils

· 100% Guaranteed compatibility with NBR seals (pump's seals and chain's o-rings)



Motor oil

+ Great wetting power (spreads well on the chain = good hydro-capillary characteristics)

+ Self-regenerating (not sticky, so dirt and dirty oil remains do not stick to the chain)

+ Produces the lowest consumption

+ Guaranteed compatibility with NBR seals in the pump and chain's o-rings

- Relatively low adhesion means

- it flings off easily. However,

this also keeps the chain clean

you need less oil = lower consumption = less fling off than thick sticky oil

- delivery has to be turned up higher and more quickly when the roads are wet (ie. it is not as resistant to the washing action as other more adhesive oils)



Gearbox oil

Pro's and con's broadly similar to motor oil

+ EP (Extreme Pressure) charateristics, so theoretically better protection at the bushing-roller contact area

- Wetting power not quite as as good as motor oil, so needs a richer setting



Chainsaw bar oil

+ Adhesive (but see below)

+ Good performance in the wet, as it doesn't wash off as easily as motor oil. The delivery does not need to be turned up as high or as promptly as with motor oil

+ Inexpensive

- Wetting power is not as good as motor oil, so richer settings required = higher consumption = more fling off

- Picks up dirt due to adhesiveness. Self-regenerating, but only at richer settings

- Not guaranteed compatible with NBR seals and o-rings because this compatibility is not part of the design brief for a chainsaw bar oil! We have encountered oils which have attacked the seals.

- Not always easy to find the right type of oil (mineral, not bio-degradable which can rot in the lines and pump)



Specialized industrial chain oils

+ Great lubrication qualities

+ Self-regenerating

+ Hydro-capillary qualities (penetrates quickly)

+ Guaranteed compatible with NBR seals in the pump and chain's o-rings

- Relatively low adhesion means

- it flings off easily. However, this also keeps the chain clean

- delivery has to be turned up higher and more quickly when the roads are wet (ie. it is not as resistant to the washing action as other more adhesive oils)

- Expensive... up to Eur 30 per litre!



Bottom Line:

Motor oil is by happy coincidence the oil type that delivers the lowest consumption, and least fling-off.

Want proof? During initial testing and calibration, PRO-OILER used Stihl chainsaw bar oil, and the values of the tables were matched to this oil. Later, when testing motor oils, the consumption dropped by close to 20%. In fact, all the richer tables became completely redundant, and have now been dropped!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sej je fajn..... ampak lahko enako narediš za max. 10 eur...   :P

...ena plastična flaška 100ml od kakih zdravil, ki jih je doma verjetno polno... al pa kaka posodica za bremz olje, ki že ima nipl,  .... 12V el.mg stikalo za 5 eur iz ebay.... en meter cevke... gumb stikalo iz HTE za 1 eur.... 1 m žice... pa je...   :D ... kaka vezica... slamca od WD40...

..pa ti ostane za 66l bencina..   :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha, zihr majo oiler doma :P

Morda je slika naslednjega: 3 osebe, ljudje stojijo in znotraj

pred 6 minutami, Zivnorc pravi:

... sej je fajn..... ampak lahko enako narediš za max. 10 eur...   :P

...ena plastična flaška 100ml od kakih zdravil, ki jih je doma verjetno polno... al pa kaka posodica za bremz olje, ki že ima nipl,  .... 12V el.mg stikalo za 5 eur iz ebay.... en meter cevke... gumb stikalo iz HTE za 1 eur.... 1 m žice... pa je...   :D ... kaka vezica... slamca od WD40...

..pa ti ostane za 66l bencina..   :P

če se ne motim je @MiNaže večkrat v tej temi opisal in orisal domačo izdelavo. Po mojem bi bil čas, da jo nekam na vrh pripnemo.

pred 33 minutami, Luka66 pravi:

Ni avtomatski, je polavtomatski morda bolj ziher, če nimaš skleroze   :P

in not, kot pišejo lahko nalivaš vse živo :) 

https://eastbound.shop/product/osco-one-second-chain-oiler/

avtomatski al polavtomatski al ročni, vedno moraš gledat a maže verigo, a se ni zapacal injektor, a se ni cevka kje pretrgala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

avtomatski al polavtomatski al ročni, vedno moraš gledat a maže verigo, a se ni zapacal injektor, a se ni cevka kje pretrgala...

hmm potem najbolje da v daljne odročne kraje peljem s sabo ene 2kg ketn sprejev, še kak ketn reiniger  :(   jej kam bi del :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... nč bat....

...ko te prime scat, pogledaš, če je feltna kej popackana....

... ko greš tankat, pogledaš, če je feltna popackana...

....ko greš na kofe, pogledaš, če je feltna popackana...

... ko ti polcaj dol šravfa tablico, mu malo pogledaš čez rame, če je feltna popackana....

...itd...

...

... v glavnem, če je feltna malo popackana, oiler dela...  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No saj bolj se ukvarjam z orodjarsko njihovo ponudbo

https://eastbound.shop/product/motorcycle-tyre-repair-kit/

https://eastbound.shop/product/honda-africa-twin-crf-1000-1100-wheel-service-kit/

tudi to, bi se v osnovi večinoma našlo v domači delavnici.....ali se da dobit cenejša alternativa, morda nekoliko težja, manj kvalitetna in za morda parkrat enako funkcionira....če znaš :doze:.......nizka teža in multi-praktičnost mi je všeč  :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak ojler imam na tretjem motorju. Ni avtomatski, niti polavtomatski. Bolj bi rekel, da je ročni. 😜

Majhen, preprost in zelo uporaben.  Sam ga imam zmontiranega tako, da ga med vožnjo z lahkoto dosežem. 
Bom navedel zakaj mi je všeč. 
Veriga je namazana pred vožnjo z oljem. (Za menjalnike) katero vzdrži cel dan. Torej ni potrebe po kontroli, če je mastna veriga, če je pretrgana cevka, če je diza zamašena… Nič od tega. Dize nima. Samo tanka cevka in če je tak pravilno napeljana se tudi prekinit ne more. Sam namažem verigo nekje sredi dneva. V naselju pri 50 na uro obrnem ojler za polovico in namažem verigo. Z obratom ojlerja se v njemu ustvari pritisk in počasi olje nateče na verigo. Ko pade pritisk tudi olje ne kaplja več. Po koncu makadamskih  poti takoj podmažem z 3/4 obrata posode in čez nekaj km ponovim.Verigo na ta povečano doziranje dejansko operem. Tako je veriga popolnoma čista. Tudi v dežju obrnem za pol obrata nekje na dve ure vožnje. Po koncu fure na začetku domače vasi ali ciljne destinacije ponovno dodam pol obrata zato je veriga zjutraj lepo namazana in pripravljena za nadaljevanje drug dan. 
Prednost vidim v doziranju saj v dežju lahko dodam olje po želji, po makadamu  z oljem med vožnjo operem verigo z večjo količino olja…. Platišče in pnevmatika nikoli nima sledi olja. Snecer je bil presenečen, ko je videl delovanje ojlerja.

Eno polnjenje imam za 2k km. Na daljših poteh pa v tolltube potisnem še plastenko olja za rezervo (plastenko od Dipi color barve). Olje pa je lahko prav vsako. Za motorko, menjalnik, motor… samo, da maže😎😜

BDBC0B8B-4A29-42B1-B886-3F30CDB4CF66.jpeg

Popravljeno . Popravil SAR-Solo Adventure rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Tak ojler imam na tretjem motorju. Ni avtomatski, niti polavtomatski. Bolj bi rekel, da je ročni. 😜

Majhen, preprost in zelo uporaben.  Sam ga imam zmontiranega tako, da ga med vožnjo z lahkoto dosežem. 
Bom navedel zakaj mi je všeč. 
Veriga je namazana pred vožnjo z oljem. (Za menjalnike) katero vzdrži cel dan. Torej ni potrebe po kontroli, če je mastna veriga, če je pretrgana cevka, če je diza zamašena… Nič od tega. Dize nima. Samo tanka cevka in če je tak pravilno napeljana se tudi prekinit ne more. Sam namažem verigo nekje sredi dneva. V naselju pri 50 na uro obrnem ojler za polovico in namažem verigo. Z obratom ojlerja se v njemu ustvari pritisk in počasi olje nateče na verigo. Ko pade pritisk tudi olje ne kaplja več. Po koncu makadamskih  poti takoj podmažem z 3/4 obrata posode in čez nekaj km ponovim.Verigo na ta povečano doziranje dejansko operem. Tako je veriga popolnoma čista. Tudi v dežju obrnem za pol obrata nekje na dve ure vožnje. Po koncu fure na začetku domače vasi ali ciljne destinacije ponovno dodam pol obrata zato je veriga zjutraj lepo namazana in pripravljena za nadaljevanje drug dan. 
Prednost vidim v doziranju saj v dežju lahko dodam olje po želji, po makadamu  z oljem med vožnjo operem verigo z večjo količino olja…. Platišče in pnevmatika nikoli nima sledi olja. Snecer je bil presenečen, ko je videl delovanje ojlerja.

Eno polnjenje imam za 2k km. Na daljših poteh pa v tolltube potisnem še plastenko olja za rezervo (plastenko od Dipi color barve). Olje pa je lahko prav vsako. Za motorko, menjalnik, motor… samo, da maže😎😜

BDBC0B8B-4A29-42B1-B886-3F30CDB4CF66.jpeg

zelo me zanima, kje pa kako se olje nateče na verigo. Namreč neglede na proizvajlaca oilerja in avtomatičnost ali ne, princip je isti. olje mora pridet na verižnik in na verigo z notranje strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni priteče, oziroma imam speljano cevko, da drsi po zobniku tik zraven zobov in se popolnoma razlije po notranjosti verige. Višek odnese nazaj na prosto😁z vso svinjarijo😎

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Meni priteče, oziroma imam speljano cevko, da drsi po zobniku tik zraven zobov in se popolnoma razlije po notranjosti verige. Višek odnese nazaj na prosto😁z vso svinjarijo😎

pa nikol nč ne preveriš, sploh če si po blatu pesku travi itd vozil?

Lahko se zapaca, tako kot vsaka zadeva, razn če je šoba fuuul velika.

Imaš pa identično tehniko kot ostali, torej mazanje verižnika. gostejše kot je olje manj svinja in manj čisti, tudi to je identično na vseh.

ps. ožja kot je guma manj leti tudi na feltno. pri 190 gumi je kr lepo asrano vse :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Meni priteče, oziroma imam speljano cevko, da drsi po zobniku tik zraven zobov in se popolnoma razlije po notranjosti verige. Višek odnese nazaj na prosto😁z vso svinjarijo😎

Pr men je na koncu cevi nastavek z tremi cevčicami, dve daljši drsata po zobniku, ena z leve druga z desna, tretja je krajša  med njima dovaja olje na sredino ketne in prosto kaplja po sredini rolic......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Meni priteče, oziroma imam speljano cevko, da drsi po zobniku tik zraven zobov in se popolnoma razlije po notranjosti verige. Višek odnese nazaj na prosto😁z vso svinjarijo😎

To ni v redu. Meni se je to zgodilo v Kazahstanskih stepah. 

Kot opisuješ sem imel enako. 

Stepe, ogromno mivke in drobnega praha. 

Dokler se voziš naprej ni problemov. 

Ko pa sem motor porinil v rikverc, zaradi parkinga, fotografije itd se mi je cevka zamašila. 

Nisem bil pozoren in verigo je nehalo mazat. 

Do doma sem imel še 7kkm.

Že med potjo sem moral vsakih 500km zategovat verigo, dokler več ni bilo te možnosti... 

Do doma sem prišel z kupom težav in veliko sreče. 

Več pa si preberi v temi Kazahstan, Rusija(Kmet2). 

Svetujem ti, da cevko odmakneš in da ne drsi po zobniku. 

Seveda pa je vse odvisno kje in kako se voziš😁

Za po asvaltu je tudi tvoja varijanta cool. 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!