Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

pred 10 urami, Nightmare pravi:

Že takoj se mi je zdel občutek na glavi boljši vse pa se je potrdilo ko sem zavil na obvoznico. Testiral do 150km/h in čelada je popolnoma tiha. Nobenega žvižganja in tudi samega vetra se mi je zdelo manj pa sem bil brez podbradnega dela katerega imam na svoji. 

Take visoke hitrosti v RS niso dovoljene ?

Vsaka čelada je drugačna ampak testna je najboljša... najbolje bi bilo, da ti kar testno dajo, ker nove bodo spet žvižgale :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, maus said:

Take visoke hitrosti v RS niso dovoljene ?

Vsaka čelada je drugačna ampak testna je najboljša... najbolje bi bilo, da ti kar testno dajo, ker nove bodo spet žvižgale :lol1: 

Tudi pod omejitvijo moja žvižga tako, da.... :whistle:

To mi je jasno, da odstopanja so ampak tu je bila res ogromna razlia. Ne vem koliko odtehta karbon prevleka ampak čelada je bila tiha. Kar se tiče vetra sem rešil s čepki najpomembneje pa je, da ni žvižgala. Sedaj samo upam, da ne bo kakršnihkoli izgovorov kako je s čelado vse v redu in da se zadeva čimprej zaključi.

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si jim dal pismen zahtevek za stvarno napako? Ne se pustit odgnat :) To, da te prodajalec poskusa odvrnit od tega je prakticno enako kot da ti iz zepa potegne denar in ga pospravi v svojega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, nejc74 said:

A si jim dal pismen zahtevek za stvarno napako? Ne se pustit odgnat :) To, da te prodajalec poskusa odvrnit od tega je prakticno enako kot da ti iz zepa potegne denar in ga pospravi v svojega.

Sem ja ampak mi ga ni teu poštemplat. Račun, reklamacijski zapisnik od prejšnega meseca in zahtevek za stvarno napako. Ničesar ni želel obdržati, podpisat, poštempljat. Izpolnili so svoj reklamacijski zapisnik in to je to.

Edina rešitev bi bila, da bi jim jo poslal priporočeno in imel potrditev o prejemu pošilke.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, poslji, priporoceno s povratnico izpolnjen obrazec. Glej, prodajalci prekleto dobro vedo, kaj pocnejo. Na tvoj racun.

tule imas se ena navodila od ZPS

https://issuu.com/ursa_smid/docs/ucna_ura_stvarna_napaka

to, da ti prodajalec ni hotel izdati je v nasprotju s 37a clenom ZVPoT

37.a člen

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

in je zrelo za prijavo trznemu inšpektoratu. Prodajalec ti ne more prepreciti tega, da ti podas zahtevek :)

Se enkrat, prodajalec, te poskusa ogoljufati.

A to govoris o TC motoshop za BTC-jem v Ljubljani? Da bodo se drugi vedeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si prebral vse tvoje linke ampak za njih to ne velja. Ker nimajo izvedenca mora čelada v Francijo, bla bla bla. Kot sem rekel, počakam 8 dni potem pa dalje.

Sem pa po nasvetu danes pisal še na Shark. Ne, da bi kakorkoli šinfal prodajalca ampak jih le obvestil o napaki in jih prosil za čimhitrejšo obravnavo.

Pred kratkim pa klic iz TCja, da se z mojo čelado že ukvarjajo in ali sem jo registriral na Sharkovi spletni strani. S tem si podalšaš garancijo iz 2h na 5 let. Povem, da sem jo in sedaj je kao to problem, da mi ne morajo direkto dati nove in mora resnično v Francijo na pregled. Sem pa prodajalcu dejansko verjel, da daje vse od sebe in da se bo potrudil, da dobim novo čelado in se potem oni ukvarjajo z mojo staro.

Držim pesti.

In ja, gre se za TC Motoshop v Ljubljani.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Nightmare pravi:

Tako, danes obiskal TC s svojim motorjem kot dogovorjeno. Dobil na test drugo enako čelado, sicer karbon verzija in se odpravil na štajerko. Že takoj se mi je zdel občutek na glavi boljši vse pa se je potrdilo ko sem zavil na obvoznico. Testiral do 150km/h in čelada je popolnoma tiha. Nobenega žvižganja in tudi samega vetra se mi je zdelo manj pa sem bil brez podbradnega dela katerega imam na svoji. 

No ob vrnitvi in razlagi, da je več kot očitno res z mojo nekaj narobe takoj potegnejo zapisnik o reklamaciji. Stvarna napaka za njih ne velja, obrazec je za njih neveljaven ker oni imajo svoje. 

Po tem ko so se okoli mene zbrali 3je prodajalci in kako je edina opcija, da čelado pošljejo v Francijo mi tudi po vecih poizkusih ni nekako uspelo, da bi obveljala moja. 

Dam jim 8 dni, do takrat naj bi tako ali tako dobili odgovor kaj je s čelado in v kolikor je res nekaj narobe bo Shark tako ali tako priznal dobropis. Kao, pa da vidimo. 

V glavnem, z nadomestno čelado sem prvič resnično užival na motorju in res upam, da se tale kolobocija konca v čim krajšem seveda meni v prid ker drugace ne vem kaj bom. 

 

Lp, Samo

zamenjava pa ne pride v poštev?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, DAMI34 said:

zamenjava pa ne pride v poštev?

 

Ja to zdej čakam kaj se bo skuhal. Je, ampak šele ko Shark potrdi, da je s čelado res nekaj narobe. Danes pa sem dobil klic ali sem čelado registriral na njihovi strani in v kolikor je ne bi bi mi kao lahko dali prec novo tako pa jo sedaj morajo poslat v Francijo. Ne vem kaj ima to vpliv na karkoli ampak ok.

Čakam :smoke:

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v Moto Charliju pošiljajo čelade v tujino.

In to brez ugovora. 

Prevzamejo čelado, naredijo fotokopijo računa, izdajo ti potrdilo o prevzemu in to je to!

Ko dobijo odgovor od predstavnika (nekje v tujini), ti ga posredujejo in problem je rešen. Pozitivno, ali negativno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Nightmare pravi:

Dam jim 8 dni, do takrat naj bi tako ali tako dobili odgovor kaj je s čelado in v kolikor je res nekaj narobe bo Shark tako ali tako priznal dobropis. Kao, pa da vidimo. 

V glavnem, z nadomestno čelado sem prvič resnično užival na motorju in res upam, da se tale kolobocija konca v čim krajšem seveda meni v prid ker drugace ne vem kaj bom. 

 

Lp, Samo

Sam nimam živcev za to papirologijo. Sam bi kupil nadomestno, obstoječo pa prodal na Bolhi ali Anetu. Nekaj podobnega je tudi bilo, minus 100€...ampak brez sitnosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v tem, ker bi pri nas vsi bili prodajalci, potem pa niso sposobni kvalitetno reševati reklamacij.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, vandrovec said:

Sam nimam živcev za to papirologijo. Sam bi kupil nadomestno, obstoječo pa prodal na Bolhi ali Anetu. Nekaj podobnega je tudi bilo, minus 100€...ampak brez sitnosti. 

Žal bi sam težko nekomu prodal izdelek z napako tako, da če se tole ne izteče meni v prid lahko čelado le podarim.

Za 1x še nič ne šimfam TC motoshop čeprav na trenutke mogoče izgleda tako. Priznavanje stvarne napake ali ne. Kaj bo v prihodnje pa je povsem v njihovih rokah.

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, vandrovec pravi:

Sam nimam živcev za to papirologijo. Sam bi kupil nadomestno, obstoječo pa prodal na Bolhi ali Anetu. Nekaj podobnega je tudi bilo, minus 100€...ampak brez sitnosti. 

no to ni pametna rešitev. Razumem, če sam zajebeš...2x sem in vem.

Ampak če nekaj kupiš za 300 in več € ima da štima. Škoda ker teh zadev ne kupujemo po netu, potem maš čas 14 dni da brez obrazložitve vrneš blago.

Dober trgovec bi dal drugo čelado. Pa isto še vedno lahko reklamira. V skrajni sili pa celo nekomu podtakne (ne se slepit, to se dogaja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

no to ni pametna rešitev. Razumem, če sam zajebeš...2x sem in vem.

Ampak če nekaj kupiš za 300 in več € ima da štima. Škoda ker teh zadev ne kupujemo po netu, potem maš čas 14 dni da brez obrazložitve vrneš blago.

HJC ima zadaj luknjo in piha v vrat...to ni napaka le mene je motilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, vandrovec pravi:

HJC ima zadaj luknjo in piha v vrat...to ni napaka le mene je motilo

to so že specifike, od drže, višine vizirja itd..dejansko pa ni bilo nič narobe s čelado.

RPHA10+ je bila športna čelada s fixnimi zračniki. Pozimi je zeblo ko svina, da sem jih moral prelepiti. Samo to ni napaka čelade.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

55 minutes ago, KARMEN1 said:

Stvarno napako lahko prizna le proizvajalec, nihče drug!

To ni res, stvarno napaka lahko uveljavljaš tudi zaradi npr. napačnega opisa izdelka, ki ga poda izvajalec. Proizvajalec potrdi ali zanika strinjanje s trditvijo o napaki. V končni fazi bi o njej odločalo sodišče, ce jo le to prepozna, je popolnima vseeno kaj si mislita prodajalec ali pa proizvajalec.

Mislim pa, da "stvarna napaka" kar ena posebnost slovenskega zakona o varnosti potrošnika in daje le-temu precej moci. Predvsem pa je njen namen to, da se ti ni treba odločat ali bos cakal 2 meseca na napol popravljeno zadevo, ampak v dobrem tednu dobis nazaj denar in gres po novo zadevo. Zato jaz zagovarjam, da se jo uveljavlja, samo tako se doseže nek smotrn dostop do pravic. Tisto kar predlaga Vandrovec so pa mokre sanje vsakega prodajalca.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osmi dan je tu. Včeraj klical 2x kaj se dogaja z mojo čelado in vsakič dobil odgovor vas pokličemo nazaj. Med prvim pogovorom mi celo ponovijo izjavo iz prejšnjega tedna, da bom najverjetneje dobil novo čelado oni pa bodo mojo poslali v Francijo in se sami ukvarjali s tem. Am.... Po enem tednu je še vedno pri vas? Za danes še počakam ali bom dočakal ta klic nazaj potem pa na zvezo potrošnikov, dost je blo.

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Nightmare pravi:

Osmi dan je tu. Včeraj klical 2x kaj se dogaja z mojo čelado in vsakič dobil odgovor vas pokličemo nazaj. Med prvim pogovorom mi celo ponovijo izjavo iz prejšnjega tedna, da bom najverjetneje dobil novo čelado oni pa bodo mojo poslali v Francijo in se sami ukvarjali s tem. Am.... Po enem tednu je še vedno pri vas? Za danes še počakam ali bom dočakal ta klic nazaj potem pa na zvezo potrošnikov, dost je blo.

 

Lp, Samo

glede na to, da sem pred kratkim kupil novo čelado, se ob prebiranju tvojih postov počutim skoraj kot da se to dogaja meni... ti resnično želim in privoščim, da čim prej uredijo zadevo ?????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj mi je žal, da nisem šel po čelado v Compacota kot je bilo v planu zadnja leta za nakup nove čelade. Na koncu so bližina, bon, poznavanje znamke ponovno prevagala v prid znamki Shark sedaj pa imam. 

Po 8ih dnevih od vročitve čelade so mi komaj lahko potrdili, da je čelada poslana. Danes so mi sicer posodili C4 do ureditve reklamacije ampak sem nekako obupal, da se bo karkoli rešilo in sem obsojen na zvizgajoco čelado ali pa da se razstavljanja in reševanja lotim sam. 

Ko bi bili prodajalci v TCju vsaj tiho ne pa da ti vsak razlaga kako samo še to pa najverjetneje dobiš novo. No na koncu pa nič od tega. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pogledal slike te Shark Spartan GT...na obodu ima precej izstopajočih elementov, moja preklopna ima veliko bolj gladko površino. Ta Shark ima veliko možnosti, da piska...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ampak prva iz stalaže, ki jo je zagrabil in sem jo kasneje testiral pa ni. 

Nekaj mora biti na zracniku/zapiralu ker dokler zapiralo ne naredi "klik" in je vizir zaklenjen ne žvižga nič. 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Čelado včeraj prevzel v TCju. Zamenjali so prednji zračnik za katerega sem takoj opazil, da je "kozmetično" drugačen. Namesto originalnega belega s črnimi dodatki je sedaj bel s srebrnimi. Ok, ne bomo kompliciral, da vsaj ne bi žvižgal. Sam mehanizem konkretno trd oz. se je premikal dobesedno po stopnjah tako, da je bil doma takoj deležen silikon spreja in je zadeva boljša. 

Graja gre pa na samo sestavljanje notranjosti kjer sem že v trgovini sam tlačil na svoje mesto "ovratnik" katerega ima čelada saj je bil zataknjen kar tako malo na pol. Kasneje sem doma ugotovil, da so tudi vrvice za emergency razstavljanje čelade kar tako prosto po prešernu čeprav ima vsaka svojega ježka, da se jo fiksira na svoje mesto in prav tako ličnice sploh niso bile pravilno zataknjene na svoje mesto. V prihodnjih dneh sam kompletno razstavim še 1x in sestavim kot mora bit. 

Če ne bi bila praktično nova čelada se še ne bi obremenjeval tako pa vse to pusti rahlo grenak priokus.

Čas je bil le za kratko polurno vožnjo in kar se tiče žvižganja je boljše. Sicer je za nazaj spet nekaj žvižgala, vsekakor manj kot v samem štartu, ampak to potem ko sem odstranil podbradni del in prav mogoče, da je tudi veter iz okolice opravil svoje saj je bila vožnja do Planine povsem tiha.

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No sedaj ko sem s čelado naredil nekaj več km lahko povem, da čelada še vedno piska. Mogoče ne prav vedno tako kot je pred "servisom" ampak ja, še vedno. Zadnjič sem jo razstavil in tudi en del notranjosti ni bil zataknjen na pritrdilno mesto. Vse bolj kot ne le položeno na svoje mesto kar se pa tiče čepkov pa ni bil zataknjen praktično noben. Tudi podbradni del mi sedaj vsakič ko čelado snamem iz glave na eni strani pogleda iz svojega sedeža.

Tako, da TC in Sharkov servis oz. kamorkoli so že poslali čelado konkreten minus iz moje strani. Da se to dogaja pri čeladi iz njihovega vrha ponudbe je nedopustno. 

 

Lp, Samo

  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!