Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

pred 2 urami, knedl pravi:

Pozdravljeni

Zanima me ali ima kdo idejo kako odstranit zalepljen nosilec kamere ne da poškoduješ čelado.

Hvala za odgovor

Pogrejes s fenom, v nosilec kliknes nek daljsi nosilec, da lazje vleces pocasi stran. Karkoli mehanskega poskoduje lak. Stestirano veckratno vlecenje iz celade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čelada mi je padla po teh in se lušči barva..Nolan flourescentna..podlaga je bela in je grdo. na nolanu me je na hitro odpikal, da nimajo barve.. kako vi to rešujete oz. kaj narediti.

 

in ne, ne bom jo zamenjal zaradi padca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fino poglej, če je samo barva okrušena in da ni tudi lupina poškodovana ...čeprav proizvajalci in prodajalci vztrajajo, da je potrebno zamenjati čelado, če ti pade po tleh..

ORACAL https://www.folije.net/  ima razno razne folije... flourescentne...reflektivne... skratka, ni da ni.... izrežeš neki decor, pa nalepiš gor. če pa si perfekcionist, pred tem pa še malo pokitaš ali pa samo malo pobrusiš robček od okrušene barve.

 

... drugače pa je fluorescentna barva zoprna za popravljat. ... to je skoraj da prosojna barva z zelo malo pigmenta in mora biti bela podlaga.... in si ne predstavljam, da bi lahko popravil brez da bi se videlo... ali pa bo nastala packarija.  Vsaj tako je bilo včasih.. če pa sedaj obstaja kaka dobro prekrivna fluo barva, pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, zundapp pravi:

čelada mi je padla po teh in se lušči barva..Nolan flourescentna..podlaga je bela in je grdo. na nolanu me je na hitro odpikal, da nimajo barve.. kako vi to rešujete oz. kaj narediti.

 

in ne, ne bom jo zamenjal zaradi padca.

Očitno ima nolan fluo zelo trdo neelastično barvo. Za prvo odluščeno barvo sem se malo sekiral, zdaj imam že kar precej večjih odluščkov.

Sam ne se sekirat, ko jo daš na glavo itak nič ne vidiš, drugi pa tudi ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv video. Načeloma morajo vse čelade na trgu dosegati neke standarde in biti ustrezno testirane. Razlika med cenejšo in dražjo čelado pa je NIČ! 

Okej se strinjam, da so čelade višjega ranga na daljši rok bolj vzdržljive in imajo manj težav z luščenjem barve, materialov, kvalitetnejši pinlock in še kaj. Ampak glede varnosti (kar veliko motoristov izpostavlja, da na glavi pač ne bodo šparali) pa je ugotoviti, da bistvenih razlik ni. Vsaka bi morala ščititi poškodbe pri nizkih hitrostih, pri višjih v zid pa jasno nobena. Oziroma so še druge poškodbe telesa, ki v takem primeru povzročijo nepopravljivo škodo.

Sam nikoli nisem zagovarjal ne enih in ne drugih, imam pa srednji rang čelade LS2 za nekje 330 EUR.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Tromba pravi:

Zanimiv video. Načeloma morajo vse čelade na trgu dosegati neke standarde in biti ustrezno testirane. Razlika med cenejšo in dražjo čelado pa je NIČ! 

Okej se strinjam, da so čelade višjega ranga na daljši rok bolj vzdržljive in imajo manj težav z luščenjem barve, materialov, kvalitetnejši pinlock in še kaj. Ampak glede varnosti (kar veliko motoristov izpostavlja, da na glavi pač ne bodo šparali) pa je ugotoviti, da bistvenih razlik ni. Vsaka bi morala ščititi poškodbe pri nizkih hitrostih, pri višjih v zid pa jasno nobena. Oziroma so še druge poškodbe telesa, ki v takem primeru povzročijo nepopravljivo škodo.

Sam nikoli nisem zagovarjal ne enih in ne drugih, imam pa srednji rang čelade LS2 za nekje 330 EUR.

Glede varnosti je res vse več ali manj standardizirano. So pa velike razlike v kvaliteti izdelave in prevsem uporabljenih materialih in udobnosti. Dražje imajo praviloma precej bolje urejeno zračenje, se pravi sa so poleti dobro prezračene in pozimi dobro zatesnjene. Tisti ki dela več kilometrov, ponavadi to zelo ceni.

Če greš v naslednjo ulico ti je vseeno, ko pa greš dlje in so vremenski pogoji spremenjlivi, pa ti te "malenkosti" precej olajšajo pot.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 5. 2023 ob 9:33, ftp pravi:

Glede varnosti je res vse več ali manj standardizirano. So pa velike razlike v kvaliteti izdelave in prevsem uporabljenih materialih in udobnosti. Dražje imajo praviloma precej bolje urejeno zračenje, se pravi sa so poleti dobro prezračene in pozimi dobro zatesnjene. Tisti ki dela več kilometrov, ponavadi to zelo ceni.

Če greš v naslednjo ulico ti je vseeno, ko pa greš dlje in so vremenski pogoji spremenjlivi, pa ti te "malenkosti" precej olajšajo pot.

Se strinjam, kakor sem tudi navedel, razlika je v materialih in kakovosti le-teh. Glede zračenja velja pogledati YT kanal "Champion Helmets", ki testirajo razne čelade, različnih rangov in jih med seboj tudi primerjajo. Racing čelade (najdražje, FIM oznaka) so praviloma najglasnejše, najtišje so običajno kakšne HJC in SHOEI (zlasti GT AIR 2), glede zračenja pa so rezultati zelo različni.

Sam delam okoli 7.000 - 8.000 km letno, večinoma so to krajše (do 100 km, izjemoma več) in bolj dinamične vožnje z močnimi pospeševanji, zaviranji in nagibi, po dežju peljem morda 2x letno, če me že dobi ploha. Osebno mi je tako pomembno, da "čelada ni preglasna" (zato uporabljam tudi čepke) oziroma da ne prepušča toliko decibelov glasnosti in na prvem mestu je udobje, kar pa je zelo relativen pojem (uporabljam izključno integralno zaprte)- želel sem si čelado HJC RPHA 11 a mi na glavi ne sede oziroma me preveč tišči, AGV mi je še bolj ozka in posledično neudobna, XLite 802/803rr je prekratka v delu brade, SHOEI (mi) je predraga a zelo udobna, našel pa sem alternativo LS2 ff327, ki mi je bila udobna, žal nekoliko glasnejša le na strani, kjer ima gumbek za zatemnjeni vizir (ki pa ga itak nikoli ne uporabljam). Na primer Shark in Scorpion nekateri hvalijo a jih nisem gledal, ker sem prebral par ocen in mnenj, da so imeli težave z vizirji oziroma z gumbkom za zaklep vizirja.

 

All in all čelade mislim, da bi morali izbirati zlasti na podlagi udobja, vse ostalo je stvar finančnih zmožnosti in okusa (glasnost se lahko reducira s čepki, zračnosti ne moreš preveriti, če čelade ne prejmeš na daljšo testno vožnjo, kvaliteta materialov pa se itak pokaže šele čez čas, ko se kaj odlušči ali bognedaj odleti (čepek za pinlock ali vizir - se mi ni zgodilo, se pa je kolegu)).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 5/26/2023 at 2:22 PM, Tromba said:

najtišje so običajno kakšne HJC in SHOEI (zlasti GT AIR 2),

Tukaj se lepo pokaze, da je celada sama po sebi, relativno majhen dejavnik v enacbi hrupa :) Vozim prav gt air2, pa brez cepkov dejansko ne morem vozit.  Ko sem na diavelu testiral gt air, se mi je zdelo da imam glavo v avtu. Na mojem SUV caponordu, za znoret glasno.  
 

ps: zarad ocal sem testirsl malo da ne vse znamke celad.  Kljub cenam, za arai in shoei mi ni bilo zal denarja.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
pred 1 minuto, knedl pravi:

Pozdravljeni

Zanima me kake so vaše izkušnje z čeladami NOLAN. 

 

dobre

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, vandrovec pravi:

Nekateri modeli imajo le dve velikosti lupin...to je npr. za nekoga lahko pomanjkljivo

največ jih ima tri lupine... velikosti notranjosti pa uravnavajo s podlogo, ki je različnih debelin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maxxa pravi:

@Kmet2 ce prav vidim si sel iz x lite na nolan? Zaradi motenj s komunikacijo ali so drugi razlogi?

Žal ne vidiš prav😁

Šel sem iz Nolan EVO 104 na X-Lite 1003 in trenutno 1005😇

Kar se tiče Nolan komunikacije je bila veliko, ampak veliko boljša kot vse na x-lite...

Z ex ženo sva se lahko kulturno pogovarjala na razdalji tudi do 2km...

Na X-lite gre 15m stran od mene in je tema...ampak se vozi zadaj na sedežu in ni problema.

Če bi bila sama voznica bi si omislil definitivno drugo opcijo.

Slabo komunikacijo na daljavo pripisujejo strokovnjaki karbonski zasnovi čelade...

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, maus pravi:

največ jih ima tri lupine... velikosti notranjosti pa uravnavajo s podlogo, ki je različnih debelin.

Verjetno drži, amapk moja N100-5 je le v dveh lupinah in ker sam nosim št. L padem v največjo lupino, kar pomeni malo več teže in malo večje dimenzije. Čelada je sicer pohvalna, boljša od npr. HJC R-PHA 90, s katero sta cenovno v istem rangu. Če bi bila še vmesna velikost lupine bi bila pa še toliko boljša zame 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Kmet2 pravi:

Žal ne vidiš prav😁

Šel sem iz Nolan EVO 104 na X-Lite 1003 in trenutno 1005😇

Kar se tiče Nolan komunikacije je bila veliko, ampak veliko boljša kot vse na x-lite...

Z ex ženo sva se lahko kulturno pogovarjala na razdalji tudi do 2km...

Na X-lite gre 15m stran od mene in je tema...ampak se vozi zadaj na sedežu in ni problema.

Če bi bila sama voznica bi si omislil definitivno drugo opcijo.

Slabo komunikacijo na daljavo pripisujejo strokovnjaki karbonski zasnovi čelade...

Na X-lite 552 in n-com B902 je težav z dometom manj. Zdaj se lahko pogovarjava tudi ko gre plačevat na bencinski, naredit posnetek nekam stran od mene. Tudi ona ne vozi več svojega motorja in potreb po extremnih razmakih ni, zato pa se s kolegom s katerim se občasno vozimo skupaj slišiva na par sto metrov. On sicer uporablja še staro čelado X 551 in N com B901, tako, kot sva do nedavnega uporabljala z ženo in takrat res ni šlo dlje kot 10-15 m. prav zaradi karbona. Sva z Borisom  testirala v Velenju (zaradi moje reklamacije) enkrat s čelado na glavi, drugič s čelado v roki in tretjič s samo nevgrajeno napravo. Obljubljan domet je bil samo z nevgrajeno elektroniko, ali čelado iz laxsan lupine.

Sicer pa na Nolanu že od 15. leta (jet čelada za moped), potem ena AGV integralka (kahla) za kratko obdobje, ko se praktično nisem kaj dosti vozil (otroci ,pa to) in potem vsaj 30 let, če ni že več, na X-lite. Za mojo bučo najprimernejša in tudi boljša polovica se ne pritožuje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 10. 6. 2023 ob 10:10, Kugelschreiber pravi:

ps: zarad ocal sem testirsl malo da ne vse znamke celad.  Kljub cenam, za arai in shoei mi ni bilo zal denarja.  

Mislim, da sem že enkrat pisal, ko grem na motor dam v levo oko lečo za daleč +1,5 in v desno lečo za blizu +3,75. Vidim odlično na cesto in na armaturko.  To sicer ne prakticiram samo za motor ampak skoraj vsak dan, obvezno pa tudi v avtomobilu.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Frenk 67 said:

Mislim, da sem že enkrat pisal, ko grem na motor dam v levo oko lečo za daleč +1,5 in v desno lečo za blizu +3,75. Vidim odlično na cesto in na armaturko.  To sicer ne prakticiram samo za motor ampak skoraj vsak dan, obvezno pa tudi v avtomobilu.

Lecke so zakon, resijo ful tezav. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 11/26/2022 at 5:13 PM, DAMI34 said:

FCmoto verjetno. V enem https://www.rcl-group.com/erp-sistem/]erp sistem  tednu dobiš robo, https://www.shopsy.si/Blog/najem_davcne_blagajne/ resen dobavitelj

naročanje čelade, da bo glava varna pred udarci in morda celo pred cenovnimi šoki!

Popravljeno . Popravil Tyler541Max1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!