Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

poglej raje ploščice, pa diska ne polivat

segreje se na 500+° in ga lahko tako počiš :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sem se šel danes peljat pa sem pri bremzanju na prvo bremzo čutil kot da se neki drgne ko zabremzam,v glavnem domov sem se pripeljal in disk je bil čist zasmojen,polil sem ga z mrzlo vodo da se je ohladilo,v glavnem disk je sedaj bolj črn kot prej,čeprav bremza čist dobr,a se to da s čim spucat,ker je zdej grd disk,a je sploh še dobr disk,a se je preveč pregrel?

Verjetno so ti batki zaštekali. razdri pa spucaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diskov tudi pod razno ne priporočam polivati z vodo. Spremeni se struktrura in lahko pride do prevelike utrditve površine, efekt pa zmanjšanje zavornih sposobnosti. Lahko ti ga še zvije in med vožnjo ti potem preveč razmakne ploščice efekt je pa ta, da ti zmanjka hoda na ročici in zavore ne primejo takoj (moraš pumpat), kar je pa lahko smrtno nevano.

Mal poglejte tudi pri obrabljenih diskih kolikšna je minimalna debelina diska. Večina jih ima to označnih. Pri opletanju se mi zračnost levo - desno ne zdi sporna, delikatna pa zna biti naprej - nazaj v smeri vrtenja, ker zračnost pomeni nabijanje na štifte in na disk, pa še kakšne druge vibracije se prenašajo na druge sklope.

Toliko o mojem mnenju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno!

Pri meni je bil zvit eden od prednjih diskov pa ni ročka nič pulzirala. Cel prednji konc je vibriral :kva2:

Plavajača čeljust do neke mere preprečuje pulziranje ročke in zavornega učinka, zato pa gibanje mase čeljusti povzroči vibracije.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diskov tudi pod razno ne priporočam polivati z vodo. Spremeni se struktrura in lahko pride do prevelike utrditve površine, efekt pa zmanjšanje zavornih sposobnosti. Lahko ti ga še zvije in med vožnjo ti potem preveč razmakne ploščice efekt je pa ta, da ti zmanjka hoda na ročici in zavore ne primejo takoj (moraš pumpat), kar je pa lahko smrtno nevano.

Mal poglejte tudi pri obrabljenih diskih kolikšna je minimalna debelina diska. Večina jih ima to označnih. Pri opletanju se mi zračnost levo - desno ne zdi sporna, delikatna pa zna biti naprej - nazaj v smeri vrtenja, ker zračnost pomeni nabijanje na štifte in na disk, pa še kakšne druge vibracije se prenašajo na druge sklope.

Toliko o mojem mnenju

vsi plavajoči diski imajo zračnost naprej in nazaj v smeri vrtenja :angry: in to ni nič spornega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Odločam se med Lucasom - Euroton:

Prednje: CRQ 6.640 SIT/komplet

Zadnje: SH 5.770 SIT

in

SINTER:

AP Racing

Prednje: 6.599 SIT LMP 224 RR

Zadnje: 5.470 SIT LMP 155CC

Ker je cena skoraj identična, izkušnje za - proti prosim.

Motor YZF600R Thundercat, stil vožnje: LS, Grobnik - letos še ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..tut jaz počas razmišljam o menjavi prednjih disk ploščic na FZS 1000,.... mogoče kak pameten nasvet??????? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Folk na tujih forumih blazno hvali EBC 'HH' zavorne ploščice. Te v Sloveniji prodaja 'M.A.J. Klub - Jefra Racing d.o.o.'.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..tut jaz počas razmišljam o menjavi prednjih disk ploščic na FZS 1000,.... mogoče kak pameten nasvet??????? :hmm:

Dal ti bom pameten nasvet ,samo sigurno ga neboš upošteval .Nešparaj na ploščicah kupi samo original.Držale bodo dlje,diskov neboš imel poškodovanih,sigurno najboljši zavorni učinek verjetno tudi daljšo življensko dobo , če boš dal kakšen ponaredek se pozneje kaj name spomni (ko boš menjal drage diske) svetoval bi ti ,da se najprej pozanimaš za ceno diskov predno montiraš kakšen ponaredek. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dal ti bom pameten nasvet ,samo sigurno ga neboš upošteval .Nešparaj na ploščicah kupi samo original.Držale bodo dlje,diskov neboš imel poškodovanih,sigurno najboljši zavorni učinek verjetno tudi daljšo življensko dobo , če boš dal kakšen ponaredek se pozneje kaj name spomni (ko boš menjal drage diske) svetoval bi ti ,da se najprej pozanimaš za ceno diskov predno montiraš kakšen ponaredek. :OK:

Takšne 'pametne' nasvete ti deli kje drugje - ali še bolje, zadrži jih zase.

Noben proizvajalec mopedov (ali traktorjev :whistle:) ne izdeluje sam zavornih ploščic, ampak jih kupujejo od firm, ki se s tem ukvarjajo - Lucas, EBC, AP Racing, Nissin, ... in zapakirajo v svojo embalažo ter prodajo malo dražje.

'Ponaredki' (po tvoje) so v veliko primerih boljši od 'originala' - in tudi ne nujno cenejši.

D.

PS: Hmm, kolk konjev že ma tvoj moped? :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšne 'pametne' nasvete ti deli kje drugje - ali še bolje, zadrži jih zase.

Noben proizvajalec mopedov (ali traktorjev :whistle:) ne izdeluje sam zavornih ploščic, ampak jih kupujejo od firm, ki se s tem ukvarjajo - Lucas, EBC, AP Racing, Nissin, ... in zapakirajo v svojo embalažo ter prodajo malo dražje.

'Ponaredki' (po tvoje) so v veliko primerih boljši od 'originala' - in tudi ne nujno cenejši.

D.

PS: Hmm, kolk konjev že ma tvoj moped? :devil:(več kot tvoj,čeprav ima tvoj še enga osla gor)

Hvala za zahvalo. Nisem vedel ,da iščeš ploščice za moped in traktor -najbolje in najceneje bo ponaredek,kar privošči si ga. :beer2:

PS: Pozabil si najboljše omenit ATE,Girling,Brembo,itd.Odgovorja ne pričakuj -od zdaj naprej te ignoriram!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben proizvajalec mopedov (ali traktorjev :whistle:) ne izdeluje sam zavornih ploščic, ampak jih kupujejo od firm, ki se s tem ukvarjajo - Lucas, EBC, AP Racing, Nissin, ... in zapakirajo v svojo embalažo ter prodajo malo dražje.

'Ponaredki' (po tvoje) so v veliko primerih boljši od 'originala' - in tudi ne nujno cenejši.

Nabavil AP racing. Baje zergut. Poročam v doglednem času.

In D. ima prav - niso bile nujno cenejše od originala. :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za zahvalo. Nisem vedel ,da iščeš ploščice za moped in traktor -najbolje in najceneje bo ponaredek,kar privošči si ga. :beer2:

PS: Pozabil si najboljše omenit ATE,Girling,Brembo,itd.Odgovorja ne pričakuj -od zdaj naprej te ignoriram!!!!!!

ej, Bumbar, to niso 'ponaredki' ampak se temu strokovno reče ploščice drugih ponudnikov oziroma 'third party' ... in v glavnem so čisto v redu izdelki ;)

a maš še BMWja? Poglej, katere pnevmatike so kaj montirane ... in ko boš znucal, se vprašaj, al boš dal gor 'original' al 'ponaredke' ... samo netakrat spraševat, katere bodo tisto leto na BMWja montiral ... ker bo možno, da ponaredke ;)

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, jst sem dal gor ponarejene pnevmatike. Michelin al neki tazga. So me tut nategnil, sej sem slisu da so drazje od originalnih dunlopk :blink:

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dal ti bom pameten nasvet ,samo sigurno ga neboš upošteval .Nešparaj na ploščicah kupi samo original.Držale bodo dlje,diskov neboš imel poškodovanih,sigurno najboljši zavorni učinek verjetno tudi daljšo življensko dobo , če boš dal kakšen ponaredek se pozneje kaj name spomni (ko boš menjal drage diske) svetoval bi ti ,da se najprej pozanimaš za ceno diskov predno montiraš kakšen ponaredek. :OK:

ce si tak ekstremist tudi kot mehanik........... :doze: :wacko:

brumer, ce bi ti bil strokovnjak za kakrsnega se imas bi povedal celotno zgodbo in ne samo tvoj omejen izsek. namrec "originalne" (kaj je ze to ?!) ploscice so vecinoma samo najboljsi KOMPROMIS nekih zahtevanih parametrov s strani tovarne za doloceno vozilo. imas pa prav, da vecinoma zdrzijo najdlje.

after market ploscice pa so v dolocenih kriterijih boljse in v dolocenih slabse kot originalne. v nekaterih, redkih, primerih so lahko tudi v vseh panogah boljse od originala.

BTW bi se rad spet malo hladil? ali samo mislis, da si duhovit ?! ->

(več kot tvoj,čeprav ima tvoj še enga osla gor)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav!

Na moji lubici :wub: Honda Deauville 650 zavore cvilijo, k bi pet mačkov naekrat za rep vlekla !! :cry: .

Znucane niso (skor nove), kaj se da narest? Če sploh kaj :blink: Prosim upoštevajte, da nisem glih mojster šraufanja.

Hvala za kakšen odgovor, pa opravičujem se, če tema že obstaja (iskalnik mi samo neke Erorrje ven meče :angry2: )

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Na moji lubici :wub: Honda Deauville 650 zavore cvilijo, k bi pet mačkov naekrat za rep vlekla !! :cry: .

Znucane niso (skor nove), kaj se da narest? Če sploh kaj :blink: Prosim upoštevajte, da nisem glih mojster šraufanja.

Hvala za kakšen odgovor, pa opravičujem se, če tema že obstaja (iskalnik mi samo neke Erorrje ven meče :angry2: )

LP

Pojdi na servis, če nisi vešča "šraufanja". :blink: :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To tudi meni malo zanima...

Imam vse zavore OK. Sprednje ne cvilijo ko pritisnem na zavoro. Ko pa pritisnem na zadnjo pa malo zacvili, a ne vedno.

Kaj je to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Na moji lubici :wub: Honda Deauville 650 zavore cvilijo, k bi pet mačkov naekrat za rep vlekla !! :cry: .

Znucane niso (skor nove), kaj se da narest? Če sploh kaj :blink: Prosim upoštevajte, da nisem glih mojster šraufanja.

Hvala za kakšen odgovor, pa opravičujem se, če tema že obstaja (iskalnik mi samo neke Erorrje ven meče :angry2: )

LP

Možno je, da so zavorne ploščice slabše kvalitete in si jih med dolgim in intenzivnim zaviranjem pregrela (zakurila). Poizkusi odpraviti težavo tako, da obrusiš vrhni sloj ploščic. Verjetno pa bo to le začasna rešitev, kajti bolj obrabljene ploščice se še prej pregrejejo.

Na prvi vožnji po servisu bodi zelo pazljiva, ker se zaradi posega na ploščicah podaljša zavorna pot !!! Sčasoma se bo stanje normaliziralo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tut jst mam ta problem.

sem kupila motor in je blo prvi teden ok, drug teden je začelo cvilit, potem pa je že prav ružlo not. sem šla na servis in mi je ploščice s težavo menju. sedaj mi že spet po malem ruži. bom šla nekam, kjer se ukvarjajo samo z zavorami in se bom tam pozanimala. bomo vidli, kaj bo. aja... cvili poleg ruženja... katastrofa. :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, moja "boljša" polovica bo danes pelal mojo lubico na servis in potem bom poročala, kaj so

strokovnjaki rekli glede cviljenja, mogoče bo komu pomagalo :grim .

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!