Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Odkril napako... servisni priročnik je za model 2001-2003, z enojnim sprednjim diskom, zato niso enake minimalne debeline sprednjih diskov. Na mojem sta pa že dva spredaj. :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
1 hour ago, siks said:

ima kdo izkušnje s carbon lorraine XBK5?

Na motorju jih imam eno sezono in sem zadovoljen. Zdržale več kot original, mogoče potrebujejo več ogrevanja ampak za razliko v ceni jim to oprostim. Diski ne delujejo nič bolj obrabljeni.

So mi pa original Brembo zdržale 8k km tele pa po enaki kilometrini kažejo, da bodo kak km še na motorju.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če montiraš ne-originalne ploščice oz. iz drugih materialov mora bit disk primeren za tak material ploščice. Da ne bo potem slabe volje da se disk ali ploščica preveč obrablja ali da ne prime dobro itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So mi plavajoči diski drsali po paknah med počasnim premikanjem. Sem bil 100%ten da so diski za zamenjat.....

Po nasvetu zavornega servisa sem šel zamenjat gumice na zavornih diskih. Jasno da gumic za moje zavorne klešče ni imel avtomobilski zavorni servis tudi uradni dobavitelj za mojo motorno znamko pravi da gumice sploh ne obstajajo, da lahko zamenjam samo cele klešče (par). Na ebayu so gumice samo nihče ne napiše dimenzij...pišejo samo za tip mptorja....jasno mojega Ni.

Ko sem imel vse uradne servise in dobavitelje polm K....

Sem šel v firmo dihtunga ki so mi po naročilu naredili nove gumice (8 oljnih in 8 protiprašnih gumuic). Pri ceni so me skoraj morali oživljati ;(

Zamenjal gumice in sedaj delajo bremze bolje kot nove. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo,

razmišljam o tem da bi namestil pletene zavorne cevi ter sintrane zavorne ploščice na motor. (Kawasaki Z750 2009)

Malo me skrbi da mi bo prehitro "požrlo" diske, se zavedam, da če hočem da bolj prime, bodo tudi diski hitreje šli...zanima me kak hitr jih "gloda"? :)
Prej sem imel Nissin, zdaj pa imam Carbon Lorraine in občutno manj primejo (vsaj tako se mi zdi)

Dobil sem tudi ponudbo od Sinter podjetja za AP-racing LMP227 SF, uporablja kdo te ploščice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Carbon Lorraine (XBK5... kot je pred časom spraševal siks) so ploščice malo bolj "dirkaške" zasnove in slabo primejo, ko so mrzle....in po par deset metrih zaviranja občutno agresivneje primejo (ko se ogrejejo).

Pletene zavorne cevi pomagajo samo toliko, da so zavore malo agresivnejše, zaviralo bo pa ravno tako kot z originalnimi.

Najpomembneje je, da je v zavornem sistemu sveža zavorna tekočina (menjati vsaki dve leti) in da je brezhibno odzračeno. (mehurček v velikosti bucikine glavice povzroči bistveno večje podajanje zavorne ročice...oz. so zavore bistveno bolj "mehke").

Ob menjavi tekočine je pomembno, da se zamenja celotna količina .... NAJPOMEMBNEJE PA JE IZPRAZNITI ZAVORNE CILINDRE!!!! ...kar redko kdo naredi (kolikor jaz poznam, kako ljudje menjajo zavorno tekočino). Potrebno je potisniti vse zavorne batke v cilindrčke in nato izprazniti cevi...oz. zamenjati tekočino. Za vsak slučaj to naredim 2x, da je v čeljustih zares sveža tekočina, ker načeloma zavorna tekočina tam najbolj propada (se stara ... vlaga... termične obremenitve..)...in ne v cevi ali rezervoarčku.

..če boš kupil Carbon Lorraine jih ima Moto Mirči v vašem koncu.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm...ogrejem jih ziher dovolj.
Glede tekočine...zamenjal sem jo....nevem pa če se je celotno izpraznila, ker je mehanik menjaval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi pletenih zavornih cevi ne bodo bremze prav nič bolj prijemale oz. bile agresivnejše temveč same pletenice le zagotavljajo konstanten občutek na sami ročici saj se te ob pregrevanju materiala ne zmehčako in posledično razstezajo. Ali boš to občutil na cesti in se nadgradnja splača je pa drugo.

 

Mi je pa zanimivo, da motorji tega nimajo že v originalu oz. ali ste prepričani, da ni saj tovarniške pletenice so tako ali tako gumirane in se na izgled ne razlikujejo bistveno od navadnih.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Nightmare pravi:

Zaradi pletenih zavornih cevi ne bodo bremze prav nič bolj prijemale oz. bile agresivnejše temveč same pletenice le zagotavljajo konstanten občutek na sami ročici saj se te ob pregrevanju materiala ne zmehčako in posledično razstezajo. Ali boš to občutil na cesti in se nadgradnja splača je pa drugo.

..še tole napišem, pa spet grem...

zdaj ne vem, ali se to nanaša na moj prejšnji post... namreč:

ko si napisal, da zagotavljajo konstanten občutek pomeni ravno to, da so malo agresivnejše ob močnejšem zaviranju, ker so originalne hidravlične cevi malenkost elastične, pletene pa bolj "toge" in ko močneje stisneš zavoro, se "gumirana cev" malo razširi in je zato zavora malo bolj mehka... pri opleteni pa malo bolj trda...  

... za koliko pa se segreje hidravlična cev ob zaviranju? ... če se že segreje, se kvečjemu zaradi sonca....ajdi...pa par cm cevi na stiku na zavornih čeljustih, ko so vroče... ostala cev se ne segreva.

 

Sklep:

- Za na cesto nima smisla dajat gor opletenih cevi.

- Dajte na motor čimbolj "navadne " ploščice pa bo ob normalni uporabi na cesti lepše zaviralo kot s tistimi športnejšimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/22/2018 at 1:58 PM, Zivnorc said:

..še tole napišem, pa spet grem...

zdaj ne vem, ali se to nanaša na moj prejšnji post... namreč:

ko si napisal, da zagotavljajo konstanten občutek pomeni ravno to, da so malo agresivnejše ob močnejšem zaviranju, ker so originalne hidravlične cevi malenkost elastične, pletene pa bolj "toge" in ko močneje stisneš zavoro, se "gumirana cev" malo razširi in je zato zavora malo bolj mehka... pri opleteni pa malo bolj trda...  

... za koliko pa se segreje hidravlična cev ob zaviranju? ... če se že segreje, se kvečjemu zaradi sonca....ajdi...pa par cm cevi na stiku na zavornih čeljustih, ko so vroče... ostala cev se ne segreva.

 

Sklep:

- Za na cesto nima smisla dajat gor opletenih cevi.

- Dajte na motor čimbolj "navadne " ploščice pa bo ob normalni uporabi na cesti lepše zaviralo kot s tistimi športnejšimi.

Pisal sem nasplošno ampak ja, lahko bi se nanašalo tudi na tvoj post. Saj nima veze, piševa bolj kot ne enako le z drugačnimi besedami. 

Kot si že sam napisal, za cestno uporabo zadeva skoraj, da nima smisla saj olja res ne boš segrel toliko, da bi sama pletenica prišla do izraza. Ob resnem priganjanju na dirkališču pa se olje segreje konkretno bolj oz. je segreto konstantno(na cesti imaš odseke kje nisi stalno na zavori in se ima olje čas ohladiti) in posledično se ta temperatura prenese na cevi in te postanejo bolj elastične in prav tak je potem tudi občutek na ročici.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno pomoč

pri zaviranju iz cca 100 na 80km/h mi potrese balanco,ročka zavore ne pulzira,pri višjih ali nižjih hitrostih tega pojava ni,diski so plavajoči,debelina ok.,ploščice imajo cca 5k.km,na vzmeteh ravno opravljen servis.

kakšna ideja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Update:
Namestil pletene zavorne cevi, naredil mi jih je gospod pri MAJ klub.
Prinesel sem mu zavorne cevi in mi jih je za 20min naredil, možakar res obvlada.
Prišlo me je 77€ (3 zavorne cevi, 6 priključkov, 15 bakrenih podložk)

Kar se zaviranja tiče...občutek je malo drugačen, tako kot je že @Zivnorc napisal, bolj konstanten občutek na zavorni ročki. Se mi zdi da ni več tako mehko vse skupaj in lahko ročko bolj "agresivno" in kontrolirano stisnem.
Možno pa da je tudi pomagalo novo zavorno olje in vse skupaj ter da imam zdaj vse samo v glavi da je kaj bolje :)
Če ne druga vsaj zgleda lepo :D

Popravljeno . Popravil zupy199
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ali mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe z prvo zavoro. Ko motor stoji na mestu  in pritisneš prvo zavoro je ročka zavore normalna trda. Ko motor premakneš z mesta ,stišneš ročko ta pa gre v prazno in zavora ne prime. Zavora postane normalno trda ko na mestu spet nekajkrat pritisnem nanjo.                                                         

Prezračevali smo jo že pa ni nič bolje                                                                 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, pepsi pravi:

postane normalno trda ko na mestu spet nekajkrat pritisnem nanjo.

V primeru, da si kaj "delal" na zavorah, boš moral ponovit. Pravzaprav je bolje, da delo zaupaš nekomu, ki ve kaj dela.

pred 47 minutami, pepsi pravi:

Prezračevali smo jo že pa ni nič bolje         

Glede na tale zapis vas je bilo več? Predlog imaš zgoraj v drugem stavku.

Oprosti, ampal zavor se ne "popravlja preko interneta"!

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, pepsi pravi:

                                                  

Prezračevali smo jo že pa ni nič bolje                                                                 

 

 

 

 

probajte jo še odzračit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, MiNa pravi:

V primeru, da si kaj "delal" na zavorah, boš moral ponovit. Pravzaprav je bolje, da delo zaupaš nekomu, ki ve kaj dela.

Glede na tale zapis vas je bilo več? Predlog imaš zgoraj v drugem stavku.

Oprosti, ampal zavor se ne "popravlja preko interneta"!

.. si mi vzel z jezika..    :D

 

... to se pravi, da vas je bilo več okoli motorja... verjetno vsak s svojo pixno piva v roki... pa en bolj pameten ko drugi... pa en s telefonom v roki, kjer ste preko youtuba gledali, kako se to dela...   :D

 

 

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, pepsi pravi:

Ali mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe z prvo zavoro. Ko motor stoji na mestu  in pritisneš prvo zavoro je ročka zavore normalna trda. Ko motor premakneš z mesta ,stišneš ročko ta pa gre v prazno in zavora ne prime. Zavora postane normalno trda ko na mestu spet nekajkrat pritisnem nanjo.                                                         

Prezračevali smo jo že pa ni nič bolje                                                                 

 

a maš ABS ? ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, pepsi pravi:

Ja imam.

še enkrat prezračit .. vem da je moj prijatu, pa je mehankar, imel velke probleme na CBR 1000 RR velke probleme, da je prezračil zavore, ki so imele ABS ... sam tok vem ... kako je rešil ne vem, vem pa, da se je ornk namatrou ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

še enkrat prezračit .. vem da je moj prijatu, pa je mehankar, imel velke probleme na CBR 1000 RR velke probleme, da je prezračil zavore, ki so imele ABS ... sam tok vem ... kako je rešil ne vem, vem pa, da se je ornk namatrou ...

Hvala bom še probal. Tudi jast imam Hondo crossrunner.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru, da ima "vozilo" ABS je postopek še malo zahtevnejši.

Na mojem motorju je potrebna uporaba servisnega računalnika (jaz imam za svojega pripomoček GS911) s katerim aktiviraš razbremenilne ventile in servomotor v ABS modulu, ker je možno, da imaš zrak prav tam.

Do sedaj sem na treh svojih motorjih (ABS) menjal zavorno tekočino, točno po opisanem postopku v SM in nisem nikoli imel problemov. Pravzaprav je zaradi nove zavorne tekočine občutek na zavorni ročki in pedalu veliko boljši.

Enako storim sam tudi na avtu vsaki dve leti, neglede na prevožene kilometre.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, MiNa said:

V primeru, da ima "vozilo" ABS je postopek še malo zahtevnejši.

Na mojem motorju je potrebna uporaba servisnega računalnika (jaz imam za svojega pripomoček GS911) s katerim aktiviraš razbremenilne ventile in servomotor v ABS modulu, ker je možno, da imaš zrak prav tam.

Do sedaj sem na treh svojih motorjih (ABS) menjal zavorno tekočino, točno po opisanem postopku v SM in nisem nikoli imel problemov. Pravzaprav je zaradi nove zavorne tekočine občutek na zavorni ročki in pedalu veliko boljši.

Enako storim sam tudi na avtu vsaki dve leti, neglede na prevožene kilometre.

 

A si lahko mal bol natancen? Lahk tudi na PM,  da ne zasmetiva prevc. Mam vozilo ki ima z bmfo f650  komparibiln abs modul, in......nocem zapletov.  Ce se ne da menjat v garazi (s piksno pive, kot ze 25let :) ) pol se nocem lotit. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!