Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

pred 16 urami, franc pravi:

Na 690 zadnje ploščice brez problema zdržijo dva diska.

lp

na 790 pa samo še 1,5 :P

Gledam pa 890 aka 901, pa kot kaže po nekih 6500km ne bo hudega. Tako da tale napredek je kr očiten :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem pričakoval, da je kaj takega možno. Občutek na zavori je bil malo čuden, samo mi ni bilo logike, da menjam Brembo za neke "no name" . Vsaka šola nekaj stane in ime (znamka) tudi ni vse.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
pred 13 urami, MiNa pravi:

Saj slišimo marsikaj. :whistle:

Ja in verjetno smo potem malo bol pozorni. In če je napisal, da jih je imel na avtu.

EBC sem imel na avtu, pa nisem bil glih

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Rdeči pravi:

EBC so za motor ok.

TRW (sintrane) Imel na vseh BMW-jih, ki sem jih imel v lasti, BP, kot original.

Opazno izboljšanje pri zaviranju, glede na originalne sem opazil na "sivčku" F650GS (800ccm motor).

Na R1150GS  in F700GS (3x) pa je glede na originalno 1. vgradnjo zaviranje, obraba ploščic in diskov ostala praktično na enakem nivoju.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brembo  original jedle diske pri 35tkm  diski fuč  

TRW črne feltne  ostalo ok

EBC bistveno boljš bolj so segrete bolj primejo obraba diskov ni opazna 3 kompleti. Edino v mokrem znajo cviliti. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

TRW (sintrane) Imel na vseh BMW-jih, ki sem jih imel v lasti, BP, kot original.

Opazno izboljšanje pri zaviranju, glede na originalne sem opazil na "sivčku" F650GS (800ccm motor).

Na R1150GS  in F700GS (3x) pa je glede na originalno 1. vgradnjo zaviranje, obraba ploščic in diskov ostala praktično na enakem nivoju.

 

EBC sem namestil na 790 zadaj, najmehkejše oziroma bio, ker original brembo žre disk in na ofroudu ima premočan učinek. EBC je na brezpotju kul...v dežju:

fAAAAAAk kje mam žlajf. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tips&triks:

... v čeljust daš na eno stran ploščico za v dež.... na drugo stran pa ploščico za v suho....pa si zmagu...   :D 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

počak da preselim čvekarijo v zavorne ploščice :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Zivnorc pravi:

... tips&triks:

... v čeljust daš na eno stran ploščico za v dež.... na drugo stran pa ploščico za v suho....pa si zmagu...   :D 

in pol bo disk žrlo sam na eni strani :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr tolaži se :P

a pol moram vsakih 10 jurjev ploščice obrnit v čeljusti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa disk obrneš :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Kr tolaži se :P

a pol moram vsakih 10 jurjev ploščice obrnit v čeljusti ?

enkat obrneš pol pa itak prodajaš....

 

4 hours ago, Rdeči said:

Brembo  original jedle diske pri 35tkm  diski fuč  

:hmm: Ti si imel/imaš Caponorda, ne? Kako/koliko se obraba diska  kaže na zadnjem disku? Ne rata mi trajno uredit zadnje zavore. Kak mesec je zadovoljivo, ko pa jo na kakem spustu mal preobremenim, (lani Zoncolan) do temeljite menjave zavornega olja ni več taprava. Nisem pa pomislil pomerit debelino diska. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavore so potrošni material!!!

To velja za ploščice in kolute!!!

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, raza pravi:

Diski imajo običajno označeno smer vrtenja s puščico ali oznako R-L, al tvoji ne?

ploščice se načeloma ne meša po tipu proizvajalca, a ti jih? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, MiNa pravi:

Zavore so potrošni material!!!

To velja za ploščice in kolute!!!

raje trošim zavorne ploščice kot diske 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, MiNa said:

Zavore so potrošni material!!!

To velja za ploščice in kolute!!!

Da so diski potrosna roba, res nism jemal resno. Honda je mela 140 000 pa original yutake 0,25mm nad limitom, kawi pa ne vem, 35 let ma iste  tokico 🤣

 

aprilija...well...ta tema me bo stala ene 10-150 

 

1B3683B6-F757-49EB-841C-A8CD89B42AD0.jpeg

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Kugelschreiber pravi:

enkat obrneš pol pa itak prodajaš....

 

:hmm: Ti si imel/imaš Caponorda, ne? Kako/koliko se obraba diska  kaže na zadnjem disku? Ne rata mi trajno uredit zadnje zavore. Kak mesec je zadovoljivo, ko pa jo na kakem spustu mal preobremenim, (lani Zoncolan) do temeljite menjave zavornega olja ni več taprava. Nisem pa pomislil pomerit debelino diska. 

Zadaj je kar problem dostikrat smo še natovorjeni . Ja zamenjal   EBC HH sintrana  DOT 4 zamenjal DOT 5 . Z menjavo ploščič se zmanjša obraba diska tudi pedal ne pade več v prazno. 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
Ob 13. 7. 2021 ob 16:24, u12345 pravi:

na motocross motorju sem menjal ploščice po yt videu

za razširitev batkov sem odprl rezervar olja na balanci 

ter ga ko sem menjal pritrdil kot na youtube

 

ploščice mi ne odvajao, zavirajo kolo z 50% moči kako to uredim

 

lp

zivjo

 

na yamahi cross motor yz 250 letnik 1998 2T sem menjal prve ploščice

ko zazlajfam ploščice drgnejo ob disk ne odvajajo

če je kolo v zraku plošice drsajo in ustavijo kolo

 

kako mora bit prav, a ne sme nič ustavljat kolo drsat,

al lahko glede na to da je to motor

 

kaj za ploščice da se odvajajo od diska kako se to popravi,

a ščistim čeljusti pa na novo olje in odzračim? al je potrebno še kaj

 

 

lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!