Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Hola!

Hm, le zakaj ne vprašaš npr Googla? Ja saj vem, lenoba je osnovno gonilo človeštva, a ne :-))

O radialnih zavorah si preberi npr tule in seveda tule (mal poscrolaj dol do slikce in opisa za motor)

Lep dan!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi je zdelo..ampak za nekatere motorje ki imajo to drugo varianto..kot gsx-r, piše da imajo radialno vpetje....

zato sm si razlagal mal drugače vse skupaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danči, jst sem tut na tem področju skor brez znanja - katere od zgornjih dvojih so radialne in katere ne ter zakaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danči, jst sem tut na tem področju skor brez znanja - katere od zgornjih dvojih so radialne in katere ne ter zakaj?

Se šališ?

Levo so radialne. Z rdečima puščicama je označena 'radialna' smer vijakov.

Desno so 'navadne'. Rdeče sta obkrožena 'pravokotno' (na smer vrtenja) privijačena vijaka.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......katere od zgornjih dvojih so radialne in katere ne ter zakaj?

katere so katere je danci ze napisal.

zakaj:

radialno vpetje bi naj (to povdarjam zato, ker si tudi strokovnjaki niso cisto enotni ali je temu tako ali ne) znantno zmanjsalo sile, katere delujejo na vijake v primeru zaviranja, posledicno so lahko vijako manse dimenzionirani in tako privarcujejo nekaj gramov teze. longitudinalno (axialno; v smeri osi) obremenjen valj lahko prevzame znantno vecjo silo kot enak valj, katerega obremenimo pocez oz. pod kotom 90° na njegovo os.

pri navadnih cestnih motorjih - vse do GSXR, CBR-RR, R1 in podobnih - je to cisto nepomemben podatek. pri nastetih motorjih so montirane zgolj zaradi homologacije za dirkanje (WSBK, pro stock itd.), kjer se to pri dolocenih hitrostih lahko pozna. navaden smrtnik pa nikakor ne more ugotoviti kako so zavore njegovega motorja vpete brez da bi jih prej videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(axialno; v smeri osi) obremenjen valj lahko prevzame znantno vecjo silo kot enak valj, katerega obremenimo pocez oz. pod kotom 90° na njegovo os.

ja ... ampak v teh primerih vijaki niso obremenjeni aksialno, nič jih ne tlači ali nateguje.... obremenjeni so isto... v obeh primerih na strig... in pri radialnem vpetju, je ta obremenitev večja ker se striže samo ena površina.... :?

ne vem... js sm do sedaj mislu da se gleda obremenitev na vilice....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja napaka. ja prav imas.

nima veze z vijaki (kateri so obremenjeni enako v obeh primerih) temvec z celjustmi samimi. te, celjusti namrec, so lahko lazje in "manjse" (tanjse) dimenzionirane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ak se ne motim oz. me spomin ne vara so se radialne zavore pojavile na serijskih SS motorjih okoli leta 2003, mogoče kateri že 2002 ampak za gsx-r 2001 sem pa 99% da jih nima. sprobal zadevo na mille R factory 2004 letnik in je :eek: noro dobro. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

nujno rabim nove ploščice Honda cbr 600 f, za spemembo mam namen kupiti neorginalne zato vas prosim če mi lahko svetujete kaj priporočate.

hvala!

lp, Uroš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nujno rabim nove ploščice Honda cbr 600 f, za spemembo mam namen kupiti neorginalne zato vas prosim če mi lahko svetujete kaj priporočate.

hvala!

lp, Uroš!

Npr. Regina; prodaja pa jih Euroton

Lp

Andreja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, in kako se obnesejo na husotu?

LP

Zaenkrat ok :OK: ; me pa prav zanima kako dolgo bodo držale, original so čisto v :BUA:

Bom poročala.

lp

Mtb

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem na monstra dal lucasove mehke in moram priznati da sem full zadovoljen!

A ima kdo kakšne slabe izkušnje z Lucasom?!

BAje da so Lucas dobre; moj brat (ki je btw mehanik) pravi da so ok :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem bil za moj motor "primoran" nabavt Lucas tip SRQ: poglejte tukaj. - po potrebi izberite svoj tip motorja.

Alternativa originalu je tip SV

O izrabi še ne morem govort, ker je še premal km (cca 2.500), drgač so pa v vseh pogledih boljš kot original.

Kje: tukaj

Cena: 10.251 SIT / oba diska

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Jst sem bil za moj motor "primoran" nabavt Lucas tip SRQ: poglejte tukaj. - po potrebi izberite svoj tip motorja.

za aprilio rst futuro izbral ploščice za zadnjo os s tega linka in jih dobil v dveh dneh za ceno 5.000 sit od generalnega uvoznika. (original bi mogu čakat ne vem do kdaj) čuden se mi je zdel, da sta ploščici različnih debelin ampak ok..

probam čez vikend zamenjat pa valjda, original je enakih debelin in lucas ni šel

gor.. moj feler k bi lohk prej pogledov... pa sm mao šmirglov tok, da nekej časa bo, do takrat pa čakam odgovor od lucasa. tolk, mao previdnost ne škodje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
za aprilio rst futuro izbral ploščice za zadnjo os s tega linka in jih dobil v dveh dneh za ceno 5.000 sit od generalnega uvoznika. (original bi mogu čakat ne vem do kdaj) čuden se mi je zdel, da sta ploščici različnih debelin ampak ok..

probam čez vikend zamenjat pa valjda, original je enakih debelin in lucas ni šel

gor.. moj feler k bi lohk prej pogledov... pa sm mao šmirglov tok, da nekej časa bo, do takrat pa čakam odgovor od lucasa. tolk, mao previdnost ne škodje...

še štorija do konca: odgovor od lucasa, da nej kr vrjamem, da so na netu

prave ploščice...me zjeza...kupim original(hvala bogu so jih imel), poslikam

in pošljem na lucas. naslednji dan opravičilo in pripravljenost mi poslati prave,

pa pravim, kaj mi bodo zadnje (zdej mam tok dvojne), naj pošljejo prednje,

danes dobim obvestilo, da so poslane po DHL-u :yea2:

:topic: po izkušnjah na tej strani alp bi se verjetn obrisal pod nosom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Dve stvari me še zanimata.

Prva: ali je že kdo kdaj menjal štifte - nete (tiste, ki držijo disk na srednjem delu) pri plavajočem disku. Zadnjič sem na SM dirki videl, da je imel nekdo namesto teh netov stružene štifte in na notranji strani segerjev obroček, da je zadeva stala skupaj.

Druga: kakšno je še dovoljeno tavanje diska na platišču? Ali je kdo v svojem "manualu" zasledil ta podatek? Ali tavanje diska (kriv disk) vpliva na cukanje - tresenje pri zaviranju tudi pri plavajočem disku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, mene pa neki druzga zanima, pred 2000km sem zamenjal ploščice na moji NSRi, zdej pa ko zaviram nekako "ružijo", ful jih je slišat, kot da majo diski par zarez in je slišat...., prej s starimi tega ni blo... Menjal pa jih je mojster

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, mene pa neki druzga zanima, pred 2000km sem zamenjal ploščice na moji NSRi, zdej pa ko zaviram nekako "ružijo", ful jih je slišat, kot da majo diski par zarez in je slišat...., prej s starimi tega ni blo... Menjal pa jih je mojster

a to ruži že od kar si jih zamenu al je šele zdej začel :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!