Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Thundercat

Popravilo/krpanje pnevmatike (na poti)

Recommended Posts

Thundercat

Ali se vam je že na kaki vožnji predrla guma (od motorja - da ne bo pomote )!!

Če se vam je kaj ste naredili...ali ste uporabili sprej....!?!?

Kaj bi naredili če vam poči guma...ali bi uporabili sprej!

Pravijo, da ga je ful težko pol očistit s pneumatik!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

V orodju imam vedno en kniping vijak ali lesni vijak ... šrauf šrauf v luknjo ... drži ... preverjeno ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Bil sem član AMZS. Prišli so pome in motor dostavili na dvorišče.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej
Ali se vam je že na kaki vožnji predrla guma (od motorja - da ne bo pomote )!!

Če se vam je kaj ste naredili...ali ste uporabili sprej....!?!?

Kaj bi naredili če vam poči guma...ali bi uporabili sprej!

Pravijo, da ga je ful težko pol očistit s pneumatik!!!

BMW prodaja kit za flikanje pnevmatik. Sestavni deli so specialno lepilo, mehka guma, britvica, pribor in bombice s plinom. Precej hitro in učinkovito.

Andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

Za "šlauhlos" je najboljši ta sistem s kvačko, bombicami in trakci (majhen set, nobene svinjarije, učinkovit), za tubetype pa dokler še spušča ponavadi pomaga spray, če si pa že na feltni, pa ponavadi samo še "montirajzni", pa tiptop :evil: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
manjak

Kolk cajta pa to drži in kaj nardit če ti čez neki cajta še enkat poč?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

Kolegu je šla guma v Udinah na zboru jo je našopal s sprejam pa je z njo naredu brez problema 300km,seveda pa je verjetno odvisno od luknje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yankee

Prjatu tudi predru gumo na TA,nafilal noter sprej in se vozil se tri dni brez problema.Je pa res da ima TA slauf in ga pol enostavno zamenjas brez packarij.Pri tubeles pa je dobro met s seboj sprej stisnjenga zraka in en par vijakov za vsak slucaj.. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAN

Dobil žebelj v zadnjo gumo,sred dopusta na Pagu,petek popoldne,guma zdržala do ponedeljka,ko sem lokalnega vulkanizerja nagovoril naj vendar zasluži kako kuno...

DAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Men je zadnjo gumo predru en velik žebu na Turški avtocesti pri 120km/h!Še sreča da zadnjo k pol se drgač nebi kle pogovarjal!! :lol: :lol: :lol:

Ker je bla feltna čist na tleh sem not v gumo špricnu tist sprej, ki pa je zaradi velikosti luknje bil bol tako tako v pomoč!!Vse je ven ušlo!No za tistik 500m je pa le blo!!Sm apol tisto svinarijo od spreja spucat je pa blo neki!!!! :evil: :( :?

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ico
Za "šlauhlos" je najboljši ta sistem s kvačko, bombicami in trakci (majhen set, nobene svinjarije, učinkovit),  .

Lahko ti to bolj natančno razložiš.

Kako se stvar imenuje in kje se jo dobi,....

lp, Ico

Share this post


Link to post
Share on other sites
marijan

v letošnjem hein gerickeju piše: reparaturkit für schlauchlose Reifen na strani 374 cena sitnica 17,95

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
Men je zadnjo gumo predru en velik žebu na Turški avtocesti pri 120km/h!Še sreča da zadnjo...

Pri žebljih in podobni ostri navlaki mnogo pogosteje predreš zadnjo gumo kot prednjo, tako pri avtomobilu kot motorju. Ležeč žebelj povoziš najprej s prednjo gumo, žebelj se zato prekopicne po cesti, če imaš "srečo", je postavljen pokonci ravno takrat, ko zapelješ nanj še z zadnjo gumo... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Je meni tudi lani uspelo preluknjati zadnjo pnevmatiko. BMW prilaga motociklu "flik material" za pnevmatike brez zračnice. Stvar izgleda takole: luknjo v pnevmatiki malo razširiš in postrgaš s priloženo okroglo rašplo (groba pila), nato luknjo namažeš s priloženim lepilom, nato vzameš gumijast "obroček" (ki ni ravno okrogel) in ga tudi namažeš z lepilom ter s "kvačko" potisneš skozi luknjo tako, da ga je pol notri in pol zunaj, nato "kvačko izvlečeš". Malo počakaš, s priloženo britvico odrežeš tisti konec gumice, ki gleda ven in s priloženo bombico s CO2 napolniš pnevmatiko.

Hec je v tem, da mi je to uspelo pri poravilu predrte pnevmatike avtomobila, pri popravilu pnevmatike motocikla pa sta se mi strgala dva "obročka" tako, da sem na koncu notri privil kniping.

Zato od tedaj naprej prisegam na kniping (če ne drugega zato, ker mi je "obročkov" zmanjkalo).

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
... na koncu notri privil kniping.

Zato od tedaj naprej prisegam na kniping (če ne drugega zato, ker mi je "obročkov" zmanjkalo).

Kniping je zakon ... :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

Meni se je guma že predrla....vendar hvala bogu 300m pred hišo...ko sem zapeljal v garažo sem komaj ugotovil kaj je!

S sabo nosim sprej za gume vendar mi je kolega pravil da toliko zapaca gumo da te vulkanizer najprej okurca kaj si delal...nato pa rabi 3 ure da stvar spuca!! :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kekec III
... na koncu notri privil kniping.

Zato od tedaj naprej prisegam na kniping (če ne drugega zato, ker mi je "obročkov" zmanjkalo).

Kniping je zakon ... :) :)

pirsing tut....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Treker

kaj pa ce bi sprej prej napolnil not... kot muss pena, ki jo uporabljajo na Dakarju in podobno? A bi se enako pregreval? a je kdo ze probal?

Share this post


Link to post
Share on other sites
busa

Mi je na busi zadnjo gumo predrlo steklo na cesti - je bila že fino znucana. To sem ugotovil šele kakšen kilometer kasneje (mestna vožnja) ko sem hotel na semaforju narediti zavoj in se motor nikakor ni dal položiti v ovinek. Malce adrenalinast občutek.

Ker nisem imel kakšne druge alternative, sem se s popolnoma prazno gumo po kolesarski stezi s kakšnimi 20km/h peljal domov ene 3 kilometre daleč. No od doma sem ga pa s kombijem peljal na servis.

busa

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Kupil sem BMW set za popravilo pnevmatik na potovanju. Sestoji se iz 3 bombic, 3 gumic?, ena škatlica, injekcije?.

Ali kdo ve kako se to uporablja oz. še bolje, če je kje na netu to kaj razloženo in narisano ???

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator

Zakaj si pa kupil set, pa nic vprasal, kako se uporablja? :rolleyes: :D

Jz mam sicer od Motula nekaksno bombico(veliko kot npr. kak sprej), ki ti napolne prazno gumo z nekaksno peno, da guma zdrzi se nekaj 10 km do vulkanizerja.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

1. najdeš luknjo v pnevmatiki

2. oceniš obliko. Če je notri žebelj ali vijak je oblika prava, če je razpoka, je že malo težje in bolj dvomljivo popravilo

3. izvlečleš žebelj (vijak) če obstaja

4. s tistim "ključem", ki ima del nazobčan v obliki rašple nekajkrat potegneš skozi luknjo tako, da predreš skozi pnevmatiko in da očistiš luknjo

5. v luknjo iztisneš nekaj lepila, ki je priloženo

6. na konec "ključa" natakneš v tisto odprto uho (podobno, kmot pri šivanki) gumico, jo na vseh straneh namažeš z lepilom in s ključem potisneš skozi luknjo v pnevmatiko tako, da jo je pol v pnevmatiki, pol pa je gleda ven in nato previdno izvlečeš ključ

7. počakaš pet do deset minut in s priloženo britvico odrežeš tisti konec gumice, ki gleda izven pnevmatike

8. na ventil natakneš nastavek in nanj nabiješ bombico s plinom in napolniš pnevmatiko

In to je to, teoretično.

Praktično mi je tako krpanje uspelo na avtomobilski pnevmatiki (prav tako z BMWjevim motorističnim setom), na motociklovi pnevamtiki pa ne. Ko sem gumico tiščal skozi luknjo, se je le ta strgala in "ključ" je sam prodrl v pnevmatiko, gumica pa je ostala zunaj. Ker je bilo oboje doma, sem pnevmatiki napolnil s tistim 12 V kompresorčkom za 2000 tolarjev tako, da o učinkovitosti bombic ne morem soditi. Avto še vedno vozi s to injekcijo. V motoristično gumo pa sem privil kniping in do naslednjega dne, ko sem šel k vulkanizerju, je zadeva držala.

Hočkotova izkušnja je uporaba knipinga. Ga je lažje priviti v pnevmatiko, bombica pa verjetno pomaga, če si kje bogu za hrbtom, da pnevmatiko vsaj za silo napolniš.

Ker greš menda na potovanje v tudi malo bolj divje kraje, je morda smiselno kupiti tak mali plastični kompresorček. Težak ni, le volumsko je malo problematičen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

tudi če ti uspe zaflikat, ne pretiravaj s hitrostjo

smo bili priča padcu zaradi popustitve, s tem zaflikane, prednje gume

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!