Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
kasti

Komunikacijski sistemi za čelade, Intercom...

Recommended Posts

kasti

Zanima me, če ima kdo izkušnje z intercomom v čeladi (avdio povezava med voznikom in sopotnikom)? Kako se zadeva obnese pri višjih hitrostih in katere modele priporočate; ter seveda v kakšnem cenovnem razredu se vse skupaj vrti?

Če ima kdo takšen sistem vgrajen v čeladi Schuberth Concept, naj mi prosim sporoči kako se zadeva obnese in kje se vse skupaj lahko nabavi - cena?

Druga stvar ki me pa zanima, je pa radijska FM postaja Kenwood, ki naj bi se lahko uporabljala med več motocikli (domet do 500m). Ima kdo že kakšne izkušnje s tem sistemom? Ali se lahko ena postaja uporablja kot intercom med voznikom in sopotnikom?

LEP Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

pozabi vse intercome nad 130 km/h.ne delujejo in nic ne slisis.

ce ze,potem v celado baer silencer; je zato posebno pripravljena.

vprasaj koga od ljubljancanov,da ti posodijo katalog hein gericke,tam lahko dobis prve informacije.pravilo je,drazje=boljse (trenutno).zacne se pa nekje pri DEM 200.- in naprej (intercomi) in od DEM 500.- naprej resne zadeve (FM postaje) z dometom nekje do 3-4 km.

kenwood pozabi,ker je domet zalost od zalosti (200 m v mestu je ze cudez).glede intercoma pri kenwoodu pa ne vem.

ti bi rad,da ti se med voznjo nekdo cel dan pokvari,ko gofljo vrti?!

------

anything anytime anywhere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucky

Jaz sem Kenwoodovi postaji nekaj dni testiral, ne na motorju, ampak z bicikla na bicikl. Domet je res bolj beda, ampak v skupini motoristov to niti ni tako pomembno. Izven betonske džungle je domet povsem zadovoljiv. Kot interkom ena postaja ne deluje, moraš imeti dve, s tem da je komunikacija v simplex načinu (stisneš-govoriš, spustiš-poslušaš). Praktična je zaradi majhnosti in zložljive antene, tako da gre v vsak žep, poleg tega pa lahko deluje tako, da slišiš samo sogovornika s katerim sta si izmenjala kodo, druge pa samodejno izloča. To pa ne pomeni, da te drugi ne morejo poslušati. Prednost teh postaj v primerjavi z radioamaterskimi ali cebejkami je le, da ne potrebuješ nobenih dovoljenj ali izpitov, ker delujejo z močjo 10mW (od tod tako slab domet). Problem je pa cena, ki je za to, kar ti zadeva nudi, malce visoka. 30 ksit za postajo, za na motor moraš pa še dokupiti kit za vgradnjo v čelado. S tem te, vsaj pri nas (uvoznik Impakta), ena postaja košta 45 ksit, vgradnja v čelado vključena v ceni.

Če boš kupoval interkom, si priskrbi poleg še laringofon, napravico, ki nadomešča mikrofon (na motorju vedno pod vplivom hrupa in piša vetra). Namesti se jo na grlo, kjer ne glede na okoliščine zaznava vibracije glasilk in jih dokaj zvesto prenaša.

LP, Lucky

Burn to be wild

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

Imam zelo slabe izkusnje z interkomom na motorju. Pobira hrup motorja in vetra in ti ga servira v slusalke. Tudi sam pogovor med voznjo se je izkazal kot zelo motec, saj ti zmanjsuje koncentracijo. Skratka uporabil sem ga ene dvakrat, od takrat pa mi lezi v predalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
easyrider

Imam intercom, ki sem ga kupil v POLU (nemčija). Zadeva je stava 40 DEM. Kot so že nekateri povedali, postane stvar pri višjih hitrostih neuporabna. Če pa križariš (70-90 km/h), se da z njo zelo dobro sporazumevati. Jaz in sopotnica sva uporabljala naslednjo taktiko: centralno postajo je imela ona in jo je vklapljala in izklapljaja po potrebi, s čimer sva zmanjšala "obremenjenost ušes" tisti čas, ko nisva govorila.

Zaključek: Zadeva je v določenih primerih idealna za prijetno vožnjo v dvoje.

P.s.: Če želiš imeti povezavo med dvema motorjema, se poveži s kakšnim elektronikom, da ti bo naredil par postaj po tvojih željah. Bo sicer malo dražje, ampak tudi bolj uporabno.

lp Easyrider

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

isto kot Easy, imam polotov intercom za cca 40 dem, zadeva je čisto všečna če se voziš nekje do maksimalnih 90 km/h.

Za preklleto uporabno pa se zadevica izkaže v mestih tipa Rim, Firence, Milano, ko lahko kot navigatorja (znaki, zastoji, ....)uporabiš sopotnika/co, ti se pa mirno prepustiš rinjenju v mestnem prometu.

Aha uporabljam ga pa na jet čeladi s dolgim vizirjem in zadeva vseeno do 80KM/h deluje solidno (brez prevelikega šumenja in bombnenja zaradi vetra).

Pri tej vrsti intercomov je potrebno samo paziti na žice, pri sestopu z motorja.

Kar se tiče kenwoodov in ostalih pa poglej kataloge Polota in Louisa na internetu.

In ja, ne želi si intecoma ki bi delal pri normalni potovalni hitrosti, ... s tem se boš odreku privilegija "tišine".

*****

Come in peace or stay at home!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Perla

Z Rolyjem imava enako Polovo intercom napravo kot Easy in Zoolo in lahko samo potrdim ze navedene minuse in pluse.

Perla

Share this post


Link to post
Share on other sites
sax

Ima gdo predvsem dobre izkušnje? Slabih imam dovolj (poceni in home made mašince). Zanima me predvsem interkom med motorji, na pa tudi za sopotnico ne smem pozabit.

Zanimivi se mi zdijo Autocom-ovi(UK), vendar ne uspem najt prodajalca.

Popravil/a - Ice on 20/02/2002 14:38:35

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godspeed

Zdravo, jaz sem tud čist frišen, prvič na forumu.

Glede interkoma, s prijateljico uporabljava Collette 900 (http://www.collettcommunicators.com/frame_900.htm), kanadsko zadevo, ki se zelo lepo obnaša. VOX (voice-activated communication)

enostavna montaža, samo za slušalke je bilo treba malce porezat stiropor v čeladi, zanesljivo delovanje do 2 km (ravne linije), v naseljih malo manj. Nastavljiva občutljivost mikrofona, glasnost v slušalkah, tudi pri 160 km/h se mikrofon ne vključi sam, skratka sva zelo zadovoljna. Zadeva je neverjetno koristna, predvsem z vidika varnosti vožnje. Priporočam vsakomur.

Aja, cena slabih 75K SIT za dva kompleta (dve čeladi), ob 50% popustu (naročeno po internetu), iskat sva ga šla pa kar v Kanado.

Autocomm je menda zakon, ampak tudi cena je taka, da te takoj vse mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

sam z intercomom nimam izkusenj ampak dosti (slabih) je imel kolega ki je na koncu prisel do zakljucka da vse kar je cenejse od 500 dem ne funkcionira tako kot bi moglo. ocitno je ta kanadski dober ampak ce sem prav razumel bi dva kompleta stala 150 k sit kar je vsaj meni absolutno prevec. nekatere imajo v hein-gericke katalogu cene pa so od cca 150 eu naprej. baje je pri povezavah za dva motorja tudi tezava v frekvencah na katerih delujejo ker se zna zgodit da drugi signali motijo oz. onemogocijo delovanje (pa se kako policijo slisis kar bi sicer bilo dobro). ampak o tem bo mogoce vec vedel kdo drug, jaz samo povzemam kar sem slisal v pogovorih.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Če si radioamater () oz imaš dovoljenje za uporabo radijske postaje, daš UKV v en žep (rabljen cca 80 € dalje)+ VOX headset z malo prilagoditve (vmes še en konektor, primernejše slušalke, malo več pene v mikrofon da ne šumi pri 150) pa zadeva nese solidno daleč (z navadno anteno 3 km nebi smel bit problem po mestu).

Če nimaš dovoljenja za uporabo radijske postaje, jahko namesto UKV kupiš LPD (low power device - Kenwood, Alinco, Standard, Yaesu, Icom,...vsi taglavni jih imajo za cca 200€ naprej - nove. In potem kupiš še poleg spet vox headset in postopek ponoviš.

Za sopotnika se pa zadeva zakomplicira, da se pa pri boljših modelih dobit tudi modul za 2 headseta z medsebojno komunikacijo. Za cene ne vem, ker me nikoli ni zanimalo in si bom zadevo spacal sam.

LP, ElB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregs

quote:

Uf da bi še bejbo na motoru poslušo? Niti slučajno! Moj skromen prispevek

Se strinjam. Jaz sem se pred casom odlocal, ali bi sel v nakup tega ali ne. Pa sem si rekel: na motorju je najlepse uzivati v tisini oz. v hrumenju motorja, ne pa, da se se pogovarjas vmes. Pogovarjas se, ko se ustavis ob kaksem lepem jezeru, pa se malo skopas, pa posoncis....

Poleg tega je pa potrebno na motorju imeti se vec koncentracije kot v avtu in je zato pogovr odvec. Ni pa odvec, ce se s sopotnico/kom dogovorita za znake in dejanja. Recimo, da zenska stisne noge, ce je kaksna pi**rija na cesti, ali pa da te pocoha po levi nogi, ce zeli, da se ustavis... in tako dalje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica

quote:

sem proti tem zadevam. če že mora biti nujno zlo za hrbtom naj bo tiho in uživa v vožnji. pa nisem šovinist ali kako bi se temu reklo, rad mam mir med vožnjo, če hoče gužvo naj gre na avtobus.

lp marijan

ojoj, tole je blo pa oštro

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Share this post


Link to post
Share on other sites
marijan

ravno zaradi takšnega mojega razmišljanja je šla žena delat izpit do 350 ccm, sedaj pa čaka nov zakon, da bo lahko vozila MOJ motor, to pa ne, sem ji rekel naj si kupi svojega. sedaj pa varčuje, pa varčuje ha, ha nekam ji ne gre od rok oz. denarnice. ampak mislim,da v naslednji sezoni ji bo pa mogoče uspelo, saj ji pomagam,ampak s pridržkom.

lp marijan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godspeed

No ja, pri nas je od 91 demokracija in si vsak lahko misli kar hoče.

Samo nihče me ne bo prepričal, da zadeva ni koristna pri komunikaciji med dvema voznikoma - na dveh motorjih (pri vožnji v dvoje na enem motorju naj vas kar sopotnica grabi za vaše vitalne dele) in še manj moteča. Po enoletni uporabi si ne znam več predstavljati vožnje brez interkoma.

V tuji (ZDA, Kanada) sem srečal veliko motoristov, ki uporabljajo interkome in z nekaterimi tudi o tem debatiral. Nihče ni rekel, da bi ga to motilo pri vožnji, nasprotno vsi so bolj ali manj pohvalili koristnost te naprave.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAF

quote:

Bravo Marijan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SBN, Sej ima vsak pravico do svojega mnenja, mogoče ima stvar dobre in slabe lastnosti, sicer pa je to odločitev posameznika!!!

Ali pa posameznikovih 1/2, ...... khm, torej posameznika

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Menim, da ima vsak pravico, da izrazi svoje mnenje.

Sama stvar sploh ni slaba in zagotovo večkrat pride prav. Je pa zadeva v času najrazličnejših elektronskih pomagal zagotovo predraga. Vendar sem prepričan, da bo s časom tudi dober interkom zagotovo cenejši.

ROCKY

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

quote:

enostavna montaža, samo za slušalke je bilo treba malce porezat stiropor v čeladi, zanesljivo delovanje do 2 km (ravne linije), v

Imas celado zaradi varnosti ali za nosilec za slusalke in ker jo po zakonu moras imeti?

--

Andraz, cyc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

quote:Če se boš lotil izdelave povej lahko kaj naredimo s skupnimi močmi bo ceneje pa še hirteje. Seveda če si za.

Kar se tiče homemade variant sem precej skeptičen, zanima me pa kje bi pri nas lahko kupil sorazmerno kvalitetno varianto za pogovor med voznikom in sovoznico (da se ne splača šparat sem že skapiral)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

Pri katerih hitrostih se da še normalno sporazumevat? Meni že pri 80km/h v čeladi preveč šumi(N81), da bi si sploh lahko predstavljal normalen pogovor. Imate kakšne konkretne izkušnje?

Lp, Pjotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Če je tu kak policaj, naj prosim pove, kako je s službenimi čeladami in kako se obnesejo. Pa seveda katere znamke /model je oprema, ki jo uporabljajo.

LP, ElB

Share this post


Link to post
Share on other sites
xjr

Z mojo uporabljava SPY BALL komunikator (pred 3 leti je bil 300 DEM)v čelado pa se enostavno montira (X lite 901 ima že vdolbine v stiroporju) Deluje nekje do 120 km/h (naked mašina), se pa sproti izklaplja tako, da maš mal mira. Uporabljava ga 2-3 krat na leto, ostalo je pa komunikacija po "starem". Idealen je za daljše izlete ali dopust, ko počasi jadraš in si ogleduješ lepote. Baterije pa sem menjal le enkrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sax

Danes sem dobil katalog in cenik Autocomovih interkomov. Direkt iz fabrike. Cenik me je totalka ubil.Intercom+pripomočki+interface za UKV cca460GBP. To pomeni cca 170.000 naših tolarjev.Mislim da bo nakup definitivno propadel!!

P.s. UKV postajo imam že.Na njihovem ceniku stane 200GBP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!