Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

jaz sem imel pa kitajski ponaredek cobre..super 2 meseca... pol je pa zacel 'razpadat' v smislu da je teklo olje ven prevec ...brez vrtenja in ponoči  se je izpraznil...

zdej mam homemade...posodico in ventil na krmilu...odprem za 1minuto in pol zaprem ventil med voznjo.... top...le pozabit ne smes zapreti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, bajkr88 pravi:

jaz sem imel pa kitajski ponaredek cobre..super 2 meseca... pol je pa zacel 'razpadat' v smislu da je teklo olje ven prevec ...brez vrtenja in ponoči  se je izpraznil...

zdej mam homemade...posodico in ventil na krmilu...odprem za 1minuto in pol zaprem ventil med voznjo.... top...le pozabit ne smes zapreti :)

Tudi na to sem pomislila. V primeru, da sistem nebi deloval, bo pac prislo do predelave. Dobila pa sem kul posodico in drzalo za kapalko ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tocno to... sam sem vzel cevko,kapalko,neki 'konektorji cevke' ... je kr prislo prav :) dau sm pa 20€ za kopijo... tko da ni hudga he

za ventil sm dau pa od bencinske pipice od enga ducatija k je taka fajn za prjet... ko odpres kapla v sekundi, ko zapres neha v sekundi...krasno dela res, simpl je tanartabul 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni,

Kupil sem Fazerko letnik 2007 z ABSom. 

Ne vem, če je normalno ampak pri 5k obratih se začnejo čutit vibracije. Čutim jih z rokami na belanci, z nogami na stopalkah, tudi na sedežu. A je to normalno za ta motor ali je kaj narobe in kaj bi lahko bilo narobe, če slučajno kdo ve ali ima izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lep pozdrav vsem skupaj. Sem nov na tem forumu, berem ga pa že nekaj časa.

 

Nedavno nazaj sem nabavil Fz6 in bi rad zmontiral zadnji kufer. Gre za moj prvi motor, tako da še nisem čisto na tekočem kako in kaj. če prav razumem potrebujem točno za ta motor zadnji nosilec ter nato še pripadajoč kovček glede na plato ki je na nosilcu? Gre za Fazersko 2006 letnik, se pravi še prvi model half-faired.

 

Ima kdo v prodaji mogoče zadnji nosilec skupaj s kovčkom ali pa motor, pa da bi prodal kovček z nosilcem posebaj?

 

Hvala za odgovore ter lep pozdrav ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam kovčka (za prodat), ampak zadeva je taka kot si jo napisal. Rabiš nosilec za kovček za fz6 (za dotični model).

Zadevo lahko kupiš v kompletu (ebay, naši trgovci) al pa dobiš kak rabljen kufer in potem vzameš pripadajoč nosilec. Torej če je kufer givi monoloc, rabiš plato monolock in nosilec. Če je kufer shad, rabiš nosilec za shad.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še malo dopolnim: 

Prvo rabiš ogrodje za nosilno ploščo, potem pa ploščo, ki pa je po obliki različna glede na kovček; ta je ali monolock ali monokey.

En sistem ima kovček z 2 utoroma v smeri voznika, drugi pa dva vodoravna ušesa. Se mi pa zdi, da so Givi in Kappa ista zadeva.

Shad je pa spet svoja zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čvek o givi in ostalih zadevah povezanih s kufri se je preselil

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore.

Potrebujem še pomoč ali je za Fazerko 04-06 enak nosilec kot za 07-11 ali sta različna? Na ebayu je načeloma za novo verzijo FZ6 nosilcev z kovči kot blata za starejšo pa precej manj.

hvala...

Popravljeno . Popravil Rok8
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prenovljena FZ6 ki je imela malo drugačne plastike, O2 senzor na izpuhu, drugačne števce, menda drugačen izpuh... itd.

Popravljeno . Popravil Rok8
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zgoogal ;). Očitno sta enaka nosilca. Ne vem čemu potem ločujejo v oglasih...

Popravljeno . Popravil Rok8
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Verjetno ni omejeno na ta motor ampak zadnje čase sem opažal, da je pri vožnji brez rok motor avtomatično zavijal v levo. Je mozno da po zamenjavi olja v vilicah kaj niso prav nazaj sestavili ali pa kaksen kabel špona v eno stran? Naceloma ce ga dvignem v zraku raje balanco vrze v tisto stran ne pa spet tako očitno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pha... Bolj malo... stare sicer že 4 leta, profil pa skoraj nov, ker se prejšnji lastnik ni nič vozil, jaz sem pa šele pri cca 3.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je kriva neenakomerna obraba guma. Če di pa to opazil po menjavi oja (servis viloc) pred tem je bilo vse OK. Potem je lahko tudi to vzrok. Odvisno kdo je delal . Ljudje vidijo na tubi kako se naredi, potem se pa čudijo...

Servis se dela zato, da de odpravi nepravilnost (ali na predpisan interval) in da je po posegu bolje ne slabše. To je menda jasno.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko točno rečem da je bilo pred tem ok. Se enostavno ne spomnim, ker nisem niti sprobval. To sem čisto slučajno ugotovil ko sem parkrat v prostem teku spustil balanco in je bilo očitno da ga potegne v eno smer. Delal servis načeloma človek ki že nekaj časa servisira motorje, tako da načeloma bi rekel da ve kaj dela, vsekakor pa se lahko vsakemu zgodi napaka, tudi po 40 letni karieri.

Gume bi rekel, da so enakomerno obrabljene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Rok8 pravi:

Gume bi rekel, da so enakomerno obrabljene.

Na oko se težko opazi. prednja guma postaja "trikotna" Zadnja pa ravna, bolj ko se gume obrabljajo bolj se to odraža v vodljivosti motorja.

Pred mnogimi leti sem imel Yamaho XTZ660. Čedalje bolj je vlekla v eno stran. Na oko se ni opazilo, da je kaj narobe. Križi OK, vilice OK, zadnje kolo pravilno poravnano s sprednjim. Vendar je uporno vlekla v eno smer.

Po menjavi obeh gum pa vse BP. Spustil krmilo "frajhand" pri 100Km/h in postil, da hitrost pade na 40km/h. Motor kot na "tračnicah". Brez opletanja ali vlečenja v levo ali desno.

Jaz že leta sam servisiram vse motorje, ki jih vozim. Po menjavi gum, kar opravim sam, je prvo test kot sem ga opisal zgoraj.

Seveda to opravim na varnem delu ceste brez prometa!!! Tam preizkusim tudi zavore - delovanje ABS-a in vse ostalo, kar je pomembno za varnost v prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Bom še enkrat pregledal poravnanost zadnje gume s prvo npr.

Sicer ni zelo očitno le brez rok (ne da bi se ravno konstantno tako vozil) se ne bo dalo vozit :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Kar se nagibanja motorja tiče še vedno nisem odkril napake. Bom počakal na menjavo gum naslednje leto, če bo razlika.

 

Imam pa se eno vprašanje. Včeraj sem malo gledal sprednje diske in opazil da floating diski niso nič kaj floating ampak kar fiksno vpeti. Je to kakšen problem oz bi morali imeti malo lufta a ne?!

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sem prebral tele tvoje težave...

Vlečenje motorja v stran, če se pelješ "brez rok":

najpomembneje je, kot so že napisali, da imaš nove , ali pa lepo enakomerno obrabljene gume...... in poravnano zadnje kolo s sprednjim. Jaz naredim to tako, da dam moped na stojala, na zadnje kolo dam "alu lajšti" dolgi 2,5m , ki jih spnem skupaj na zadnjem kolesu...in potem štelam zadnje kolo levo-desno, dokler ni spredaj enak razmak od kolesa do lajšt na obeh straneh.

Križ: poglej, če sta obe tubi enako "globoko" v križih. Izmeri s pomičnim merilom, in naštelaj tubi, da je na obeh straneh enako (sicer to ni toliko pomembno... ampak vseeno). Ko boš že "losal" vijake na križih, lepo malo "pomigaj levo -desno" z balanco, med tem ko držiš sprednje kolo med nogami, če slučajno kaj ne zateguje...

in še ena stvar je pomembna med poskusom vožnje naravnost  brez rok:  ...  če je cestišče samo malenkost nagnjeno (na uč se lahko niti ne vidi), bo motor avtomatično začel nagibati in zavijati v tisto stran, ki je višja. Probaj se peljati po isti "špuri" v eno in drugo smer.... in ne po eni strani ceste tja... po drugi strani pa nazaj... skoraj vsaka cesta je "napeta" zaradi odtekanja vode...in posledično se vedno zdi, da moped zavija v stran... tu pa bodi pozoren, če ti moped vleče v eno smer v levo... ko greš pa nazaj pa v kontra... pomembno je tudi, če sediš naravnost... itd..itd...

 

Diski:

Floating diski so načeloma "lebdeči" ampak zgledajo pa kot fiksni. Nekateri, ko primeš z roko, migajo par desetink... nekateri ne... odvisno od proizvajalcev. To so diski zakovičeni z nekimi kovicami in vzmetnimi podložkami na držalo (nosilec) diska, ta pa je privijačen na pesto kolesa. Te vzmetne podložke so prednapete in če z roko poskusiš pomigat vse skupaj, verjetno ne bo šlo, ker šponajo te vzmetne podložke. Lahko pa narediš malo servisa. Skozi luknje teh kovic daš od zadaj vijak M5 (ne poznam tvojih diskov... pri meni so šli skozi M5 vijaki) s podložko... nato daš na drugi strani podložko in matico in rahlo zategneš. fino pošpricaš z WD. Prosti konec vijaka, ki gleda ven proti tebi vpneš v akumulatorsko bormašino...in zavrtiš to kovico par obratov in vmes  špricaš z WD40 ...al pa zavrtiš na roke, če ni pretrdo...

...imaš tega veliko tudi na YT:

 

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!