Jump to content

Yamaha FZ 6


-pero-

Recommended Posts

VILICE SO OD FAZERJA 1000 IN SO NASTAVLJIVE!!!!!!!!!!ČE LAŽEM JAZ POTEM TUDI PODATKI NOVINARJEV!!VOZILI SMO NOVI FAZER 600 AVTOMAGAZIN Z DNE 18.09.2003 TUDI NAVAJA NASTAVLJIVOST!!

Baron,

saj te slišimo tudi, če ne vpije, a veš?

PS: vilice niso direkt od Fazer-1000, ampak so Fazer1000-style... Kar pomeni - "podobne". Kar lahko pomeni - enako debele in dolge, ampak brez nekih pomembnih nastavitev. Bomo vidli, ko pridejo motorji, zaenkrat pa sam teoretiziramo v tri krasne.

Pa nehaj že tolk udrihat po tipkovnci :)

Edited by SymRu
Link to comment
Share on other sites

prosim če ostalim pojasniš kaj je tako tehnološko gledano na fz6 korak nazaj......fora kolikor dnarja toliko muzike pa mi ni všeč(do neke mere)....na trgu so motorji in avti ki koštajo ogromno pa ni mus da so najbolši(govorim o omejenih serijah itd.)

OK, napačno sem se izrazil, sorry. Napisal, da gre tehnologija naprej, FZ6 pa izgleda kot korak nazaj... Ne bi smel napisati v istem kontekstu... v glavnem, hotel sem povedati, da izgleda FZ6 kot da bi bil star že kar nekaj let. Ne vem, kvaliteta izdelave, celoten vtis o motociklu. A ne pustite se motiti, to je le moje osebno mnenje...

Kar se tiče o $$/muzika pa predlagam, da zadevo opustimo in zadevo potegnem nazaj. Itak motocikel NI racionalen nakup in se zanj odločamo (poleg "kao" racionalnosti) v veliki meri tudi čustveno. Enako velja za kakšne športne avtomobilčke in druge luksuzne dobrine.

Link to comment
Share on other sites

V živo sem videl oba modela naked/ pol oklep. Meni se ta s pol oklepom dopade, morda je zadek preozek motijo pa me konzola in stikala(luči, žmigavci,....), ki dajejo vtis plastik-fantastik in se mi zdijo neprimerno slabše izdelave kot pri novi hondi(CBF600) in Suzukiju(V-Stromu 650). Dali so mu možnost vseh 4 žmigavcev.........

Edited by marem
Link to comment
Share on other sites

Za vse skeptike: novi Fazer zgleda v živo pribljižno tako dobro kot na fotkah. Tudi tehnično naj bi bil zelo zanjimiv, je pa res da "armaturca" zgleda mal pucen - mogoče se jo bo treba mal navadit.

LP, Berty

Link to comment
Share on other sites

Denar/muzika motor, kar se najlepše kaže pri okvirju. Če ga pogledaš iz notranje strani, gledaš isto kot pri Revellovih modelih aviončkov - satovje. Potem sta pa obe polovici okvirja pri glavi in vpetju vilic enostavno privijačeni skupaj. Še vedno pa stane toliko kot nova Fiatova Panda v najbolj oskubljeni varianti. Ki pa je je kakšnih 500 kg več. In to prizadene.

Link to comment
Share on other sites

A se da tako kot pri tastari pod zic spravit kompet dvodelni dežni kombinezon Wintex (ga ni tko malo skup), volnen puli, orodje, prvo pomoč, knjigo z navodili, telefon in orglice (kitara ne gre :( ).

:hmm:

Bolj ne... Tist plac, kjer je pri FZS600 orjaški predal, zdaj zasedajo rori.

Link to comment
Share on other sites

ups popravljam TEHNOLOGIJO ker so nekateri kle gor precej pikolovski da ne bo preveč nepotrebnih komentarjev!sicer je pa yam fazer turistični motor pa če kdo rabi veeelik placa naj si pa nabavi kufr poj bo pa pol svojga premoženja lahko s seboj vozu :grim

Edited by baron
Link to comment
Share on other sites

Baron, čas je že da se malo skuliraš. Nič nimam proti novemu fazerju, ampak to kar ti tukaj zganjaš je pa malo brezveze. Nevem zakaj motorja nisi šel pogledat v Milano, če si tako zagret. (ni mi treba nič odgovorit)

Še moja opažanja v zvezi z novim fazerjem (iz Milana):

Zdi se mi, da ima nekoliko trši sedež. To sem opazil tudi pri nekaterih drugih motojih - da je novi model dobil trši (in verjetno manj udoben) sedež. Drugače pa mi je izgledal po pričakovanjih. Na slikah je itak lepši, ampak tudi v živo je lušten motorček.

Še tole: vilice popolnoma nenastavljive.

Edited by Jason
Link to comment
Share on other sites

Zdi se mi, da ima nekoliko trši sedež. To sem opazil tudi pri nekaterih drugih motojih - da je novi model dobil trši (in verjetno manj udoben) sedež.

Ponavadi trd sedež ne pomeni ravno neudobja... no, v mejah normale... tako kot je sedežna garnitura, postelja, pa tudi avtomobilski sedež, bolj primeren za "dolga" sedenja takrat ko je bolj trd in ne preveč mehek.... mene je v Cliotu na dolge proge vedno vse bolelo, v Golfu IV pa ne, čeprav ima neprimerno trše sedeže...

Kar se Fazerja tiče -- po moje niso naredili pretrde zadeve... Yamaha ja že dolgo proizvaja motocikle :)

Link to comment
Share on other sites

A se bo dala kaka normalna tanktorba gor prpopat?

:hmm:

Sistem Bagster - privešež usnjeno kapo na ogrodje pod rezervoarjem, na to kapo pa potem lahko pripneš tank torbo. FZ6 ima namreč aluminijast rezervoar, magneti pa na to ne primejo ...

Link to comment
Share on other sites

Saj tud njegova oblika ni preveč torbi prijazna! :hmm:

eh premza, tank torba (na gurtne) bo zihr sedla, če ne od drugih bo pa yamaha svojo naredila B)

Link to comment
Share on other sites

or mejbi majo eni syma, da to malo "požoka

ja mogoče pa eni ne znajo optimalno zlagat stvari pa zato ne gre nič pod zic. :naughty:

BTW brez zamer.

okoli sedeža pa bo novi trši gotovo dobrodošel....na starih modelih je za moje pojme malo preveč "driskast"* ---ata Noise ima prav.

*beri: preveč mehak.

Edited by tejka
Link to comment
Share on other sites

Cena fz6 fazer 1.699.520,00 sit, fz6 1.659.100,00 sit !!!

Fletn ugodna :P, sam men še zmer ne potegne :hmm: !?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
... ne more biti slabši od predhodnika !!!...

Na brzino sem v novem Motorradu preletel nekakšen primerjalni test: FZ6 ni ne vem kako bolje ocenjen od modela 03, tako da ni napredka v smislu "10 svetlobnih let". Za lepoto smo pa že tako ugotovili, da imajo vsake oči svojega malarja ...

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Zgolj v vednost in ravnanje: v naslednjem Motorradu (ki izide v petek, 24.10.) bo zanimiv primerjalni test. Med seboj se bodo pomerili Kawasaki ZR-7S, Suzuki GSF 600 S Bandit, Suzuki SV 650 S in seveda Yamaha FZ6 Fazer.

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Še nekaj sem pozabil napisat, pa ne morem več popraviti posta, grrrrr...

Prvo je, da definitivno manjka še Monster in drugo, teli testi gledajo tudi na cene motorinčkov. In prav Fazerka in SV imata ZELO podobno ceno (vsaj v Nemčiji). Tko da kar pašeta skupaj (nasploh se mi zdi da bi bilo fajn testirati še več motorjev s približno enako ceno, da bi se videlo, KAJ lahko dobimo za svoj denar).

Link to comment
Share on other sites

Včeraj je bil na DSF-ju test nove fazerke. Vozili so tudi naked varianto. Ni kaj motor je ful lep in so ga po testiranju samo hvalili. Vozila sta ga, najprej 152 cm visoka punca, nato pa še 200 cm velik moški. Nobeden ni imel problemov z obvadovanjem motorja. Cena za naked-a je v Nemčiji 7300 EUR.

Link to comment
Share on other sites

Kakšne barve pa je tisti v Krškem?

V TC-ju so mi rekli, da pride med 3 in 6 novembrom. Če ravno bi ga baron pustil otipavati tako dolgo več ne mislim čakati!!!

lp :D

sem bil prejle pri Delti in sem si ga dodobra ogledal....ni kaj motorcek izgleda tako kot mora in tudi meni vizuelno ni zal da sem ga narocil. Zadnji del je poezija. Razstavljeni model je tiste grafitno temno modro-sive barve. Je pa res, da je precej plastike na njem, na števc pa itak bl mal gledaš. Komaj čakam prve pomladne dni. Prej nam bo pa še Baron iz prve povedal kako se ga pele.

BTW, Baron ni se ti treba bat glede otipavanja tvojega motorja v TC salonu, saj bodo po današnjih zagotovilih dobili v kratkem toliko motorjev, da bo razstavljeni še kje drugje, ne samo v Krškem, tudi v TC-ju.

Anko :OK:

Link to comment
Share on other sites

no še eden ki je zadovoljen.ja meni so rekli da jih pride samo 6 komadov od tega grejo vsi na jug razen mojega...ne vem komu verjeti tako so povedali v soboto v Delti!pa se nekaj vceraj sem poslal meil AKRAPOVICU ZA IZDELAVO ROROV cakam odgovor.telefonično pa sem kontaktiral z g. ki dela WINGS izpuhe on pa je pripravljen takoj ko dobim motor priti do mene in mu vzeti mero.ja tako da upam če zvok ne bo pravi da bodo spomladi ze rori narejeni.dvomim da bo zvok kot je treba bo treba gor dat še akrapota al pa wingsa poj bo pa to prava stvar.LP :OK:

Link to comment
Share on other sites

Juhu B) ! Danes sem uspel napraviti kakih 300km in se zapeljati v Krško, da si ga ogledam. MOram rečti, da so me obiskovalci Milana kar malo presenetili in prestrašili, ko so rekli , da je v živo grd (ali pa vsaj da ni to tisto kot na slikah)! Verjamem, da je veliko različnih okusov, ampak ta motor je carski. Še števec (glede katerega sem bil najbolj zaskrbljen) mi na njem izgleda lepo. Saj je vsaj pri S modelu praznina lepo zapolnjena z masko. Sigurno bo pri naked modelu drugače.

Vzel sem zraven neko brošuro z katero nisem preveč zadovoljen, saj ima samo 3 ali 4 liste in ne piše nič pametnega (vsaj nič takega kar že ne bi vedel).

Skratka sem zelo zadovoljen in mi ni žal kilometrov, ki sem jih napravil do Krškega in domov. Sedaj izpilim še finese in gremo v trgovino. :D

lp :yea2: :yea2: :yea2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!