Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Števec je zeleno osvetljen in se je v teh pogojih, ki sem jih imel jaz vedno dobro videl. Nevem pa kako je, če sonce sije direkt v njega. To bom še javil ,ko bom preizkusil. Je pa možnost izbire, digitalnega izpisa obratov. Če ne bi videl tistih obratov na strani (v krogu), si lahko tam ko pišejo kilometri, dnevni kilometri, nastaviš da ti v številkah izpisuje obrate (potem pač ne vidiš kilometrov prevoženih).

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj pa mi vseeno ni jasno pri vseh novih in bodočih lastnikih FZ6. Zakaj se vam tako mudi z nakupom, če pa vam motor potem počiva v garaži? Če ne drugega, garancija teče od od dneva nakupa naprej, in če se ne začneš vozit, si stran vrgel nekaj garancije.

Če bi kupoval jaz, bi motor kupil najprej maja. Tako bi imel v garanciji celo leto 2004 in 2005 in še do maja 2006. In ko bi ga (recimo) aprila ali marca 2006 registriral, bi bil motor še mesec ali dva v garanciji - če se slučajno kakšna stvar še pokaže ali pokvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,danes je možna vožnja skozi celo leto,če le ni snega,kupiti pa je treba malo boljšo opremo pa je,zato ljudje kupujemo tudi pozimi,pri FZ6,pa je itak problem,ker jih ne naredijo-kukr je naročil,zato smo se eni odločil da jih prej naročimo,da jih ne dobimo poleti,LP curi

curi gasa a si kupil nosilce kovčka?no cena s popustom je 19550 v TC-ju jaz sem ga že zmontiral ,bo pa problem ko pride Wings gor to bo še frke :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He, he, he, pa sem ga tud jaz kupil :yea2: :OK: :D . Po dolgem premisleku sem zbral dovolj poguma in svojo drago napokal v avto, šel do TC in tam zararal Fazerko, modre barve, dobim pa jo marca/aprila 04. Najbrž je bil to zadnji čas, glede na to, da so me mel že mal dost, saj sem jim v salonu svetil že 2 leti vsak mesec parkrat, kupil pa sam ene kavbojke. Mi pač ni dalo, da bi mel moj kolega boljši motor kot jaz, sedaj bova mela enakega.

Glede nosilcev za kovčke:

- oriđinale nosilec, je vsaj po mojem skromnem mnenju mal mem, saj naj bi se ga pritrdilo na ročke zadaj, kar se mi kot prvič ne zdi ravno zlo trdno (najn lih ne bi obesil svojega 50l givija, razen če bi me kdo zlo prepričal) niti estetsko še manj pa uporabno, saj mislim da so potem ročke neuporabne (če ga kdo ima, naj me popravi!). Po zatrjevanjih prodajalca pridejo v zelo omejeni količini približno enkrat ob prihodu motorjev (torej marca/aprila).

- sam imam naročen Givijev nosilec kovčkov ki je vsaj na izgled lep (še posebej tanov napis od Givija), soliden in pritrjen pod zic, pa tud plata naj bi bila ojačana z aluminijem (pri moji cagivi je bila plastična, tko da sem kdaj kar mal cvikal, če bo zdržala) in zelo estetska, saj ne pokvari linije motorja - ni plata ampak bolj ogrodje za tri pritrdilne točke.

Torej, ko zberem še preostal denar (ja zelje in krompir do marca) in ko japanerji končno dobavijo motor pa upam, da se kdaj vidimo, pa da se ne skipam dol z njega prevečkrat.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,originalno opremo že imajo v Krškem,cene so ugodne,sam prtljažnik s ploščo je svinsko drag 52.000,kot je napisal RudiB,je mal sumljivo na ročke pritrdit nosilc,pa še to,44-46l kovček na grejo noter dve čeladi-shubert,sprobali v TC,tako sem kupil 52l,ko sem ,ga doma napolnil z čeladami-šlo je na tesno,in nekaj opreme,sem -kumi dvignil kovček,tako da ne vem ,če bi original nosilec zdržal sile med vožnjo,LP Curi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

,sam prtljažnik s ploščo je svinsko drag 52.000,kot je napisal RudiB,je mal sumljivo na ročke pritrdit nosilc

kar se nosilca od Givija tiče je zelo lepo in dokaj močno narejen pa tudi cena s nosilno ploščo je dokaj dobra 19550 sit pa dokaj enostavna montaža ....počakmo še kaj poreče menjava auspuha???? te nosilne krivine nosilca okoli auspuha znajo delat težave.... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se ene bistre teme spomnil za nas, mučenike ki moramo sedaj do aprila na nov motor čakat :zzz: . Naj kdo, ki je že kdaj prej imel Fazerja 600 oz. ki že ima nov model mal svetuje, kaj je poleg nosilca in plate za kovček še pametno nabavit. Vem sicer, da je imel prejšnji Fazer drugačno aerodinamiko in na sploh ciklistiko, ampak vseeno, če ma kdo kakšno pametno idejo/predlog kar na dan.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaščito za agregat mogoče.....pa nosilec za kovček itak....kakšna druga šipca morde....ma dost je teh stvari...kar misliš da rabiš pa kolikor denerja imaš.... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem bolj na razne zaščite motorja, stabilitatorje krmila, večje šipe pa tko, pač tisto, kar kupuješ, ko imaš že motor, pa te denarnica še zmerom tišči B) (ja, sej vem bencin pa gume in ketna, no pa tud kaj za familijo, kar ostane, sam ok, tud za kej drugega se zapravlja) :D .

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem bolj na razne zaščite motorja...

OBVEZNO!!!

Ko pade na desno, jo najprej skupi okvir...$$$ :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem bolj na razne zaščite motorja, stabilitatorje krmila, večje šipe pa tko, pač tisto, kar kupuješ, ko imaš že motor,

ja saj si si že sam odgovoril ... kaj ekstra samo za FZ6 pa žal še niso razvili ...

no, dobr nakup bi bil recimo komplet analognega taho + turncelerja, da tisto plastiko dol vržeš... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem bolj na razne zaščite motorja, stabilitatorje krmila, večje šipe pa tko, pač tisto, kar kupuješ, ko imaš že motor, pa te denarnica še zmerom tišči B) (ja, sej vem bencin pa gume in ketna, no pa tud kaj za familijo, kar ostane, sam ok, tud za kej drugega se zapravlja) :D .

lp

Rudi

Ce ne bi rad prevec poskodoval motorja, ko ti pade na tla, kupi zascito motorja, ce te moti nemirna balanca, kupi stabilizator krmila, ce te moti veter, kupi visjo sipo,... Mislim, da ves, kam merim. Nic od tega ne skoduje, vse pa je odvisno od tega, kaj bi ti rad in koliko $$ imas. :)

Sam bi kot prvo poleg nosilca za top-case vrgel gor zascito motorja ter zamenjal auspuh.

Bi pa se tko k symru stevc zamenjal z analognim, ce bi bilo to seveda mogoce :P

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,sam menim,da so stranski protektorji-mal za hec,če ti motor pade,se ti itak vse razleti in poškuduje,če pa pade pri vožnji pa itak veste kaj sledi,spodnji spojler ni nobena zaščita,to je samo okras,da motor lepše zgleda,kdor se bo veliko vozil mu bo povišana šipa prav prišla in kufer seveda,LP Curi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,sam menim,da so stranski protektorji-mal za hec...

Ko ga boš pri majhni hitrosti zvrnil in potem za popravilo odštel ...$$$ :wacko: boš mislil drugače. Sploh pri FZ6, kjer je (vsaj na desni) najbolj štrleč del okvir. Čeprav zgleda masivno je v resnici zelo tanek in bo šel hitro k vragu... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,protektorji so novi,in se samo pršravfajo,sam problem je k so na nosilcih,tako da je nosilec privijačen na okvir,na nosilcih pa je ta zaščita,men se mal sumljivo zdi,ob padcu se vse zvije,pri stari FZS600-1000,je bilo to boljš narejeno,bolj kompaktno,LP curi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa še eno pitanje glede WINGS avspuha, no dva in sicer:

- kaj je z zvokom in izgledom?

- kaj je z zmogljivostmi?

- CENA :?

lp

Rudi

cena''' še ni znana bo pa ugodna izgled je fantastičen napram originalu ki je plastikfantastik zvok kot se šika vsak mora sam slišat slikce pa bodo upam v kratkem tako je obljubljeno ker je narejen samo prototip

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, še eno vprašanje glede Wings avspuha, a bo treba menjat samo lonc al tud krivine, ker če se menja oboje, potem naj bi teoretično bla zadeva kao boljša (vsaj pr A. ju tko pravijo), kaj pa s katelizatorjem, če se menja sam lonc, potem to nanj najbrž ne vpliva?

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

krivina se menja do katalizatorja .od katalizatorja se razcepi na dva dela ker prideta pod zic dva ovalna auspuha , pomeni da gre original demfer dol prav tako okrasna plastika ki zakriva grdo narejen originalen auspuh,prav tako pa boš dobil zraven še nosilec zadnjega dela kjer je pritrjena tablica saj je to sedaj pričvrščeno na originalen auspuh,bo pa vsa zadevšna sigurno pol lažja od samega originalnega auspuha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsem,ki se še niste odločil za nakup FZ6,sporočam žalostno novico,da ni moč dobit več motorjev,bil pri habatu,in je dobil mail od D.T. Krško,da ne prodajajo več motorjevFZ6 ,ker jih ni moč dobit,madonca a  :yea2: smo slovenci vse pokupl

enemu srečnežu lahko pomagam, prodam srebrno FZ6.........

priporocam oglase za oglasevanje. lahko pa naredis link tukaj do tvojega oglasa. hvala. ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je da zna biti problem glede nosilca ki objema polkrožno auspuha,sicer pa obstaja tudi originalen nosilec od yamahe ki teh objemk nima zato pa je pričvrščen na ročaje sopotnika pa še svinjsko drag je baje 55 tisoč pa še original kufer gre samo na ta nosilec od yamahe.sicer pa v ponedeljek pričakujemo končno montažo WINGSA ki je sam naredil prototip (in bo tudi zelo zelo sličen temu Devilu) mislim da ne bo problem saj se lahko ta polkrožna :yea2: objema na novo naredita ali prekrivita..počakmo

Popravljeno . Popravil baron
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem jo danes vidla prvič v živo sicer res da skoz izložbo in še to samo prednji in levi del.Morem povedat da sem prov razočarana nad njo,na sliki mi deluje nekako bolje.No nekako ni je prvi del do konca rezervarja še všeč zadaj pa je nekaj narobe.Že sam sedež mi je čuden,pa grušt,pa ročaji za sovoznika,ma ne vem nekako me ni prepričala.Si jo bom mogla enkrat še ogledat se vsest,pa se bo mogoče stanje nekako poglihalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS:lastniki tastarih FZS 600,se boste moral sprijaznit, da je prišla nova in boljša,so pa tut izjeme,k so staro prodal,pa kupl novo :yea2:

Mi je zadnjic sefe od Elise zagotovil, da se tastaro fazerko bolje in lepse vozi od nove :naughty:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pol tako dobro vozi, kot dobro izgleda, potem nejbrž ne bo veliko problemov, sicer pa, sej kaj pa lahko velikega zašuštrajo, mogoče z vilicam ki so nenastavljive, kar pa mi v bistvu dol visi, ker jih tko al tko ne bi nastavljal (vsaj dosedaj po 10 letih vožnje še nikol nisem čutil potrebe, ker pač vozim bolj penzionersko). No sam vsaj po testih se o.k. obnesejo. Agregat naj bi bil tko al tko podoben R6, ki je dost hvaljen, isto feltne, pri geštelu tud velik niso mogli zgrešit, bremze so kao ok, ostalo pa tud ni kaka Amerika, da bi lahko kaj noverga izumil.

Po moje bi lahko bil problem:

- števec v poletni svetlobi,

- pretirano segrevanje avspuha, kjer se mi tista plastika mal sumljiva zdi, še posebej, ker je na njo še nosilevc Givijevega prtljažnika našraufan,

- akumulator, ja kam hudiča so ga pa dal, samo upam, da se ga da doseč ko dvigneš zic, če je kje drugje pod tankom, pol zna to bit problem, sam pravim, da še nisem videl, kam so ga dal.

lp

Rudi

akumolator imaš pod rezervarjem odviješ dva vijaka in dvignrš rezervar ki je na pantih,plastiko imaš zaščiteno z alu folijo tako da nima kaj biti pajkl(mašina)je pa tko al tko že tako stestirana da nima kaj biti R6.jaz pravim tako tega denarja je v tem razredu vsekakor vreden komur pa ni všeč pa naj si nabavi po svojem okusu.vsekakor ni naj naj motor samo cena razmerje kar dobiš in kar ti nudi je pa ok :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!