Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Mašina je že pri 1000km ulavfana,ne pa pri 10.000 ,kle že kaj crkne

Hmmm :? Ja, takrat drugic olje zamenjas :) Ampak boste ze vedeli, gotovo ste prebrali navodila, verjetno tam pise da pri 10k km ze kaj crkne :lol1: :naughty:

No ja, za ene tri sezone bo ze :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredil prvih 1000km,zdaj na servis,motor se pelje fenomenalno,pri 8000obr.,se začne dogajati-spremeni se zvok, lepše se menja in navora je tudi dovolj(z lady in opremo),servis -sporočim,ko bo mimo :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredil prvih 84 (z besedo: štiriinosemdeset) km. Ko jih bo par-krat več, bom pa napisal lahko kaj več; za sedaj sem opazil le to, da je pod mano nov motor, da ima boljšo vetrno zaščito (vsaj do 110 km/h) od FZS 600 (l. 2003), da bom rabil kar nekaj časa da se navadim na novo armaturo in da je trša v vzmetenju kot lanska.

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis za menoj,cena 17.770sit,s storitvijo zelo zadovoljen,delal je ca.1uro,menjava olja Motul 300-sintetika,olj. filter,pritegnil vse pomembne matice,nastavil dolgo luč-je zajebano zaradi plastike ki jo je treba sneti,nastavil sklopko,namazal verigo, utrdil zadnji amortizer za dve stopnji in zaželel srečno vožnjo :OK:

PS:pri 10.000obr.,hitrost 200kmh :yea2:

Popravljeno . Popravil curi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kaj naj rečem poezija motor vleče od 1500 obratov dalje,pri 60kmh,bi menjal kar še višje,sonce sijalo direktno v števec,se vse vidi lepo,razen malih smerokazov,če so prižgani,vozl do 6000 obratov-120kmh,res lahkoten za upravljanje,sedaj še reg.,pol pa sam vozit,LP :yea2:

Curi, daj povej mi, ali so motor dobil v obljubljenem roku. Jaz ga imam obljubljenega za sredino maja. Upam, da se ni tudi ladja z mojim motorjem potopila! Zanima me kako je z zvokom! Ali bo potrebno razmisliti o wingsih ali akrapotu? :kva2:

Prijetno vožnjo še naprej!

O občutkih pozneje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če uporabniki nove fazerke sami kej spreminjate trdoto zadnjega blažilnika. a se to samo zavrti tisti vijak do željene številke. kje je optimalno za enega cca 85kg bolj dinamična vožnja in za dva cca 145kg?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ,je to urdil na servisu, s 3 je dal na 5 trdoto,od 7ih :yea2:

In ali so kakšni učinki v dvoje? Da ni mal pretrdo ko se pelješ sam.

Lp,z1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ali so kakšni učinki v dvoje? Da ni mal pretrdo ko se pelješ sam.

V dvoje je veliko boljše,ni več pozibavanja,ko se vozim sam pa ,je tudi uredu,ker se vozim bolj športno,priporočam,včeraj sosed dobil plavo FZ6,Že razmišlja o predelavi :yea2:

Popravljeno . Popravil curi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW , glede tega sestavljanja novih mašin pri mehanikih sem malo skeptičen.

Pa kaj ne znajo najbol te reči dat skupaj kar u "fabriki" ? :naughty:

Kaj točno pravzaprav dajejo skupaj v moto servisu, a kdo ve u kolko kosih pride motor k mehaniku ?

To nima nič zveze z goraj omenjenim Juretom, da ne bi kdo misli, da koga kritiziram . B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri FZ6,ni gor prednjega kolesa,krmila + ročke,za sestavo pa rabita dva 45 min. :yea2:

PS:povejte mi, kam naj peljem motor,da bi mi izmerili moč KM,,motor kar razganja od moči,hvala

Popravljeno . Popravil curi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral sem teste in sedaj me zanima osebno mnenje voznikov nove FZ6. Kako se motor obnaša v nižjih vrtljajih? Npr. ob zelo easy, recimo temu "nedeljski" vožnji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS:povejte mi, kam naj peljem motor,da bi mi izmerili moč KM,,motor kar razganja od moči,hvala

Akrapovic ima to zadevo, pa tudi MIK Mehanik. Stane cirka 10-20 jurjev, da ti naredijo test. samo da ne boš jokal, ko se bo motor moral brez milosti zvrtet do blokade v vsaki brzini...

PS: tolk zlo ga tut ne razganja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že velikokrat napisal, :yea2: odlično,ima veliko navora od 2000 do 6000 obr.

a veliko v primerjavi z FZS400, v primerjavi z CBR600, z SV650, Ducati Monster 620, Honda CB600, ... ?

al pač kr tko "veliko", ker imaš ti ta motor med nogami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jou curi eno vprašanje, a si na servisu sam reku za trdoto al ti je on avtomatsko nastavu na 5. Jest mam ta tedn servis pa me zanima in kok košta pa a je uredu tip? Aja si ga že tišu na 11000 a je dobr. Kok pa maš pol zdej KM. A ti maš že wingsa a ne??

Lepo se mej pa srečno vožnjo

lp sharky :kva2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a veliko v primerjavi z FZS400, v primerjavi z CBR600, z SV650, Ducati Monster 620, Honda CB600, ... ?

al pač kr tko "veliko", ker imaš ti ta motor med nogami?

Res ga ma kar nekaj-navora.Zelo lepo se pelje iz nizkih obratov.Pri višjih še lepše. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral sem teste in sedaj me zanima osebno mnenje voznikov nove FZ6. Kako se motor obnaša v nižjih vrtljajih? Npr. ob zelo easy, recimo temu "nedeljski" vožnji?

Spet smo pri tem, da "bo vsak svojo kljuse hvalil" in nekateri se bodo ob to spotikali, ampak moji prvi vtisi so zelo pozitivni (če omenim le nekaj stvari; lahko dam mojo osebno primerjavo med modeloma 1998 in 2003 nasproti FZ6 fazer): vzmetenje občutno trše, je pa zato (in verjetno zaradi boljšega okvirja in daljših zadnjih vilic) lega v zavojih in pospeševanje v izteku bolj mirno (brez pozibavanja), menjalnik je boljši, navora od 3000 obr. dovolj (mirno lahko celo nedeljo voziš v 6.brzini), za krmilom bolj pokončna drža in zaradi tega bolj udobna, za sovoznico je pomembno tudi to, da je sedež iz materiala, ki mnogo manj drsi kot pri prejšnjem modelu (se ne pritožuje nad ne-udobjem), poraba v "nedeljo" pod 5 l/100 km.

Toliko za enkrat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim ,da bo imel med 105-110KM :yea2:

Meritve serijske in z akrapovič slip-on loncem maš na akrapovičevi internetni strani. So pa za FZS600, če je motor podoben ali celo enak pa vi bol veste.

Sicer vem, da tebe zanima kolk KM ma tvoja ampak!

Max izmerjena moč na zadnjem kolesu serijske je 81KM, z slip-on pa 83KM (98KM, ki jih navaja proizvajalec je verjetn moč na gredi)! Te so ble verjetn brez katalizatorja :? ?

Tako, da me prov zanima kolk bi ti izmerl na zadnjem kolesu :huh: . Če maš akrapoviča gor al pa kakšn drug ror in glede na to, da ma FZ6 elektronski vbrizg in če nimaš lambda sonde moraš pol tud kej na el. vžigu nardit, drgač ni efekta :? , podoben efekt je verjetn tud če daš katalizator dol (naglas razmišljam) :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doslej sem se največ peljal 201 (po števcu), obratov ne vem, vem pa da je bila 4 prestava. Sem pa se peljal v 2 nekje 155-160 (spet po števcu) in je prišlo do blokade.

Zanima me kako je sedaj s temi izpuhi. Enega bom dal gor ampak še nevem katerega (Akrapovič, Wings) odvisno od cene Akrapoviča. Pa me zanima kako je z garancijo, če se kaj zgodi? Moram nazaj gor dati original ali kako?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se danes prvič peljal s popolnoma novo FZ 6 Fazerko, moji vtisi in pripombe:

- niti zavarovalnica niti država še ni slišala z njo :kva2: , niti v enem dokumentu ni isto poimenovana, nejke je FZ 6 S (homologacija), nekje FZ 6 (prometna) drugje pa FZR 600 (zavarovalnica) :hmm: :?

- postavil rekord v počasni vožnji max 80 km/h (cca 4000 obratov), se opravičujem tistim, ki so stali ups se vozili v koloni :rolleyes:

- vtisi: sedenje super, pozicija o.k. samo preveč se na rokah visi po mojem okusu, sem bolj Capota navajen, kjer je drugačna poza

- pod 3000 obratov nič navora, dokaj težko ulavfati, če moraš res na začetku samo do 4500 obratov, veliko je treba prestavljati, upam, da se bo menjalnik utekel, saj se rad zatika.

V glavnem super motorček, komaj čakam, da ga Jaka uteče, pa da vidimo, kaj zmore.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pod 3000 obratov nič navora, dokaj težko ulavfati, če moraš res na začetku samo do 4500 obratov, veliko je treba prestavljati, upam, da se bo menjalnik utekel, saj se rad zatika

Seveda,če si pa navajen na kapota :? ,ki se mu že kar dogaja pri 3000obr.,v navodilih piše,da do 1000km-do 7ooo obr.,nevem ,kje tebi 4500 obr. :hmm: ,prestavljaš,pa lahko po želji,veliko ali pa malo :OK: ,menjalnik se bo po 500km utekel,saj meni se je :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na TC so rekli, naj ga tišim na začetku samo do 4500 obratov, nisem niti pogledal v navodila kako naprej, problem lastnika, glede na tole vreme, bo še kar nekaj časa vtekoval motor,

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!