Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bobokrajnc

Yamaha XT 660 X in R

Recommended Posts

Zok
5 hours ago, Buschi said:

Prometna...homologacijo sploh ne vem če jo imam.

Tudi glede mesanice, ki je zapisana v prometni, nic ne vem. :D

Bom jutri preveril kaj pise Kosu v prometni. ;)

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
Ob 1. 9. 2019 ob 15:28, Buschi pravi:

Ja, ptiček  Kosek.

 

 

Ne gre se za vizualno, gre se za nezaželjeno srečanje z Borutom... ker je v prometni vpisan R /  in ne R / X !

Vem da je malo možnosti, da bi naši butli vedli kaj je 660 R in kaj je 660 X, ampak vseeno.

 

Ob 1. 9. 2019 ob 15:33, Zok pravi:

Eh, meni v Falcovi homologaciji pisejo taki idiotizmi, da glava boli. Od vrste goriva mesanica, max 45 km/h (pri 86,5 kW in 998 ccm), 1280 mm medosja, pnevmatike dimenzij 80/90-21 in 110/80-18 itd... Nisem jaz zajebal, niso me opozorili na nobenem tehnicnem pregledu, gladko mi dol maha. Jaz nic ne vem. :)

Saj obstaja homologacija. Pa se primerja podatke in stanje. Simpl. 

Veš pa, da je narobe, kajne. Zahtevaj novo homologacijo, ker je njihova napaka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mitjae

Pozdravljeni, lastniki xt 660.

 

Po menjavi motorja imam na zalogi za prodat nekaj dodatne opreme za yamahico.

- Sprednji povišan vetrobran piug rahlo toniran, nerabljen

- Alu spodnja zaščita motorja SW motech (skid plate), rabljeno samo en mesec

-Zadnji nastavljiv (povrat, prednapetost) amortizer WILBERS primeren tudi za vožnjo v dvoje..

-stranski kovčki z nosilcem.

 

Za vsa vprašanja sem dosegljiv na tel. 051-411-381.

LP Mitja.

 

 

Edited by mitjae

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Moje vprašanje: ''temparament'' enocilindrašov.

moja XT 660 ni šans, da bi recimo v peti iz 50 pospeševal, ker je motor isto kot podivjan konj in cuka kot zmešan. V enem od primerov mi je tudi vrglo dol slabo napeto verigo. Kontra je recimo, ajd 2T aprilia RS, ki v šesti pospešuje, sicer ne baš nešto, ampak ne trza. Še boljši je ženin BMW z Rotax 650 mašino, ki sploh ne trza in opažam, da ima žena večino časa v peti prestavi: al pri 50 al pa pr 180. Zakaj je moja XT čist mim? Ventili?

Hvala za odgovore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 7 minutami, Buschi pravi:

Moje vprašanje: ''temparament'' enocilindrašov.

moja XT 660 ni šans, da bi recimo v peti iz 50 pospeševa

Imel 2 različni. Iz svojih izkušenj ti lahko povm, da je to čisto normalno. 

Sam sem 50 km\h vozil včasih v 2 ali 3 prestavi. 3 je cukala, 2 preveč "vpila". 60 kmh v tretji čisto lepo prede. Rotax motor ni isto minarelli, ki ga imaš ti v yamahi. 

Meni se zdi čist normalno za ta model. Ne se sekirat, vozi se.

Edited by skalar36

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!