Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

Ob 7. 12. 2018 ob 18:26, Mark3000 pravi:

Hvala Marin. Kakšna in kje bi bila cca. razlika "od oka "?    Mojstri, še eno vprašanje. Kaj  "imobilajzer"  (zaklepanje krmila - ko blinka lučka) troši ful štroma, tako da oslabi akumulator? Meni po treh tednih ni vžgal? Baterija stara leto in pol "EXIDE  AGM 8.6 Ah". Ne vem, meni se to na Ninji 636 ni nikdar dogajalo. Kaj jurjaki so glede tega bolj požrešni ? 

Z remapom se optimizira (poveca) vbrizg goriva, retarda timing...cca 5hp+ in lepsa krivulja navora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pozdravljeni,

starejši mozakar prodaja svojo R1, 2005 letnik, 27.000 realnih kilometrov, nikoli paden,, servisi redni intervalni kar je tudi potrdil nas druzinski prijatelj kateri znjim vozi iste ture... ugl, dodatno ima monterane ksenon luci, komplet akrapovic (1800e par let nazaj) ceni ga na 5.500e,.. cena se mi zdi malo pretirana glede na letnik.. zanima me vase mnenje o ceni ? 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni mojstri, glede servisa bi vprašal, ima kdo kakšne izkušnje z MOTOMANIA v Kopru? Predvsem kvaliteta, da niso kakšni kekci. Ne da se mi ga v Lj vozit, pa čaka se dlje. Ali pa če pozna kdo kakšen dober servis bližje Obali. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Mark3000 pravi:

Pozdravljeni mojstri, glede servisa bi vprašal, ima kdo kakšne izkušnje z MOTOMANIA v Kopru? Predvsem kvaliteta, da niso kakšni kekci. Ne da se mi ga v Lj vozit, pa čaka se dlje. Ali pa če pozna kdo kakšen dober servis bližje Obali. Hvala.

Jaz vozim tam mojega Kawasakija na servis. Zaenkrat v 5 letih brez pripomb. Z Teo se da marsikaj dogovoriti, lani mi je šla na roko, ko smo se z družbo čez noč zmenili za 3dnevni izlet (2000km) tako, da sem naslednji dan peljal motor naslednje jutro na servis. 

Imaš pa še v Izoli Motomaxx. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So mi rekli (pustimo zdaj kje, ni bilo pri Motomaniji), da ne morem bit zraven, ko mi bo delo servis. Kakšne so zdaj to fore ? Ko so mi šraufali ninjo, sem vedno bil zraven, pa še rekla sva kakšno z mehanikom.  Ne vem no, stojim zraven, ko mi na avtu dela kamo li na mopedu. Sem mu kar reko hvala lepa in čao.  Kakšne so kaj vaše izkušnje, ste zraven na servisu ali greste mirno na kavico in zaupate mehotu ?

Popravljeno . Popravil Mark3000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Mark3000 said:

So mi rekli (pustimo zdaj kje, ni bilo pri Motomaniji), da ne morem bit zraven, ko mi bo delo servis. Kakšne so zdaj to fore ? Ko so mi šraufali ninjo, sem vedno bil zraven, pa še rekla sva kakšno z mehanikom.  Ne vem no, stojim zraven, ko mi na avtu dela kamo li na mopedu. Sem mu kar reko hvala lepa in čao.  Kakšne so kaj vaše izkušnje, ste zraven na servisu ali greste mirno na kavico in zaupate mehotu ?

Zraven boš težko bil,ker mu gre to na živce ,ko ga en gleda tja pod prste.Zdej kakšen servis ti bo naredu je pa drugo. Jest ga vozim k Primcu,pa morm rečt,da je blo do zdej zmeraj vse OK.Mislim,da je Jure kar pošten in ni nek nategun.Zmenim se za termin,ga pripeljem zjutraj ,iskat ga grem pa popoldne. Drugače bi pa bilo tud men odveč,da mi nekdo skoz stoji za hrbtom in me kontrolira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre se zato, da nekomu stojiš za hrbtom in kontroliraš. Če nekomu redno voziš na servis seveda dobiš neko zaupanje. Pri Kawasaki servisu nikdar ni bilo problema, pa sem servisiral v Kranju in kasneje v Mb in so oboji bili bp, smo podebatirali med servisom, moja prisotnost ni nikogar motila, saj plačaš in na koncu si ti tisti, ki imaš rit na "konju". Zame je servis in pregled avtomobila, sploh pa motocikla, kakor obisk pri osebnem zdravniku - karte na mizo - ni druge.  Sem bil res presenečen, on meni na šalteru ležerno: "Aaaa to pa neee..., zraven pa ne morete biti."  Ni pa to neki servis, 1 ura dela.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Code 46 in tole... prva reg. 2007, kilometrina ni previsoka (na števcu).

Je imel kdo podoben primer?

64293580_2262538630449355_8907332898512699392_n.jpg

64527470_310290789925679_4956670221277462528_n.jpg

64978223_349436895979547_2714807639065231360_n.jpg

64349195_369298023721225_1036059640665735168_n.jpg

64272915_438428700343932_2210920521120350208_n.jpg

64584506_493255337906662_5309367871858540544_n.jpg

64385810_1055248791347277_2466430749784408064_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Magneti se odlimajo oz razpadejo. Priporocam da razstavis masino na prafaktorje in pregledas vse komponente saj so verjetno opilki povsod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mojstri, kako je kaj z menjavo prednjih zavornih ploščic na R1 07/08? Sem pogledal malo  YouTube pa ne zgleda nekaj komplicirano. Kaj date čeljust celo dol in lepo očistite še batke ali samo stare ven in nove noter? Nivo zavorne tekočine se dosti dvigne, ko potisneš batke noter?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Če daš čeljust dol, lahko tudi očistiš batke. Jaz sem jih samo toliko, kolikor so bili zunaj, nisem vsega razdiral. Potem pa sem jih potisnil nazaj do konca, da so šle nove ploščice lepo v ležišče. Pri tem se seveda nivo zavornega olja v kozarčku ustrezno dvigne. Do sedaj sem jih menjal dvakrat, prvič na 56000 in drugič pri 101 jurja. :)

 

LP Robert

Ob 19. 6. 2019 ob 11:32, Jernej23 pravi:

Code 46 in tole... prva reg. 2007, kilometrina ni previsoka (na števcu).

Je imel kdo podoben primer?

64293580_2262538630449355_8907332898512699392_n.jpg

64527470_310290789925679_4956670221277462528_n.jpg

64978223_349436895979547_2714807639065231360_n.jpg

64349195_369298023721225_1036059640665735168_n.jpg

64272915_438428700343932_2210920521120350208_n.jpg

64584506_493255337906662_5309367871858540544_n.jpg

64385810_1055248791347277_2466430749784408064_n.jpg

Tudi meni se je to naredilo. Jure z Dolgega Mosta je zamenjal magnet, mašine pa ni razdiral. Še vedno laufa, čeprav je od tega že okoli 30000 km.

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Hval za odgovor Trebor. Se pravi, ti si dal dol čeljust in očistil batke, da ne gre umazanija noter, ko jih stisneš nazaj. Pa kaj je to s temi magneti pri R1 07-08, kaj je vzrok, da pride do tega? Je to pogost problem pri teh letnikih? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi.

Sem nov na forumu, sem iz Bosne, zato me ne krivite, ker sem pisal.

Namreč imam težavo z Yamaho r1 2006god rn12

Motor ne deluje pravilno, ko dam enemu vrtljaju vrtljajev neusmiljeno, gredo gor in dol. Kot da nekje moti in včasih lahko izstreli izpuh.

Na motor, gorivno črpalko, šobe, ngk cr9ek svečke, nastavljene ventile, bombe sem namestil novo fazno verigo. Toda motor se še vedno obnaša tako in je nemogoče voziti. Skakalci in kreteni. Po 8.000 vrtljajih je ok.
Torej motor deluje na mestu in vozi.
Tako kot spodnji video

Še enkrat se opravičujem za pisanje tega besedila, ker sem šibek s slovenskim jezikom.
Upam, da mi bo kdo pomagal najti rešitev.
Hvala vsem.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, EMIRBIH pravi:

Pozdravljeni vsi.

Sem nov na forumu, sem iz Bosne, zato me ne krivite, ker sem pisal.

Namreč imam težavo z Yamaho r1 2006god rn12

Motor ne deluje pravilno, ko dam enemu vrtljaju vrtljajev neusmiljeno, gredo gor in dol. Kot da nekje moti in včasih lahko izstreli izpuh.

Na motor, gorivno črpalko, šobe, ngk cr9ek svečke, nastavljene ventile, bombe sem namestil novo fazno verigo. Toda motor se še vedno obnaša tako in je nemogoče voziti. Skakalci in kreteni. Po 8.000 vrtljajih je ok.
Torej motor deluje na mestu in vozi.
Tako kot spodnji video

Še enkrat se opravičujem za pisanje tega besedila, ker sem šibek s slovenskim jezikom.
Upam, da mi bo kdo pomagal najti rešitev.
Hvala vsem.

IMG_0411.MOV

tako, da boš v pravi temi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

bjuti

139645390_5310995295584726_5821689020447346606_o.thumb.jpg.0874513de59a248b316a20fa6bbed045.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

  Potrtjujem zgoraj opisan problem glede rotorja na R1 rn19. Sem ga preventivno zamenjal z novo verzijo in se je ugotovilo, da  so na vgrajenem rotorju nekateri magneti že pričeli odstopati, je bilo le vprašanje časa.  Nova verzija rotorja ima zaščitene magnete in le ti ne morejo odstopiti ter posledično poškodovati stator in še kaj drugega. Imajo pa ta razpadajoči rotor tudi določene verzije Fz1 in Fz8 od letnice 2006+. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!